Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Мікроавтобус на всі випадки життя

kruchenik

Рекомендовані повідомлення

Є бажання поміняти мінівен на мікроавтобус. Для перевезення сім'ї, собаки, туристичного спорядження, садово-будівельних інструментів, матеріалів, для волонтерства.

Оскільки є певний досвід користуваннями авто обрав на роль претендента Renault Trafic (він же Opel Vivaro) з високим дахом та довгою базою, тобто L2H2

Бюджет 12-15 т.дол. І в цей бюджет влазять варіанти до 2016 року. І відповідно або 2ге покоління (2.0 CDTI) або 3тє покоління (1.6) перших років.

Звісно хочеться свіжіше, тобто 3тє. Але послухав відгуки про 1.6 (2015-16 років) та про тонший кузов, та ще більші звіси ніж у 2го і задумався. 

Хтось мав досвід експлуатації обох генерацій, поділіться, знаю що багато хто в будівельній сфері експлуатує подібні фургони.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

модераторе, можна перенести в розділ Життя поза будівництвом, там доречніше буде

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 минуты назад, delic сказал:

Аби ще й з коробкою автомат...

Ну мерси та VW є на автоматі, але там і ціна буде інша. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 годин тому, delic сказав:

Аби ще й з коробкою автомат...

трапляються роботи, але то екзотика. А враховуючи що L2H2 теж рідкість, то це вже буде рідкісна екзотика.

оскільки їздити здебільшого по трасі, то автомат та робот не дуже потрібен, а враховуючи можливості ручки в певних умовах (сугроб, грунтова дорога, завести з толкача...) - то ручна коробка однозначно. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, Dendnepr сказав:

а бывают еще 4х4

не бувають. та й не потрібні- для цього є позашляховики.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, kruchenik сказал:

оскільки їздити здебільшого по трасі, то автомат та робот не дуже потрібен, а враховуючи можливості ручки в певних умовах (сугроб, грунтова дорога, завести з толкача...) - то ручна коробка однозначно. 

бгг. пам`ятаю як на одній лайтовій оффроад покатушці для непідготовлених авто хлопці на ручках палили зчеплення та вибували, а на автоматах спокійно собі їхали далі...

а в цілому, у мене колись був такий же пошук і добре що не взяв буса, бо потім в поїздках з друзями на бусах порівняв всі плюси та мінуси. у одного до речі трафік був. він дуже любив їздити зі мною і щоб я його витягував щойно ми з'їжджали на ґрунт. брав колись робочий бус і жінка не змогла на ньому їздити. так що треба гарно подумати. ну хіба що буса брати як другу-третю машину в додаток до інших та одразу з нього кемпер робити.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, kruchenik сказал:

не бувають. та й не потрібні- для цього є позашляховики.

Трафики может и не бывают, но фольцы и японцы - бывают. Для туризма, да наших снегов - очень даже

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Dendnepr сказал:

Для туризма, да наших снегов - очень даже

довжина бази та кліренс. але перевірте. велика сім'я та кожному по лопаті!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, kruchenik сказав:

трапляються роботи, але то екзотика. А враховуючи що L2H2 теж рідкість, то це вже буде рідкісна екзотика.

оскільки їздити здебільшого по трасі, то автомат та робот не дуже потрібен, а враховуючи можливості ручки в певних умовах (сугроб, грунтова дорога, завести з толкача...) - то ручна коробка однозначно. 

Вчився свого часу на механіці, і вже тоді знав що куплю автомат. Для мене то в першу чергу безпека, бо смикати двома ногами і рукою, крутити кермо і ще й встигати слідкувати за дурнями на дорозі - то занадто.

Проте НП останнім часом всі мої габаритні замовлення возить звичайними "пиріжками" типу CITROЁN BERLINGO. І є моделі з автоматом...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 часов назад, US7IGN сказал:

довжина бази та кліренс. але перевірте. велика сім'я та кожному по лопаті!

Да. У нас есть в семье обічній микроавтобус. Корейский. любимая забава отца гдето в лесу - вісаживать пассажиров и заставлять их толкать бус. У брата біл фольц каравелла полній привод - віезжал почти из любого песка и грязи

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дважды был на охоте на таком, первый Фольц зимой толкали как только съехали в снег

осенью по грязи в Прилуках как только заехали на грунтовку после дождя, оно не едет, а буксует стоя на месте

Это не полный привод с его возможностями, а понтовская имитация с вытекающими последствиями ))

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

це все типові стереотипи. універсальний мікроавтобус повинен бути на ручці і монопривод (краще передній). все інше то зайве і дорожче в усьому.

народ ну невже ніхто на стройках не юзав і 2й і 3й трафік одночасно??

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, kruchenik сказал:

універсальний мікроавтобус повинен бути на ручці і монопривод

 

5 минут назад, kruchenik сказал:

це все типові стереотипи

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, US7IGN сказал:

 

 

А що не так? Чи після володіння десятком бусів (досвідом експлуатації яких можете поділитись) на вас впало прозріння? ТС, наче, не новачок в купівлі авто, чітко розуміє, що йому потрібно. Його цікавить різниця між поколіннями, а не думки про доцільність впринципі.

  • Лайк 2
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...