Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Автівку якої торгової марки Ви придбали б  

18 користувачів проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

9 минут назад, MaxS сказал:

Zeekr 001 в дорозі.  Жодна категорія не підходить :(

як альтернативу розглядав мерс eqe. Але слабші характеристики при різниці в 10т. дол.

Audi +/- в тій же ціні і комплектації не зайшов.

Все Китай, який би шильдик не вішали.

Одну не добавили - «без різниці, аби подобалось»

Змінено користувачем S_Vladimir_79
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

59 хвилин тому, MaxS сказав:

як альтернативу розглядав мерс eqe.

Поставила галочку мерсу (eqe), як альтернатива Теслі. Зрозуміло, що Тесла на першому місці, інакше С-ку змінили б на щось інше, а не на Теслу Y Performance . Цей мерс маємо можливість бачити вживу та розуміти, що то за автівка. Тут на ньому їздять знайомі з України. 

1 година тому, MaxS сказав:

Але слабші характеристики при різниці в

Об'єктивний погляд. Зачитала чоловіку, бо від нього чула те саме ще до того, як з'явився ваш допис. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, MaxS сказал:

Та хоч на голові ходіть, аби не засирали в парі з Вадимом будь яку тему про електрички. 

 

Ну так простой вопрос, зачем вы ее засыраете?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, S_Vladimir_79 сказал:

«Купив» та «купив би»

По країнам виробництва, країні бренду чи торговій марці?

В идеале 2 опроса + что бы не купил.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, MaxS сказал:

Країна виробництва взагалі ні про що зараз. 

Тесла, Хонда, WV. Ауді, Мерседес і т.д. - такий же Китай, що і BYD. Як з кросовками. В якій якості замовлено - в тій і отримують.

Нет, есть отличия в рынках и они существенные!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, XL.pro сказал:

Потрібно додати будь-яке "позитивне" авто, що продає Ніка)))) 

На сегодня три Ски, один БМВ и Инфинити), все позитивные я не могу на перепродажу ни УГ ни Китай брать, во первых не рентабельно, во вторых противно).

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У меня из списка BMW, Mercedes, Tesla, VW но корректнее было бы другой список составить и раз тема про электрички то ка бы из электричек, мой список по тем маркам которые бы я купила а не по моделям и раз все в куче то и ДВС тоже я рассматривала.

Если что то под VW я не подозревала аЙдИ 4 еще и для Китайского рынка!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, seksinika сказав:

На сегодня три Ски, один БМВ и Инфинити), все позитивные я не могу на перепродажу ни УГ ни Китай брать, во первых не рентабельно, во вторых противно).

Можна було зупинитися на "во первых". Десятирічні битки не гидко?

Якщо не ваш бізнес, то чого лайномет як якийсь вадим включати?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А можно было продолжить и написать в третьих), нет не противно, знаете есть приятные предметы и не приятные и тут не важно сколько им лет и в каком состоянии, есть любимые тапочки которые не хочется менять на новые, тем более если те новые имеют нюансы Зеекр тот их имеет у моего кума сестра меньшая есть, вот муж ее его и купил), по причине что Насте(сестра кума) Тесла не нравится, пусть ваш вас радует и проблем не создает, а то что вы покупаете тачку а полтос и этот полтос явно не последний) говорит о том что мелкие неприятности вы легко переварите, включая и ликвидность приобретения.

Тут не поняла я на счет бизнеса) но уверяю вас что ни какой говномет я не включаю, я просто высказываю свое мнение и оно обосновано на личной многолетней практике а не Ютубе и поверьте мне абсолютно все равно кто и что себе купил и на чем ездит, просто у меня есть определённая позиция и я уверенна в ее правильности.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

9 годин тому, seksinika сказав:

но корректнее было бы другой список составить и раз тема про электрички то ка бы из электричек,

Так і зробили опитування в якому, виключно, про електрички. Про який інший список ви кажете?

9 годин тому, seksinika сказав:

мой список по тем маркам которые бы я купила а не по моделям и раз все в куче

Вирішили, що опитування буде по торговій марці. Всі нюанси, країна виробництва, моделі та таке інше- кожен може про це сказати в обговоренні по результатам опитування. Про це було в темі, коли обговорювалось, яке опитування зробити. Я, наприклад, вказала конкретну модель мерса вже в обговоренні, після того, як проголосувала.  Так само зробили  MaxS та S_Vladimir_79 і пояснили свій вибір після того, як проголосували. 

Я не стала казати про конкретну модель Тесли, про це було в темі і не один раз. Вибір моделей не змінився- Model Y Performance та Model S. Але про С-ку зараз нема сенсу згадувати взагалі, бо для європейського ринку  закрита ця модель. Та як тут не згадати "теоретиків", що постійно шиють себе в дурні, коли починають нести нісенітниці стосовно чи то бренду, чи то вибору, який був зроблений кимось, не розуміючи мотивів та логіки, чому хтось обирає для себе чи то марку бренду, чи то  заміну однієї моделі на іншу. Навіть під спойлер текст ховати не буду. 

