volomoto Опубліковано: В понеділок в 15:52 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 15:52 1 година тому, k-master сказав: А хтось знає що означає світлодіод DC? Означає, що є якась мінімальна напруга хоча б одному сонячному вході. Коли світла мало, то інвертор пробує щось взяти, але напруга провалюється і діод може загаснути. А потім знову загориться через деякий час. Вкінці дня зазвичай отак пилорама: 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: В понеділок в 16:25 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 16:25 1 час назад, МакДо сказал: На вулиці вже темно, але діод DC ще горить. Зазвичай воно тухне, коли вже геть нема з чого генерувати. Воно ще й блимає ввечері - то увімкнеться, то вимкнеться. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
razzil Опубліковано: учора в 09:13 Поділитись Опубліковано: учора в 09:13 Добре видно о котрій вимикається вуличний ліхтар на стовпі. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 18 годин тому Поділитись Опубліковано: 18 годин тому А хто що думає про таке нестандартне застосування gen порта для інвертора? Буде працювати? Як стосовно шкоди для інвертора та головне для автівки? V2L.MOV Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 18 годин тому Поділитись Опубліковано: 18 годин тому 4 хвилини тому, Vikctor сказав: А хто що думає про таке нестандартне застосування gen порта для інвертора? Буде працювати? Як стосовно шкоди для інвертора та головне для автівки? Ну якщо машина підтримує V2L або V2G - то воно так і працює. Я свій MG підключаю замість генератора (підтримує V2L) 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 17 годин тому Поділитись Опубліковано: 17 годин тому 21 минуту назад, beavis сказал: Ну якщо машина підтримує V2L або V2G - то воно так і працює. Я свій MG підключаю замість генератора (підтримує V2L) Це розмістили в групі де автівка не підтримує V2L, V2H або V2G. Тому автовласники купляють так звані розрядники, яки по суті наче ті самі інвертори. Проблема в тому що deye серед розрядників немає й тому для декого це завершується заміною контакторів. Ця процедура на 1000+ баксів. Тому варіант з якісним інвертором дуже цікавий. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 17 годин тому Поділитись Опубліковано: 17 годин тому 8 хвилин тому, Vikctor сказав: Це розмістили в групі де автівка не підтримує V2L, V2H або V2G. Тому автовласники купляють так звані розрядники, яки по суті наче ті самі інвертори. Проблема в тому що deye серед розрядників немає й тому для декого це завершується заміною контакторів. Ця процедура на 1000+ баксів. Тому варіант з якісним інвертором дуже цікавий. розрядник не має ніякого відношення до інвертора, бо ставиться саме для того, щоб машина могла віддавати. а куди вона буде віддавати - то вже не так важливо. Злом є саме розрядники. Тому то тіки на свій страх, ризик і гаманець Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 17 годин тому Поділитись Опубліковано: 17 годин тому 7 минут назад, beavis сказал: розрядник не має ніякого відношення до інвертора, бо ставиться саме для того, щоб машина могла віддавати. а куди вона буде віддавати - то вже не так важливо. Злом є саме розрядники. Тому то тіки на свій страх, ризик і гаманець Та я не збираюся то використовувати. Цікаво лишень чи працююча схема як на відео для всіх електричек чи тільки за наявністю вбудованого V2L. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 17 годин тому Поділитись Опубліковано: 17 годин тому 17 хвилин тому, Vikctor сказав: Та я не збираюся то використовувати. Цікаво лишень чи працююча схема як на відео для всіх електричек чи тільки за наявністю вбудованого V2L. деє прийме на генпорт все, що відповідає параметрам - вольти-герци) 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yurriy Опубліковано: 16 годин тому Поділитись Опубліковано: 16 годин тому 15 минут назад, beavis сказал: деє прийме на генпорт все, що відповідає параметрам - вольти-герци) Тільки однофазна. І фантазія автора відео що електричка буде заряджати акум, а від нього буде працювати бекап - помилкова. Воно не так працює. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 16 годин тому Поділитись Опубліковано: 16 годин тому 11 минут назад, yurriy сказал: Тільки однофазна. І фантазія автора відео що електричка буде заряджати акум, а від нього буде працювати бекап - помилкова. Воно не так працює. Юра, а як то буде працювати? І зрозуміло що йдеться про однофазний інвертор. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yurriy Опубліковано: 16 годин тому Поділитись Опубліковано: 16 годин тому 32 минуты назад, Vikctor сказал: а як то буде працювати? Так же як з підключеною мережею. Потужність буде розподілена між навантаженням та батареєю. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
newbee2020 Опубліковано: 3 години тому Поділитись Опубліковано: 3 години тому (змінено) 13 годин тому, yurriy сказав: Так же як з підключеною мережею. Потужність буде розподілена між навантаженням та батареєю. ну він про це і казав як так поняв. схема роботи виглядає як коли доп батарейки кидають на сонячний вхід зарядних станцій. питання тільки що і скільки може віддати машина. за розрядники цікаво, виглядає принцип їх роботи як підвищувальний трігер по типу кабеля від павербанка до роутера 5В-12В. який сам нічого не може підвищити, але може послати коротку технічну команду і обманути комп машини/повербанка Змінено 3 години тому користувачем newbee2020 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
razzil Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому Якщо через такий розрядник отримати доступ напряму до батареї авто, то її можна повісити на PV вхід інвертора. Напруга батареї як раз в діапазоні трекера. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
90BCO Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому 25 минут назад, razzil сказал: Якщо через такий розрядник отримати доступ напряму до батареї авто, то її можна повісити на PV вхід інвертора. Напруга батареї як раз в діапазоні трекера. Це все цікаво, звісно, але ж треба розуміти, що нам насамперед важливіше: заряджена автівка (сів-поїхав), чи світло в будинку ? 🤔 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
razzil Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому (змінено) 28 хвилин тому, 90BCO сказав: Це все цікаво, звісно, але ж треба розуміти, що нам насамперед важливіше: заряджена автівка (сів-поїхав), чи світло в будинку ? 🤔 Ну тут справа не у практичності а у самій можливості)) Вважаю то добре коли є можливість обирати, і знати що якщо що, то 30-60кВт•год є в резерві. Змінено 1 година тому користувачем razzil 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 43 хвилини тому Поділитись Опубліковано: 43 хвилини тому 1 година тому, razzil сказав: Якщо через такий розрядник отримати доступ напряму до батареї авто, то її можна повісити на PV вхід інвертора. Напруга батареї як раз в діапазоні трекера. 99% що машина викине помилку через витік струму на землю, бо PV вхід не має гальванічної розв'язки з АС виходом, а нейтраль АС має бути заземлена. Тоді виходить що фактично один з полюсів високовольтної батареї стає заземленим, а від цього в машині спрацьовує захист. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
90BCO Опубліковано: 34 хвилини тому Поділитись Опубліковано: 34 хвилини тому 1 час назад, razzil сказал: Якщо через такий розрядник отримати доступ напряму до батареї авто, то її можна повісити на PV вхід інвертора. Напруга батареї як раз в діапазоні трекера. Всё придумано до нас: Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 14 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 14 хвилин тому 5 хвилин тому, 90BCO сказав: Всё придумано до нас: 1. Це окрема батарея, а не машина. 2. Там є обманка БМС. 3. Батарея підключена до високовольтного інвертора на батарейний вхід, а не до PV. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз