Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

електроприлади БЕЗ ЗАЗЕМЛЕННЯ (плита, духовка, бойлер, пралка, холодильник, ...)

Ноф-Ноф

Рекомендовані повідомлення

Я себе заземление еще не сделал, пока так... Из списка приборов в 1 сообщении темы неудобства доставляет только посудомойка (у меня SN615X00AE). Щиплется током как скотина, особенно если одну руку сунуть под кран в воду, а второй рукой потрогать посудомойку.

 

Всё остальное не щиплется током. Только кондиционера у меня нету... Стиралка LG, холодильник Snaige не кусаются....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Потенциал - это что то между чем то. :)

И вот ежели один конец этого чего то появится у вас на корпусе прибора а другой не появиться нигде

:)

 

фаза с разделительного трансформатора на корпусе,

и разницу потенциалов обеспечивает стоящая рядом мойка

 

взялся за корпус прибора, на котором фаза , другой рукой за мойку- и вуаля !

 

так в чем смысл разделяющего транса ?

 

Добавлено через 1 минуту

Він для розвязки. Для гальванічної розвязки (і обмеження сруму КЗ) мережі і навантаження.

З ним (з розділяючим) і опасним потенціалом на корпусі ви будете як пташка на проводі ЛЕП - у безпеці.

 

на транс зашла фаза и нейтраль а вышло на выходе две фазы , так ?

 

Добавлено через 1 минуту

Я себе заземление еще не сделал, пока так... Из списка приборов в 1 сообщении темы неудобства доставляет только посудомойка (у меня SN615X00AE). Щиплется током как скотина, особенно если одну руку сунуть под кран в воду, а второй рукой потрогать посудомойку.

 

Всё остальное не щиплется током. Только кондиционера у меня нету... Стиралка LG, холодильник Snaige не кусаются....

 

еще может кусаться металлический корпус системного блока, если в доме есть стационарный компьютер

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Він для розвязки. Для гальванічної розвязки (і обмеження сруму КЗ) мережі і навантаження.

З ним (з розділяючим) і опасним потенціалом на корпусі ви будете як пташка на проводі ЛЕП - у безпеці.

 

Безпеки не буде. Знизяться одні ризики, з'являться інші. Загалом небезпечність значно знизиться за умови постійного моніторингу стану ізоляції ("пост дистанційного контролю" і таке інше, як вимагається в документації в випадках використання розділових трансформаторів, наприклад, в лікарнях).

 

Тобто вбити може так само, але за дещо інших умов.

 

а обмеження струму КЗ - то стосовно небезпеки для людини взагалі не має значення, щоб людину вбити 1А більш ніж досить

 

Добавлено через 15 минут

Я себе заземление еще не сделал, пока так... Из списка приборов в 1 сообщении темы неудобства доставляет только посудомойка (у меня SN615X00AE). Щиплется током как скотина, особенно если одну руку сунуть под кран в воду, а второй рукой потрогать посудомойку.

 

Всё остальное не щиплется током. Только кондиционера у меня нету... Стиралка LG, холодильник Snaige не кусаются....

 

тема жорстоко пішла в офтопік, нічого не поробиш... така тема, вона була приречена апріорі...

 

 

ну, хоч комусь допоможу. Знаю правильну відповідь на Вашу проблему з посудомийкою.

 

1. Що посудомийка (або стиралка, або холодильник) щиплеться - тут небезпеки для життя людини, скоріше за все, немає. Якщо виміряєте напругу і струм - то побачите, що напруга там 115В (стільки теоретично має бути на її корпусі, на практиці буде трохи менше за рахунок опору провідників), а струм приблизно 0.5мА. Такий струм вбити не може, тому в принципі можна взагалі нічого не робити, а тільки тихенько матюкатися коли щипле.

 

2. Проблема вирішується дуже просто і законно. (На відміну від заземлення на стояк, внаслідок якого може вбити сусіда). Справа в тому, що в посудомийці і стиралці на вході стоїть фільтр високочастотних перешкод; там 3 конденсатора: між фазами, і між фазами і землею. Земля приєднана до корпуса. Тому на корпусі, якщо немає заземлення, 115В. Підкреслюю, що це не дефект прилада, це так задумано інженером-конструктором. Просто треба розібрати стиралку, знайти той фільтр, і ізолювати його від корпуса. Все, проблема вирішена, щипатися перестане, і жодних негативних наслідків від такого втручання не буде.

