Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Відкриття секційних та розсувних воріт без елктрики

AnMig

Рекомендовані повідомлення

Вітаю. Є звичайні горизонтальні відкатні ворота при в'їзді. А також вертикальні секційні ворота в гараж. Хочу придбати автоматику для кожних. Але непокоїть питання - чи можливо відкрити такі воротоа вручну при відсутності еклектроенергії. Акумулятори не розглядаю через дороговизну, ненадійність (низькі температури) і т.д.
Якщо не всі мають таку можливість, то які автоматики порадите для відкатних та для секційних, які мають можливість ручного розблокування?

Untitled-1.png

Змінено користувачем AnMig
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Любий механізм для воріт має можливість розблокування. Де ключем, де кнопкою/шнурком. Далі руками.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 хвилини тому, porterlv сказав:

Любий механізм для воріт має можливість розблокування. Де ключем, де кнопкою/шнурком. Далі руками.

У випадку з розсувними воротами так, є хвіртка, чи просто перелізти через паркан і можна отримати доступ до механізму. Але у випадку з гаражем, не уявляю як відкрити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, AnMig сказал:

Але у випадку з гаражем, не уявляю як відкрити.

Двери поднимаются вручную, после разблокировки механизма, но только изнутри.

В гараже должна быть дверь.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, DimaF сказав:

Двери поднимаются вручную, после разблокировки механизма, но только изнутри.

З відкатною брамою аналогічно - доступ лише з подвір'я.

І тут приходить розуміння, що китайські механізми з своїм резервним АКБ, або інвертор на весь дім і брама до нього підключена то уже не так дорого і зле. :) 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, porterlv сказал:

І тут приходить розуміння, що китайські механізми з своїм резервним АКБ, або інвертор на весь дім і брама до нього підключена то уже не так дорого і зле.

Ворота как раз некритично во время блекаутов, в отличии от дома.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У HORMANN є опція - поворотна ручка з замка, який може розблокувати механізм ззовні

або як тут - автонімія 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щодо відкатних - це добре що всі мають можливість ручного відкривання, тоді вибиратиму будь який.
Щодо секційних - думав, може є якісь готові варіанти з чимось типу такого як на фото. (фірма, модель)

a2-1.jpg

Змінено користувачем AnMig
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

То пція яку можуть поставити за окремі гроші майже на всі бренди, але я від такого відмовився, будь який замок зовні спокуса для сторонньої особи.

Я б навіть сказав провокація. )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, AnMig сказав:

Щодо відкатних - це добре що всі мають можливість ручного відкривання, тоді вибиратиму будь який.
Щодо секційних - думав, може є якісь готові варіанти з чимось типу такого як на фото. (фірма, модель)

 

www.amazon.co.uk/Hörmann-Black-handle-complete-sectional/dp/B075FQDLX6

Hormann%20dual%20white%20sectional.jpg

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щодо гаражки. 

Якщо у Вас немає входу в гараж окремого, не через ворота, то на воротах є замок. До замка окремо купується трос розблокування для автоматики, який поєднує замок і каретку автоматики. 

Ключем розблоковуєте можливість повороту ручки на воротах, повертаєте ручку (натискаєте) - розблоковуєте каретку - піднімаєте ворота. 

Для в'їзних можна без особливого фіннавантаження організувати резервне живлення від акумуляторів. АЛЕ! Двигун бажано 24 вольти, окремо купується плата резервного живлення і пара акумуляторів. Якщо ворота не важкі, то можна розглянути Came bxl400. У корпусі є місце для акумів. Загалом резервне живлення підніме вартість євро на сто. 

(зауважу, що за увесь свій досвід ще жодного разу не робили резервного живлення на приватних забудовах. Зазвичай, клієнти обходяться тим, що є у будинку. Або руками) 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 22.02.2025 в 04:24, muvic сказал:

Загалом резервне живлення підніме вартість євро на сто

та ну, купил еще до отключений Comunello FORT- 400, самый обычный недорогой мотор

и уже потом я с удивлением узнал что в него можно вставить два маленьких аккумулятора (600 грн тогда отдал за оба) и пользоваться воротами без света

это реально очень удобно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

При виборі автоматики для секцйних воріт що краще - пас, чи ланцюг?
Можу брати потужність двигуна із запасом, чи завелика потужність має свої недоліки?
Та й взагалі, які можете дати практичні рекомендації по вибору автоматики для відкатних та секційних воріт? Бо у ютубі корисної інформації мало

Змінено користувачем AnMig
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21.02.2025 в 13:36, Фрай сказав:

То пція яку можуть поставити за окремі гроші майже на всі бренди, але я від такого відмовився, будь який замок зовні спокуса для сторонньої особи.

Я б навіть сказав провокація. )

Якщо додаткових дверей немає, то, це єдина можливість виїхати з гаража, за відсутності світла.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, AnMig сказав:

 

Можу брати потужність двигуна із запасом, чи завелика потужність має свої недоліки?
Та й взагалі, які можете дати практичні рекомендації по вибору автоматики для відкатних та секційних воріт? 

Запас, як то кажуть, кишеню не продавлює :-)

Секційні з часом стануть важче їздити без регулярного обслуговування (а його у приватному секторі мало хто робить), більш потужний двигун зможе тягати і ворота "важчі", тим більше що різниця у ціні буде в районі 10-15%,що не є критичним. 

По відкатних та сама ситуація. Різниця в тих же межах за подвійну потужність. 

Беріть автоматику одного виробника, щоб могли керувати одним пультом обома пристроями. 

Вибір марки автоматики - ну то вже що душа бажає і гаманець не суперечить. 

Раніше працювали на італійських Came, Nice, FAAC, але з 2012 року тільки came пропонуємо. Хоча і до них є певні зауваження, якщо монтувати по інструкції. 

Тут важливим є момент не тільки марки, а й інсталятора. Щоб через умовні 1- 3-5-10 років Вам не довелося шукати хто може вирішити проблему з пристроями. 

Також майте на увазі можливість керувати пристроями через сторонні засоби типу додаток/телеграм бот/дзвінок на номер тощо. 

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, AnMig сказал:

чи завелика потужність має свої недоліки?

только в цене)

еще преимущество мощных моторов в том что они быстрее работают

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, denis-k сказав:

пас тише работает

Це добре. Думав просто над довговічністю, чи не розтягується, не рветься, не розсипається від температури.

 

10 годин тому, muvic сказав:

Беріть автоматику одного виробника, щоб могли керувати одним пультом обома пристроями. 

Це ідея, дякую!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 26.02.2025 в 10:48, AnMig сказал:

Це добре. Думав просто над довговічністю, чи не розтягується, не рветься, не розсипається від температури.

 

Це ідея, дякую!

В ремне идут стальные жилки, не растянется

1. На гараж САМЕ VER , на въезд САМЕ ВХ800
2. На гараж NICE SPIN, на въезд NICE RB600

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую всім за поради. Купив одної фірми. Тепер один ключ на дві автоматики, що дуже зручно. Також взяв з пасом, щоб тихіше було.
Маю проблему зі встановленням фотоелеменів. В інструкції до автоматики все написано чітко і зрозуміло, як підключати фотоелемент. В інтернеті і у всіх відео теж все ідеально просто:
 

Прихований текст

motor.png.e9a5ebc2cf14b262a61911d6bb6532e7.png

 

Та проблема в тому що у мене фотоелемент на 5 проводів а не на 4. І там не намальовано куди підключати плюс, а куди мінус. І взагалі там пише: AC/DC. Це як розуміти взагалі - постійний чи змінний струм, скільки вольт? Вихід показує аж 3 проводи а не один. Якийсь NO і NC... 
Підкажіть, будь ласка, щоб не наробив біди з цим підключенням.

Ось ескіз з інструкції фотоелементів:
 

Прихований текст

fotoelement.thumb.png.876d7c6285ee5d73f8f8c59ff7974371.png



І ще одне. Згідно схеми, мій передаючий фотоелемент має підключитися до приймаючого, а не до мотора. Розумію що їх мабуть можна з'єднати разом в коробці мотора а потім окремо пустити один кабель живлення на приймаючий, а один на передавач... Але схема від виробника фотоелементів просто в ступор вганяє.

Змінено користувачем AnMig
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 хвилин тому, AnMig сказав:

Дякую всім за поради.


Маю проблему зі встановленням фотоелеменів....

  Показати вміст

motor.png.e9a5ebc2cf14b262a61911d6bb6532e7.png

 

  Показати вміст

fotoelement.thumb.png.876d7c6285ee5d73f8f8c59ff7974371.png

 

А що кажуть продавці? 

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 минут назад, AnMig сказал:

AC/DC

всеровно куда плюс, а куда минус

жирные точки это место соединения, можете непосредственно в самой колодке (выходы на моторе 7-8-9) соединить

IMG_20250310_100940.jpg

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10.03.2025 в 10:11, denis-k сказав:

всеровно куда плюс, а куда минус

жирные точки это место соединения, можете непосредственно в самой колодке (выходы на моторе 7-8-9) соединить

Дякую. З цією схемою все запрацювало.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...