Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

V2L (Vehicle to Load)

beavis

Рекомендовані повідомлення

16 хвилин тому, beavis сказав:

Обігрівач працює. При підключенні до будинку навіть без навантаження  - відрубає розряд.

Значить проблема у витоку струму, який фіксує модуль V2L і відключається. Якщо тільки включити нагрівач, то мікромережа не має ніякого зв'язку із землею, тобто це повністю ізольована мережа. Якщо один із дротів V2L заземлити, то через нього буде протікати дуже малий струм, який є результатом ємнісного зв'язку машини із землею. Виходить, що V2L фіксує цей струм і відключається, тому єдиним виходом є ізолюючий трансформатор, де первинна обмотка гальванічно розв'язана із землею, а вторинна вже може мати глухозаземлену нейтраль, бо трансформатор також має гальванічну розв'язку між обмотками.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тепер потрібно поступово все відключати. відключити навантаження від інвертора, лишити сам інвертор і батареї, і нехай він їх спробує зарядити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, 4587derek сказав:

тепер потрібно поступово все відключати. відключити навантаження від інвертора, лишити сам інвертор і батареї, і нехай він їх спробує зарядити.

Повторюсь - в суху погоду все працювало.

Мене поки не дуже цікавлять полуміри) Типу відключати лоад, занулення і тд, щоб чисто зарядити акум. Хочу, щоб працювало як пару тижнів тому))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, beavis сказал:

Хочу, щоб працювало як пару тижнів тому))

Тоді потрібно кришталеву кулю під'єднати до інвертора, і подивитись точне місце пошкодження

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З того що читав в групі автовласників стосовно розрядників. Це імітація V2L, але інвертор зовнішній а не вбудований в авто. В жодному випадку ні в кого не виникало ніяких траблів при безпоседньому підключенні приладів до розрядника. Навіть при перевищенні потужності навантаження номіналу розрядника все закінчувалося вимкненням розрядника без наслідків для авто. Геть усі трабли були пов'язані з підключенням до розрядника внутрішніх мереж будинків. Схоже порада стосовно ізолюючого трансформатору єдина дієва.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Vikctor сказав:

Це імітація V2L ... В жодному випадку ні в кого не виникало ніяких траблів при безпоседньому підключенні приладів до розрядника. ... Геть усі трабли були пов'язані з підключенням до розрядника внутрішніх мереж будинків.

Мабуть просто не слід використовувати V2L замість V2H...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Vikctor сказав:

Геть усі трабли були пов'язані з підключенням до розрядника внутрішніх мереж будинків.

Це і не дивно, бо в тих розрядниках нема гальванічної розв'язки, бо це дорого. І це треба бути трохи хворому, щоб таке підключати до мережі, бо воно йде всупереч всім захистам, які вбудовані в електричку, зокрема що батарея має бути ізольованою від потенціалу землі.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, volomoto сказал:

батарея має бути ізольованою від потенціалу землі.

Але геть усі зарядні пристрої для повільного заряджання (порт АС) мають РЕ-контакти, хоча наявність заземлення не є обов'язковим для праці такого пристрою, бо в налаштуваннях можно вимкнути третій контакт.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Vikctor сказав:

Але геть усі зарядні пристрої для повільного заряджання (порт АС) мають РЕ-контакти, хоча наявність заземлення не є обов'язковим для праці такого пристрою, бо в налаштуваннях можно вимкнути третій контакт.

Повільна зарядка працює через окремий блок заряду, який має гальванічну розв'язку з батареєю. Розрядники ж підключаються напряму до високовольтної DC шини машини, тобто прямо до батареї.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, vadimv сказав:

Мабуть просто не слід використовувати V2L замість V2H...

Мабудь. Піду про це напишу одному англійцю, який для тесту 3 дні живив будинок через V2L. Та і всім на тому форумі скажу, шоб не страдали фігнею. А у нас в країні то взагалі не вартує уваги, все ж файно у нас. А ще напишу виробнику авто, шо вони жлоби. Шо краще б взагалі не робили те V2L, якщо так жаба давила встановити модулю для V2H.

Я не питаю тут поради чи взагалі мені його використовувати. Я шукаю відповіді як змусити його працювати, враховуючи вдале використання протягом півроку. Відповідь знайшов (трансформатор).

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, beavis сказав:

напишу виробнику авто, шо вони жлоби. Шо краще б взагалі не робили те V2L, якщо так жаба давила встановити модулю для V2H

На ринку є моделі з V2H.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я не дуже цікавився народною творчістю на тему живлення будинку від електромобіля, а дарма, бо це ще той розплідник мамкіних електриків.

Покищо в топі оцей чувак - 

Він засунув в герметичну коробку інвертор з аліекспресу, який підключений прямо до батареї. Все це заінсталював під капотом і підключив до буднику.

Ну ясно що воно все перегрілось і дивом не згоріла машина, але чувак так і не зрозумів в чому його помилка.

 

  • Лайк 2
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, vadimv сказав:

На ринку є моделі з V2H.

Я вже і забув яку фігню ви можете писати...

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, beavis сказав:

Я вже і забув яку фігню ви можете писати...

Нє, ну якщо для вас використання за призначенням - це фігня, а використання не за призначенням - не фігня, то я тут при чому.

Ще й виробник, виявляється, винуватий.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, vadimv сказав:

Нє, ну якщо для вас використання за призначенням - це фігня, а використання не за призначенням - не фігня, то я тут при чому.

Ще й виробник, виявляється, винуватий.

Вашої експертної думки чекають пропукані пригониши.

А цю тему просто ігноруйте, будь-ласка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, beavis сказав:

А цю тему просто ігноруйте, будь-ласка.

Та без проблем. Якщо вас не цікавить джерело ваших проблем - то ж ваші проблеми.

Ви також можете скористатися власною порадою - кнопочка ігнору завжди поряд.

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 минут назад, volomoto сказал:

Він засунув в герметичну коробку інвертор з аліекспресу, який підключений прямо до батареї. Все це заінсталював під капотом і підключив до буднику.

на ліфи це стандартна послуга в перепаковщіков АКБ, за невеличку доплату перепакови(є таке слово?) виводять під капотом контакти від АКБ напряму, далі на алішке купують інвертор спеціальний і вуаля, половина чата ліфоводів в кого перепаковка (а там майже кожен другий) від такого живе. Я коли купував то запитав - "майстер" сказав що в нову батарею лізти нема сенсу, як(якщо) будеш перепаковувати то зробимо без проблем за недорого.

ПС на самі ліфи другого покоління теоретично є заводський комплект для доставки v2l, але фізично в продажу його наче як ніхто не бачив

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, standov сказав:

далі на алішке купують інвертор спеціальний

Я не знаю що хто називає спеціальним інвертором, але на відео був самий дешманський дженерік інвертор з алі типу такого -vi.aliexpress.com/item/1005004915634394.html. Навіть кулерів не поставили, бо чувак не знав, що воно гріється.

А загалом це треш, бо заводська батарея має купу захистів не просто так, а тут тупо все відрубали. Мені було б страшно таке біля дому тримати, мовчу вже про гараж.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, volomoto сказал:

Я не знаю що хто називає спеціальним інвертором

там якийсь конкретний я так зрозумів "перевірений" під конкретну задачу, я чисто візуально його бачив - такий розміром з цеглину, в корпусі, шось типу 150 баксів. АЛЕ, на скільки я зрозумів, його ніхто не ставить в саму машину, в машині лише DC роз'єм а інвертор з боку хати живе. 

Стосовно все повідрубали - подробиць не знаю, глибоко не вивчав але факт що у випадку ліфів процедура проста і нею активно користуються. Може там шось штатне в батарейке під той самий заводський v2l з інструкції (який ніхто не бачив вживу) передбачено і на нього вішаються, хз

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, volomoto сказал:

Мені було б страшно таке біля дому тримати, мовчу вже про гараж.

ща вам розкажуть за комірки від ліфу на сонячному інверторі в хаті, які "я поставив і норм" ))

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

44 минуты назад, standov сказал:

я чисто візуально його бачив - такий розміром з цеглину, в корпусі, шось типу 150 баксів

 

Ви описуєте звичайний розрядник. Правда занадто дешевий.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

44 минуты назад, standov сказал:

ща вам розкажуть за комірки від ліфу на сонячному інверторі в хаті, які "я поставив і норм" ))

Так наче  в пана volomoto такі теж є, допокі не зібрав 48 комірок.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Vikctor сказал:

Ви описуєте звичайний розрядник. Правда занадто дешевий.

шо таке "розрядник"? я казав про інвертор де на вході шось типу 400в а на виході 220, я так розумію просто сонячний без трекера.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 минуты назад, standov сказал:

шо таке "розрядник"? я казав про інвертор де на вході шось типу 400в а на виході 220, я так розумію просто сонячний без трекера.

Те саме з розетками в корпусі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 минуты назад, Vikctor сказал:

Те саме з розетками в корпусі.

і? я не дуже розумію що саме тут не так ) так там 220 розетка на вихід, як в генератора. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...