anabioz Опубліковано: 12 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 12 січня 2024 Вихідні дані: плаский дах, побудований димохід із цегли із внутрішнім розміром 300*300мм, зовні над дахом утепелний 100мм екструдером. Підкажіть яку трубу потрібно вести від камінної топки на зовні? Двушарову утеплену мінватою чи звичайну? І яку саме сталь і товщину? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 12 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 12 січня 2024 2 години тому, anabioz сказав: Підкажіть яку трубу потрібно вести від камінної топки на зовні? Двушарову утеплену мінватою чи звичайну? Утеплену , це для того щоб між трубою та стінками каналу не з'являвся конденсат. Утеплити можна самостійно купивши фольговану базальтову вату 20-50мм(максимум скільки влізе) та зробити з неї труби утеплення . Для з'єднання використовувати фольгований скотч. В просторі між трубою та стінками каналу забезпечити циркуляцію повітря. 2 години тому, anabioz сказав: І яку саме сталь і товщину? Від топки до входу в димохід: Darco х 2мм Далі AISI-304 х 1мм , AISI-321 х 1мм , при чому друга краща. 2 години тому, anabioz сказав: зовні над дахом утепелний 100мм екструдером. А ось це даремно , тим більше в місці з божевільним перепадом температур. Забули основне правило утеплення , "із середини на зовні паропроникність матеріалу повинна збільшуватись" 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volkoff Опубліковано: 12 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 12 січня 2024 Гiльзування не кращий варiант, в порiвнянi з готовим комплектом, як приклад - керамiчний з утепленням труби в якому "майже" нема конденсату в порiвнянi з металевою трубою (як би ви не утепляли ту металеву трубу) А якщо ви наполягаете на металеву,то краще утепляти самою твердою ватою и краще вверху товщiною-50мм.(фото),а краще "сендвич", i метал/нерж.труба "внутрiшня"повинна бути 1мм.товщiною i Ф/180мм, якщо ваш камiн-ТТ до 13 кВт.,а якщо бiльше(15-18кВт) то труба Ф-200мм. При метал/трубi вам потрiбно зробити "конденсатозбiрник" внизу, тому що буде постiйно текти "чорна жижа". То шо у вас зовнi/зверху утеплено (100мм)то непогано, але треба грамотно утепляти "оголовок"димаря. Подивiця фото,як потрiбно i як "засмолюеться" металева труба. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
anabioz Опубліковано: 12 січня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 12 січня 2024 31 хвилину тому, volkoff сказав: Гiльзування не кращий варiант, в порiвнянi з готовим комплектом, як приклад - керамiчний з утепленням труби в якому "майже" нема конденсату в порiвнянi з металевою трубою (як би ви не утепляли ту металеву трубу) А якщо ви наполягаете на металеву,то краще утепляти самою твердою ватою и краще вверху товщiною-50мм.(фото),а краще "сендвич", i метал/нерж.труба "внутрiшня"повинна бути 1мм.товщiною i Ф/180мм, якщо ваш камiн-ТТ до 13 кВт.,а якщо бiльше(15-18кВт) то труба Ф-200мм. При метал/трубi вам потрiбно зробити "конденсатозбiрник" внизу, тому що буде постiйно текти "чорна жижа". То шо у вас зовнi/зверху утеплено (100мм)то непогано, але треба грамотно утепляти "оголовок"димаря. Подивiця фото,як потрiбно i як "засмолюеться" металева труба. Не зовсім зрозуміло в яких випадках буде та чорна жижа. Прохід в стелі зроблений, на криші збудований димар з цегли. Оскільки криша була утеплена екструдером, то і димар утеплили екструдером, а зверху (як кришка) до вирішення питання з "гільзою" утеплено мінватою. І наразі поки закрито мембраною все це діло. "Конденсатозбiрник" я так розумію у будь-якому випадку треба робити? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
anabioz Опубліковано: 13 січня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 13 годин тому, volkoff сказав: ,а якщо бiльше(15-18кВт) то труба Ф-200 А якщо у виробника номінальна потужність - 16кВт, діаметр димоходу - 250мм, діаметр підведення повітря - 150мм? P.S. Подача вже закладена 110мм 🙄 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Zak Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 3 часа назад, anabioz сказал: P.S. Подача вже закладена 110мм 🙄 Каналізаційна труба? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
anabioz Опубліковано: 13 січня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 2 години тому, Zak сказав: Каналізаційна труба? Так + ще питання, на якій висоті має починатися сендвіч? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ks6 Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 3 минуты назад, anabioz сказал: Так + ще питання, на якій висоті має починатися сендвіч? Да он там вообще не нужен. 304 нержавейку от топки до самого верха. У Вас уже готовый дымоход, даже без гильзовки он бы работал. Тем более сендвич при 250мм даст 310-320, а у Вас 300. Если только последняя труба будет проходить через грибок, то это будет 0.5 м сендвича. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 (змінено) 34 минуты назад, ks6 сказал: 47 минут назад, anabioz сказал: Так + ще питання, на якій висоті має починатися сендвіч? Да он там вообще не нужен. вы эту хню никому не говорите, бо еще не дай бог поверят. Выход трубы в кирпиче и не только обязательно должен быть утепленным. Мне уже приходилось трахаться с трубой из посыпавшейся слобожанской керамики, вначале шли высолы и текли по крыше белые потеки, а потом и кирпич посыпался. спецы сразу сказали причину, нержа без утепления, пришлось все разбирать, утеплять, заодно и диаметр поменяли, тоже маловат был по расчетам. Змінено 13 січня 2024 користувачем Фрай 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volkoff Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 20 часов назад, anabioz сказал: Не зовсім зрозуміло в яких випадках буде та чорна жижа. На металевих трубах "всегда i постiйно" буде конденсат (в керам-трубi нема) В одному випадку, "жижа" стiкае по стiнам донизу, а в другому випадку "коксуеця" на стiнах, як на фото. Рiзниця, чим i як топити будете. На вiдео видно як горить мет.-труба "закоксована"- це не страшилка,але вам треба подумати, як зробити якiсно. - https://www.facebook.com/KaminxBarbecue/videos/648396799848771/ 20 часов назад, anabioz сказал: Конденсатозбiрник" я так розумію у будь-якому випадку треба робити? Так, обовязково. 6 часов назад, anabioz сказал: А якщо у виробника номінальна потужність - 16кВт, діаметр димоходу - 250мм, діаметр підведення повітря - 150мм? Для 16 кВт нормально Ф/200мм труба, а для повiтря хвате i Ф/100мм. (приклад -фото) 20 часов назад, anabioz сказал: Прохід в стелі зроблений, на криші збудований димар з цегли. Оскільки криша була утеплена екструдером, то і димар утеплили екструдером, а зверху (як кришка) до вирішення питання з "гільзою" утеплено мінватою. І наразі поки закрито мембраною все це діло. Ви хотяб фото виложили, ато якось не понятно шо у вас там ).. додам ще приклад по "проходу" потолка-криша -фото 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
anabioz Опубліковано: 13 січня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 @andrey_ka, @Фрай, @volkoff Переміряв. Ось схематично як зараз є. Питання, чи можна довести одностінною трубою 250мм - 1,0-2,0мм (у виробника отвір під димохід саме 250мм) до закінчення перекриття, утеплити цю частину мінеральною/базальтовою ватою по максимуму, а вже в тій частині, що йде поза межами теплого контуру, використати сендвіч 320/250? Не дуже хочеться перероблювати утеплювач димаря, наскільки критично? Висота десь 1,5м. Подача каналізаційною трубою 110мм, у виробника 150мм. Наскільки критично? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 21 годину тому, anabioz сказав: Не зовсім зрозуміло в яких випадках буде та чорна жижа. Понижена температура вихлопних газів , на стінках утворюється конденсат + дьоготь = чорна жижа. На неї налипає сажа , наслідок на фото. 21 годину тому, anabioz сказав: на криші збудований димар з цегли. І цього було б більш ніж достатньо. Додатково пхати туди ще щось абсолютно безглуздо. Ви намагаєтесь збудувати димар в димарі. ІМХО. Купа даремно витрачених коштів. ПС.. Зілізяка в димоході , зло! 7 годин тому, anabioz сказав: А якщо у виробника номінальна потужність - 16кВт, діаметр димоходу - 250мм, Діаметр прив'язувати до кіловат , то трохи неправильно. Як правило діаметр димоходу прив'язується до розміру дверок , це - щоб коли ви їх відкриваєте не диміло в кімнату. 8 годин тому, anabioz сказав: P.S. Подача вже закладена 110мм 🙄 Для закритої топки цього буде достатньо. А взагалі чого ви цим переймаєтесь? Якщо купили топку , то там будуть наявні , і діаметер підводу повітря , і діаметр димоходу. Якщо ні , то купівля все визначить. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
anabioz Опубліковано: 13 січня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 (змінено) 19 хвилин тому, andrey_ka сказав: Понижена температура вихлопних газів , на стінках утворюється конденсат + дьоготь = чорна жижа. На неї налипає сажа , наслідок на фото. І цього було б більш ніж достатньо. Додатково пхати туди ще щось абсолютно безглуздо. Ви намагаєтесь збудувати димар в димарі. ІМХО. Купа даремно витрачених коштів. ПС.. Зілізяка в димоході , зло! Діаметр прив'язувати до кіловат , то трохи неправильно. Як правило діаметр димоходу прив'язується до розміру дверок , це - щоб коли ви їх відкриваєте не диміло в кімнату. Для закритої топки цього буде достатньо. А взагалі чого ви цим переймаєтесь? Якщо купили топку , то там будуть наявні , і діаметер підводу повітря , і діаметр димоходу. Якщо ні , то купівля все визначить. Топка ще не куплена. Тільки підбираю. Не хочу купити топку, а потім перероблювати отвори/димоходи або здавати топку назад через малий діаметр димоходу або подачі повітря. У виробника топки, яку вибрав, вказані параметри - номінальна потужність - 16кВт, діаметр димоходу - 250мм, діаметр підведення повітря - 150мм. Димохід вже зроблений і утеплений, не знімати ж все це назад? Залізяка - зло? Поставити кераміку? Нехай хоч і димар в димарі, аби горіло, не текло і не .ахало мізки потім. Ось і питаю поради. Змінено 13 січня 2024 користувачем anabioz Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 3 хвилини тому, anabioz сказав: Димохід вже зроблений і утеплений, не знімати ж все це назад? Звичайно не варто. Далі , тільки нерж, та гільзування. В канал 300х300мм сандвіч з 250мм трубою ви не запхаєте. З досвіду , труба 250мм , утеплювач 30мм (і це без зовнішнього металевого корпусу), канал має бути 330мм. І це за умови , що я сам цей канал викладав , тобто кожні 4-5рядів мочалкою замиваються шви кладки. 12 хвилин тому, anabioz сказав: У виробника топки, яку вибрав, вказані параметри - номінальна потужність - 16кВт, діаметр димоходу - 250мм, діаметр підведення повітря - 150мм. Виробник вказав 150мм , то для використання топки при закритих дверцятах , у будь-якому режимі. У вашому варіанті рішення може бути таке: патрубок забору повітря не з'єднувати з патрубком забору з вулиці , і в нижній частині короба оздоблення топки зробити додаткову вентрешітку. Щоб топка , при нехватці повітря могла брати додаткове повітря не тільки з патрубка , але й з кімнати. ПС.. На патрубок забору повітря обов'язково поставити заслінку. Є така на тросику. Аргумент на її користь: коли ви топите , і вам потрібно додати дрова , або просто відкрити дверцята та помилуватись полум'ям то цю заслінку потрібно закривати. Таким чином топка буде брати повітря безпосередньо з кімнати. І той потік повітря який буде прагнути потрапити у топку , буде перешкоджати виходу диму у кімнату. Це базовий принцип роботи відкритого каміну. А топка з відкритими дверцятами це - в принципі і є відкритий камін. Пс.. Висота димоходу від колосників і до оголовка має бути не менше ніж 5м. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
anabioz Опубліковано: 13 січня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 5 хвилин тому, andrey_ka сказав: Звичайно не варто. Далі , тільки нерж, та гільзування. В канал 300х300мм сандвіч з 250мм трубою ви не запхаєте. З досвіду , труба 250мм , утеплювач 30мм (і це без зовнішнього металевого корпусу), канал має бути 330мм. І це за умови , що я сам цей канал викладав , тобто кожні 4-5рядів мочалкою замиваються шви кладки. Виробник вказав 150мм , то для використання топки при закритих дверцятах , у будь-якому режимі. У вашому варіанті рішення може бути таке: патрубок забору повітря не з'єднувати з патрубком забору з вулиці , і в нижній частині короба оздоблення топки зробити додаткову вентрешітку. Щоб топка , при нехватці повітря могла брати додаткове повітря не тільки з патрубка , але й з кімнати. ПС.. На патрубок забору повітря обов'язково поставити заслінку. Є така на тросику. Аргумент на її користь: коли ви топите , і вам потрібно додати дрова , або просто відкрити дверцята та помилуватись полум'ям то цю заслінку потрібно закривати. Таким чином топка буде брати повітря безпосередньо з кімнати. І той потік повітря який буде прагнути потрапити у топку , буде перешкоджати виходу диму у кімнату. Це базовий принцип роботи відкритого каміну. А топка з відкритими дверцятами це - в принципі і є відкритий камін. Пс.. Висота димоходу від колосників і до оголовка має бути не менше ніж 5м. Дякую. Вище запостив картинку з відповідями та питаннями, Ви мабуть не побачили. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 23 хвилини тому, anabioz сказав: Дякую. Вище запостив картинку з відповідями та питаннями, Ви мабуть не побачили. Бачив , а тепер побачив. Можна , але вра***те що в тому місці труба буде нагріватись до максимальної температури , і її там потрібно не стільки утеплювати скільки ізолювати від перегріву. Наприклад , частково передати температуру на перекриття , заповнивши простір між трубою та плитою перекриття піском. Ви хочете напряму , без трійника з'єднати топку і труби над нею з сандвічем? Від топки до димоходу (сандвічу) труби мають з'єднуватись по-диму (кожна попередня труба вставляється в наступну) . Далі (після трійника) навпаки. Без трійника це зробити проблематично. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
anabioz Опубліковано: 13 січня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 28 хвилин тому, andrey_ka сказав: Ви хочете напряму , без трійника з'єднати топку і труби над нею з сандвічем? Від топки до димоходу (сандвічу) труби мають з'єднуватись по-диму (кожна попередня труба вставляється в наступну) . Далі (після трійника) навпаки. Без трійника це зробити проблематично. Зараз я бачу це так, що все з'єнується по конденсату і внизу перехідник конденсаційний darco, або вставляти десь конденсатозбiрник і виводити ревізію. Намагаюся зрозуміти техніку процесу. Трійник для відводу конденсату? Гадав, що у точці перекриття температура вже не буде така висока. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dendnepr Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 Нужно всегда дымоход делать по конденсату. По "дыму" соединять нет никакого смысла. Абсолютно. И никогда не было. Не могу понять, откуда вообще это взялось - "по дыму". Дым это не жидкость. Ему абсолютно по барабану, как собран дымоход. Если есть утечка дыма в дымоходе собранном по конденсату, то значит нет тяги. И утечка будет даже если собрать дымоход по "дыму". 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 5 хвилин тому, anabioz сказав: Зараз я бачу це так, що все з'єнується по конденсату і внизу перехідник конденсаційний darco, або вставляти десь конденсатозбiрник і виводити ревізію. Намагаюся зрозуміти техніку процесу. Трійник для відводу конденсату? Якщо з цим перехідником конденсат ще можна якось зібрати , то прочистити димохід вже не вдасться. Трійник скоріш для чистки димоходу 9 хвилин тому, anabioz сказав: Гадав, що у точці перекриття температура вже не буде така висока. Можливо і не буде критична (ніколи не заміряв). Але бачачи як перші 1,5м труби(нерж.) нагріваються до червоного кольору спрацьовує перестраховка. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
anabioz Опубліковано: 13 січня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 15 хвилин тому, andrey_ka сказав: Якщо з цим перехідником конденсат ще можна якось зібрати , то прочистити димохід вже не вдасться. Трійник скоріш для чистки димоходу А згори його не можна буде прочистити? 15 хвилин тому, andrey_ka сказав: Можливо і не буде критична (ніколи не заміряв). Але бачачи як перші 1,5м труби(нерж.) нагріваються до червоного кольору спрацьовує перестраховка. 2мм? І то ж перші 1,5 метри, значить на висоті 3м має бути нижча температура Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 20 хвилин тому, Dendnepr сказав: Если есть утечка дыма в дымоходе собранном по конденсату, то значит нет тяги. И утечка будет даже если собрать дымоход по "дыму". Це - абсурд. Якщо немає тяги , то немає і диму (в димоході) , а весь він у вас в кімнаті. 21 хвилину тому, Dendnepr сказав: Нужно всегда дымоход делать по конденсату. Так його завжди і збирають по-конденсату. А от підєднують по - диму. І мабуть у цьому є сенс , бо тяга вона сцуко з норовом. І доки не розігрієте димохід можна нанюхатись диму. 6 хвилин тому, anabioz сказав: А згори його не можна буде прочистити? Можна , а у випадку з плоским дах і зручніше , але куди вся сажа буде падати , в топку , а там мабуть стоїть дефлектор. З трійником буде на порядок чистіше та швидше. 9 хвилин тому, anabioz сказав: 2мм? І то ж перші 1,5 метри, значить на висоті 3м має бути нижча температура Та однозначно буде. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 (змінено) 2 часа назад, andrey_ka сказал: коли ви топите , і вам потрібно додати дрова , або просто відкрити дверцята та помилуватись полум'ям то цю заслінку потрібно закривати Браво! Я запитав у когось в темі з розпалом дров і чекав на відповідь аби так порадити, бо це ж елементарно. Памʼятаю, що ще вхідний патрубок має бути не меншого діаметру ніж вихідний, а заслонка обовʼязково! і ще про вашу пораду за цегляний димар, згоден при умові, що він з повнотілої цегли і квадратної форми, але тут ще має значення висота і, як ви зауважили, рівні стінки без напливів розчину і таке інше Змінено 13 січня 2024 користувачем Фрай 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 12 хвилин тому, Фрай сказав: і ще про вашу пораду за цегляний димар, згоден при умові, що він з повнотілої цегли і квадратної форми, але тут ще має значення висота і, як ви зауважили, рівні стінки без напливів розчину і таке інше Цегла наше всьо. Для димоходу нічого ліпшого людство ще не придумало. І , квадратна форма то не айс. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 4 минуты назад, andrey_ka сказал: І , квадратна форма то не айс. Та чомусь має перевагу перед прямокутною, але якщо висота більше 12 м то тільки кругла. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 13 січня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 січня 2024 16 хвилин тому, Фрай сказав: Та чомусь має перевагу перед прямокутною, але якщо висота більше 12 м то тільки кругла. Тому що дає менший спротив для руху димових газів , відповідно можна проєктувати меншу висоту . відповідно така труба дешевша. Кругла ще краща , і як наслідок ще дешевша. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз