Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Монолітний пояс під панелі перекриття по ГБ

HumanKM

Рекомендовані повідомлення

Як правильно облаштовувати монолітний пояс під пустотні панелі перекриття?

Технічка аерок пише що лише в місті опирання панелей. Тобто якщо будинок (умовно) квадрат, то пояс лише на двох стінах, а не на 4-х.

Дивлюся як люди роблять - хто по периметру, хто тіки під панелі...

Я хочу залити стіни на яких буде опирання панелей, а стіни що паралельні панелям зробити без поясу, але там буде зуб 5 см в рівні з панелями, в ньому дві нитки арматури ну і бетон - це буде обвязочний пояс навколо панелей.

Мій варіант вірний?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хотите спать спокойно - армопояс должен быть замкнутым. Плюс нагрузка от плит распределится на все четыре стены.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если делаете для себя, то конечно нужно делать замкнутый монолитный пояс, т.к. в противном случае (для незамкнутого пояса) последствия могут проявить себя через довольно продолжительный промежуток времени (скажем через 10-15 лет и естественно в самый неподходящий момент). Для удешевления строительства, думаю можно смело заменить стальную арматуру в поясу на композитную.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мій варіант вірний?

Cделайте замкнутый полноценный монолитный пояс!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В принципе по не опорным стенам как бы можно и не делать. Но крайне желательно завязывать арматуру по непрерывному контуру. Это резко уменьшит риск проблем. Короче я бы делал по периметру. Но допускаю армошов в уровне шва под панелями с заходом арматуры армошва под панели на монолитный пояс не менее 2-х длин анкеровки для данного диаметра арматуры. Так вы по периметру более-менее завяжете.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

спочатку думав робити тільки на опорні стіни пояс

потім класти панелі, анкерувати їх і відповідно робити пояс по периметру панелей 5х22см з двома нитками арматури

 

Ще є час вирішувати

 

Зараз починаю схилятися до думки зробити по периметру пояс

а контур навколо панелей не заливати.

 

Доречі яке армування порадите на пояс? Планую 4 нитки, з діаметром ніяк не визначусь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доречі яке армування порадите на пояс? Планую 4 нитки, з діаметром ніяк не визначусь.

 

Как вариант.

1630478486_2.thumb.png.0835fde1437285af4dc3dade60d0bedf.png

1764914309_1.thumb.png.ab3b799f2b1d26bdfc4e57c6c1989bb7.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как вариант.

Поперечка густо. Так часто надо только над проемами. А так вполне вариант. Не зная плана я бы предложил добавить ещё 1 арматурину посередине внизу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В принципе по не опорным стенам как бы можно и не делать.

Поперечка густо. Так часто надо только над проемами.

 

wertexa, вот зачем давать советы в областях, в которых не разбираетесь?

 

Пояс - потому и называется поясом, что он непрерывный. Вы же не хотите, чтобы стены в стороны разошлись?

 

Добавлено через 4 минуты

Технічка аерок пише що лише в місті опирання панелей.

 

Технічка пише, що панелі опирати на ГБ не можна - повинна бути бетонна основа. Тобто, технічка пише не про пояс.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

може я десь невірне слово вжив..., спробуємо ще раз

 

з перемичками над вікнами все мені зрозуміло і з армуванням і з усім іншим

питання стоїть лише про пояс залитий в У-блоки під панелі

розріз пояса буде 170мм Х 170мм, Буде робитися від зовнішньої стіни пів 375-го блока, тобто 185мм+40-50мм пінопласту+170мм бетонний пояс+100мм гб

армувати його планую в 4 нитки, питання з діаметром, 8-10-12мм???

 

 

Ще чи може мені хтось пояснити наскільки важливо арматуру звязувати 6мм проволокою? Якщо я просто налью 2-3см бетону та покладу пару ниток, потім бетону майже до верху, ще дві нитки ну і знов 2-3 см бетону повінця.

 

picture.php?albumid=7185&pictureid=87394

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще чи може мені хтось пояснити наскільки важливо арматуру звязувати ...

 

Дуже важливо.

 

По діаметру - зверніться до проектанта. Тоді в будинку будете спокійно жити, а не хвилюватися при любому подиху вітра.

Якщо без проекту - тоді максимальний діаметр.

 

Вирішуйте самі на чому хочете зекономити - на арматурі чи на проекті.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дуже важливо.

 

По діаметру - зверніться до проектанта. Тоді в будинку будете спокійно жити, а не хвилюватися при любому подиху вітра.

Якщо без проекту - тоді максимальний діаметр.

 

Вирішуйте самі на чому хочете зекономити - на арматурі чи на проекті.

 

на арматурі я особливо не економлю, можите глянути в моїй темі

просто якщо я вірно розумію призначення армопояса, то це для рівноміроного розподілення навантаження, а тут діаметр менш важливий ніж при виконанні перемички

Читав мануали усілякі, взагалі більшість 8 мм вписують в армопояс

от і цікавлюся...

 

Добавлено через 22 минуты

Дуже важливо.

 

 

а можна конкретніше

от їй богу нерозумію в чому важливість

арматура працює на розрив та стиснення

як впливає 6мм проволка на роботу арматури в перемичкі

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а можна конкретніше

от їй богу нерозумію в чому важливість

арматура працює на розрив та стиснення

як впливає 6мм проволка на роботу арматури в перемичкі

 

Для того, щоб зрозуміти навіщо арматура в будь якій бетонній конструкції, уявіть, якщо її там немає, і ми навантажуємо конструкцію до руйнування.

Армопояс. На нього діє, переважно, вертикальне навантаження, тобто все те що зверху хоче "розчавити" армопояс. Уявіть, що ця сила дуже велика, а армопояс зроблений з матеріала на зразок хліба, мочалки. Коли на хліб натиснути зверху- він розплющиться по бокам, стане бочковидної форми. Щоб цього не сталося, потрібна арматура поперек армопояса -ті самі рамочки.

Щодо розтягуючого авантаження на аропояс - тут потрбна повздовжна арматура, яка там і є. Але, саме вертикальне навантаження тут ключове -тому і рамочки -маст хев.

У перемичці трошкі інакше. Те ж саме -уявляємо що нема ніякої арматури. Даємо навантаження - нижня частина розтягується, верхня стискається. Тому Нам в першу чергу потрібна нижня арматура, верхня - опціонально. Для чого рамочки? Окрім того ж ефекту бочковидності, тут є єффект "розшарувння" верхної частини горизонтальної від нижньої, оскільки видовження нижньої більше ніж довжина верхньої частини (мається на увазі при навантаженні). Якщо ж вертикальними перетинками з'єднати вехню частину з нижньою - перемичка зможе витримати більше навантаження, оскільки цей єффект розшарування буде знівельований. Ну зрозуміло, що якщо ставити верхню арматуру, то ці вертикальні перетинки логічно і просто зробити рамочками.

Ці рамочки, насправді, дуже важливі, оскільки суттєво збільшують максимальне навантаження на бетонні конструкції, але це - розразункова величина, тому краще звертатися до конструктора з тикими питаннями.

 

Найкраще зрозуміти все це можна по відео лабораторних випробувань бетонних конструкцій.

 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Коли на хліб натиснути зверху- він розплющиться по бокам, стане бочковидної форми. Щоб цього не сталося, потрібна арматура поперек армопояса -ті самі рамочки.

Щодо розтягуючого авантаження на аропояс - тут потрбна повздовжна арматура, яка там і є. Але, саме вертикальне навантаження тут ключове -тому і рамочки -маст хев.

 

Немного не так ;)

Бетон не пластичный материал и схема с булкой хлеба для него несправедлива. На сжатие бетон работает замечательно и без арматуры, конечно же в пределах своей прочности и до этих пределов он не примет бочковидную/эллиптическую форму в поперечном сечении. Армопояс лежащий на стене это ж/б плита на сплошном упругом основании, т.е. работает только на сжатие под нагрузкой от перекрытия. Продольная рабочая арматура в нем работает на растяжение от усилий стремящихся развалить стены наружу или внутрь здания. А эти рамочки, которые называются хомуты, принимаются в нем конструктивно и служат для удержания продольной рабочей арматуры в проектном положении во время бетонирования. А вот армопояс над проемом, это жестко защемленная с двух сторон балка,

nagruzki_i_opory.png

и в ней эти хомуты принимаются по расчету, т.к. они принимают на себя наклонные напряжения в балке

70.jpg

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Немного не так ;)

Бетон не пластичный материал и схема с булкой хлеба для него несправедлива.

Конечно не пластичный, зато на таком примере можно понять как будет "пытаться" изменится бетон под возздействием различных сил. Где что пытается растягиваться - туда арматуру. Разумеется что бетон давно сломается тогда когда упругое тело еще будет изменять свою форму. Ну по крайней мере мне так проще понять где и почему нужна или не нужна арматура.

 

Спасибо за уточнение! В любом случае, сказанное мною - на правах диванного эксперда :)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В опорі матеріалів є багато нюансів... Те що роками вивчають у вишах важко уявити стискаючи батон :) Подібний приклад дуже поверхневий... Інколи краще дати грошей конструктору за розрахунок.

 

 

jenkins, Сергей НСТ, монолітна плита залягає на зовнішні несучі на 1/2ширини стіни, зверху 2 поверх, товщина стіни та сама. Який тип защемлення?

 

А якщо опирання моноліту по периметру а робоча арматура лише в одному напрямку? Як воно себе вестиме?

А балкон, як частину моноліту перекриття?

А підпірна стіна, з 2 - 3 типами навантажень розпреділеними і не дуже? :)

Сопромат то складна наука...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это балки перекрытия одной из моих построек. Архоновский проект с армированием перекрытия в одну сетку. Обратите внимание на хомуты из 8-ки, вот где была жесть...

9340513m.jpg

9346657m.jpg

 

А вообще армопояс желательно делать не только по внешнему периметру здания, но и связывать его по внутренним несущим стенам. Тогда уменьшаются пролеты воспринимающие горизонтальные усилия раздавливающие стены и соответственно усилия на пролет при том же армировании.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В опорі матеріалів є багато нюансів... Те що роками вивчають у вишах важко уявити стискаючи батон :) Подібний приклад дуже поверхневий... Інколи краще дати грошей конструктору за розрахунок.

 

Не інколи, а завжди. Я за те, щоб кожне технічне рішення робив професіонал свого діла.

jenkins, Сергей НСТ, монолітна плита залягає на зовнішні несучі на 1/2ширини стіни, зверху 2 поверх, товщина стіни та сама. Який тип защемлення?

 

шарнір :rolleyes:

 

А якщо опирання моноліту по периметру а робоча арматура лише в одному напрямку? Як воно себе вестиме?

А балкон, як частину моноліту перекриття?

А підпірна стіна, з 2 - 3 типами навантажень розпреділеними і не дуже? :)

Сопромат то складна наука...

 

:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Який тип защемлення?

 

Никакой :D Это балка на двух опорах, т.к. в типовых сериях глубина опирания панелей перекрытия меньше их высоты, защемлять жостко их запрещено.

 

А якщо опирання моноліту по периметру а робоча арматура лише в одному напрямку? Як воно себе вестиме?

Нонсенс :D

А балкон, як частину моноліту перекриття?

Консоль

А підпірна стіна, з 2 - 3 типами навантажень розпреділеними і не дуже? :)

Основной расчет на опрокидывание :smile:

Сопромат то складна наука...

СтройМех куда забористее :D таки шо, Вы, хотели сказать?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

шарнір :rolleyes:

:beer:

Чому ж тобі балка над вікном, з заляганням як у моноліту (20 - 25 см) буде жорско защемленою? :crazy:

Вибір типу защемлення залежить від відношення залягання до прольоту?

 

Сергей НСТ, розбирюсь, вникаю у суть свіжих тріщин :)

Я не про панелі а про моноліт ;) Залягання в стіну 20 см, висота моноліту 16 см.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чому ж тобі балка над вікном, з заляганням як у моноліту (20 - 25 см) буде жорско защемленою? :crazy:

 

Т.к. глубина опирания больше высоты балки, а вообще речь о сплошном армопоясе :D

 

Добавлено через 16 минут

Сергей НСТ, розбирюсь, вникаю у суть свіжих тріщин :)

Я не про панелі а про моноліт ;) Залягання в стіну 20 см, висота моноліту 16 см.

 

Вообще это плита с жестким защемлением по контуру. Но так же нужно понимать что находится над плитой, насколько тяжела вышестоящая конструкция и действительно ли она не дает плите работать на стене как на шарнире... Это так, мои личные умозаключения, а точно сможет ответить конструктор.

Какие трещины и в каком месте плиты, опишите подробнее...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сергей НСТ, тріщина в газоблоці Д300 паралельно моноліту +- 20 см горизонтально над ним з внутрішньої сторони (в будинку), не доходить до кутів з обох боків по 1,5 - 2 м. Зверху поверх + фаєрмур. Проявилось через 2 роки, після заливки стяжки з ТП і заповнення системи. Під монолітом тріщин немає. Армування монолінту одношарове, нижнє. Тріщина з боку залягання робочої (більший діаметр) арматури.

Думаю, плита переконала стіну, що вона таки шарнірно защемлена :)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Думаю, плита переконала стіну, що вона таки шарнірно защемлена :)

 

Это самый вероятный ответ ;)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

wertexa, вот зачем давать советы в областях, в которых не разбираетесь?

Разбираюсь. ПЦБ. Вы невнимательны просто. Например я в следующем же предложении указывал на непрерывный контур. А по арматуре могу обосновать. Пояс по ГБ суть балка на основании с ограниченными характеристиками. Если посчитать на местные нагрузки, то ГБ даже Б2 (и ниже) держит неожиданно немало — площади просто прилично. Поэтому на продавливание при опирании МП на стены обычно ничего не нужно. Разве что вверху хорошо нагруженная стойка, а был у меня такой случай. Потому там поперечная арматура почти всегда — з.с. держать и шаг у неё соответственно. Вот в пролете надо считать. ЧСХ в ДБН по Б и З/Б в отличие от СНиП на поперечку специальных условий не дает. Всё как всегда в стиле "робіть добре", что немного бесит.

 

Я просто не всегда имею время расписывать как и почему.

 

просто якщо я вірно розумію призначення армопояса, то це для рівноміроного розподілення навантаження, а тут діаметр менш важливий ніж при виконанні перемички

Не тільки. Не менш важливе призначення армопояса — тримати у купі всю будівлю. Тому я лишаюсь послідовним прихильником цілісного армопоясу хоча б по периметру + заход на капіталки. А краще повнісстю. І для того, щоб щось тримати потрібна площа. І не А240С а А400С. Тобто не катанка.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не тільки. Не менш важливе призначення армопояса — тримати у купі всю будівлю. Тому я лишаюсь послідовним прихильником цілісного армопоясу хоча б по периметру + заход на капіталки. А краще повнісстю. І для того, щоб щось тримати потрібна площа. І не А240С а А400С. Тобто не катанка.

 

Ні про яке а240с і мова не йде, тіки а400с? Якщо 4 нитки, то брати 8мм, 10 чи 12 (про найміть конструктора не кажіть, краще варіант з запасом типу 12 мм). Ну і залишається питання чи можна просто укладувати арматуру в товщу бетону чи обов"язково крутити рамки з 6мм проволки?

 

Добавлено через 5 минут

хочу доречі всім подякувати

надзвичайно цікаві хоч і дещо суперечливі відповіді

саме за такі моменти я люблю цей форум

приємно отримувати знання в доступній формі

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...