 

3. Це абсолютно ніяк не вирішує головну проблему, що це прилад класу I, і тому заборонено користуватись без заземлення. Якщо на корпус проб'є ізоляцію (і буде не 115В 0.5мА, як зараз - а 230В і великий струм) - тоді може вбити. А якщо заземлення на стояк - то вбити може сусіда.

 

 

До речі, щоб всі розуміли важливу річ про ПЗВ (УЗО). Якщо УЗО на 30мА (або навіть на 10мА), це не означає, що він не пропустить струм більше 30мА. Він пропустить скільки завгодно (хоч 10А), а вже після цього спрацює. Спрацьовує він швидко, але доки він спрацює - струм він абсолютно ніяк не обмежує.

Якщо ПВЗ(УЗО) використовується разом з заземленням - тоді, якщо проб'є ізоляцію на корпус, то одразу піде струм на землю, і ПЗВ одразу спрацює. Інша річ, коли заземлення немає - тоді ПЗВ спрацює вже після того, як людина торкнулась корпуса пралки і залізної ванни.

 

Добавлено через 13 минут

Думаю, треба все ж таки трохи детальніше пояснити щодо розділових трансформаторів. Розвіяти міф, що якщо є розділовий трансформатор - то значить ти в безпеці, як пташка на дроті.

 

========

1) Система ТN, в квартирі заземлення немає. Один дрот - фаза, інший дрот - нуль. Нульовий дрот заземлений на боці постачальника електрики.

 

В квартирі стоїть пральна машина, поруч з чугунним стояком. Пральна машина дефективна, пробило ізоляцію на корпус. На корпусі фаза. Людина торкається однією рукою пралки, іншою рукою стояка. Людину вбиває.

========

2) Система TN, в квартирі заземлення немає. Один дрот - фаза, інший дрот - нуль. Пралку підключено через розділовий трансформатор.

 

Пральна машина дефективна, пробило ізоляцію на корпус. На корпусі фаза (через трансформатор - гальванічна розв'язка з землею). Людина торкається однією рукою пралки, іншою рукою стояка. Абсолютно нічого не відбувається, людину навіть трішечки не пощипле.

========================

Але!!!!! Це не значить, що трансформатор - це безпека. Бо в першому випадку той факт, що пралка дефективна, що пробило ізоляцію на корпус - одразу детектовано. (Або тим що вбило людину, або тряхнуло але не вбило, або спрацював ПЗВ-УЗО).

 

А в другому випадку, через трансформатор, пралка - дефективна, ізоляцію пробило на корпус, на корпусі фаза - але про це ніхто не знає! Нікого не трясе, ПЗВ-УЗО не спрацює. А фаза на корпусі - є.

 

І далі лише чекаємо як в фільмі Хічкока, коли інша фаза трансформатора з'явиться на стояку чи на землі. (Наприклад, коли проб'є на корпус ізоляцію іншого приладу. Або, якщо в квартирі дуже багато теплих підлог, то можуть бути досить значні ємностні струми. І таке інше). І ніяке ПЗВ-УЗО не допоможе...

 

а системи постійного контролю і моніторингу ізоляції (як в лікарнях) - немає

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2. Проблема вирішується дуже просто і законно. (На відміну від заземлення на стояк, внаслідок якого може вбити сусіда).

аргументируйте пожалуйста незаконность, можете привести нормативно - правовой акт, запрещающий заземляться на стояк водопровода ?

 

ранее на форуме было мнение, что в квартире можно запросто заземлиться :

 

https://www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=4809019&postcount=21369

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

аргументируйте пожалуйста незаконность, можете привести нормативно - правовой акт, запрещающий заземляться на стояк водопровода ?

 

ДБН В.2.5-27-2006 Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків і споруд

 

4.1.2.1 При спорудженні заземлювального пристрою можуть бути використані:

 

а) природні заземлювачі:

- металеві і залізобетонні конструкції будинків та споруд, які знаходяться в контакті із землею, в тому числі залізобетонні фундаменти, які мають гідроізоляційні покриття, в неагресивних, слобоагресивних та середньоагресивних середовищах;

- свинцеві оболонки прокладених у землі кабелів, а також інші довговічні металеві покриття кабелів, з яких забезпечено стікання струму замикання у землю;

- інші провідні частини, які розміщені в землі і забезпечують виконання вимог, що наведені в 4.1.1.1, наприклад, обсадні труби артезіанських колодязів, свердловин, шурфів;

 

б) штучні заземлювачі:

- стержні, штаби, профіль, канати тощо;

- металеві ґратчасті конструкції, що укладаються у фундамент будинків та споруд під час будівництва (фундаментні заземлювачі).

 

Не можуть розглядатися як заземлювачі такі провідні частини:

- труби опалення, гарячого і холодного водопостачання, каналізації;

- алюмінієві оболонки і броня кабелів.

 

Добавлено через 9 минут

це відповідь на питання, чому посадять в тюрму, коли вб'є струмом сусіда

 

а відповідь на питання, "чому сусіда вб'є струмом", полягає в тому, що

 

1) Ви на 3-му поверсі заземлили пралку на стояк водопроводу. В пралці стався пробой ізоляції на корпус.

 

2) сусід на 2-му поверсі замінив стояк водопроводу на пластиковий (і не зробив шунт мідним проводом між чугунним частинами на сталі і підлозі - а цього майже ніхто не робить), але стояк каналізації не міняв - залишив чугунний. Типічний приклад, до речі - знаю кілька людей, хто так зробили.

 

3) Тепер стояк водопроводу не заземлений - пластикова частина на 2-му поверсі його ізолювала від землі

 

3) сусід на 4-му поверсі доторкнувся однію рукою до стояка водопроводу, а іншою - до стояка каналізації. Сусіда вбило струмом 10А, після цього (майже миттєво) спрацював Ваш ПЗВ(УЗО) на 30мА.

 

Добавлено через 8 минут

приклад, звичайно, лише для ілюстрації

 

на практиці стояк водопроводу, скоріше за все, буде з'єднаний зі стояком каналізації (т.зв. СУП), і таким чином заземлений

 

але сусід міг замінити на пластик обидва стояки

Тоді для враження струмом одною рукою треба торкнутися стояка водопроводу або каналізації, а іншим - землі. (Якщо поруч немає землі, то може і не вдарить струмом).

Але земля може бути, якщо сусід заземлився на арматуру залізобетонної стіни.

 

Тобто один сусід заземлив пралку на стояк. (Але сусід нижче замінив стояк на пластик). Тобто землі немає. У його пралки стався пробой на корпус. На стояку тепер фаза.

 

Інший сусід заземлив пралку на арматуру залізобетонної стіни. Потім торкнувся одною рукою своєї технічно справної пралки (земля), іншою - стояка (фаза з пралки сусіда).

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не можуть розглядатися як заземлювачі такі провідні частини:

- труби опалення, гарячого і холодного водопостачання, каналізації;

- алюмінієві оболонки і броня кабелів.

надо же какое дело....

 

а всего полгода назад опытный "електрик " с корочкой доказывал, что можно ...

 

а ведь ходят такие "электрики " по домам , да людям заземление делают

 

Добавлено через 4 минуты

кстати, если я подключил бойлер не пластиковой , а токопроводящей металлической трубой- то я тоже нарушитель получается ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

надо же какое дело....

 

а всего полгода назад опытный "електрик " с корочкой доказывал, что можно ...

 

а ведь ходят такие "электрики " по домам , да людям заземление делают

 

багато електриків перемичку між нулем і землею в розетці роблятьв квартирі без заземлення...

 

Добавлено через 26 минут

кстати, если я подключил бойлер не пластиковой , а токопроводящей металлической трубой- то я тоже нарушитель получается ?

 

ну, теоретично, порушником є кожний, хто використовує прилади класу I в квартирі без заземлення (повернулись з офтопіку)

 

 

Але якщо "не порушувати" неможливо (або дуже складно, або дуже дорого), то треба хоч якісь мінімальні заходи для того, щоб знизити ймовірність електротравми.

 

Стосовно бойлера таким заходами є, зокрема:

1) встановлення бойлера в такому місці, де мінімальна ймовірність що до нього хтось доторкнеться (наприклад, можна горизонтально бойлер встановити - тоді він буде по висоті лише 0.5м - і якомога вище під стелею)

2) підключення за допомогою пластикових труб - щоб якщо бойлер проб'є на корпус, щоб фаза не перейшла на стояк

3) подумати, чи можливо бойлер розмістити не в ванній кімнаті над душем, а в сухому приміщенні

4) ПЗВ(УЗО) - коштує дешево, встановити дуже легко. В деяких випадках - спрацює вже після електротравми, а в деяких - спрацює до, тобто електротравми не буде.

5) ще можна щось придумувати, щоб знизити ризик. Наприклад, бойлер на таймері - працює лише 8 годин вночі. (Якщо тариф двозонний - то ще і економія буде від цього). Знижується ймовірність, що хтось до нього доторкнеться, коли він ввімкнений.

 

 

Якщо в бойлері з часом з'явиться дефект (пробой ізоляції на корпус), а саме про це всі ці нерви, тоді можливі такі варіанти:

 

1) бойлер встановлено горизонтально під стелею, стеля висока, труби пластикові. Ну, тоді будемо сподіватися, що ніхто до нього ніколи не доторкнеться. Проблема тут в тому, що ніхто і не узнає, що бойлер тепер дефективний - і ця "міна" роками може чекати.

 

2) бойлер підключено металевими трубами. (Або взагалі заземлено на стояк). Тоді на стояку з'явиться фаза.

2а) стояк заземлений. ПЗВ(УЗО) миттєво спрацює (навіть якщо заземлення дуже погане, і спротив заземлення, наприклад, 300 Ом), щойно фазу пробило на корпус. Тобто електротравми не станеться. ПЗВ спрацює без того, щоб людина торкалась бойлера.

2б) стояк виявився незаземленим (або пізніше став незаземленим, коли сусід нижче замінив стояк на пластик). Це найгірший варіант. Може вразити током будь-якого з сусідів, хто торкнуться цього стояка - і якогось іншого провідника, на якому земля.

 

 

Таким чином, у Вас варіант 2а, скоріше за все (але він теоретично може перетворитись на варіант 2б).

 

 

Мені здається, що варіант 1 найкращий. Це така спроба перетворити прилад класу I в прилад класу квазі-II. Якщо гарантувати, що до бойлера ніхто не зможе доторкнутися, і якщо його під'єднано пластиковими трубами довжиною кілька метрів - тоді єдиної проблемою буде те, що хоча б раз на кілька років треба перевіряти, чи в нього не пробита ізоляція.

 

 

Тому конкретно мене бойлер і кондиціонер найменше турбують. А холодильник і мікроволновка - найбільше.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как многа букав.... )))

 

подводим итоги :

 

1) сосед, не трогай стояк, а то током труханить всех будет, на него полдома уже заземлилось

 

2) тем, кто заземлились на стояк- не лишним было бы периодически мерять напряжение фаза- стояк, дабы проверить , не нарушена ли металлосвязь

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

подводим итоги :

 

1) сосед, не трогай стояк, а то током труханить всех будет, на него полдома уже заземлилось

 

2) тем, кто заземлились на стояк- не лишним было бы периодически мерять напряжение фаза- стояк, дабы проверить , не нарушена ли металлосвязь

 

Игорь ты как всегда ставишь точку. Оставь людям надежду и дай немного свободы для полета фантазии. Мы все уцепились за стояки, а есть же еще металлические перила на лестничной клетке, ливневая труба и противопожарная лестница на стене дома.... :) В конце концов металлические поручни соседского балкона :)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Оооуууу..металические перила это жесть:D для настоящих садистов. Заходишь с улицы такой, хватаешься рукой и как жухнет от разницы потенциалов...Эхххх:-P
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1) бойлер встановлено горизонтально під стелею, стеля висока, труби пластикові. Ну, тоді будемо сподіватися, що ніхто до нього ніколи не доторкнеться. Проблема тут в тому, що ніхто і не узнає, що бойлер тепер дефективний - і ця "міна" роками може чекати.

