Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

электромобили

aaronbuni

Рекомендовані повідомлення

2 часа назад, Gonchik сказал:

Якось непоміченою пройшла новина про відміну сплати в пенсійний при першій реєстрації електричок. 

Интересная новость. Вижу только намерение КМ убрать сбор в ПФ.

sud.ua/ru/news/publication/239420-kabmin-proponuye-zvilniti-vid-splati-zboru-do-pensiynogo-fondu-kupivlyu-elektromobiliv

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

biz.ligazakon.net/news/212226_prezident-pdpisav-zakon-pro-skasuvannya-podatkovikh-plg-na-mport-tovarv-ta-avtomoblv
третій абзац

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 місяці потому...
  • 1 місяць потому...
  • 1 місяць потому...
  • 1 місяць потому...
  • 2 тижні потому...

Внезапно

Цитата

Электрокары оказались дороже в содержании в США, чем топливные машины. Причина в том, что бензин начал дешеветь после взлета цен в середине прошлого года, а электроэнергия, напротив, выросла в цене.

В четвертом квартале 2022 года стоимость 100 миль (161 километра) пути на автомобиле с бензиновым мотором снизилась более чем на два доллара. Для автомобиля средней ценовой категории она составила 11,29 доллара. Это примерно на 31 цент дешевле стоимости 100 миль на электрокаре того же сегмента в случае зарядки от домашней розетки. Если же пользоваться общественной зарядной станцией, то разница в цене составит более чем три доллара.

 

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

За 2022 рік проїхав електричками 20091 км. Якраз підпадаю під вибірку з того дослідження. Заплатив за електрику 6051 грн (вдома + поповнення депозитів Автоентерпрайзу і Екофактору)

А, ще продав пропуканого темношкірими мексиканцями битка/утопленика/франкенштейна Leaf влітку на третину дорожче, ніж купував півтора роки до того... Це в доларах. Якщо в гривні, то на 80% дорожче

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зараз в гаражі стоїть дві автівки. Пасат на дизелі для пересування на великі відстані з комфортом та електричний міцик для міста. 100 кілометрів виходить десь 7 гривень на електриці (з зарядкою вночі ) і 300 гривень на дизелі. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, Humanite сказал:

електричний міцик для міста. 100 кілометрів виходить десь 7 гривень на електриці (з зарядкою вночі )

по 84 копейки получается 8.3 квт-ч на 100 км пробега? Зимой? Это 12 километров на киловатт-часе? Кандидаты перед выборами и то честнее 😂

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 хвилин тому, SPClientOM сказав:

Зимой? Это 12 километров на киловатт-часе?

1. На Кипре )

2. На мицубиси миев. Дешевле только пешком ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене за останні повні три місяці:

Soul - листопад 22,9 кВт/сотню, грудень 24,5, січень 24,7

e-NV200 - 24,9, 26,6 та 29 кВт/сотню відповідно

Повноцінно заряджатись вночі по 84 копійки міг до 10 жовтня і почав оце тільки зараз, в цьому проміжку - коли була електрика (були тижні що і в режимі 2+/6- годин був графік відключень)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, SPClientOM сказав:

по 84 копейки получается 8.3 квт-ч на 100 км пробега? Зимой? Это 12 километров на киловатт-часе? Кандидаты перед выборами и то честнее 😂

 

1,68х0,4=0,672 грн. (тризонний облік).

Це не автівка для подорожей. Це виїхати в місто, проїхати 30-70 км за день по справах. Витрата десь 10 кВт на сотню. 

2 години тому, vadimv сказав:

1. На Кипре )

2. На мицубиси миев. Дешевле только пешком ))

1. Ні. Це в Україні. На Кіпрі електричний смарт. Його витрати навіть не знаю, бо зпряджається від сонячних панелей.

2. Саме так. Маленькі електрички дешевші навіть за міськкий транспорт.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 минуты назад, Humanite сказал:

1,68х0,4=0,672 грн. (тризонний облік).

Це не автівка для подорожей. Це виїхати в місто, проїхати 30-70 км за день по справах. Витрата десь 10 кВт на сотню. 

Немножко приукрашенно, но допустим )))

митсу с тепловым насосом или без? 

Как она вобще? Ходовка часто требует внимания? У меня Лиф, я запарился каждый год менять косточки стабилизатора. Правда, они недорогие, а на ямах я не притормаживаю. Но отэто блин звонить в сервис, договариваться, пригонять...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 хвилин тому, SPClientOM сказав:

Немножко приукрашенно, но допустим )))

митсу с тепловым насосом или без? 

Как она вобще? Ходовка часто требует внимания? У меня Лиф, я запарился каждый год менять косточки стабилизатора. Правда, они недорогие, а на ямах я не притормаживаю. Но отэто блин звонить в сервис, договариваться, пригонять...

Ну не знаю де вам здається прикраса.

Я не в курсі. Не користуюсь ані пічкою, ані кондиціонером. На велосипеді якось їздять без цих приблуд і взимку і влітку? Автівка в гаражі, тому не встигає дуже охолонути чи нагрітися. А за 20 хвилин дороги навіть при будьякій пічці чи тепловому насосові навряд що зміниться.

Не знаю як. Ремонтувати не було потреби, хоча дивився після того як придбав що з 11 року жодна гайка не крутилася. Все рідне. 

По ямах не літав. Не в курсі. Хоча тоненькі колеса 15 радіусу, перекачані, мабуть, не будуть давати комфорту при їзді по ямах.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Humanite, витрату заміряли чи по відчуттям? Бо зацікавило, трохи погуглив - по моїм розрахункам по відгуку з одного бортовика вийшло 12 кВт влітку в економному режимі, я так теж міг з Ліфа і можу з Соула витягти, але то не їзда в задоволення, а "треба доїхати". А взимку з обігрівом ІМХО малоймовірно/неможливо

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Humanite сказав:

Ні. Це в Україні.

Колись давно, до війни. Ви ще ковбасу по 2,20 згадайте.

якщо порівнювати електрички і авто з ДВЗ, то чого раптом пічка вже не потрібна стала, якщо в електричках все так добре ?
І взагалі мова йшла по США, а не про Україну з нашими перекосами.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, Humanite сказал:

Ну не знаю де вам здається прикраса.

Я не в курсі. Не користуюсь ані пічкою, ані кондиціонером. На велосипеді якось їздять без цих приблуд і взимку і влітку? Автівка в гаражі, тому не встигає дуже охолонути чи нагрітися. А за 20 хвилин дороги навіть при будьякій пічці чи тепловому насосові навряд що зміниться.

Не знаю як. Ремонтувати не було потреби, хоча дивився після того як придбав що з 11 року жодна гайка не крутилася. Все рідне. 

По ямах не літав. Не в курсі. Хоча тоненькі колеса 15 радіусу, перекачані, мабуть, не будуть давати комфорту при їзді по ямах.

ясно, нам так не жить. У меня лиф на улице, во дворе частного дома. Снег с него мне лень смахивать. Я выхожу заранее, с чашкой кофе, и включаю печку шоб всё прогрелось и оттаяло. Живу я под офигенной горой. Выезжаю из дома и на подъёме в гору выполняю прогрев батареи: газ в коврик на 10 секунд. Дороги в Харькове до войны были так себе, и щас нифига лучше не стали. На лифе ездить дёшево, но никак не 7 грн на 100 км. Еще у меня на улице бывает напряжение пониженное. Лифу пофиг, он и на 150 вольтах заряжается, а многие другие машины либо не согласятся заряжаться, либо шото может подохнуть...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, Offroad сказав:

Humanite, витрату заміряли чи по відчуттям? Бо зацікавило, трохи погуглив - по моїм розрахункам по відгуку з одного бортовика вийшло 12 кВт влітку в економному режимі, я так теж міг з Ліфа і можу з Соула витягти, але то не їзда в задоволення, а "треба доїхати". А взимку з обігрівом ІМХО малоймовірно/неможливо

Проїхав за день 50 км. Вночі автівка взяла приблизно 4,8 кВт*год.  Проїхав 10 км взяла 1,3 кВт*год. Автівка виключно поїхати в справах, в магазин. Розміри та форма автівка не передбачає гратися в спорткар. Та і вік вже не той, щоб ганяти що на електричці що на дизелі.

 

12 хвилин тому, outdoor24 сказав:

Колись давно, до війни. Ви ще ковбасу по 2,20 згадайте.

Так. Було таке. І хліб по 16 копійок, і комуналка з опаленням 3,88 карбованця. 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, SPClientOM сказав:

ясно, нам так не жить. У меня лиф на улице, во дворе частного дома. Снег с него мне лень смахивать. Я выхожу заранее, с чашкой кофе, и включаю печку шоб всё прогрелось и оттаяло. Живу я под офигенной горой. Выезжаю из дома и на подъёме в гору выполняю прогрев батареи: газ в коврик на 10 секунд. Дороги в Харькове до войны были так себе, и щас нифига лучше не стали. На лифе ездить дёшево, но никак не 7 грн на 100 км. Еще у меня на улице бывает напряжение пониженное. Лифу пофиг, он и на 150 вольтах заряжается, а многие другие машины либо не согласятся заряжаться, либо шото может подохнуть...

Співчуваю. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, Humanite сказав:

Не користуюсь ані пічкою, ані кондиціонером.

Не дай бог так жити.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...