Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

ГАСК: проверки, переписка и "общение"

apxitektop

Рекомендовані повідомлення

Мне кажется что одна часть чиновников молчит для того чтобы еще срубить, а другая часть чиновников и не знает что это за кормушка. Мне интересно, какое госучереждение может себе позволить "вне штатных" сотрудников ?

Думаю что канитель эта будет долго еще, выиграет тот кто подаст в суд, а так без лоха и жизнь плоха.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сегодня опять получила возврат уведомления о начале строительства (строю по стройпаспорту), теперь по ихнему мнению я не указала категорию сложности строительства, Я ПОЧЕМУ-ТО ДУМАЛА ЧТО КАТЕГОРИЮ СТАВЯТ ЕСЛИ ПРОЕКТ И КТО-ТО ЕГО ВЕДЁТ (он же и ставит категорию)
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сегодня опять получила возврат уведомления о начале строительства (строю по стройпаспорту), теперь по ихнему мнению я не указала категорию сложности строительства, Я ПОЧЕМУ-ТО ДУМАЛА ЧТО КАТЕГОРИЮ СТАВЯТ ЕСЛИ ПРОЕКТ И КТО-ТО ЕГО ВЕДЁТ (он же и ставит категорию)

 

у меня категория сложности указанна в стройпаспорте (2 категория) и я указывал ее в уведомлении

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В Держпідприємництво надійшов на погодження законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення державного управління і децентралізації повноважень у сфері містобудування та архітектурно-будівельного контролю" - www.dkrp.gov.ua/acts/1526.htm

 

В котрий раз наступають на ті самі граблі! Колись вже в Мінрегіоні прочитають Конституцію України до кінця?

 

Ну, не може Кабмін встановлювати порядок діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади - тільки законом.

 

Нагадаю, що Держпідприємництво відповіло відразу, що розгляд цього законопроекту буде здійснюватися із врахуванням обставин, викладених у моєму зверненні.

 

Сьогодні ж - святковий подарунок від Мінрегіону. Повідомляють, що "у разі підписання Президентом України та набуття чинності законопроекту (реєстр. № 0937) буде розглянуто питання щодо приведення у відповідність до нього чинних нормативно-правових актів та проектів актів, розроблених Мінрегіоном".

 

Залишилося три дні. Почекаємо. Залишилося маленьке питання: Президента в Мінрегіоні поважають, а Конституцію України - ні?

Державний нагляд-обговорення.doc

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте.

Сейчас как раз время / не время для оформления самостроя?

Из доков только акт на участок, договор купли-продажи, разрешение сельсовета.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Упрощенной системы для самостроя НЕТ. Можете оформлять в общем порядке: стройпаспорт, уведомление ГАСК о начале строительства, через 3 месяца техпаспорт БТИ, декларация ГАСК о готовности объекта. Слабые места (может быть, а может и нет): штраф за самовольное строительство, а затем штраф за эксплуатацию. А можете ждать, обещают вернуть упрощенную систему, но когда - неизвестно.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ура! Нарешті сьогодні інспекція вивісила на своєму сайті Постанову КМУ від 9 липня 2014 року № 294, якою затверджено її нове "Положення про ДАБІ". - zakon2.rada.gov.ua/laws/show/294-2014-%D0%BF

 

Цікаво і те, що чинним залишається і "Положення про ДАБІ", затверджене Указом Президента від 08.04.2011 № 439/2011 (із змінами) - zakon2.rada.gov.ua/laws/show/439/2011

 

Тимчасова шизофренія.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ура!

Для турків коротко прокоментуйте вашу радість.

 

Добавлено через 51 секунду

Упрощенной системы

А какая инстанция для упрощенцев сокращалась?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для турків коротко прокоментуйте вашу радість.

 

Добавлено через 51 секунду

 

А какая инстанция для упрощенцев сокращалась?

Надо подождать немного. В Раде два законопроекта о продолжении "амнистии самостроя". Война - все тормозится.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У якості прикладу логічних суддівських роздумів прочитайте у вкладенні постанову апеляційного суду, доволі свіжу - 6 березня.

 

А тепер викиньте із цієї постанови "Порядок здійснення державного архітектурно-будівельного контролю", затверджений постановою Кабміну від 23.05.2011 р. №553.

 

Що залишиться? Отож!

Спасибо.

Да, в тексте, начиная с середины 2й страницы упоминание Постановы 553 основное и частое.

К счастью, это уже не аргумент. Для суда и ИГАСКа ;-)

 

Есть несколько нюансов:

1. У истицы дом, а не квартира (которая, как мы знаем, не является на данный момент, согласно законодательства, объектом строительства).

2. "Детский" штраф в размере 225 грн. по ч. 1 ст. 96 КоАП я согласился бы тогда заплатить сразу для решения проблемы - время дороже и судовые издержки всего на 70 грн. дешевле (+ "рыльце в пушку" как ни крути).

3. Наличие альтернативы все сделать через районный исполком, мимо ИГАСКа.

4. Странно, что физ.лицо подало иск в окр.админ.суд и суд этот иск принял. Согласно законодательства, такие иски подаются в обычный суд, а он уже рассматривает их как административный (консультировался с юристами и они мне указали данную статью в одном из кодексов, кажется, КАСУ).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для турків коротко прокоментуйте вашу радість.

 

В новому "Положенні про ДАБІ" написали:

"...13) відповідно до закону складає протоколи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, накладає штрафи;..."

 

Попередній варіант по указу Януковича був:

"... 8) складати протоколи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, житлово-комунального господарства, накладати штрафи відповідно до законодавства;..."

 

Раніше можна було використовувати Постанову КМУ-244 для виписування штрафів, а зараз - процедура штрафування буде по закону "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

 

По постанові-244 штрафували суб'єктів містобудування, а по закону про державний нагляд - суб'єктів господарювання. Правда, залишаються сумніви - в будівельних законах не змінили "суб'єкти містобудування", але процедура штрафування громадян-забудовників вже ліквідована. Завершальним акордом буде підписання і оприлюднення закону 0937.

 

Добавлено через 25 минут

...

 

Есть несколько нюансов:

1. У истицы дом, а не квартира (которая, как мы знаем, не является на данный момент, согласно законодательства, объектом строительства).

2. "Детский" штраф в размере 225 грн. по ч. 1 ст. 96 КоАП я согласился бы тогда заплатить сразу для решения проблемы - время дороже и судовые издержки всего на 70 грн. дешевле (+ "рыльце в пушку" как ни крути).

3. Наличие альтернативы все сделать через районный исполком, мимо ИГАСКа.

4. Странно, что физ.лицо подало иск в окр.админ.суд и суд этот иск принял. Согласно законодательства, такие иски подаются в обычный суд, а он уже рассматривает их как административный (консультировался с юристами и они мне указали данную статью в одном из кодексов, кажется, КАСУ).

 

Нехай штраф виписують, але тільки по закону, а не по постанові КМУ. Хочу побачити, що з того вийде.

 

Через райвиконком мимо ДАБІ нічого не вийде. У ДАБІ - вся дозвільна процедура і прийняття в експлуатацію. Без декларації про готовність нічого не вийде. В моїй практиці вже було два випадки, коли "народна творчість" поверталася прокуратурою взад. От коли державний контроль децентралізують від ДАБІ, то тоді можна буде штрафонутися і місцевою владою. Але тільки по закону. Теж хочу побачити, як вони це зможуть зробити.

 

Взагалі, по закону можна штрафувати тільки замовників - юридичних осіб. Фізичні особи-підприємці теж суб'єкти господарювання, але вони не можуть бути власниками нерухомості, бо реєстрація можлива тільки на юридичних осіб, або на громадян. А громадяни - не суб'єкти господарювання, тому по законній процедурі їх не можна штрафувати.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сегодня опять получила возврат уведомления о начале строительства (строю по стройпаспорту), теперь по ихнему мнению я не указала категорию сложности строительства, Я ПОЧЕМУ-ТО ДУМАЛА ЧТО КАТЕГОРИЮ СТАВЯТ ЕСЛИ ПРОЕКТ И КТО-ТО ЕГО ВЕДЁТ (он же и ставит категорию)

ВЫ совершенно правы, если Вы действительно строитесь по СП. Закон обязывает Вас ТОЛЬКО УВЕДОМИТЬ о начале выполнения строительных работ по форме

Категория сложности строительства - это из другой оперы. Советую отправить уведомление почтой(рекомендований лист), сохранить квитанции и не заморачиваться.

Источники:

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466.

(ссылка устарела)

2_Zrazok_povidomlennya_dlya_fizychnykh_osib.pdf

Змінено користувачем tux_edo
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для четкой ориентации в действительности надо отделить мух от котлеток)))), то есть разграничить возникновение права на производство строительных работ для различных видов строительства:

а) индивид до 300 кв.м не выше 2 эт.без учета мансарды: уведомление арх. инспекции;

б)I-III категориии сложности - регистрация декларации в арх. инспекции

в) IV-V категории сложности - получение разрешения на производство строительных работ а арх. инспекции

Таким образом,только уведомление (пункт "а") не обязывает "бодаться с арх.инспекцией.

****

Как я понимаю, бОльшая часть форумчан строится по строительному паспорту, поэтому надо вышеизложенное разграничение просто ВЫУЧИТЬ наизусть, чтобы успешно отбиваться от алчущих архитекторов.

Строительство объектов 1-5 категории сложности - это дело, как правило, юридических лиц и ведется "по-взрослому" с привлечением штатных юристов, лицензированных проектантов и проч. обслуги

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ВЫ совершенно правы, если Вы действительно строитесь по СП. Закон обязывает Вас ТОЛЬКО УВЕДОМИТЬ о начале выполнения строительных работ по форме

Категория сложности строительства - это из другой оперы. Советую отправить уведомление почтой(рекомендований лист), сохранить квитанции и не заморачиваться.

...

 

Дополнительный аргумент:

 

"Категорію складності використовують для визначення стадійності проектування, обов’язковості проведення експертизи проектної документації, дозвільних процедур та розраховують під час розроблення проектної документації. Розрахунок наводять у пояснювальній записці проектної документації на будівництво"

- Зміна № 1 ДСТУ Б В.1.2-16:2013, чинна з 1 липня 2014 р.

 

А "лицензированных проектантов" - нету. Сейчас лицензируется только строительство 4-5 категорий сложности.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все-таки, мене муляє питання: - Яке з двох чинних положень про ДАБІ найбільш чинне?

Запитаю в самої інспекції (звернення у вкладенні).

Два положення про ДАБІ - обговорення.doc

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все-таки, мене муляє питання: - Яке з двох чинних положень про ДАБІ найбільш чинне?

Запитаю в самої інспекції (звернення у вкладенні).

 

Суперактивно спрацювала інспекція - до вечора звернення отримало статус "Прийнято до розгляду".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нарешті!

 

Закон 0937 від 12.12.2012 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження втручання у діяльність суб’єктів господарювання" -

 

"Повернуто з підписом від Президента (14.08.2014)".

 

Чекаємо опублікування.

 

Незважаючи на потуги профспілок (лист у вкладенні) заветувати його через те, що "законом розширюються обмеження втручання посадових осіб контролюючих органів у діяльність суб’єктів господарювання при проведенні ними державного нагляду (контролю)", Президент все-таки поставив свій підпис.

 

Профспілками лобіювались інтереси Держгірпромнагляду і Держпраці, щоб вивести їх з-під закону "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності". Як же має бути прикро Держархбудінспекції, яка діяла за межами цього закону, і якій зараз пов'язали руки цим законом!

во_310714.doc

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...

Закон 0937 від 12.12.2012 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження втручання у діяльність суб’єктів господарювання" -

 

"Повернуто з підписом від Президента (14.08.2014)".

 

...

 

P.S. Під вечір на сайті ВР підкоригували: "Повернуто з підписом від Президента (12.08.2014)"

Інакше не виходить 15 календарних днів.

 

Зміни, внесені законом "0937" в закон "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", а саме:

модифікована фраза закону

"здійснення державного нагляду (контролю) лише за наявності підстав та в порядку, визначених законом",

а також виключення ДАБК із переліку "блатних" наглядів, призведуть до зупинення дії Постанови КМУ від 23 травня 2011 р. N 553 "Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю". Причому, закон стає чинним наступного дня після опублікування, а постанова, як нормативно-правовий акт нижчого рівня, відразу втратить силу, навіть до втрати чинності.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...

Зміни, внесені законом "0937" в закон "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" ... призведуть до зупинення дії Постанови КМУ від 23 травня 2011 р. N 553 "Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю".

 

Є ще одне питання:

- Що важливіше - закон "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", чи стаття 41 закону "Про регулювання містобудівної діяльності", на виконання якої прийнята ПКМУ-553?

 

Є такий лист Мінюсту про колізію - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/v0758323-08

Так там майже спеціально для нас привели приклад:

 

" 4. При розбіжності між загальним і спеціальним

нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо

він не скасований виданим пізніше загальним актом.

Щодо Закону України "Про основні засади державного нагляду

(контролю) у сфері господарської діяльності" ( 877-16 ), то,

вважаємо, що він може бути віднесений до спеціального закону у

сфері здійснення державного нагляду (контролю)."

 

Тобто, остання зміна закону "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" перекреслює

- статтю 41 закону "Про регулювання містобудівної діяльності", - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3038-17/page3

- Постанову КМУ від 23 травня 2011 р. N 553 "Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю" - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/553-2011-%D0%BF

- наказ Мінрегіону від 15.05.2012 № 240 "Про затвердження форм актів та інших документів, які складаються під час або за результатами здійснення архітектурно-будівельного контролю" - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1116-12

 

А невикористані форми актів, приписів, протоколів, постанов інспектори зможуть використати в іншому місці. Якщо там папір м'який. :pardon:

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

consultant отпишите в личке, если не тяжело. Спасибо.

Отписал. Но такое можно и на форуме.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Є ще одне питання:

- Що важливіше - закон "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", чи стаття 41 закону "Про регулювання містобудівної діяльності", на виконання якої прийнята ПКМУ-553?

 

Є такий лист Мінюсту про колізію - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/v0758323-08

Так там майже спеціально для нас привели приклад:

 

" 4. При розбіжності між загальним і спеціальним

нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо

він не скасований виданим пізніше загальним актом.

Щодо Закону України "Про основні засади державного нагляду

(контролю) у сфері господарської діяльності" ( 877-16 ), то,

вважаємо, що він може бути віднесений до спеціального закону у

сфері здійснення державного нагляду (контролю)."

 

Тобто, остання зміна закону "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" перекреслює

- статтю 41 закону "Про регулювання містобудівної діяльності", - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3038-17/page3

- Постанову КМУ від 23 травня 2011 р. N 553 "Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю" - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/553-2011-%D0%BF

- наказ Мінрегіону від 15.05.2012 № 240 "Про затвердження форм актів та інших документів, які складаються під час або за результатами здійснення архітектурно-будівельного контролю" - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1116-12

 

...

 

Законопроект 0937 від 12.12.2012, а тепер вже Закон від 22.07.2014 № 1600-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження втручання у діяльність суб’єктів господарювання" - світиться жовтеньким на сайті ВР - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1600-18

 

Чекаємо опублікування.

 

Відповідні зміни після опублікування будуть і в законі "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/877-16

 

Про це пишуть:

- Порошенко підписав закон, який ще ускладнив життя державним «кровосісям» - galka.if.ua/poroshenko-pidpisav-zakon-yakiy-shhe-uskladniv-zhittya-derzhavnim-krovosisyam/ - самий суперовий заголовок.

Змінено користувачем consultant
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Законопроект 0937 від 12.12.2012, а тепер вже Закон від 22.07.2014 № 1600-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження втручання у діяльність суб’єктів господарювання" - світиться жовтеньким на сайті ВР - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1600-18

 

Чекаємо опублікування.

 

...

Сьогодні опубліковано: "Голос України", №156 (5906) 16 серпня 2014 р. - www.golos.com.ua/Article.aspx?id=347690

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні опубліковано: "Голос України", №156 (5906) 16 серпня 2014 р. - www.golos.com.ua/Article.aspx?id=347690

 

В понеділок 18 серпня нас очікує повний параліч Держархбудінспекції. Інспектори вранці прийдуть на роботу – а роботи не буде ніякої. Стануть чинними зміни закону Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, а всі форми документів будуть не діючими. Зупиниться провадження по всім адміністративним справам. Відміняться всі перевірки, бо ніхто не знатиме, як ці перевірки треба робити по новому закону. Наприклад, щоб зупинити будівництво, інспектору треба з актом йти до суду, а не малювати припис про зупинення будівельних робіт.

 

Пропоную свої міркування про зміни в процедурі державного контролю над будівництвом. Це не істина в останній інстанції, тому мої висновки можуть багатьом не сподобатись, а я можу не завжди бути правим. Продовження – у вкладенні.

документи контролю.doc

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...