Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Підключення зв'язку між БМС і інвертором Deye.

Слободарий

Рекомендовані повідомлення

47 хвилин тому, Vikctor сказав:

Тримач тоді був практично безальтернативним

Я пішов шляхом гвинтового з'єднання запобіжники і мідної шини. Тобто я просто просверлив в ніжках запобіжника отвори і до них гвинтами приєдную шини. Звичайно, що швидко замінити запобіжник не вийде, але не так часто його треба буде міняти.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, volomoto сказал:

Я пішов шляхом гвинтового з'єднання запобіжники і мідної шини. Тобто я просто просверлив в ніжках запобіжника отвори і до них гвинтами приєдную шини. Звичайно, що швидко замінити запобіжник не вийде, але не так часто його треба буде міняти.

В мене це не було куди сховати й тому рішення повинно бути безпечним та естетичним. Зарз взяв би китайський тримач і зберіг би трохи грошенят.

  • Лайк 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, Vikctor сказав:

В мене це не було куди сховати й тому рішення повинно бути безпечним та естетичним.

В мене все ховається в стелаж, тому пофіг як воно виглядає, головне щоб контакт був.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, ЯД сказав:

А то везде только пишут что надо правильный, а что именно правильный - хз)

а Class T чим не гуд. Самий що не є провірений всіма best practice )   

Віктрон пару місяців назад нарешті Lynx Power In Class T розродився спеціально під ці запобіжники для літієвих збірок. Ну але то по багатому, можна ж мабуть і в термоусадку зекономивши на тримачі і габаритах.
 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, volomoto сказал:

Я пішов шляхом гвинтового з'єднання запобіжники і мідної шини. Тобто я просто просверлив в ніжках запобіжника отвори і до них гвинтами приєдную шини. Звичайно, що швидко замінити запобіжник не вийде, але не так часто його треба буде міняти.

а можливість аварійно розімкнути вручну?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 минут назад, newbee2020 сказал:

а можливість аварійно розімкнути вручну?

Аварійно розімкнути запобіжник, що створений для аварійного ж розмикання електричного ланцюга? Може я неправий, але звучить як намагання вберегти вогнегасник від вогню)

  • Лайк 1
  • Хаха 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 минуту назад, Vikctor сказал:

Аварійно розімкнути запобіжник, що створений для аварійного ж розмикання електричного ланцюга? Може я неправий, але звучить як намагання вберегти вогнегасник від вогню)

а навіщо там тоді в тримачах дугогасильна камера? і зручний стоп-кран? ті запобіжники мають достаньо довгий час спрацювання, аварійні ситуації різні бувають

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, newbee2020 сказал:

а навіщо там тоді в тримачах дугогасильна камера? і зручний стоп-кран? ті запобіжники мають достаньо довгий час спрацювання, аварійні ситуації різні бувають

В моєму тримачеві стоп-крану немає. Для виймання запобіжника тре докупати окремий "виймач", або виймати трохи помучавшись. А дугогасильна камера я думаю потрібна якраз для випадків коли хтось вийматиме запобіжник під навантаженням, бо дуга в DC дуже зла. А ви впевнені взагалі що там є дугогасильні камери? Бо виглядає як просто дуже товсті клеми з гарного металу.

Спойлер

2004585361_.thumb.png.3668ebfeeaa13138babd52e06d86bbae.png

837315828_.thumb.png.02465cc98938a9ce395c3706ed1d2cf5.png

1396251730_.thumb.png.32805936235a86c7be5f2c16cf7682b8.png

 

 

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, newbee2020 сказав:

а можливість аварійно розімкнути вручну?

Так для цього рубильник зазвичай ставлять окремо. У віктрона на всіх схемах таке.

В мене теж запобіжники class t болтами скручені до проводу. 

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, newbee2020 сказав:

а можливість аварійно розімкнути вручну?

Для того ще є автомат:

IMG_1830.thumb.jpeg.a83d2c2e56e1efdd6896fca79a4b2207.jpeg

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Замінив перемички. Свердлив мідну шину вперше. Наробив дірок :-) Наступного разу при роботі з не чорним металом спочатку скористуюся гуглом та ютюбом :-)

Мучався не даремно. Результат по різниці вольтажу відразу стало видно.

image.thumb.png.5f7e0950e9c2f9ddc145ad3f5fdbf666.png 

IMG_2739.jpeg

IMG_2740.jpeg

Змінено користувачем МакДо
  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, МакДо сказав:

Наступного разу при роботі з не чорним металом спочатку скористуюся гуглом та ютюбом :-)

Товстий алюміній важче сверлити, ніж сталь.

Ще рекомендую пшикнути на ті зʼєднання спеціальним спреєм прити корозії контактів, бо у вас не луджена мідь контактує з алюмінієм. Спрей продається в Епіцентрі.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, Vikctor сказал:

В моєму тримачеві стоп-крану немає. Для виймання запобіжника тре докупати окремий "виймач", або виймати трохи помучавшись. А дугогасильна камера я думаю потрібна якраз для випадків коли хтось вийматиме запобіжник під навантаженням, бо дуга в DC дуже зла. А ви впевнені взагалі що там є дугогасильні камери? Бо виглядає як просто дуже товсті клеми з гарного металу.

 

в мене такий китайчик, не знаю чи та камера працює але там є пелюстки наче для гасіння. і написано що розмикати швидко, думаю саме для цього. коштує недорого.

image.png.4bb7885677bf4755e4be2bf57d718beb.png

 

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Написав вчора виробнику, що вони ставлять затонкі перемички, через що страждає баланс збірки. Показав зміни в моїй батарейці. Приклав фотографії.

Відповіли: "Hello sir, this is possible. You can use it for a while to see. If you have any other questions, please contact us again." :-) 

  • Лайк 2
  • Хаха 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, newbee2020 сказал:

в мене такий китайчик, не знаю чи та камера працює але там є пелюстки наче для гасіння. і написано що розмикати швидко, думаю саме для цього. коштує недорого.

image.png.4bb7885677bf4755e4be2bf57d718beb.png

 

Так, про цього китайчика я вчора і писав пану ЯД як про класний дешевий замінник тримача від ЕТІ. При відкиданні кришки одночасно виймається запобіжник з контактів? Дугогасильна камера на модульной автоматиці зазвичай закрита. Принаймні я не бачив відкритих камер, хоча не дуже заглиблювався у питання.

Порада розмикати швидко, бо при повільному розмиканні в ланцюгу DC дуга буде страшна. Десь нещодавно відео викладали.

Змінено користувачем Vikctor
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 хвилину тому, Vikctor сказав:

Десь нещодавно відео викладали.


Воно? Там щоправда вольтаж суттєво вищий чим в наших акумах.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 минут назад, Vikctor сказал:

 При відкиданні кришки одночасно виймається запобіжник з контактів? Дугогасильна камера на модульной автоматиці зазвичай закрита.

так, виймається. і контакт запобіжника в момент розриву проходить через типу пластикову гребінку. підозрюю, що вона одноразова.

Змінено користувачем newbee2020
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, МакДо сказав:

Відповіли: "Hello sir, this is possible. You can use it for a while to see. If you have any other questions, please contact us again." :-) 

Ну типова відповідь китайського сапорту. Вони могли це взяти до уваги, просто говорити не всіють по-людськи.

А найцікавіше те, що з шинами воно буде дешевше, ніж з перемичками, бо нарізати шини і насверлити в них отвори є простіше, ніж обжимати наконечники, бо цей процес легше повністю автоматизовується.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Помітив багу: будинок на батарейці. Увімкнув бойлер + шось там ще. Інвертор показує ток розряду 44А, а БМС 25... Хз чи це на щось впливає і чи до чогось може призвести...image.thumb.png.fa5f2ba92e765c6001eacad57505be75.png

 

IMG_2752.jpeg

Змінено користувачем МакДо
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ой, тут було SOC 90 Ah, я заради експерименту змінив на 200. SOC на БМС та інверторі виріс з 66 до 99%. Напевно треба повернути взад.image.thumb.png.4b53067184507be74c08f12d83c3dd8e.png

 

Повернув взад і SOC став 45%. Навіщо я туди поліз...

Змінено користувачем МакДо
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Страсті)) увімкнув електро котел. На 25% батарейка пішла в захист по розряду. SOC став «0». Найбільше просаджені виявилися ті страждальні банки на старих перемичках: 5, 9, 13. На них була найбільша просадка.

  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, МакДо сказав:

Інвертор показує ток розряду 44А, а БМС 25...

Посмотрите клещами кто прав) в бмс можно немного "поправить", правда оно все равно не будет совпадать 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, ЯД сказав:

Посмотрите клещами кто прав) в бмс можно немного "поправить", правда оно все равно не будет совпадать 

Інвертор правий, бо я знав яке навантаження в кВт бралося з АКБ. Плюс до цього розряд по Бмс 100А дозволений і інвертор брав щось 4,5+кВт. Раніше ця програмка все показувала правильно: при виставленому на інверторі обмеженню в 50А на заряд, програмка показувала 46,7А

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, МакДо сказал:

при виставленому на інверторі обмеженню в 50А на заряд, програмка показувала 46,7А

инвертор чуть перестраховывается как по вольтажу так и по амперам, у меня заряд сейчас тоже стоит 50 ампер от сети, а по данным бсмс 46-47 ампер с хвостиком, так же напряжение заряда стоит 3,45 инвертор заряжает чуть меньше в итоге смс показывает 97%

вообще инверторная бмс забавная штука, что то все время пытается за тебя думать и командовать инвертором 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ранок, батарейка зарядилася. Тепер хоч чесно показує Discharge та ток розряду замість Standby і 0,0А при циклічному розряді-заряді 100%-96%. Може то так і сталося в розрахунках, що ті 4% розряду кралися при кожному циклі...image.thumb.png.04816f2e18e162bc9f395bdef154ed38.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...