andrey_ka Опубліковано: учора в 09:49 Поділитись Опубліковано: учора в 09:49 3 години тому, sergio сказав: 1.Знизу приміщення, тож гідроізоляція є. 1. Причина! Нє , це не те. При укладанні плитки на вулиці основа повинна бути загідроізольована , незалежно є під низом приміщення , чи постелена під бетоном плівка. 2. Причина! 5. Причина ! 3 години тому, Andrey-Bucha сказав: хто про 5+мм придумав? Та логіка і здоровий глузд. При ширині шва 1,5-2мм. у цементних затірок тупо невистачає еластичності , щоб пручатись усім завнішнім впливам. З часом вона починає тріскатись висипатись , туди потрапляє вода , ну а далі по накатаній. Звідси і рекомендації ширини шва. Якщо такого аргументу недостатньо , то можна покулупатись у нормативах або інструкціях до укладання та знайти такі вказівки. ПС.. Наприклад є і така думка: Також десь у нормах зустрічав , що при використанні керамогрініту на вулиці (на фасаді) рекомендують використовувати навісну систему. ПСС.. В отих відливах , що ви приклеїли так точно не варто використовувати цементну затірку. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
XL.pro Опубліковано: учора в 10:23 Поділитись Опубліковано: учора в 10:23 32 хвилини тому, andrey_ka сказав: При ширині шва 1,5-2мм. у цементних затірок тупо невистачає еластичності , щоб пручатись усім завнішнім впливам. З часом вона починає тріскатись висипатись , туди потрапляє вода , ну а далі по накатаній. Звідси і рекомендації ширини шва. Хіба затирка для вулиці не повинна бути епоксидною? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vitaliy67 Опубліковано: учора в 10:29 Поділитись Опубліковано: учора в 10:29 1 минуту назад, XL.pro сказал: Хіба затирка для вулиці не повинна бути епоксидною? А вот эпоксид это наихудший вариант. А в купе с керамогранитом джекпот для процесса разрушения. Для улицы были разработаны фуги на основе вулканического туфа. На худой конец пусть будут просто цементные. Основная идея, шов должен быть паропроницаемым. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МаТраС Опубліковано: 9 годин тому Поділитись Опубліковано: 9 годин тому 19 годин тому, Vitaliy67 сказав: А вот эпоксид это наихудший вариант. А в купе с керамогранитом джекпот для процесса разрушения. Для улицы были разработаны фуги на основе вулканического туфа. На худой конец пусть будут просто цементные. Основная идея, шов должен быть паропроницаемым. Робив саморобну на безпіщаник. Шви 2 на 2 см десь. Рідке скло, латекс, цемент, пісок. 2 роки стоїть. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sergio Опубліковано: 9 годин тому Поділитись Опубліковано: 9 годин тому 19 часов назад, Vitaliy67 сказал: А вот эпоксид это наихудший вариант. А в купе с керамогранитом джекпот для процесса разрушения. Для улицы были разработаны фуги на основе вулканического туфа. На худой конец пусть будут просто цементные. Основная идея, шов должен быть паропроницаемым. ХЗ как с керамогранитом затирка.У меня клинкерная плитка лежит. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vitaliy67 Опубліковано: 9 годин тому Поділитись Опубліковано: 9 годин тому Клинкер является паропроницаемым материалом Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз