Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Вопросы по сантехнике, не требующие создания отдельных тем.

B.S.V.

Рекомендовані повідомлення

11 минут назад, LITMANENko сказал:

З сіткою

Значить якщо десь на протязі 80 метрів труби, а також на протязі розводки всіх труб в хаті, а також на всіх кранах для поливу є хоча б невеличка шпарина (а вона очевидно десь є), то виходить стовп води таки давить на зворотній клапан? Але з іншого боку, тільки в прямій магістралі близько 80 літрів води, а ще є труби в хаті, є гідроаккум - то невже всі літрів 100 встигнуть стекти в колодязь через ЗК? Адже доливаю я літри 3 всього. Та і більш того, чим більше з 80 літрів зливається води, ти менше тиск. І коли зіллється багато води, то ЗК перестане пропускати воду, бо на нього вже нічого не тисне.  

Так у вас же там все норм. Я про запорну арматуру в лінії нагнітання і про те, чи ділить центробіжний насос лінію на дві труби, коли насос не працює?

Як виглядає проблема? Ви відкриваєте кран в домі, а звідти не тече вода, коли ви довгий час не користувались насосом? Тиск в системі зазвичай підтримує гідроакумулятор (це перед тим як спрацює реле). Він у вас живий? 

Змінено користувачем Propeller
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Propeller сказал:

Якщо це реле тиску, яке вмикає насос при падінні тиску за ним, то не миттево, якщо гідроакумулятор живий. 

Точно - я про гідроакумулятор не подумав, бо в моїй схемі його немає. І в пана LITMANENko (і в мене теж) той прилад трохи складніший ніж реле тиску.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Propeller сказал:

Як виглядає проблема? Ви відкриваєте кран в домі, а звідти не тече вода, коли ви довгий час не користувались насосом?

Я відкриваю кран і одразу маю гарний напор, виглядає наче все круто і все працює. Але через хвилину дві напор падає і зникає. А тим часом насос спрацьовує, гудить, але не качає. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, LITMANENko сказав:

Я відкриваю кран і одразу маю гарний напор, виглядає наче все круто і все працює. Але через хвилину дві напор падає і зникає. А тим часом насос спрацьовує, гудить, але не качає. 

Виглядає так, що ГА у вас працює і видає свій запас води. Також тримає тиск магістраль після насосу. А от перед насосом якимось чином з'являється повітря і він через те не може запуститись.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, delic сказал:

Виглядає так, що ГА у вас працює і видає свій запас води. Також тримає тиск магістраль після насосу.

Виходить, що насос таки розділяє собою дві магістралі. Тобто насос не пропускає через себе воду так просто в зворотному напрямку. Після насосу тиск є, до насосу вода зникає. Тобто після насосу ставити ЗК необовязково. Хоча б з цим розібрались.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50 минут назад, delic сказал:

А тиск повітря в ГА міряли? І при якому тиску включається насос?

Тиск ГА близько 1,5. Тиск включення близько 1,8.  Але не розумію яке це відношення має до того, що доводиться доливати воду в насос. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

57 хвилин тому, LITMANENko сказав:

Тобто насос не пропускає через себе воду так просто в зворотному напрямку

А у вас стоїть зворотний клапан на вході у сам насос?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

54 минуты назад, Фрай сказал:

на вході у сам насос?

ні. ЗК стоїть тільки внизу на кінці труби у воді. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, LITMANENko сказав:

Тиск ГА близько 1,5. Тиск включення близько 1,8.  Але не розумію яке це відношення має до того, що доводиться доливати воду в насос. 

У мене коли був замалий тиск в ГА, то перед включенням насоса виникала деяка пауза, коли переривався потік води. Подумав, що може цей момент у вас якось впливає. Але тоді мабуть частіше б спостерігались невключення насосу.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, LITMANENko сказал:

Виходить, що насос таки розділяє собою дві магістралі. Тобто насос не пропускає через себе воду так просто в зворотному напрямку. Після насосу тиск є, до насосу вода зникає. Тобто після насосу ставити ЗК необовязково. Хоча б з цим розібрались.

Коли він не працює, він попускає. Крильчатака насосу не змогла би обертатись, якщо між торцями лопаток та корпусом не було б зазору. А є зазор , то маємо єдину магістраль. 

У вас в магісталь потрапляє повітря. Повітря потрапляє тоді, коли з магістралі виходить вода. Тобто десь підтікає. І підтікаю у всмоктувальній зоні. Перед насосом. Ця шпаринка дуже маленька, судячи з ваших пояснень.

У вас досить великий перепад висот між віссю всмоктувального патрубку насоса та дзеркалом води в колодязі (дуже близько до спроможності насосу підняти до себе воду , а це 8...ну 9 м вод.стовпа. В цьому вападку вся магісталь повинна бути ІДЕАЛЬНО герметичною. Навіть мікро шпаринка на ції ділянці може зробити проблему. Крім того ваші 80 м по горизонталі дають гідравлічний супротив в 8 атм, та ще потрібно піднятись у гору. 

Я би прислухався до поради Фрая та встановив би ЗК прямо на вході в насос. Тоді, при оптимістичному сценарії, ЗК не дасть воді залишати насос. І , навіть, якщо в лінії всмоктування є проблемка насос підніме воду.Навіть, якщо у вас насос з вбудованим струміневим насосом (труба Вентурі), що дає можливість підняти водняти водяну пульпу (суміш води та повітря) - чим більше в насосі води, тим більше ефект самовсмоктування. Тим легше нсосу працювати. Клапан, звісно дасть зайвий гадравлічний супротив в лінії всмоктування, але це таке....

При встановленні клапана максимальна увага щільності резьбового з'єднання клапану та насоса. 

Змінено користувачем Propeller
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, LITMANENko сказав:
12 годин тому, Фрай сказав:

на вході у сам насос?

ні. ЗК стоїть тільки внизу на кінці труби у воді.

Встановіть ще й сюди і з краном, бо можливо ви помиляєтесь

13 годин тому, LITMANENko сказав:

то виходить стовп води таки давить на зворотній клапан?

там також є тиск і у вас виходить вся вода з насоса, я встановив і різниця є

IMG_1763.thumb.jpeg.a0af102182685d19db2b7a35a6fba9ca.jpeg
 

Більше року стояла без включення, а тиск на нуль не впав, зрозумів це лише коли пилососив від павутиння і зрозумів,

що стрілка манометра таки була не зовсім на нулі.

IMG_1764.thumb.jpeg.e814cb1f6b044733799c9033ea2edea7.jpeg
 

отже два клапани тримають краще. ) ІМХО

Змінено користувачем Фрай
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в інструкції до реле Italtecnica Brio Tank вказано - ОК має бути встановлено не ближче ніж 3 метра від реле. Як бути з цим? Адже ОК на вході в насос буде безпосередньо близько. Нажаль не розумію, чому реле вимагає 3х метрової відстані і чи можна це порушити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, LITMANENko сказав:

Нажаль не розумію, чому реле вимагає 3х метрової відстані і чи можна це порушити.

image.png.ccd4bebaea404e5f27407223c578d1ed.pngimage.png.b0b21df18caf91653724c5d58e1fa9c2.png

16 хвилин тому, LITMANENko сказав:

Як бути з цим?

image.png.1c102e4f2d79b28189e2ce3f84f726be.png

image.png.74961d759da5a3183e66b047a99b2c51.png

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, LITMANENko сказал:

в інструкції до реле Italtecnica Brio Tank вказано - ОК має бути встановлено не ближче ніж 3 метра від реле. Як бути з цим? Адже ОК на вході в насос буде безпосередньо близько. Нажаль не розумію, чому реле вимагає 3х метрової відстані і чи можна це порушити.