"Компанія Tesla припинила прийом замовлень на старші моделі Model S та Model X у країнах Європи: наприклад, у Німеччині, судячи з офіційного сайту бренду, ці електромобілі можна придбати лише з наявності. Видання Carscoops пов'язує рішення із моральним старінням електромобілів і стверджує, що на європейський ринок вони вже не повернуться.

Після припинення прийому замовлень на ці моделі Tesla вони залишаються доступними лише у США та Канаді. В інших країнах компанія продаватиме бюджетніші Model 3 і Model Y, а також пікап Cybertruck. У Китаї прийом замовлень на Model S та Model X був припинений у квітні, наразі заявкова форма на місцевому сайті Tesla також відсутня.

Високі ціни, моральне старіння і загострення конкуренції зумовили падіння попиту на Model S і Model X. Згідно з останнім звітом фірми, частка продажу цих моделей і пікапа в загальному обсязі реалізації за II квартал склала близько 3%.

Передбачається, що на ринках Північної Америки Model S і Model X ще будуть доступні якийсь час, але рано чи пізно їх приберуть як з продажу, так і з конвеєра. При цьому сама компанія Tesla ще не повідомляла про плани заміни цих електрокарів якимись новими моделями."

10 годин тому, seksinika сказав:

и раз все в куче то и ДВС тоже я рассматривала.

Я не бачу кучі. Вказуєш марку, робиш пояснення до свого вибору. Ірина пояснила, що формат опитування не дозволяє  збільшити кількість пунктів.

До чого тут ДВЗ, в темі про електрички?  З самого початку мова була про  те, чи купив би електричку

Для мене все прозоро в цьому опитуванні. Вказуємо марку, є бажання, то пояснюємо, чому натицяв галочки так, як натицяв. В чому тут некоректність?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Последний пункт).

Раз электрички то тогда ВАГ у меня вычеркиваем :lol: мне что Гольфы антипатичны еще с времен когда мне каждый день Джету заказывали, так что бы на коже с люком и 2.5 "что бы перло и под газ" потом ныли что как то много 16 литров по Киеву получается, ну по аЙдИ у меня вообще позиция однозначная) лучше уже Зеекр купить он хоть едет при желании.

Змінено користувачем seksinika
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Між 'купив би' і 'купив' трошки є різниця ) 

В моєму випадку не Маск і не Китай. Дивився єтрон, ipace, якийсь мерседес випадково. А як до діла то вийшла шкода, хоча з самого початку навіть не дуже знав про її існування.

Повний привід спеціально не брав.

Задній привід має свої переваги. Менше моторів (дешевше, менша ймовірність поломок)  менше трошки розхід порівняно з повним. А по місту того хватає. За 20 років своєї їзди на передньому в двз, може кілька разів пожалів що не повний)))  Але то хто де їздить. 

 

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тут ключевое конечно не только кто где ездит, а еще куча нюансов, зимою крайне не удобно иногда, на мой взгляд плюсов заднего привода значительно меньше чем полного или переднего, неделю назад мы задним приводом на пляж спустились), в итоге машина там трое суток простояла пока до нее руки дошли), там правда еще нюансы были то некогда то оказывается крючок буксировочный с другой резьбой итд, результат как бы на видео, а вот полным приводом я там в том году постоянно ездила, ну и в этом в итоге пришлось).

 

Змінено користувачем seksinika
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 хвилин тому, vovarpd сказав:

А по місту того хватає.

Після першої зими у багатьох чомусь змінюється думка )

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А еще больших продолжает устраивать), у меня Ска 21 года с тепловым насосом уже итд, реально немного удивлена ездила зимой но температура ниже - 5 не опускалась и ездила летом до + 30 доходило, зимою у нее расход меньше, предыдущие у меня были Теслы Ска 15, тройка 19, Х 18 они наоборот зимой больше брали, еще раз больших минусов не было.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, vadimv сказал:

Після першої зими у багатьох чомусь змінюється думка )

"У багатьох" це як ні про що ... сів на своє Айді в січні ( перед цим років 20 тільки на передньому і повному катався ), ніяких проблем не відчув... один раз різко в поворот входив, льодік зловив, електроніка швидко спрацювала, машину підрівняла, поїхав собі далі.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 часа назад, vadimv сказал:

Після першої зими у багатьох чомусь змінюється думка )

Не спробуєш, не дізнаєшся)

Я такої ж думки, тому не ризикнув, тим паче не хочу, щоб машини відрізнялись по приводу: одна на передньому приводі, друга - на задньому.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30.08.2025 в 11:02, vadimv сказав:

Після першої зими у багатьох чомусь змінюється думка )

Таке.. Чим круче джип тим далі йти за трактором. 

Інвестуйте в навички водіння )

295554045_Screenshot_20250831-133429.Chrome2.thumb.png.4ab10b1573ae8d82e2aeee5c7595bf60.png

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вадим имеет ввиду не это :o там речь о потере проезжаемой дистанции на одном заряде, а так да вынуть полноприводный автомобиль из заноса намного сложение чем передний или задний, но почему то ни кто ни когда не пишет что и ввести его в занос тоже сложнее и о том что в некоторых ситуациях ни передний ни задний просто не едут, а полный делает это легко.

