Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Авто аккумулятор в ИБП

mib

Рекомендовані повідомлення

2 часа назад, Offroad сказал:

Хотів би зробити напругу відключення вище, але ДБЖ взагалі без налаштувань, тому наступне питання: як це реалізувати? Є BMS на звичайні свинцево-кислотні АКБ? Знаходжу тільки під літій або 12-вольтові збірки…

Попробуйте узнать у сервисников, возможно в вашем ибп можно поменять сопротивление или поставить настраиваемое и тем самым сместить напряжение отключения

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як варіант. Але тут є нюанс - влітку такі ж акуми "активно відпочивають" з нами на природі - освітлення, зарядка гаджетів - а туди я точно не потягну ДБЖ, тільки акум. Висаджувати сильно не хочеться, контролювати постійно теж накладно... Тому й шукаю окрему приблуду...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 минут назад, Offroad сказал:

Як варіант. Але тут є нюанс - влітку такі ж акуми "активно відпочивають" з нами на природі - освітлення, зарядка гаджетів - а туди я точно не потягну ДБЖ, тільки акум. Висаджувати сильно не хочеться, контролювати постійно теж накладно... Тому й шукаю окрему приблуду...

Если токи не большие то можно что то такое

Только что нашли этот потрясающий товар на AliExpress. Взгляните! грн.66.68  8%СКИДКА | XH-M609 DC 12V-36V модуль зарядного устройства защита от переразряда аккумулятора Точная плата под напряжением
a.aliexpress.com/_mtdDDgw

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По первой ссылке про разряд не сказано но по идее это тоже самое

Только что нашли этот потрясающий товар на AliExpress. Взгляните! грн.67.06  18%СКИДКА | XH-M609 DC 12V-36V зарядное устройство, модуль защиты от переразряда аккумулятора с точной защитой от пониженного напряжения
a.aliexpress.com/_mPEOmce

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 12.08.2023 в 10:48, Offroad сказал:

відключення по нижній напрузі в мене 10,2 ±0,3В. За весь цей час разів з 10 ловив звукову індикацію (в інструкції прямо не сказано, але наче 10,9В) і рази 4 точно вирубався по розряду акума. Хотів би зробити напругу відключення вище, але ДБЖ взагалі без налаштувань, тому наступне питання: як це реалізувати? Є BMS на звичайні свинцево-кислотні АКБ?

стартерник лучше ниже 12в не разряжать , а еще лучше- ниже 12,4в , чем ниже будете просаживать- тем меньше циклов переживет аккумулятор.

а на какое напряжение bms Вам нужен ?

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 12.08.2023 в 13:40, mib сказал:

Только что нашли этот потрясающий товар на AliExpress. Взгляните!

Я такі використовую. Нормальний девайс, плата захисту від надлишкового розряду. Програмується напруга відключення навантаження та гістерезис.  Крок по 0,1В. Гістерезис потрібен для того, щоб плата підключила ВЗУ до батареї коли ставите на зарядку.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Наче не рекомендують нижче 10.9 розряджати, його і планую ставити. Чи може щось порадите? В цих приладах лякає тільки власне споживання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Offroad сказал:

Наче не рекомендують нижче 10.9 розряджати, його і планую ставити. Чи може щось порадите? В цих приладах лякає тільки власне споживання

Свинец весь не рекомендуется разряжать ниже 50% это 12 вольт, я свои за всю зиму ниже 12 вольт не разряжал и то потеря емкости 30%

Если вы про контроллер разряда то там мизерное потребление

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 минуту назад, mib сказал:

Свинец весь не рекомендуется разряжать ниже 50% это 12 вольт, я свои за всю зиму ниже 12 вольт не разряжал и то потеря емкости 30%

Так восстановите ее!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, ashim1990 сказал:

Так восстановите ее!

Этим уже занимаются новые владельцы, но если вы вернетесь на пару страниц назад то вспомните сколько циклов они прошли за год

Я уже с lifepo4 эксперементирую в соседней теме

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, mib сказал:

Этим уже занимаются новые владельцы

Понял. Любопытно, как у них получится.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...
В 22.12.2022 в 08:40, sigma_shig сказал:

Через мене пройшло багато різних 18650. Тому можу казати - якість дуже різна. Десь третина це перемаркування. Написано 2200Аг. Міряешь, а там добре, якщо 500Аг. Ось і питання: а чи є впевненність, що в ціх станціях не таки елементи? Зараз багато нарікань на станції Bluetti - дуже популярні у нас.  

@sigma_shigнадеюсь увидите, вопрос конечно не для этой темы но и новой не стоит

Разобрал я сегодня свой павербанк, точнее корпус с алишки и 18650 с олх времен ажиотажа samsung icr18650-26j m

Насколько сказал гугл там может быть 2600 милиампер, они понятно что б/у 

Но вопрос в другом в павербанке они все в паралель, но когда разобрал после 100% разряда до отключения в одном 3,4 в другом 3,9 и там дальше уже разброс в этих пределах они же в паралель в теории должны быть ровными

Сейчас начал заряжать поштучно, в один где было 3,9 влезло 0,427 второй но напряжение не проверил туда уже влезло 1,378 и влезет как минимум еще 200

Поясните если есть время и натхнення :-)

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

ИБП APC BACK-UPS PRO 500ВА, 230В

Вот такое устройство может работать напрямую, без подключенной штатной батареи, или ей для старта все равно нужен аккумулятор?

И можно ли к этому ибп подключать обычный/агм аккумулятор на 100Ач?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 хвилини тому, Nesnakomez сказав:

может работать напрямую

ні

 

23 хвилини тому, Nesnakomez сказав:

обычный/агм аккумулятор на 100Ач

так

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

del

Змінено користувачем Сергей Стрельник
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, Сергей Стрельник сказал:

ні

А если без аккумулятора запускать, он просто не включится, или может выйти из строя?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Nesnakomez сказав:

А если без аккумулятора запускать, он просто не включится, или может выйти из строя?

нічого не трапиться, ви його не включите без АКБ

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Йому потрібен аккум для початкового заживлення. Після запуску він підтримує гарячу заміну (можна відключити аккум тимчасово) але стабільно працювати не буде...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 12.08.2023 в 13:02, mib сказал:

Попробуйте узнать у сервисников, возможно в вашем ибп можно поменять сопротивление или поставить настраиваемое и тем самым сместить напряжение отключения

Пот цьому усі пороги змістимо-заряд , розряд...І будуть нові вже баги

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А какой режим работы для бесперебойника со штатной агм батареей более предпочтительный(как для батареи, так и для устройства в целом)- постоянно включен, даже когда нет потребителей или включен только по необходимости- когда есть полезная нагрузка?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 09.12.2023 в 11:36, Nesnakomez сказал:

А какой режим работы для бесперебойника со штатной агм батареей более предпочтительный(как для батареи, так и для устройства в целом)- постоянно включен, даже когда нет потребителей или включен только по необходимости- когда есть полезная нагрузка?

ДБЖ без різниці.
Але АКБ частково буде розряжатися навіть у виключеномі стані , бо є невелике але все таки є споживання в режимі очікування.
Тож залежить від часу.
Якщо це для бункеру судного дня - тоді краще мати заряджені акуми окремо 😄

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

здравствуйте !

есть два стартерных аккумулятора  , подключенных параллельно  , 190 и 110 амперчасов.

Если в одном из них коротнет банка- второй аккумулятор будет разряжаться через закороченный аккумулятор и второй аккумулятор тоже умрет из-за закороченного .

я ведь могу подключить их через автоматический выключатель , к примеру 40 или 50 ампер ?

в таком случае автомат сработает и спасет второй, нормальный аккумулятор ?

или не сработает ?

есть смысл использовать автоматический включатель, чтобы предотвратить умирание аккумулятора ?

какой номинал автомата брать ?

 

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, igorrius сказав:

...или не сработает ?...

Може і не спрацювати. Якщо закоротить одна банка - решта 5 залишаться і будуть створювати проти-ерс, зменшуючи струм короткого замикання. Глухого короткого, достатнього для спрацювання автомата, може і не бути. 

Як вихід - спробувати поставили високострумові Шоткі послідовно з кожним акумулятором. Так, падіння напруги, так, втрати. Але розряду один на одного не дадуть.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 12.12.2023 в 12:41, dneprstab сказал:

Якщо це для бункеру судного дня - тоді краще мати заряджені акуми окремо

Практика показала, що при зберіганні заряджених АГМ в них все одно ідуть процеси окислення пайок пластин, саморозряду, тощо. Це інколи призводить до руйнування (відриву) частки пластин, пайок внутрішніх шин, тощо. Останній приклад - зняли з об'єкту 60 батарей по 100АГ, всі були технічно справні і пройшли тест як вилкою, так і на внутрішній опір. Знімали в ході планової заміни, відпрацювали більше 4 років. Зрозуміло, що не всі були ідеальні, але й явно загрозливих теж не було. Пролежали на складі 4 місяці. Це все в рамках допустимого терміну зберігання. Перед зимою почали їх перевіряти, розкривати, доливати, тестувати, і виявилось, що у двох виникли часткові пошкодження пластин. Вхідний тест навантажувальною вилкою не пройшли, хоч напруга була в нормі. Опір, зрозуміло, теж трохи виріс. Я це все до того, що зберігання будь-яких свинцево-кислотних батарей без утримання небажане, особливо тих, які вже попрацювали. Просто в черговий раз в цьому пересвідчились.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, igorrius сказал:

Если в одном из них коротнет банка- второй аккумулятор будет разряжаться через закороченный аккумулятор и второй аккумулятор тоже умрет из-за закороченного .

я ведь могу подключить их через автоматический выключатель , к примеру 40 или 50 ампер ?

в таком случае автомат сработает и спасет второй, нормальный аккумулятор ?

или не сработает ?

Знову з практичного досвіду. Не спрацює. Всі відомі мені випадки закорочення пластин банок та елементів не створювали великих токів. Цей процес розтягнутий в часі, це не "класичне" замикання. До того ж, така "закорочена" банка завжди має певний опір, тому простими засобами убезпечитись від такого складно. Оскільки ми використовуємо живлення 48 або 60В, то в кожній батареї є значна кількість елементів, доводиться стежити за датчиками асиметрії напруг, за зарядним током. Раптовий неочікуваний струм заряду теж свідчить про якусь проблему з елементом.

Також зауважу, що небажано ставити в паралель різні акумулятори. Не тільки різні по ємності, а й конструктивно. Паралельна робота допускається у батарей одного типу, вироблених за однією технологією, вкрай ще бажано одним виробником в один виробничий цикл. Тоді вони надійно працюють роками. У Вашому випадку батареї мають різний внутрішній опір, тому їх паралельна робота вже не оптимальна, є асиметрія зарядно-розрядних характеристик. Це буде прискорено "добивати", скоріше за все, батарею меншого номіналу, хоч тут можуть бути різні чинники, і першою деградує інша.

Змінено користувачем Vladdi
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...