А що ви втрачаєте? Зробіть автоматичну засувка (ЗК) прямо перед насосом. Це гарантує (якщо ЗК справний) наявність необхідної кількості води в насосі. Теоретично при відкритті ЗК (рух поршня в бік насосу) може бути типу гідравлічний удар і якщо ЗК встановити далі по трубі то, типу легка деформація (розширення) труби (свого роду гідроакумулятор) пом'ягчить стрибок тиску. Ну.......таке....

Змінено користувачем Propeller
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Propeller сказал:

типу легка деформація (розширення) труби (свого роду гідроакумулятор) пом'ягчить стрибок тиску

В цьому реле тиску вбудовано гідроаккумулятор грамм на 800. Ну так чи інакше, я просив ідей, мені їх накидали. Що я втрачаю - там приямок з кільця 70 см, насос стоїть майже впритул до стінки, труба через стінку має типу 20 см пряма ділянка, коліно і спускається в колодязь. Працювати там складно, так щоб експериментувати, ставити, знімати, знову ставити. На зараз з ідей купити нову трубу, купити нову муфту, в яку в середині колодязя вкручується ЗК. Що до ЗК на вході, то поки подумаю. Мені залишилось незрозумілим чому реле тиску пише про 3 метри, теоретично я не бачу проблем, насос смокче воду, ЗК воду пропускає, коли ЗК закрився то є гідроаккум і всередині реле і поруч на 24 літри, начебто нічого страшного статитися не має. Але і знову все розбирати і переробляти недуже хочеться. Подивимось. Оскільки я там буваю не на кожних вихідних то час для роздумів є. Дякую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, LITMANENko сказав:

Але і знову все розбирати і переробляти недуже хочеться. Подивимось

Мені вистачило останньої краплі коли приїхала на вихідні невістка з онуками, я далеко в лісі на номері, а мені телефонують, що нема води.

Тобто, санвузол, кухня і ванна кімната не працюють, онуки не в курсі як бути, а три покоління жінок ради дати не здатні.

Дуже довго проливали з консультаціями по телефону, пів-дня у них, пів-дня у мене коту під хвіст, приїхав і сам перебрав, встановив отой ЗК і забув за проблему.

А через рік і нову свердловину забабахав та хоч раз на рік-півтора стару також надо прокачувати на всяк випадок і ви знаєте, два клапани працюють.

Тому краще не чекати поганого дня, а вибрати вдалий час і переробити, воно того варте.

(як мінімум кран)

 

До речі, як памʼятаю то рівень води у мене всюди був нижче паспортних можливостей поверхневого насоса і нічого, працювало.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Propeller сказал:

Я би прислухався до поради Фрая та встановив би ЗК прямо на вході в насос. 

 

Пане Propeller, я вибачаюсь за можливу грубість, але мені здається пан LITMANENko намагається дізнатись цінні поради від тих хто постійно стикається з подібними траблами і навчився їх долати, а не домислює щось на ходу. Я завжди дослухаюся до ваших порад скажемо в будівельной хімії, але поверхневий насос то явно не ваша парафія. Фото мого кейсу нижче - одразу від труби зі скважині підключений зворотній клапан типу  Europa. Це не назва виробника, бо під тією самою назвою такий тип клапанів виробляють всі відомі мені італійськи виробники сантехкомплектуючих. Вважаються дуже надійними для систем опалення та водопостачання. Дзеркало води вниз 4-5 метрів від ЗК і від рівня насосу ще 2 метри до розголудженой по ділянці в 30 соток системи автоматичного поливу. Гідроакумулятора звісно немає, але поведінка насоса практично така сама як в пана LITMANENko.

 

898509790_.thumb.png.6c28cb67df0dbde7d5830a91cb4d5616.png

 

74366928_.thumb.png.af4655af37de19888a161c560d5ce43d.png

 

 

Я чесно кажучи більше за все думав у бік некоректной праці мого реле:

 

 

1793212789_.thumb.png.3fb548fd079d7889cd9e6a002c90934d.png

 

Бо більше якби незрозуміло куди дивитись. В мікропошкодження ПНД труби під землею, де немає впливу УФ, я не вірю. Але рішення треба знайти, бо вмикати автополив в ручну це звісно не варіант.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...