  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

багато років живемо в під Києвом, на роботу в місто.  звичайне передньопривідне авто із звичайним кліренсом завжди вивозило на гарній гумі. ніколи не жалкував про відсутність ПП. коли не міг виїхати я , то ніхто не виізжав. хіба що авто ну з дуже високим кліренсом. а зараз і зим вже тих нема і снігу мало.  

  

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31.08.2025 в 13:42, seksinika сказав:

а полный делает это легко.

Мабуть тому, за 12 років життя в будинку, розташованому у лісі, де грунт суцільний пісок, в нас не було знайомого трактористу, бо ніколи не потрібні були його послуги. 

На початку навали, коли  залишали будинок, виїхати можна було тільки лісом, бо асфальтована дорога була перегороджена стовбурами сосен, С-ка спокійно проїхала лісом, серед сосен. Тоді подякували і повному приводу, і тому, що була ще і пневмопідвіска. Чи змогли б проїхати тоді, не маючи повного приводу та пневмопідвіски? Навряд чи.

Колись форумчани, що шукали ділянку для купівлі, заїхали на пляж біля нас, застрягли там та телефонували з питанням викликати трактор і були здивовані, коли почули, що в нас не має контактів трактористів. Прийшлося їм викликати свого, добре, що жили в сусідньому селі.

Трактор бачила в випадку, коли Автодор чистив дорогу взимку або коли навесні лісництво робило траншею проти пожеж.

Порівняти можна, що більше подобається лише в випадку, якщо мав досвід всіх варіантів. Досвід є з усіма видами, тому переваги та недоліки кожного з варіантів зрозумілі. Категоричність тут, взагалі, зайва. Звісно, що на мій погляд. 

Изображение 1550.jpg

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Полный привод всегда интереснее монопривода это понятно, тем более что у Теслы ну вообще не жесткий блок, да при постоянно полном приводе да еще 50\50 действительно по оледеневшей дороге ездить проблематично в принципе и на асфальте не поездишь нужно отключать одну ось, много кто просто не знает как оно работает и в каких машинах отсюда всяко разные страшилки из интернета который времен Очакова и покоренья Крыма, больше всего удивляет когда при покупке машины не понимают возможных отличий по комплектациям, я F-150 продавала когда то просто в шоке была от человеческой глупости и не понимания в чем разница машина с 4А и машины не имеющей этого положения селектора.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, allanek сказав:

Мабуть тому, за 12 років життя в будинку, розташованому у лісі, де грунт суцільний пісок, в нас не було знайомого трактористу, бо ніколи не потрібні були його послуги. 

На початку навали, коли  залишали будинок, виїхати можна було тільки лісом, бо асфальтована дорога була перегороджена стовбурами сосен, С-ка спокійно проїхала лісом, серед сосен. Тоді подякували і повному приводу, і тому, що була ще і пневмопідвіска. Чи змогли б проїхати тоді, не маючи повного приводу та пневмопідвіски? Навряд чи.

Колись форумчани, що шукали ділянку для купівлі, заїхали на пляж біля нас, застрягли там та телефонували з питанням викликати трактор і були здивовані, коли почули, що в нас не має контактів трактористів. Прийшлося їм викликати свого, добре, що жили в сусідньому селі.

Трактор бачила в випадку, коли Автодор чистив дорогу взимку або коли навесні лісництво робило траншею проти пожеж.

Порівняти можна, що більше подобається лише в випадку, якщо мав досвід всіх варіантів. Досвід є з усіма видами, тому переваги та недоліки кожного з варіантів зрозумілі. Категоричність тут, взагалі, зайва. Звісно, що на мій погляд. 

Изображение 1550.jpg

не усі живуть в такій місцевості . можна сказати одиниці.   про це потрібно уточнювати.  це по перше. по друге. коли останній раз був такий сніг? 

  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Александр Аврамчук сказал:

коли останній раз був такий сніг?

На моей памяти в 21-м году.

Я приехал с Карпат, и не смог припарковать авто перед воротами)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 хвилину тому, Александр Аврамчук сказав:

про це потрібно уточнювати.

 Я вам щось винна ? Що "потрібно"  казати чи показувати вирішувати мені. Про що уточнювати? Про те, що ліс? Я не тільки уточнила, ще і показала. І яке це має відношення до вибору автівки та який вона має привід? 

33 хвилини тому, Александр Аврамчук сказав:

коли останній раз був такий сніг? 

Взагалі, то про трактор була мова та коли я його бачу. Можу показати і без снігу. І ще додати фото дороги до самого будинку. Я чітко сказала, що 

4 години тому, allanek сказав:

Досвід є з усіма видами, тому переваги та недоліки кожного з варіантів зрозумілі. Категоричність тут, взагалі, зайва.

На цьому крапка з цим питанням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...