Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

DC заряд авто від сонця

standov

Рекомендовані повідомлення

21 минуту назад, volomoto сказал:

Отак також буде все працювати і мережевий інвертор буде живити як Other socket, так і всю хату:

а як взагалі гібріднік відреагує на те що в нього нього на вході йде генерація від мережевого? наче як логікою розумію що пофіг але досвіду зеро

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 хвилини тому, standov сказав:

а як взагалі гібріднік відреагує на те що в нього нього на вході йде генерація від мережевого?

Якщо нормальний мережевий і не срає гармоніками більше, ніж дозволено, то ніяк не відреагує, бо синусоїда як синусоїда.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 22.01.2025 в 15:15, standov сказал:

без необхідності мати АКБ буфер можна *теоретично* заряджати машину від сонця

то есть когда есть солнце . 

Кто готов превратить авто в павербанк на колесах - норм вариант .

А для кого электромобиль все - таки средство передвижения , а не павербанк - тому будет напряжно ждать , пока закончится неделька ливней , чтобы наконец зарядить авто

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, igorrius сказал:

то есть когда есть солнце . 

Кто готов превратить авто в павербанк на колесах - норм вариант .

А для кого электромобиль все - таки средство передвижения , а не павербанк - тому будет напряжно ждать , пока закончится неделька ливней , чтобы наконец зарядить авто

Ну 220 нікуди не дівається

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перше питання, скільки буде заряджатися авто, якщо за останні три місяці, сонячних днів було три чи чотири. 

Друге питання, кпд зарядного блока в автомобілі далеко не 100 відсотків, бо він там працює на підвищення напруги. Також споживання насосів і вентиляторів біля тих самих 500 ват, це при умові, що на вулиці тепло і не потрібно гріти батарею.

Ну і саме головне НО, зазвичай автомобіль заряджається вночі, бо вдень на ньому зазвичай їздять по справах. Але якщо на ньому не їздити , то навіщо його заряджати?  Тепер про об'єми зарядки, якщо там якась Тесла чи ліф, чи Кіа сол- 13-15 кВт годин на 100 км, якщо якийсь китаєць типу Фольксваген ІД4, ІД6, то там 18-20 кВт на 100 км розхід. Якщо в день проїхати 250-300 км, то потрібно в машину влити 50-кВт годин. І це вночі, поки спиш, і завтра потрібно їхати. 

Тут на днях заїхав в декілька магазинів, купити кабель АВВГ 4*10, і не знайшов у себе в місті. Бо потрібно змонтувати розетку для зарядки трифазну, бо 19 кВт трохи гріють подовжувач, коли авто по нічному тарифу заряджається. А ви про 500 -2000 ват думаєте в день .

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. за місяць (грудень, січень) моє поточне 3квт поле видало 100-120квтг (фактично), якщо накривати всю парковку то потужність очікуєма десь 5-6квт, виработка навіть взимку має бути відчутна, місячні витрати на машину десь 300-400квтг.

А головне, хочете прикол? звідки взагалі ця вся ідея виникла. Зараз в перерахунку на квадрат площі панелі вже дешевше гарного карбонату для накривання.

2. про насоси та вентилятори не зрозумів, яких насосів? стосовно ККД про це був стартовий запит поцікавитися хто ними користувався вживу, в моїй уяві вдувати через ДС наприклад 100квт та навіть 5квт це дуже різні ситуації з дуже різним ККД, але то не точно

3. в моїй сім'ї електричка це друга машина якою користується дружина для доставки дітей в садочки/школи/гуртки і в зворотню сторону. Вдень вона таки майже завжди стоїть на парковці або під парканом (куди можна вивести порт теж), тож в цей (найбільшого сонця) час її можна таки заряджати.

про останній пункт взагалі не дуже зрозумів, в мене зараз зарядка машини по нічному тарифу це дуже відчутна частина місячного бюджету на *комуналку* саме тому що я колись подумав про 500-2000 ват в інших місцях ) тут жеж как, кожний думає за себе та свої кейси.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

коли авто заряджається, то працює зарядний пристрій, яки охолоджується антифризом, який циркулюється насосом, і працює вентилятор радіатора. А для їх роботи запускається ДС-ДС конвертор, щоб живити бортову мережу 14 вольт. От там і набігає 500-600 ват втрат.

щоб заряджати через ДС порт (чадемо чи ЦЦС комбо) , потрібен відповідний контроллер , який змусить машину активувати вхід ДС. а це буде трохи задорого. 

Полікарбонат і раніше був не дешевий , колись купував англійський марлон 16 мм. 

Але потрібно рахувати , відносно нічного тарифу, який термін окупності того баяну. Панелі+ якийсь гібридний інвертор+ невеличка буферна АКБ для стабілізації процесу. це на сьогодні 2500-3000 доларів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 минуты назад, 4587derek сказал:

коли авто заряджається, то працює зарядний пристрій, яки охолоджується антифризом, який циркулюється насосом, і працює вентилятор радіатора. А для їх роботи запускається ДС-ДС конвертор, щоб живити бортову мережу 14 вольт. От там і набігає 500-600 ват втрат.

щось ви фантазуєте, в мене штатна зарядка аж 2квт. Якби там з 2квт 500-600 витрачалося на охолодження то вона би заряджалася вічно (да і шо охолоджувати при вдуванні 2квт, там тепла дай бог щоб 100вт було). В мої машини повітряне охолодження батареї (фактично в статиці нема ніякого). Знову таки мова не про 100квт заряд де все трішечки не так бо справді дохера зайвого тепла.

ось так виглядає струм споживання штатної зарядки (це повний, за зарядкою), є в кінці якісь імпульси але я шось майже впевнений що це балансування батареї на 100% відбувається.
image.thumb.png.f03c477a9669139a081104ebc7b949cd.png

22 минуты назад, 4587derek сказал:

щоб заряджати через ДС порт (чадемо чи ЦЦС комбо) , потрібен відповідний контроллер , який змусить машину активувати вхід ДС. а це буде трохи задорого.

ви в тему втикнулися прямо з кінця чи шо? Перше фото першого поста. це реальний пристрій який продається.

22 минуты назад, 4587derek сказал:

Але потрібно рахувати , відносно нічного тарифу, який термін окупності того баяну. Панелі+ якийсь гібридний інвертор+ невеличка буферна АКБ для стабілізації процесу. це на сьогодні 2500-3000 доларів.

капітан, я порахую сам ) правда, я зможу ) стосовно буферної АКБ, якщо ви вже шось коментуєте то хоч вчитайтеся.

22 минуты назад, 4587derek сказал:

Полікарбонат і раніше був не дешевий , колись купував англійський марлон 16 мм.

а панелі раніше були дорогими, ви це до чого? 

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, standov сказав:

А головне, хочете прикол? звідки взагалі ця вся ідея виникла. Зараз в перерахунку на квадрат площі панелі вже дешевше гарного карбонату для накривання.

я теж до цього дійшов в минулому році, навіть придивився навіс збери сам і панелі під нього, але поки не надумав що робити з надлишком ее влітку (ЗТ не варіант і традиційне авто), тому поки на паузі.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, standov сказав:

А головне, хочете прикол? звідки взагалі ця вся ідея виникла. Зараз в перерахунку на квадрат площі панелі вже дешевше гарного карбонату для накривання.

А хіба можливо панелями накрити так аби не капало? 

Коли я питав то мені всі сказали ніхт.

  • Лайк 1
  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, outdoor24 сказал:

я теж до цього дійшов в минулому році, навіть придивився навіс збери сам і панелі під нього, але поки не надумав що робити з надлишком ее влітку (ЗТ не варіант і традиційне авто), тому поки на паузі.

я поки що попередньо навів справки, знайшов контору яка таке вже робила, сказали що в них партнери по сонцю і так то вони накривають карбонатом але в останнім часом вже пару лупанили таких, я пока далі каркасу не прицинявся, з урахуванням інверторів і всього іншого явно буде дорожче ніж карбонат але тут ситуація трохи про психологію - в мене рука не піднімається за сраний пластик валить такі дивні гроші

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Фрай сказал:

А хіба можливо панелями накрити так аби не капало? 

Коли я питав то мені всі сказали ніхт.

там вже є спеціальні планки з резинками.

вони є чисто гумові а є люмунієві з гумовими вставками
Ущільнювач для сонячних панелей (ID#2330432246), ціна: 202 ₴, купити на Prom.ua

план взяти двосторонні панелі, вони трошки пропускають світла і схожі планки

Змінено користувачем standov
  • Лайк 5
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
В 23.01.2025 в 15:13, standov сказал:

а є якийсь приклад конкретного дивайсу який вміє к кроком в 1а, я не думав що є такі варіанти, думав в кращому випадку щось типу 10/16а?

логику зрозумів, звучить непогано, дякую.

Моя зарядка китайська так вміє - з кроком в 1А, якщо регулювати по вайфай. А якщо вручну на екрані девайсу, то крок стандартний - 10А-16А-25А-32А. Правда навіть у випадку регулювання в застосунку нижня межа 8А, якщо я вірно пам'ятаю.

А ви не збираєтесь це все діло колись окупити? Я чого запитую - 2кує зарядний пристрій з  першого повідомлення+умовно від 1кує за панелі, дроти, кріплення. Скільки споживає ваша автівка на рік? Просто я вважаю, що моя електричка проїжджає забагато - буде біля 17,5-18тис.км за рік. На ДВЗ я стільки не накатував. Навіть якщо припустити, що зарядка лишень вдень і без будь-яких пільг, то це менше 20тис.грн на рік ( в мене 250-320кВтг/міс). Тобто якщо припустити, що автівка цілий рік буде заряджатись виключно за рахунок тієї генерації і того зарядного пристрою, що ви плануєте, то це 6 років щоб тільки вийти в нуль. Ви експлуатуватимете стільки своє авто? Чи наступна теж буде електрична?

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikctor сказал:

Правда навіть у випадку регулювання в застосунку нижня межа 8А

ну це не варіант, 2квт то забагато про це і мова

1 час назад, Vikctor сказал:

буде біля 17,5-18тис.км за рік. На ДВЗ я стільки не накатував.

+- так само, може трошки більше. Стосовно окупності - 12 місяців по 3кгрн це вже майже косарь баксів, окупність капвитрат в 2-3-4 роки це вже по "індустрії" дуже вигідно. Плюс я-ж не планував його за 2к купляти, питання було в цілому чи хтось щось таке юзав, бо така потужність мені точно не потрібна і може бувають менші дешевше. Питання окупності зараз це трошки самообман, бо по перше вартість електрики буде далі збільшуватися (ще думаю в 2-3 рази точно) а по друге 2 косаря зараз, коли я працюю це не 2 косаря потім коли я не захочу працювати і планую жити на накопичення, а електрична машина то вже явно реальність до фінішу.

Стосовно панелей то ідея була про те що панелі ВЖЕ зараз дешевше карбонату (50-100$ за квадрат) на кришу, і вкладати в карбонат під 2к я точно не хочу бо це просто дичина якась, а вкласти в панелі, хай і дорожче по кріплення, монтаж і тп, я можу розглянути цей варіант.

Тобто якщо розглянути ідею в комплексі і не як лупашить панелі на існуючу кришу, а як саме "замінити" ними кришу то економічно то має сенс як на мене. Якщо ще і вийде, як вище запропонували, пустити на вхід гібріду домашнього то це взагалі буде агонь-історія

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Електро авто то не сьогодення, а далеке минуле. Бо ще дружина Генрі форда їздила на електричному авто, в ті часи, коли він з рокфелером посадили всіх на бензин. Потім бензин розбавили тетраетилсвинцем, і по сей день. А грета бореться з електронікою і змушує паяти безсвинцевим припоєм. Ну то таке.

Так от по собі скажу, коли пересідаєш на електроавто , то пробіги значно зростають. Бо падає вартість витрат на паливо. Маю Пежо, Кіа соул, тазарі зері. Так от на Пежо партнер за три роки проїхав 100000 км. І заряд від сонця там ніяк не рентабельний. Бо щоб 10 амперами з мережі його зарядити, то потрібно 30 годин. Тому альтернативи нічному тарифу поки нема. Бо вдень зазвичай їздиш по справах або щось робиш. А вночі коли ти спиш, авто заряджається. Потужністю 16-17 кВт.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, standov сказал:

Стосовно окупності - 12 місяців по 3кгрн це вже майже косарь баксів

 

Якось ми по різному рахуємо. Як у вас виходить 3кгрн на місяць? Це 640кВтг по максимальному тарифу. Невже навіть інколи вночі не заряджаєте? Схоже ви вдвічі більше за мене за місяць проїжджаєте. Я зрозумів що не йдеться про окупність проєкту, але ж цікаво чому наша аріфметика геть різна.

11 часов назад, standov сказал:

 а електрична машина то вже явно реальність до фінішу.

 

Згоден - це захоплює та затягує.

11 часов назад, standov сказал:

Стосовно панелей то ідея була про те що панелі ВЖЕ зараз дешевше карбонату (50-100$ за квадрат) на кришу, і вкладати в карбонат під 2к я точно не хочу бо це просто дичина якась, а вкласти в панелі, хай і дорожче по кріплення, монтаж і тп, я можу розглянути цей варіант.

Тобто якщо розглянути ідею в комплексі і не як лупашить панелі на існуючу кришу, а як саме "замінити" ними кришу то економічно то має сенс як на мене. Якщо ще і вийде, як вище запропонували, пустити на вхід гібріду домашнього то це взагалі буде агонь-історія

Під карбонатом ви щось конкретне маєте на увазі? Бо я химію давно вчив. Те що панелі наразі нереально дешеві - тут згоден, бо через це сам шукаю куди б їх ще притулити. Навіс виключно з панелей не передбачає герметичності покрівлі, тобто традиційне покриття в повної мірі вони все ж не замінять.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Споживання машини в мене 400-500квтг взимку, влітку трошки більше бо в дітей починаються виїздні пласти, парки і тп. Меньший подросте буде ще більше, бо щараз в нього фактично лише садочок і 1 гурток, в старшої 3 гуртки.

Я рахую з запасом да, тобто виходячи з концепту граничного використання, ну хай буде 2тис. Але ця ціна не враховує ні потенційне здорожчання ні переправляення надлишків на будинок.

Карбонат я маю на увазі монолітний полікарбонат. Стосовно щілин вище обговорювали, рішення ринок вже дає, стосовно ідеальної герметичністя - а нащо це треба для авто-навісу?)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, 4587derek сказал:

Електро авто то не сьогодення, а далеке минуле. Бо ще дружина Генрі форда їздила на електричному авто, в ті часи, коли він з рокфелером посадили всіх на бензин. Потім бензин розбавили тетраетилсвинцем, і по сей день. А грета бореться з електронікою і змушує паяти безсвинцевим припоєм. Ну то таке.

Так от по собі скажу, коли пересідаєш на електроавто , то пробіги значно зростають. Бо падає вартість витрат на паливо. Маю Пежо, Кіа соул, тазарі зері. Так от на Пежо партнер за три роки проїхав 100000 км. І заряд від сонця там ніяк не рентабельний. Бо щоб 10 амперами з мережі його зарядити, то потрібно 30 годин. Тому альтернативи нічному тарифу поки нема. Бо вдень зазвичай їздиш по справах або щось робиш. А вночі коли ти спиш, авто заряджається. Потужністю 16-17 кВт.

 Так, в нас на алектричці пробіг став більше бо чисто психологічно "запригнув і мотнув" на двз то якось все більш напряжно, шумно  і тп. Я ніколи на двз не іздив на нову пошту а на іграшці(закреслено) електро - практикую.

Пс. Хожу нормально, з собакою, кожен дееь, бо я вас знаю )

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, standov сказал:

стосовно ідеальної герметичністя - а нащо це треба для авто-навісу?)

Особливо не потрібно, але в мене автонавіс заразом дровітня, дрібний сарай чи сарай для дрібниць, влітку тут зберегається електроінструмент та навіть вуличні меблі там взимку зберігаю. Тому течі в рондомних місцях мені не підійшли б.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стосовно пробігів, за літо, син на мопеді стер заднє колесо . Бо пробіг мопеда на повному заряді 130 км, то бувало так що на день не вистачало. Тому якщо живеш на околиці міста, і місто витягнуте , то як не крути а до комфорту звикаєш швидко.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, standov сказал:

 Так, в нас на алектричці пробіг став більше бо чисто психологічно "запригнув і мотнув" на двз то якось все більш напряжно, шумно  і тп. Я ніколи на двз не іздив на нову пошту а на іграшці(закреслено) електро - практикую.

Пс. Хожу нормально, з собакою, кожен дееь, бо я вас знаю )

Те саме - пропав момент необхідності економити хоч на чомусь. Бо я заряджаюся виключно вночі і навіть 1кгрн за місяць при всьому бажанні наїздити не зможу.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Vikctor сказал:

Особливо не потрібно, але в мене автонавіс заразом дровітня, дрібний сарай чи сарай для дрібниць, влітку тут зберегається електроінструмент та навіть вуличні меблі там взимку зберігаю. Тому течі в рондомних місцях мені не підійшли б.

Ну це не мій варіант, в мене там будуть лише машини ну і потенційно інвертор. Мені якщо зазори закрити то вже мвє вистачити з головою

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Vikctor сказал:

Те саме - пропав момент необхідності економити хоч на чомусь. Бо я заряджаюся виключно вночі і навіть 1кгрн за місяць при всьому бажанні наїздити не зможу.

Ну тут навіть не економія,  не скажу що колись економив паливо але воно якось психологічно, оті дирдирдир, оті газі, отой струс що завести - щоб просто з'їздити за посилкою 500м, якось влом. Я електро воно прям як велік - сів і просто їдеш, це пcує людей ). В мене електричка на 95% зайнята ізвозом дітей і своїх і інколи сусідських. І там пробегі дуже набігають знатні

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...