Mr. D Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 (змінено) 27.07.2024 в 19:56, Александр Аврамчук сказав: Цікаво, LFP комірка не має фактично ні літія, ні заліза у складі електродів. Тобто будь-які сучасні LFP фактично мають негативний алюмінієвий електрод та позитивний мідний електрод (та обидва вкриті графітом)? 90 Ah - це 23 - 24 метри стрічки. ) Змінено 29 липня 2024 користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 (змінено) 27.07.2024 в 20:07, Yurii_ сказав: Почав дивитися і здається що саме у цього ютюбера, що працює тільки з катлом у якомусь з відео я і почув оте, що катл це огого акумулятор і треба купляти саме у нього, а все інше то і поруч не стояло а відтак і гроші на вітер Зі слів автора CATL має найкращу конструкцію LFP комірок, виробляє найбільшу кількість елементів та має найкращу якість. Мабуть, найкращі з тих, які автор розбирав. Змінено 29 липня 2024 користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Yurii_ Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 (змінено) 28 минут назад, Mr. D сказал: Зі слів автора CATL має найкращу конструкцію LFP комірок, виробляє найбільшу кількість елементів та має найкращу якість. Мабуть, найкращі з тих, які автор розбирав. Ага, а інший розібрав і достав з найкращого акума залізяку, якою компенсують вагу від недовкладання більш дороговартісних металів міді та алюмінію у найкращому акумуляторі. А оте недовкладання яким чином на ресурсі відобразиться? Так отож. Чи може Катл своїми унікальними технологіями досяг такого нескінченного ресурсу, що його таким чином вже обмежувати треба? Змінено 29 липня 2024 користувачем Yurii_ 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
newbee2020 Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 27 минут назад, Mr. D сказал: Цікаво, LFP комірка не має фактично ні літія, ні заліза у складі електродів. Тобто будь-які сучасні LFP фактично мають негативний алюмінієвий електрод та позитивний мідний електрод (та обидва вкриті графітом)? 90 Ah - це 23 - 24 метри стрічки. ) А чому там має бути літій чи залізо? Літій залізо фосфат це не літій змішаний із залізом. Це пастообразна речовина (схожа на графіт) яка використовується в якості катоду. До речі в китайців можна окремо купити, мішками продають 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 18 хвилин тому, Yurii_ сказав: Ага, а інший розібрав і достав з найкращого акума залізяку, якою компенсують вагу від недовкладання більш дороговартісних металів міді та алюмінію у найкращому акумуляторі. А оте недовкладання яким чином на ресурсі відобразиться? Так отож. Чи може Катл своїми унікальними технологіями досяг такого нескінченного ресурсу, що його таким чином вже обмежувати треба? Так, відео про залізну пластину у LFP комірці теж подивився. Звісно, можливо, сказати, що не зовсім зрозуміло де саме цей автор взяв ту комірку, можливо, комірка підроблена. До речі, ось автор, хто хвалить CATL (той який Літієвий Майстер) каже, що пластини (мова йшла про алюмінієві пластини) зустрічаються у комірках та використовуються як радіатор. Загалом виглядає логічно. Хоча, можливо, й припустити, що залізну пластину додали для того, щоб батарею не можливо було зруйнувати під час стискання та ще й додатково пластина використовується як радіатор. Мені здається, що для автотранспорту можуть виробляти якісь механічно потужніші комірки, щоб ті не руйнувалися під час ДТП. Але, звісно, це все якісь припущення. Мабуть, виробник якось повідомляв би про те, що 25 - 30% ваги комірки - це пластина-радіатор. Китайські виробники - це не про документацію. Там щось більше про вгадай сам. ) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 30 хвилин тому, newbee2020 сказав: А чому там має бути літій чи залізо? Літій залізо фосфат це не літій змішаний із залізом. Це пастообразна речовина (схожа на графіт) яка використовується в якості катоду. До речі в китайців можна окремо купити, мішками продають Думаю, помилка в тому, що алюмінієві та мідні стрічки - це тільки провідники (або у разі міді ще й несуча частина для анода). Та ось та LFP речовина (фактично розчин якоїсь солі у рідкому вигляді) і є катодом. Відповідно анод - це тільки графіт, який нанесено на мідь (але сама мідь - це вже не зовсім катод, а лише провідник, який далі зв'язаний зі споживачем). 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Yurii_ Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 (змінено) 1 час назад, Mr. D сказал: Хоча, можливо, й припустити, що залізну пластину додали для того, щоб батарею не можливо було зруйнувати під час стискання та ще й додатково пластина використовується як радіатор. Мені здається, що для автотранспорту можуть виробляти якісь механічно потужніші комірки, щоб ті не руйнувалися під час ДТП. Але, звісно, це все якісь припущення. Мабуть, виробник якось повідомляв би про те, що 25 - 30% ваги комірки - це пластина-радіатор. Китайські виробники - це не про документацію. Там щось більше про вгадай сам. ) На мою думку, якщо б для не зруйнувати, то корпус робили би інший, бо той що є при стисканні більше зруйнує та пластина. Тим більш є і пластикові корпуси комірок, які прочніше. Та й як радіатор для тепловідводу така залізяка не краще рішення. Але то все пальцем в небо та натягування сови на глобус. Якщо вона там є, то значить так треба. А яка в Катла на то була мотивація, то тільки він знає. Може щоб отих допитливих, що їх комірки з якого то біса пиляють у глухий кут загнати Змінено 29 липня 2024 користувачем Yurii_ 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
newbee2020 Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 я думаю ячейки крутять рулонами, а потім ріжуть. а пластина як дешева несуча конструкція в такому рулоні Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 (змінено) 28 хвилин тому, Yurii_ сказав: Може щоб отих допитливих, що їх комірки з якого то біса пиляють у глухий кут загнати Лот на aliexpress.com: LFP\LiNMC cell - Youtube's Edition (The metal plate included) Змінено 29 липня 2024 користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 (змінено) 7 хвилин тому, newbee2020 сказав: я думаю ячейки крутять рулонами, а потім ріжуть. а пластина як дешева несуча конструкція в такому рулоні Якийсь пластик був би дешевшим. Автор стверджує, що розібрав LiNMC батарею. Там видно 4 рулони, в самій середині металічна пластина (два рулони з одного боку, два - з іншого). Це не LFP комірка. Можливо, це якийсь захист від ланцюжкової реакції LiNMC. Змінено 29 липня 2024 користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 (змінено) 27.07.2024 в 20:07, Yurii_ сказав: Почав дивитися і здається що саме у цього ютюбера, що працює тільки з катлом у якомусь з відео я і почув оте, що катл це огого акумулятор і треба купляти саме у нього, а все інше то і поруч не стояло а відтак і гроші на вітер Змінено 29 липня 2024 користувачем Александр Аврамчук 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 (змінено) 2 години тому, Александр Аврамчук сказав: Так, в цих батареях пластин не було. До речі, ще цікаво було подивитися, що таке Lamination Technology (складання електродів у вигляді книжки) та Winding Technology (суцільні стрічки підкладок під електроди завернуті рулоном). Тому, можливо, залізна пластина емітувала більшу вагу плівки або більшу середню щільність. Кажуть, що ще алюмінієві та мідні стрічки бувають різної товщини. Там ще кажуть у відео, що розбирали комірки, коли на них було 3,0 V (мабуть, щось трохи нагрівалося). Змінено 29 липня 2024 користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 29 липня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 (змінено) Цікаво що наступне стане трендом обговорення в цієї гілці - дісперсний склад електроліту Lifepo4? Кому взагалі цікаво що там всередині комірок? І скажить хтось одному допитливому ненависнику Lifepo4, що акб в електричках зібрані в металевий корпус і в мережі повно відео краш тестів з електричками, де з їхними акб роблять все що завгодно окрім зрозуміло одного - в них не роблять дірки. арія.MP4 Змінено 29 липня 2024 користувачем Vikctor 1 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 3 години тому, Vikctor сказав: Цікаво що наступне стане трендом обговорення в цієї гілці - дісперсний склад електроліту Lifepo4? Кому взагалі цікаво що там всередині комірок? І скажить хтось одному допитливому ненависнику Lifepo4, що акб в електричках зібрані в металевий корпус і в мережі повно відео краш тестів з електричками, де з їхними акб роблять все що завгодно окрім зрозуміло одного - в них не роблять дірки. арія.MP4 30 \u041c\u0411 · 0 завантажень Але Tesla іноді горять. Навіть є якісь поодинокі випадки, коли просто на парковці починали горіти. Та й зверніть увагу на тест перетину річки - лише проїхали, а що буде з тим автомобілем через рік або 2 роки, якщо той належним чином не висохне в осінньо-зимовий період умов України, коли й так волого й прохолодно. Та й з іншого боку в автомобілях, мабуть, є якась захисна конструкція, це ж не ящик в гаражі з LFP комірками, які ще дехто хотів би стиснути, хоча виробники не наполягають на такому стисканні, якщо я вірно зрозумів. Зрозуміло, що для систем резервного живлення важливіше не механічне пошкодження, а те, щоб не трапилась якась екзотермічна реакція з батареєю. LFP комірки теж горять, хоча й не так яскраво, як LiNMC. До речі, ось цей Nissan, мабуть, з LiNMC, чому тоді для дому купують саме LFP, якщо наче LiNMC ось такі суперпотужні комірки? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 28 хвилин тому, Mr. D сказав: Але Tesla іноді горять. Навіть є якісь поодинокі випадки, коли просто на парковці починали горіти. Та й зверніть увагу на тест перетину річки - лише проїхали, а що буде з тим автомобілем через рік або 2 роки, якщо той належним чином не висохне в осінньо-зимовий період умов України, коли й так волого й прохолодно. Та й з іншого боку в автомобілях, мабуть, є якась захисна конструкція, це ж не ящик в гаражі з LFP комірками, які ще дехто хотів би стиснути, хоча виробники не наполягають на такому стисканні, якщо я вірно зрозумів. Зрозуміло, що для систем резервного живлення важливіше не механічне пошкодження, а те, щоб не трапилась якась екзотермічна реакція з батареєю. LFP комірки теж горять, хоча й не так яскраво, як LiNMC. До речі, ось цей Nissan, мабуть, з LiNMC, чому тоді для дому купують саме LFP, якщо наче LiNMC ось такі суперпотужні комірки? www.instagram.com/reel/C99dw7BPtIz/ Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 34 хвилини тому, Mr. D сказав: Але Tesla іноді горять. Навіть є якісь поодинокі випадки, коли просто на парковці починали горіти. Та й зверніть увагу на тест перетину річки - лише проїхали, а що буде з тим автомобілем через рік або 2 роки, якщо той належним чином не висохне в осінньо-зимовий період умов України, коли й так волого й прохолодно. Та й з іншого боку в автомобілях, мабуть, є якась захисна конструкція, це ж не ящик в гаражі з LFP комірками, які ще дехто хотів би стиснути, хоча виробники не наполягають на такому стисканні, якщо я вірно зрозумів. Зрозуміло, що для систем резервного живлення важливіше не механічне пошкодження, а те, щоб не трапилась якась екзотермічна реакція з батареєю. LFP комірки теж горять, хоча й не так яскраво, як LiNMC. До речі, ось цей Nissan, мабуть, з LiNMC, чому тоді для дому купують саме LFP, якщо наче LiNMC ось такі суперпотужні комірки? lnmc мають більшу емність при тій же вазі, що і lifepo4. для авто це суттевий фактор. і дешевші. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
newbee2020 Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 мабуть найдешевший зараз варіант в розрахунку долар -квтг 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 1 минуту назад, newbee2020 сказал: мабуть найдешевший зараз варіант в розрахунку долар -квтг Ну вот не факт, если без доставки то мне 314 ячейки в ящике с бмс тоесть 16 кВт*ч обошлись в 1065$ доставка еще около 200$ Я так понимаю эту батарею тоже нужно привезти Оно конечно рано еще что то говорить но если сравнивать теорию с теорией то не самое 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 9 хвилин тому, newbee2020 сказав: мабуть найдешевший зараз варіант в розрахунку долар -квтг Тут зазначено "Used". Припускаю, що не всі ті 60 kWh будуть довго працювати. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 (змінено) 32 хвилини тому, US7IGN сказав: www.instagram.com/reel/C99dw7BPtIz/ Ось китайці купили Volvo, й Volvo почали горіти. Мабуть, в цьому авто теж LiNMC. Змінено 29 липня 2024 користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
newbee2020 Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 7 минут назад, Mr. D сказал: Тут зазначено "Used". Припускаю, що не всі ті 60 kWh будуть довго працювати. а я думаю що все ок. ця батарея працювала із ідеально налаштованою бмс і з ідеальним термоменеджментом. якшо нема пошкоджень то надійний варіант. але питання який там вольтаж і який до неї інвертор і як із зарядкою подружити. але 60 квтч це можна і сусідам продавать 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 Мито платити не треба, закон працює. В кінці тижня минулого, виїхала партія невелика з нкон 314 ячейок. Сьогодні вже передано на доставку, мимо митниці. 8 шт 314ah grade a вийшло 655 євро на все про все. Майже 8квт получається. Хай ще 200 баксів на бмс і все решта. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 29 липня 2024 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 (змінено) 16 хвилин тому, newbee2020 сказав: а я думаю що все ок. ця батарея працювала із ідеально налаштованою бмс і з ідеальним термоменеджментом. якшо нема пошкоджень то надійний варіант. але питання який там вольтаж і який до неї інвертор і як із зарядкою подружити. але 60 квтч це можна і сусідам продавать Можливо разом з сусідом й купити, але для такого краще якесь окреме приміщення мати. Це все якось ще треба розібрати та теж підігрівати за необхідності. Цікаво, до речі, комірки в такій батареї механічно прикручені або все ж зварені\припаяні. Змінено 29 липня 2024 користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 29 липня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 1 час назад, Mr. D сказал: Але Tesla іноді горять. Навіть є якісь поодинокі випадки, коли просто на парковці починали горіти. Я вам більше скажу - будь-яки автівки іноді горять. І ноді без видимих причин. В місцевому телеграм каналі ще до флешмобу підарів, що палять військові автівки, в моєму місті 2-3 авто на тиждень стабільно горіли без підпалу. Влітку частіше. Відсоток електричек серед них не великий і я думаю приблизно відповідає загальному співвідношенню електричек та ДВЗ/дизельних на дорогах. Всі розуміють що комірки/пакети потрійного літію миттєво займаються при контакті їх вмісту з повітрям, тому мене дивує як хтось примудряється їх розібрати для досліджень. 1 час назад, Mr. D сказал: Та й зверніть увагу на тест перетину річки - лише проїхали, а що буде з тим автомобілем через рік або 2 роки, якщо той належним чином не висохне в осінньо-зимовий період умов України, коли й так волого й прохолодно. Думаю буде приблизно те саме що й з будь-якою автівкою. Різниця тільки в тому, що окрім електричек інші авто без спец підготовки таку водойму не подолають. Батарея знаходиться в окремому корпусі й залита компаундом. 1 час назад, Mr. D сказал: До речі, ось цей Nissan, мабуть, з LiNMC, чому тоді для дому купують саме LFP, якщо наче LiNMC ось такі суперпотужні комірки? По-перше комірки з потрійного літію не так щоб дуже рідко зустрічаються в домашніх ДБЖ. Але в ціх умовах в них немає особливих переваг перед ліферами. В авто важливі ємність якамога більша й вага якамога менша. І тут ліфери поступаються. Хоча мають свої переваги. Але головує як завжди маркетинг. Наразі є корпоративний зговір між виробником ліферів для авто byd й потрійного літію для авто catl. Разом вони займають напевно відсотків 90 світового ринку акб для авто і не заважають розвітку один одного. Ніссан на відео на потрійному літії. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 29 липня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 29 липня 2024 42 минуты назад, newbee2020 сказал: мабуть найдешевший зараз варіант в розрахунку долар -квтг У нас в країні є декілька майстрів, що роблять домашні ДБЖ з компонентів від акб автівок. Як і всі інші зараз підняли ціни збірок мінімум удвічі. 23 минуты назад, newbee2020 сказал: а я думаю що все ок. ця батарея працювала із ідеально налаштованою бмс і з ідеальним термоменеджментом. якшо нема пошкоджень то надійний варіант. але питання який там вольтаж і який до неї інвертор і як із зарядкою подружити. але 60 квтч це можна і сусідам продавать Я бачив зняту батарею на авто що на відео вище - там десь 4 чи 5 bms. І підозрюю що вони значно досконаліші ніж ідеальні з нашой точкі зору інверторні JK bms. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз