Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Рекомендовані повідомлення

23.04.2025 в 13:13, kruchenik сказав:

vovarpd скажіть а якщо з автомобілем щось станеться та потребуватиме професійного сто, ну наприклад щось програмно станеться, чи з акб, ітд чи можливо звернутись на офіційне сто шкоди?

Забув ще написати що я додав цю машину в MySkoda App.

Там є вибір дилера. Вибрав Галич-Авто Львів, які в разі якихось відзивних кампанії, чи як прийде час сервісу мали б зі мною автоматично зв'язатися.

Тобто додаток це все дозволяє робити, виглядає так що принаймні спробувати щось відремонтувати вони мали б вміти. 
 

Screenshot_1.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну і саме головне те що я бачу всю історію по обслуговуванню і ремонтах авто на оф дилері прямо з додатку Skoda

Тобто якщо ви купуєте вживану шкоду то просите в продавця цифровий сертифікат. Він генерується з додатку спеціально для цих цілей (це я тепер такий мудрий, при покупці я того не знав 😄 )

І там видно всі роботи.. і пробіги. Можна знайти якийсь привід для торгу :)

Ось мій випадок. Нічого критичного не бачу, були якісь дрібні нюанси.

 

digitalcertificate_TMBJC9NYXMF010598_20250427.pdf

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я правильно розумію, що для обслуговування електрички треба зайти в додаток і там щось вибрати? а якщо це сто далеко чи про нього погані відгуки, то без варіантів? я взагалі не розумію як можна купити сучасне авто не розуміючи де його потім обслуговувати. і друге не розумію - яку треба ємкість акб в електричці щоб стопудово проїхати і зимою і літом 400-500 км без подзарядки не висаджуючі її в 0? дивлюсь характеристики та описи - кругом пишуть 400+, реальний досвід свідчить про 200-300 і ще й з економією на кондиціонуванні чи опаленні або повзти 80 км/год. невже в 2025 все ще немає достойної альтернативи ДВЗ не за всі гроші світу? 

Моніторив декілька моделей: VOLVO XC40 - 400+ км неможливо, Peugeot e-2008 - 200 км максимум, KONA ELECTRIC 64 - неможливо, VW ID4 - можливо, але це буде китаєць, а європа буде тільки бу з пробігом, NISSAN ARIYA або китай або биток США, subaru / toyota bz4x - аналогічно ітд. може щось пропустив. седани та хетчбеки в яких батарея ледь не волочиться по асфальту не розглядав. Сервіс можливий тільки VW і то якщо європейська версія. ну і Hyundai (але кажуть що там сервіс в зародковому стані)

можливо китайці типу BYD та ZEEKR мають якийсь пристойний сервіс? хоча бажання купляти китайця звісно не маю.

Змінено користувачем kruchenik
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, kruchenik сказал:

ZEEKR

По словам знакомого тоже до 300 км, хотя пишут что 600.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, kruchenik сказав:

що для обслуговування електрички треба зайти в додаток і там щось вибрати?

Це просто така опція щоби в разі якщо ви забули що електрички теж треба якось обслуговувати (бо це легко забути, обов'язкові ТО раз на два роки для нової машини) то дилер вам автоматично нагадає. Цією опцією не обов'язково користуватися.
Ніхто не заважає приїхати до офіціалів на сервіс самостійно і задати там свої запитання. 

Та і сервісів по електричках у великих містах достатньо, а тим більше по вагу. Не офіціалами єдиними. 
 

1 година тому, kruchenik сказав:

і друге не розумію - яку треба ємкість акб в електричці щоб стопудово проїхати і зимою і літом 400-500 км без подзарядки не висаджуючі її в 0?

та тут діло не тільки в ємності а і у ефективності машини, потужності моторів, аеродинаміці. ЄТрон з батарею 95квт їде десь так само як ця шкода з батарею 82/77квт.  Шкода доречі має добрий драг коефіцієнт. 0.26 (в купе 0.23), у id4 наприклад 0.28, в тесли Y ніби 0.23. 

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, kruchenik сказал:

 я взагалі не розумію як можна купити сучасне авто не розуміючи де його потім обслуговувати. і друге не розумію - яку треба ємкість акб в електричці щоб стопудово проїхати і зимою і літом 400-500 км без подзарядки не висаджуючі її в 0? дивлюсь характеристики та описи - кругом пишуть 400+, реальний досвід свідчить про 200-300 і ще й з економією на кондиціонуванні чи опаленні або повзти 80 км/год. 

Вы все свои авто обслуживали только у официалов? Думаю вряд-ли. По електричкам сейчас всё больше неофициальных, вполне добротных СТОшек с отличными мастерами + само обслуживание реально мизерное... например на днях поменял масло в редукторе Ниро, 1100грн масло и 200грн работа, следующий раз сделаю через 40к км. Електричка это смартфон на колёсах, глюки у него в основном по електронике, кто хоть немного шарит покупают ОБДшки и сами перепрошивают, убирают ошибки, меняют настройки... поищите в телеге или вайбере группы електромобилистов, почитайте, получите реальную картину мира 🙂

Если не Китаец, то с запасом зимой и летом 500км и нормальной ездой можете не искать електричку. По Теслам не скажу, но железных 400км из опыта зимней експлуатации проезжает Киа Ниро 64квт супруги ( при цифре на табло 450км), сейчас потеплело и показывает 500км... мой б/у европеец Айди4 82квт вообще имеет перепад 400+ по теплу и реальных до 300км зимой.

 Если у вас потребность часто выкатывать за день 400-500 км, то лучше дизель, по деньгам с учётом использования скоростных зарядок выйдет +/- одинаково. Когда появятся електрички с новым типом батарейки, тогда возможно и увидим запас по пробегу от 600-700км и выше... но и стоить они будут изначально дорого + 99% с 1.01.26г у нас не продлят льготную растаможку на електрички, что добавит примерно 30% к нынешней стоимости при ввозе в страну, а также 5% пенсионный + 1,5% военный при постановке на учёт.

  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, kruchenik сказал:

 VW ID4 - можливо

Нет, невозможно.

Я проезжаю 500 в + соблюдая то что у нас на трассах разрешено, Тесла S 2021 год, 100кВт лонг-рендж, плейд не проедет.

Единственная электричка на которую засматриваюсь это Ривиан с батарейкой 180кВт.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 02.02.2025 в 07:10, 90BCO сказал:

Привіз Ionic з Норвегії. 1000+ км зі Львова до Дніпра - три зарядки.

Машинка - бімба, як кажуть- "корейська Тесла"...

В Україні з електричками ще не награлися. У нас тут вони вже давно і ось пішли "сюрпризи"

globalnews.ca/news/10103753/electric-car-shock-50000-battery/

November 20, 2023

Він придбав Ioniq 2017 року випуску, виготовлений компанією Hyundai. Sooch був його другим власником. Автомобіль вже проїхав 69 000 кілометрів, але гарантія на систему електричної зарядки та акумулятор діяла ще 160 000 кілометрів. Sooch розповів Global News, що був впевнений у покупці. «Я думав, що в мене не буде з ним жодних проблем», – сказав він. Але в жовтні на його приладовій панелі загорівся попереджувальний індикатор. Він відвіз машину до дилера, але техніки не змогли знайти проблему. Індикатор згас. Два тижні по тому, за словами Sooch, автомобіль перестав заряджатися, і Ioniq повернувся до дилерського центру. Після діагностичних перевірок, за його словами, техніки визначили, що акумулятор потрібно замінити. Зазначена вартість, включаючи акумулятор, встановлення та податки, склала понад 50 000 доларів. «Я був просто приголомшений». Акумулятор вийшов з ладу на 172 345 кілометрах. Нещодавно закінчилася гарантія на 160 000 кілометрів.

===============

www.cbc.ca/news/canada/ottawa/when-a-leaf-is-a-brick-1.7142342

Mar 14, 2024

Коли Leaf перетворюється на «цеглину»: Juno описує катастрофу з електромобілями Nissan Браяна Сандерсона 2016 року випуску з пробігом лише 82 000 км стоїть без використання на його подвір’ї

Карло Сабукко, керуючий центром Sils Complete Auto Care Centre в Оуквіллі, Онтаріо, що спеціалізується на ремонті електромобілів, сказав, що він перестав намагатися знайти вживані акумулятори для Leaf понад рік тому. «Якщо власник Nissan Leaf вимагає оновлення акумулятора, я кажу: «Вибачте, ні, ви самі знайдете акумулятор. Бажаю вам гарного настрою, удачі вам».

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Знаю даже кто оценит этот труд по поиску информации в сети :lol: , от блокаута только отойти нужно.

  • Лайк 1
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Tochkin сказав:

і ось пішли "сюрпризи

 Tochkin, зробіть приємне однодумцю, відкрийте тему "Чому я ніколи не куплю електричку" і викладайте там все, що напилисосите в інеті. ЗрОбите послугу іспанському пожирачу хамону, бо він, нарешті, зможе там божеволіти скільки завгодно. Дивно, що він сам до цього не додумався. 

Тут люди обмінюються думками і  практичним досвідом володінням електричок та висновками, чи воно того було варто - купити електричку.

Наскільки я бачу, ви не маєте такого досвіду. Тоді навіщо сюди нести оце "просветітельство"? Невже ви думаєте, що той, хто їздить на електричкі, не знає про те, що "батарейка" має термін роботи?

Я можу зрозуміти, якби ви залишили тут статистику - кількість проданих електричок до кількості отакого, як ви сюди принесли.  А так ви наче сіамський близнюк персонажу,  схибленого на ненависті до електричок.

 

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ездил немного на тесла три . НЕ понравилось. Интерьер отстойный , жесткая ,низкая. 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

100% вообще такое себе), я кода решила заменить свою Ску 14 года на что то, то привезла себе тройку 20, хватило мне пол дня что бы Ска осталась дальше а тройка пошла в продажу.

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ми 3-у взагалі не роздивлялись, тому що, як ви і сказали " хватило мне пол дня". Казати про це не хотіла, бо якось сказала, що накупляють мотлоху, мова якраз була за якусь стару 3-ку, то Фрай тут в істериці мені присвятив простирадла того, хто я така. Але цікаво спостерігати, як особисте відношення  реагує на одне і те саме🤣

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...