Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

У кого есть вопросы по гипсокартонным работам, задавайте, отвечу.

Олег747

Рекомендовані повідомлення

Якщо ми дивимось на одні і ті ж фото, то на фото 3 брус накручений на стелі у тому ж напрямку що і на похилій частині, з тою лиш різницею, що там він під плівкою а на стелі над.

Тоді там (на горизонтальній частині) крипіть так само. Тільки у місці злому стелі для кожної площини треба окремий поперечний профіль.

 

в мене на стелі прикручена рейка 30х50 шурупами 90 мм до стропіл, з кроком 50 см. Якщо крутити до рейки то висота стелі буде на 3 см нижче і я не впевнений що река зможе витримати навантаження гіпсокартону.

Несучу спроможність рейки треба рахувати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте,

 

по стропилам, шурупом 100 мм закреплен брусок 50х50, с шагом 60 см.

Шаг стропил в некоторых пролетах 90 см.

 

Как правильно закрепить профиль для гипсокартона на наклонной части?

 

Спасибо

С уважением

Алексей

Монтаж от Knauf-http://w3.knauf.ru/img/catalog/download/104_0007_Tehnicheskiy_list_M68__Oblitsovka_mansard.pdf

Монтаж от Regips-https://youtu.be/43ix3aM8Wvs?list=PLqk57LnW88wVhRozNaf7uWYMGRHBKfbqt

Ссылки не активны,не знаю как исправить,выделите , и перейти по ссылке.

Монтаж по "волынски",шучу-https://youtu.be/fJ4wuJzX1eE

Змінено користувачем German007
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в мене на стелі прикручена рейка 30х50 шурупами 90 мм до стропіл, з кроком 50 см. Якщо крутити до рейки то висота стелі буде на 3 см нижче і я не впевнений що река зможе витримати навантаження гіпсокартону.

Несучу спроможність рейки треба рахувати.

 

А Ви на той каркас дитячі гойдалки будете вішати? У мого сусіда на рейці 25*50 вісить весь ГК.

Хоча, робіть як хочете.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А Ви на той каркас дитячі гойдалки будете вішати? У мого сусіда на рейці 25*50 вісить весь ГК.

Хоча, робіть як хочете.

Гойдалки...не погана ідея,правда не в цьому випадку.Каркас готувався під двухслойну зашивку дванадцятим гіпсокартоном.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Каркас готувався під двухслойну зашивку дванадцятим гіпсокартоном.

Думаю, можно было бы и сэкономить - вместо двенадцатого пустить девятимиллиметровый ГКЛ. У вас в сумме получается 24мм. Есть ли необходимость в этом? Девятка специально предназначена для двухслойного монтажа. Главное не забывайте монтировать все швы вперевязку. Собирайте каркас, с расстоянием между профилями 400мм по центрам. Для перестраховки, возможно, есть смысл сделать каркас двухслойный ( у Кнауфа, например, есть описание такой технологии, да и Чуля здесь на форуме описывал этот способ), чтобы максимально снизить "зависимость" ГК потолка от привязки к стропильной системе. В сумме у вас получится 18 мм толщина вашего потолка - думаю достаточно. Некоторые рекомендуют проклеивать два слоя ГКЛ между собой клеем ПВА. Если не изменяет память, тут на форуме дискуссия по этому поводу была - за и против. Лично я не проклеиваю. Ну и особое внимание я бы уделил швам. Мансардный потолок довольно непостоянен. С обычным металлическим каркасом на плиты перекрытия все проще, а здесь есть привязка к дереву - материалу непостоянному, плюс воздействие ветра тоже не надо забывать. Так что швы заделывайте с особой тщательностью.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Думаю, можно было бы и сэкономить - вместо двенадцатого пустить девятимиллиметровый ГКЛ. У вас в сумме получается 24мм. Есть ли необходимость в этом? Девятка специально предназначена для двухслойного монтажа. Главное не забывайте монтировать все швы вперевязку. Собирайте каркас, с расстоянием между профилями 400мм по центрам. Для перестраховки, возможно, есть смысл сделать каркас двухслойный ( у Кнауфа, например, есть описание такой технологии, да и Чуля здесь на форуме описывал этот способ), чтобы максимально снизить "зависимость" ГК потолка от привязки к стропильной системе. В сумме у вас получится 18 мм толщина вашего потолка - думаю достаточно. Некоторые рекомендуют проклеивать два слоя ГКЛ между собой клеем ПВА. Если не изменяет память, тут на форуме дискуссия по этому поводу была - за и против. Лично я не проклеиваю. Ну и особое внимание я бы уделил швам. Мансардный потолок довольно непостоянен. С обычным металлическим каркасом на плиты перекрытия все проще, а здесь есть привязка к дереву - материалу непостоянному, плюс воздействие ветра тоже не надо забывать. Так что швы заделывайте с особой тщательностью.

Двенадцатый ГКЛ,это желание заказчика,да и мне спокойнее будет насчет швов.Заказчик теоретически подкован получше любого мастера.Швы на днях буду делать,Semin 86 и бумажная лента Rigips.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Двенадцатый ГКЛ,это желание заказчика,да и мне спокойнее будет насчет швов.

Не думаю, что толщина ГКЛ играет решающую роль в прочности швов. Думаю, что не только решающую не играет, но и вообще никакую. Только лишняя нагрузка на профиля. Правильно собранный каркас - другое дело.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не думаю, что толщина ГКЛ играет решающую роль в прочности швов. Думаю, что не только решающую не играет, но и вообще никакую. Только лишняя нагрузка на профиля. Правильно собранный каркас - другое дело.

Согласен на сто процентов насчет правильности каркаса.Обычно на мансардах делаем 112 потолок на прямых участках,на склонах когда как,для одних не важно пара сантиметров опуска,для других это трагедия.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чим більша товщина гіпсокартону, тим стабільніший він до різких перепадів

температурно-вологісних режимів.

По теорії:

_ абсолютно на всіх технологічних картах, крок профілів 40см при паралельній підшивці гкл і 50см при поперечній. Розрахунки зроблені під гкл 12см.

Якщо б розрахунки проводились для гкл 9мм, то крок між профілями скоріш за все мав би бути десь 30см замість 40см.

На практиці:

Раніше/колись, 9мм гкл при кроці профілів 40см одразу після монтажу в мене ніколи не провисав.

Проте незначне провисання (яке непомітне на око, але помітне при шпаклюванні) я помічав після того, як гіпсокартон уже змонтований до шпаклювання прочекав увесь зимово-опалювальний період.

Після зміни температурно вологісних режимів, було помітне незначне провисання гіпсу між профілями. Чого я не спостерігаю вже роками, після того як монтую на стелю виключно - 12мм гкл.

Наприклад зараз я закінчую монтувати гіпсокартон, який розпочав ще до заливки стяжок. змонтовано більше 500м.кв. стель і я не боясь абсолютно що після заливки стяжок при високій вологості в мене провисне 12... а 9мм гкл провиснув би - 200%

Тому наприклад при подвійній підшивці 12мм гкл ніяке склеювання не потрібне... а вже 9мм гкл то скоріш за все вартувало би склеювати між собою.

_ Друга причина важливості товщини гкл в тому, що на практиці часто можна зустріти недостатню товщину утеплення недостатньо - 20см вати інколи трапляються навіть і 15см.

В той же зимово - опалювальний період, пар з нагрітого приміщення при підшивці 9мм гкл в мене конденсував на металопрофілі.

Це було помітно під час шпаклювання, коли вся прошпакльована поверхня вже давно висохла, але на швах там де знаходится металопрофіль довгий час залишались мокрі полоси.

Як наслідок це ще одна причина мікророзтріскування на швах... гіпс від конденсату на профілі спочатку розбухає, а при всиханні рве армуючий матеріал. В основному на коротких поперечних швах, тому що в них відкритий гіпсовий сердечник а не оклеєний бумагою при виробництві так як на повздовжніх фабричних швах.

Як не дивно, але 12мм гкл з різницею всього в 3мм, на схожих ситуаціях при недостатньому утепленні в мене ніколи не конденсував. і тим більше не буде конденсувати при подвійній підшивці

По мансарді...

Не знаю чому, але чомусь у нас ніхто не працює (по крайній мірі я не зустрічав) в такий спосіб, де б спочатку монтувались спеціальні кріплення/підвіси ....потім вже мінвата.... потім профіль і вже пароізоляція потім на профіль.

Як наприклад на оцих відео -

https://www.youtube.com/watch?v=oLmg7yO7Fs

Вважаю такі способи монтажу з одночасним утепленням, більш правильними і розумнішими (хоч особисто і не люблю мати справи з мінватою :no:)

В нас же коли заходжу на обєкт, то мінвата вже висить... пароізоляція прибита і поперек стропил прибиті рейки.

В цьому випадку зазвичай не заморочуюсь щоб прикріпити підвіс іменно в місці де прикручена рейка до стропилини і кріпити її через рейку в стропило...

Якщо рейка мінімум 40 на 40 (а в основному всі застосовують мягке дерево з хвойних порід) то для цього мені достатньо тільки того, щоб сама рейка була нормально закріплена до стропил і також сам крок рейки приблизний 60см при монтажі профілів 0..45мм і крок рейки 80см якщо при монтажі металопрофілів 0.55мм - мене цілком задовільняє.

Металопрофіль йде вже поперек рейки і чим мягший метал тем меншим повинен бути крок між підвісами.

Більшою частотою кріплення підвісів, ми мягкий метал робими більш жорстким.

При монтажі 0.55 профіля крок між підвісами 80см цілком достатньо, якщо йдется про утримання ваги конструкції.

В технологічних картах розрахунки теж зроблені під 0.55 профіль і навіть з кроком 90- 1.10см. де нормально закріплений підвіс з товщиною 1мм по їхніх розрахунках витримує до 40кг. Пружинна тяга з жабами до 25кг.

Тоді коли вага одного метра квадратного всієї конструкції включно з гіпсокартоном має - 13 кг.

Якщо мій замовник привезе мені профіль менше 0.55 мм (0.5 чи 0.45 чи 0.40 чи 0.35) я спокійно можу працювати і таким... Тільки роботи більше бо я буду давати менший крок між підвісами, кріпити для цього додаткві закладні деревяні рейки. Плюс замовник оплатить більшу кількість підвісів, самонарізів по дереву, тексів...

Де тут економія:fool: скажіть мені???? Де логіка???

Для замовника економія по грошам? (шо в лоб а шо по лобі) враховуючи кількість підвісів і самонарізів чи додаткових закладних рейок... а мені просто добавляється роботи.

В плані самого розміщення профілів... та хоть зейзагами чи хоть по діагоналі))) Головне при цьому дотримуватись самого кроку профілів...

1. щоб між профілями не провисав потім сам гіпсокартон. для 12мм крок -40см при повздовжній чи 50см при поперечній.

2. обовязкова наявніст профіля під поперчним швом короткої сторони листа.

3. кількість підвісів щоб надійно витримувала вагу конструкції

4. без привязки до стін... плаваюче зєднання (вже реально надоїло писати про різні варіанти такого монтажу на різних каркасах... часто самопального із-за обмеженої наявносьті на ринку елементів монтажу кріплення)

5. якісне армування швів... теж слід приділити увагу, тому що це комплексна система і якісний монтаж +погане армування чи грамотне армування + тупорилий монтаж, а потім шукають винного.

 

Добавлено через 7 минут

Убили Вкретмет, как впрочем, и меня, основателя темы, собсно. А всякие чули живут-дышат-здравствуют.

Во млять мудак и полупридурок накаркав... млять?:-x

Но ничьо, ти просто ше не знаэш западЬэнцев))) У нас любой карпатський мольфар за чекушку водки, таку порчу наслать может, шо никакая битва екстрасенсов не поможет:razz:

 

Добавлено через 4 минуты

Обычно на мансардах делаем 112 потолок на прямых участках

Якщо є можливість і не має обмежень по висоті (додаткових 3см) то така технологія монтажу (112) є найбільш вдалим рішеням.

В основному через сам люфт в дворівневому зєднані, який потім гасить всі можливі деформації дерева

 

Добавлено через 1 минуту

головне зробити каркас для ГКЛ незалежним від стіни, бо конструкція ДЕРЕВ'ЯНОГО даху постійно рухається а стіни ні

+1 ... тоже постійно тлумачу

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В цей час працюємо в каркасному будинку, де "поважна" фірма яка працює навіть в Європі, залила стяжку із піску ( цемент додавали але якийсь не правильний), і закрила всі вікна і двері в будинку, нічого не прояснивши замовнику і цілий місяць при майже 0 температурі, будинок не провітрювався.....

 

Через місяць, всі стіни на першому поверсі із ГКЛ який змонтовано через 60 см в один шар, повело в деяких місцях до 2 - 3 см.

 

Стеля змонтована П 112, на всі профіля повздовж через 40см, на поперечних швах поперек профіля немає.

 

Потолки при такій вологості повело десь близько 2мм. між профілями.

 

Ну і як то зазвичай в нашій чудовій країні, фірма не винна....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо мій замовник привезе мені профіль менше 0.55 мм (0.5 чи 0.45 чи 0.40 чи 0.35) я спокійно можу працювати і таким... Тільки роботи більше бо я буду давати менший крок між підвісами, кріпити для цього додаткві закладні деревяні рейки. Плюс замовник оплатить більшу кількість підвісів, самонарізів по дереву, тексів...

Де тут економія скажіть мені???? Де логіка???

Для замовника економія по грошам? (шо в лоб а шо по лобі) враховуючи кількість підвісів і самонарізів чи додаткових закладних рейок... а мені просто добавляється роботи.

Не собираюсь спорить, потому что, во-первых, уверен, что ваш (Чуля) багаж знаний и трудового опыта в плане гипсокартонных работ куда тяжелее моего, и во-вторых, сколько мастеров - столько и способов выполнения работ. Единственное, для обмена мнениями выскажу свои соображения.

Считаю (ИМХО) что экономия все-таки есть, т.к. ГКЛ толщиной 9мм дешевле двенадцатки. А при монтаже ГК потолка в два слоя эта разница в цене автоматически вырастает в два раза. Второе: разница в массе потолка толщиной 24мм и потолка толщиной 18мм - 25%. Соответственно, при монтаже каркаса эта разница должна учитываться, что тоже выливается в дополнительную копейку.

По поводу провиса 9мм ГКЛ: при однослойном монтаже, шаге между профилями 40см и повышенной влажности в помещении это возможно. Но при двухслойной технологии общая толщина ГК слоя увеличивается до 18мм. Замечено что:

Після зміни температурно вологісних режимів, було помітне незначне провисання гіпсу між профілями. Чого я не спостерігаю вже роками, після того як монтую на стелю виключно - 12мм гкл.

т.е. потолок толщиной 12мм и шагом между профилями 40см не провисает даже при повышенной влажности в помещении. Логично, что потолок толщиной 18мм тем более не провиснет. Для перестраховки можно использовать клей ПВА для склеивания двух слоев ГКЛ между собой, благо стоит он недорого.

В итоге получаем: потолок собранный из ГКЛ 9мм двухслойным способом, с расстоянием между профилями 40см и проклеенный между собой клеем ПВА :

1) не провиснет (общая толщина 18мм);

2)по швам не будет микротрещин (монтаж "вперевязку);

т.е. основную свою задачу мы выполняем: получаем ровный потолок без провисов и трещин.

Ну а что касается конденсата по профилям, то правильнее (опять же ИМХО) решать эту проблему изначально при помощи правильной теплоизоляции, а не с помощью материалов, в первую очередь предназначенных для выравнивание поверхностей, но не как не для утепления.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не знаю как будет вести себья ПВА при избыточной влажности... мне кажется лучше проклеить на перфликс под гребенку.

Не так уж часто доводится делать - двухслойную... в основном удается настоять на перегородках, а на стенах и на мансардах - редкость

Я пытался доказать про неумную економию на толщине профилей, а не на гипсокартоне при двухслойной обшывке.

Опыта у меня не так уж и много и кроме гипсокартона больше времени забирают другие внутри-отделочные работы....

Люблю больше разнообразия и всегда не боюсь пробовать новые варианты монтажа.

С утеплением то был случай, когда то давно и по незнанию... а недавно случилось по принуждению заказчика (дом под продажу и он економил на всем)

12_ку купил без его ведома... чуть не разругались.

Кстати по поводу 12 гкл... Все ругают кнауф в слишком большом и ненадежном шаге подвесов... в неполноценном креплении крабов... в больших розмерах допустимых по длине стоечных профилей (п131) без подвесов, крепление только по центру подвеса и т.д и т.п.

Но при этом многие считают, что вполне достаточно и 9гкл... и тут специалисты кнауф неправы? ... Странно не так ли?

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Клеили на профессиональную пену, на Титан. Отфрезеровали, смели пыль сухой кистью, сразу прошли грунтовкой по резу,сразу, по мокрой грунтовке, прошли пеной по резу, но без фанатизма, согнули борт и зафиксировали маляркой. Реально, без преувеличения- 25-30 минут, и борт ломается не в месте склейки, а рядом, по гипсу. Специально проверяли. Силой ломали борт. Не сломали- треснуло рядом. Знаю Лакрисил- продукт дорогой, хороший, но в этом этом случае пушкой по воробьям :) Обычной профпены, одного баллона, хватит за глаза на десятки, а то и сотни метров фрезеровки. Если интересно- сниму видео как ломается такой борт ))

 

Сергей, огромное спасибо! Если бы не ты, то я еще долго собирался бы с мыслями на эту тему. Итого... собрал циклонный фильтр на пылесос, купили фрезу и сделали пробный рез...

Это БОМБА!!!

Снял пыль пылесосом, прогрунтовал СТ-17 супер, дальше всё по твоей инструкции...:)

Через 2 часа при простукивании борта звук был ещё глухой(но бортик был уже прочный), через 4 часа звенел как фанера(т.е. и грунт и пена высохли). Для чистоты эксперимента дали ему время до утра и сегодня утром сломали. Сначала двумя руками край( 30-40см), а затем к оставшемуся бортику приложили правило и ломали уже им (чтобы нагрузку равномерно распределить по длине).

Усилие пришлось прилагать весьма серьезное.

Видео не снимали, но фото сделали.

Думаю всё видно без комментариев.

з.ы. г/к ПЛАТО... может с другим гипсом будет по другому, но скорее всего будет то же самое.

DSC_0988.thumb.jpg.da534d1417bcbd196fb19b65fc7c4a41.jpg

DSC_0989.thumb.jpg.b06d1fc500a69d17948242ffeecbabd2.jpg

DSC_0990.thumb.jpg.bbf304cee233ae3e22e5f8b29ac6f5a0.jpg

DSC_0992.thumb.jpg.08fddfb78d2c37497967d2b03d7d1bf8.jpg

DSC_0993.thumb.jpg.5c13e15f4e01744da2da0743ea429911.jpg

DSC_0994.thumb.jpg.4303a4cddcda4a12597b732d707cbfdd.jpg

DSC_0995.thumb.jpg.9db393e7ccfad3c458564bea1ffa1c8f.jpg

DSC_0996.thumb.jpg.7dd2157a8a27910e2b1db3e86eee9e4a.jpg

DSC_0997.thumb.jpg.d2e0596341a1561fc067503b24a5d897.jpg

DSC_0998.thumb.jpg.1e5711df7b72a6bf8458297003b4ad03.jpg

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чуля Подскажите по гипсокартону.

Хочу приклеить гипсокартон на стены из газоблока.

Клеить планирую сплошным слоем под гребенку.

Чем можно клеить кроме перфликса?

Уж очень цена его кусается.

Спасибо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Аналогогів перфліксу від других торгових марок існує багато, але на нашому ринку я ще не зустрічав. Та й не думаю що вони були б значно дешевші.

Спеціалісти Кнауф рекомендують при приклеювані ГКЛ на невеликих товщинах клею (якщо не помиляюсь то, максимальною товщиною до - 5мм) використовувати шпаклівку кнауф фюгенфюллер

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чуля Подскажите по гипсокартону.

Хочу приклеить гипсокартон на стены из газоблока.

Клеить планирую сплошным слоем под гребенку.

Чем можно клеить кроме перфликса?

Уж очень цена его кусается.

Спасибо.

Обратите внимание на высоту помещения - При поклейке гипса на стены есть ограничения по высотам.....!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спеціалісти Кнауф рекомендують при приклеювані ГКЛ на невеликих товщинах клею (якщо не помиляюсь то, максимальною товщиною до - 5мм) використовувати шпаклівку кнауф фюгенфюллер

 

Бадяга, але все ж таки, изогіпс з ПВА клеїть майже все і майже до всього. Якщо звісно розумієш що робиш.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чуля Подскажите по гипсокартону.

Хочу приклеить гипсокартон на стены из газоблока.

Клеить планирую сплошным слоем под гребенку.

Чем можно клеить кроме перфликса?

Уж очень цена его кусается.

Спасибо.

 

А можно я всуну сюда небольшую историю?

В давние времена я работал на фирме отделочником,причём та фирма имела свой магазин стройматериалов.И дали мне с напарником в работу квартиру с высотой стен 4 метра,всё обклеивали картоном.Причём привозили нам на поклейку все просроченные остатки разных гипсовых смесей а также плиточные и фасадные клея на цементной основе.Было это 12 лет назад,переодически меня приглашают туда сделать какие либо мелочи-проблем нет. Главное хорошо обеспылить стены и сам гипс,а клеить можно на всё,что угодно.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

у меня вопрос, в комнате будет возводиться стена из профиля 100 мм без крепления задней стене.

Обшиваться будет 2 слоя ГКЛ но с кусками 60 на 250, то есть есть обрезки, но не полной ширины.

Так вот вопрос в чем, по периметру идет направляющий UD 100 мм

в него вставляются CW 100 мм, в местах стыка двух листов, CW идет один профиль, или два профиля ставятся двутавром и соединяются между собой ?

и второй вопрос, по перемычкам горизонтальным, из какого их профиля делают направляющего или стоечного, внутрь будет закладываться звукоизоляция и пустых мест не должно быть

 

p.s. если можно ответ с картинками, чтобы понятней было

Змінено користувачем Tkmen
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

по периметру идет направляющий UD 100 мм

только верх и низ,по стенам идет cw-рофиль.

 

Добавлено через 1 минуту

, в местах стыка двух листов, CW идет один профиль, или два профиля ставятся двутавром и соединяются между собой

стык листов всегда на одном профиле

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

только верх и низ,по стенам идет cw-рофиль.

 

Добавлено через 1 минуту

 

стык листов всегда на одном профиле

то есть мне на комнату длинною 3,75 и высотою 2,8 нужно купить

3 профилс UW направляющих длинною 3 м

и 8 стоечных CW длинною 3 м (два на боковые стены и 6 на сам каркас)

и оба листа крутить в боковину CW которая 50 мм шириной, правильно ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

то есть мне на комнату длинною 3,75 и высотою 2,8 нужно купить

3 профилс UW направляющих длинною 3 м

и 8 стоечных CW длинною 3 м (два на боковые стены и 6 на сам каркас)

и оба листа крутить в боковину CW которая 50 мм шириной, правильно ?

 

да,правильно.но лучше профиля ставить через 40см.

стыки гк с двух сторон не должны совпадать(со смещением)

удачи

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

и второй вопрос, по перемычкам горизонтальным, из какого их профиля делают направляющего или стоечного,

При двошаровій підшивці гіпсокартоном, перемички не потрібні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

только верх и низ,по стенам идет cw-рофиль.

 

по стенам тоже профиль UW, зачем там CW

 

Добавлено через 4 минуты

да,правильно.но лучше профиля ставить через 40см.

стыки гк с двух сторон не должны совпадать

 

через 400 ставят ,если это требуется проэктом, обычно под плитку и тд, для двух слоев это занадто

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сказано

без крепления к задней стене

И обшивка только с одной стороны ,еще и кусками.

Лучше через 40

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...