Бред и фантазии. Впрочем, как и большая часть гигантских текстов. Как только прогоревший ТЭН подаст фазу на окружающую его воду, и часть тока уйдет на землю (или к соседу :lol:) через действующий(?) водопровод, сработает (должно сработать) УЗО. Вы реально не понимаете, в чем смысл защиты. Он в том, что при пробое в момент, когда вы поливаете себя водой вас не убъет. В остальных случаях УЗО должно отключать неисправный прибор до наступления неприятностей.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы реально не понимаете, в чем смысл защиты. Он в том, что при пробое в момент, когда вы поливаете себя водой вас не убъет.

 

Ви невихована, нерозумна і неграмотна людина.

 

ПЗВ(УЗО) ніяк не обмежує силу струму. Ви помилково думаєте, що якщо на ПЗВ написано "30 мА", то значить що він не пропустить струм більший ніж 30мА. Це дурна і небезпечна помилка. ПЗВ пропустить будь-який струм (хоч 10А), а після цього спрацює, якщо струм перевищив 15-30 мА.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

. ПЗВ пропустить будь-який струм (хоч 10А), а після цього спрацює, якщо струм перевищив 15-30 мА.

 

Прочитайте те що ви написали, це казна що :D тобто пропустить спочатку 10А, а потім якщо 10А не перевищує 15-30 мА, то і не відключтить?

А може він всеж має вимкнутись при досягнені 10, 30, 100, 300 мА різниці між струмом у фазному провіднику і нейтральному? Ви путаєте робочий струм УЗО і струм вимкнення (диференційний), надіюсь. І Вам сюди - piznayko.in.ua/yak-pratsyuye-pzv-prystrij-zahysnogo-vidklyuchennya

Бо інакще на куя він потрібен той ПЗВ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви невихована, нерозумна і неграмотна людина.

 

Простите, что вмешиваюсь, а кто вам давал право вешать такие ярлыки? Извинитесь, как минимум, перед коллегой.

После того бреда, что вы написали, можно было бы вам накидать по полной... Ой, не с того вы начинаете на страницах этого форума.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ПЗВ(УЗО) ніяк не обмежує силу струму. Ви помилково думаєте, що якщо на ПЗВ написано "30 мА", то значить що він не пропустить струм більший ніж 30мА. Це дурна і небезпечна помилка. ПЗВ пропустить будь-який струм (хоч 10А), а після цього спрацює, якщо струм перевищив 15-30 мА.

Я розумію, що в Україні зараз бути розумним не модно, проте намагайтеся тримати себе в руках, і прочитайте нарешті, як саме працює ПЗВ і що саме він контролює.

Ви плутаєте робочий струм, що зазвичай проходить по електричному колу через ПЗВ туди і назад при нормальній роботі приладів, та диференційний, тобто різницю між струмами в двох провідниках, і який виникає, коли частина струму не повертається, а "тікає", наприклад, через воду та/або трубу (у випадку з бойлером та зламаним ТЕНом) у землю.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Наф-наф мне друг, но истина дороже.

А вот из практического опыта ежели под душем из бойлера пойдет в суслика ток 30 мА то его таки не убъет. Но будет ОЙ как неприятно. И вода станет соленой и желтой. А может и коричневой. Не дай бог. Потому нуна по возможности комплекс и заземление и УЗО. Если уж совсем туго то УЗО. А если без ничего то то уже грех на душу. Будут потом в аду электрика варить в ванной с кипящей смолой :)

 

hell-1.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Прочитайте те що ви написали, це казна що :D тобто пропустить спочатку 10А, а потім якщо 10А не перевищує 15-30 мА, то і не відключтить?

А може він всеж має вимкнутись при досягнені 10, 30, 100, 300 мА різниці між струмом у фазному провіднику і нейтральному? Ви путаєте робочий струм УЗО і струм вимкнення (диференційний), надіюсь. І Вам сюди - piznayko.in.ua/yak-pratsyuye-pzv-prystrij-zahysnogo-vidklyuchennya

Бо інакще на куя він потрібен той ПЗВ?

 

По-перше, будь ласка, не матюкайтесь.

 

По-друге, Ви робите ту саму помилку. І дуже важливо пояснити, в чому помилку, щоб інші люди її не робили.

 

Я вже пояснював кілька разів. Здається, робив це простою мовою. Не знаю, чому Ви не в змозі зрозуміти.

 

"якщо 10А не перевищує 15-30 мА" - що це взагалі має означати? Звичайно, що 10А більше ніж 30мА.

 

 

"А може він всеж має вимкнутись при досягнені 10, 30, 100, 300 мА різниці між струмом у фазному провіднику і нейтральному?" - Ви помилково думаєте, що ПЗВ гарантує, що струм більше 30мА не пройде. Це дуже небезпечна помилка. Я вкотре пояснюю: через ПЗВ пройде будь-який струм (хоч 10А) протягом короткого проміжку часу, після якого ПЗВ спрацює.

 

Але 10А протягом часу спрацювання ПЗВ - це більш ніж досить, щоб вбити людину.

 

Добавлено через 4 минуты

Я розумію, що в Україні зараз бути розумним не модно, проте намагайтеся тримати себе в руках, і прочитайте нарешті, як саме працює ПЗВ і що саме він контролює.

Ви плутаєте робочий струм, що зазвичай проходить по електричному колу через ПЗВ туди і назад при нормальній роботі приладів, та диференційний, тобто різницю між струмами в двох провідниках, і який виникає, коли частина струму не повертається, а "тікає", наприклад, через воду та/або трубу (у випадку з бойлером та зламаним ТЕНом) у землю.

 

 

Ні, я нічого не плутаю.

 

Я пояснюю всім, хто робить небезпечну помилку, що ПЗВ(УЗО) не обмежує струм.

 

Два пристрої - ПЗВ 10мА і ПЗВ 300мА - приблизно однаково зреагують на струм 10А: вони обидва спрацюють через якийсь проміжок часу. Протягом цього проміжку часу жодний з цих пристроїв не обмежить струм.

 

А неграмотні (але дуже впевнені в собі і невиховані) люди думають, що ПЗВ 10мА пропустить лише 10мА, а ПЗВ 300мА пропустить лише 300мА.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

"А може він всеж має вимкнутись при досягнені 10, 30, 100, 300 мА різниці між струмом у фазному провіднику і нейтральному?" - Ви помилково думаєте, що ПЗВ гарантує, що струм більше 30мА не пройде. Це дуже небезпечна помилка. Я вкотре пояснюю: через ПЗВ пройде будь-який струм (хоч 10А) протягом короткого проміжку часу, після якого ПЗВ спрацює.

 

кстати да , у меня электрик жековский , когда узо ставилв общем щите в коридоре, допустил короткое замыкание без автомата , коснулся тестером отой металлической планочки , которая соединена с корпусом и держит старые черные автоматы .

 

так вспышка была совсем не 30мА и металла немного выгорело...

 

ну а потом ( доли секунды ) узо отработало на утечку, не было бы узо- феерверк был бы еще мощнее

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стою на асфальті у лижі обутий, чи то лижі не їдуть чи я....

 

Пару років назад на виставці Елком на стенді Доепке тестували ПЗВ на 30мА. Всі вони спрацьовували при струмах витоку в діапазоні від 23 до 27мА. Якби воно пропустило б більше, прилади то фіксували. І як воно може пропустити струм витоку більше чим зазначено на корпусі приладу??? Якщо струм витоку зможе пропустити більший, то наприклад 75мА то вже зупинка дихання, нащо таке ПЗВ тоді??? Є люди з вадами серця то як говорив знайомий лікар їм і струму порядка 10-15мА може вистачити.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо хтось з професійних електриків переконаний, що якщо на ПЗВ(УЗО) написано 30мА, то він не пропустить струм більше ніж 30мА - то заявляйте про це, будь ласка.

 

Приєднуйтесь до тих, хто вже таке заявив. Замовники мають знати про такі небезпечні для життя вірування потенційних виконавців.

 

Добавлено через 15 минут

Стою на асфальті у лижі обутий, чи то лижі не їдуть чи я....

 

Пару років назад на виставці Елком на стенді Доепке тестували ПЗВ на 30мА. Всі вони спрацьовували при струмах витоку в діапазоні від 23 до 27мА. Якби воно пропустило б більше, прилади то фіксували. І як воно може пропустити струм витоку більше чим зазначено на корпусі приладу??? Якщо струм витоку зможе пропустити більший, то наприклад 75мА то вже зупинка дихання, нащо таке ПЗВ тоді??? Є люди з вадами серця то як говорив знайомий лікар їм і струму порядка 10-15мА може вистачити.

 

ПЗВ спрацює не миттєво - а через якийсь (дуже короткий) проміжок часу.Протягом цього проміжку часу струм може бути будь-яким (хоч навіть і 10А).

 

Я відповів на Ваше питання? Чи пояснити детальніше?

 

=============

 

"нащо таке ПЗВ тоді???" - якщо ПЗВ(УЗО) використовується разом з заземленням, тоді він спрацює одразу після пробою ізоляції на корпус.

 

А якщо корпус не заземлений, то можлива ситуація, коли ПЗВ спрацює тільки після того, як людина доторкнеться однією рукою до корпусу, а іншою рукою - до стояка каналізації. І в цьому випадку ПЗВ спрацює через якийсь проміжок часу, протягом якого струм йтиме через людину. І величину цього струму протягом цього проміжку часу ПЗВ не обмежить тридцятьма міліамперами. Тому відповідь на питання "нащо таке ПЗВ тоді, якщо немає заземлення???" - приблизно така:

---встановити просто, коштує дешево

---гірше не стане

---може допомогти

---в найгіршому випадку - обмежить час ураження (дуже швидко спрацює після ураження), але не обмежить струм

---не гарантує що людину не вб'є струмом більше 30мА

 

Добавлено через 10 минут

1024px-IEC_TS_60479-1_electric_shock_graph.svg.png

en.wikipedia.org/wiki/Electrical_injury#Lethality

Log-log graph of the effect of alternating current I of duration T passing from left hand to feet as defined in IEC publication 60479-1.[20]

AC-1: imperceptible

AC-2: perceptible but no muscle reaction

AC-3: muscle contraction with reversible effects

AC-4: possible irreversible effects

AC-4.1: up to 5% probability of ventricular fibrillation

AC-4.2: 5-50% probability of fibrillation

AC-4.3: over 50% probability of fibrillation

 

блакитний - не відчутно

зелений - "кусається"

жовтий - "трусонуло", для більшості людей безпечно

червоний - може вбити

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Эх. друже приїзжай до мене, ми по формулах підберемо струм витоку 500мА і на собі переконаєшься яка то зелена зона безпечна))
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стою на асфальті у лижі обутий, чи то лижі не їдуть чи я....

 

Пару років назад на виставці Елком на стенді Доепке тестували ПЗВ на 30мА. Всі вони спрацьовували при струмах витоку в діапазоні від 23 до 27мА. Якби воно пропустило б більше, прилади то фіксували. І як воно може пропустити струм витоку більше чим зазначено на корпусі приладу??? Якщо струм витоку зможе пропустити більший, то наприклад 75мА то вже зупинка дихання, нащо таке ПЗВ тоді??? Є люди з вадами серця то як говорив знайомий лікар їм і струму порядка 10-15мА може вистачити.

Есть понятие времени отключения.

Время отключения у УЗО не равно нулю, а составляет доли секунды.

У электронных, кстати, оно бывает меньше, чем у электромеханических.(может их мозги оценивают скорость нарастания тока утечки и работают на опережение, хз. Но факт есть факт).

 

При замыкании фазы на землю, если стоит узо и автомат, то автомат срабатывает быстрее узо примерно в 65-70% случаев(из опыта).

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не поленился взять приборы и померять.

Два узо от хагера, на 10 и 30мА соответственно.

Веря срабатывания при токах 10 и 30мА и при 50 и 150мА соответственно.

Также измерил время при 1, 2, 5 амперах. 5-6мс на сработку при синусоидальном или с постоянной составляющей токе. При несинусоидальном токе время больше на 1-2мс, от 6 до 8мс.

20190814_145335.thumb.jpg.ead02b03d644191f013c3351abd34fba.jpg

20190814_145347.thumb.jpg.0b577dbede6810c3ab797b93c324c174.jpg

20190814_145429.thumb.jpg.d3a34a57acc39a9134813cd7f42b90c9.jpg

20190814_145443.thumb.jpg.4bdacfcfc3314c75988f6beaff497c2b.jpg

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Читайте и изучайте матчасть, чтобы не нести всякую хренотень.

ДБН Б В.2.5-82-2016. Електробезпека в будинках і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураже.pdf

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...