Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Потреба організувати точку заряджання "електрички"( випилено з теми" Питання з електрики..")

standov

Рекомендовані повідомлення

24 минуты назад, Телесистемы сказал:

Когда процентов 30 авто перейдут на электротягу

Окажется, что электричество - это дорогая энергия и тарифы поднимутся выше углеводородной

Мы это уже проходили - прикрути(с)

 

предновогодний оффтоп( 

Точно. А пальне в той же час здешевшає й прогрес зупинеться)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 минуту назад, Телесистемы сказал:

Когда процентов 30 авто перейдут на электротягу

Окажется, что электричество - это дорогая энергия и тарифы поднимутся выше углеводородной

Мы это уже проходили - прикрути(с)

 

предновогодний оффтоп( 

Учитывая что я и мои соседи живут с автоматом 16х3 ампер, а большинство форумчан с 25/32х3 ампер то запас колосальный, учитывая что большую часть времени дому нужно 300-500 ватт

Опять таки у нас в городке в каждом десятом доме уже есть электричка

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, mib сказав:

Опять таки у нас в городке в каждом десятом доме уже есть электричка

Чи багато з тих, хто є власником електричок, має ще і СЕС?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, Vikctor сказал:

Точно. А пальне в той же час здешевшає й прогрес зупинеться)

Пальне не здешевшає, але і батареї в е-автівках не відновлюються)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Energon сказал:

Пальне не здешевшає, але і батареї в е-автівках не відновлюються)

Тобто до вас ще не дійшла інформація, що після ліфа з'явились автівки з термоменеджментом батарей? 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Vikctor сказал:

Тобто до вас ще не дійшла інформація, що після ліфа з'явились автівки з термоменеджментом батарей? 🙂

На яке слово у словосполученні термомененджмент мені треба звертати увагу? Термо чи менеджмент?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, Energon сказал:

На яке слово у словосполученні термомененджмент мені треба звертати увагу? Термо чи менеджмент?

Вам не потрібно ні на що звертати увагу. Залишайтесь далі впевненим в деградації батарей електричок.

  • Конфуз 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, Телесистемы сказал:

Когда процентов 30 авто перейдут на электротягу

Окажется, что электричество - это дорогая энергия и тарифы поднимутся выше углеводородной

Мы это уже проходили - прикрути(с)

 

предновогодний оффтоп( 

Це факт, але є 3 нюанси

1) ККД перетворення електрики в рух значно вище за перетворення рідкого палива в рух, ціна інфраструктури ще вища

2) економні паливні (умовно сучасні "сині" дизелі) це дорого, електрички потенційно дешевше бо простіше

3) ДВС, особливо великого розміру, на холодний запуск їдять паливо стаканами, коли є потреба 10 разів за добу завести то це дуже вагома історія виходить

ПС. Зараз якраз купляю електричку, за ночним тарифом, в порівнянні з моїм поточним 3.6 американцем, виходить десь х10 різниця по паливу

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, Energon сказал:

Пальне не здешевшає, але і батареї в е-автівках не відновлюються)

Гарні екземпляри деградують приблизно зі швидкістю деградування двигуна ДВС. Умовно кажучи 200к це запас що для того що для того, і то і то теоретично міняється в тч на "контрактне"

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, allanek сказал:

Чи багато з тих, хто є власником електричок, має ще і СЕС?

Один, сэс взрослых всего две и еще две или три таких детских как у меня

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, standov сказав:

2) економні паливні (умовно сучасні "сині" дизелі) це дорого, електрички потенційно дешевше бо простіше

Ну знаєте, 3 роки назад б/у Nissan Leaf з хакнутою батареєю з запасом ходу 150км коштував 10-15к$, нова Renault Sandero такого ж класу з запасом ходу на одній заправці 1000км коштувала 12к$. Питання: "Зачем нам эти мансы?"

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, standov сказал:

і то і то теоретично міняється в тч на "контрактне"

В тому що и справа, теоретично, а практично ніхто не міняє...)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, Дед Звукарь сказал:

Ну знаєте, 3 роки назад б/у Nissan Leaf з хакнутою батареєю з запасом ходу 150км коштував 10-15к$, нова Renault Sandero такого ж класу з запасом ходу на одній заправці 1000км коштувала 12к$. Питання: "Зачем нам эти мансы?"

За три роки в автівках ДВЗ нічого практично не змінилося. За той самий час в електричках зміни фактично революційні. Ємність батарей суттєво зросла. З'явилось різноманіття в батареях. Вони наразі навіть не завжди пов'язані з літієм. Порівняйте оснащення (кількість опції, оздоблення і т.і.) будь-якої нової електрички зробленої в китаї з автівкою ДВЗ в одному й тому самому ціновому сегменті.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для розуміння світових трендів, або куди котиться цій світ.

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 хвилин тому, Vikctor сказав:

Порівняйте оснащення (кількість опції, оздоблення і т.і.) будь-якої нової електрички зробленої в китаї з автівкою ДВЗ в одному й тому самому ціновому сегменті.

Ви серйозно? Ок: китаєць MG4 від 1 029 669 грн. vs Renault Koleos від 1 031 700 грн. vs Peugeot 2008 від 980 200 грн. Давайте тепер переконаємо потенційного покупця що китаєць нічим не гірший європейця.

Змінено користувачем Дед Звукарь
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50 минут назад, Дед Звукарь сказал:

Ну знаєте, 3 роки назад б/у Nissan Leaf з хакнутою батареєю з запасом ходу 150км коштував 10-15к$, нова Renault Sandero такого ж класу з запасом ходу на одній заправці 1000км коштувала 12к$. Питання: "Зачем нам эти мансы?"

Ну по перше Сандеро це не клас ліфа, по друге кожний обирає що йому потрібно, мені сандеро новий не потрібен а егольф за 12к з запасом 120 потрібен) це відповідь на питання про "нам"?)

Ну і двайте порівнювати  наприклад бу 7й гольф і бу егольф а не тепле з м'яким 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

51 минуту назад, DimaF сказал:

В тому що и справа, теоретично, а практично ніхто не міняє...)

Звичайно не міняє, про то і мова що машина морально старішає раніше ніж двигло або батарейка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Дед Звукарь сказал:

Ви серйозно? Ок: китаєць MG4 від 1 029 669 грн. vs Renault Koleos від 1 031 700 грн. vs Peugeot 2008 від 980 200 грн. Давайте тепер переконаємо потенційного покупця що китаєць нічим не гірший європейця.

Ви взяли чи не єдиного офіційного китайця на нашому ринку. На китайському він ніякий. Наприклад в сегменті повнорозмірних SUV по ціні 25-30к  на нашому ринку пропонуються китайські ніссан арія, тойота BZ4X та фольксваген ID4. Подивіться на те що в ціх автівках пропонується користувачу й запропонуйте альтернативу ДВЗ за ті самі грощі. Я розумію що це штучно створена цінова різниця для просування електричок, але ж таки реалії наразі. Я не пропоную чисто китайські бренди для порівняння, бо відчуваю що ви ще не дозріли психологічно, що вони навчилися робить якісні автівкі. Покі стадія заперечення.  В цьому році у світі електричек від BYD продалося більше ніж від тесли (і це лишень один виробник з китаю, хоч і дуже потужний), а ще десяток років тому Маск насміхався з китайських електричок.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 хвилин тому, standov сказав:

Ну по перше Сандеро це не клас ліфа

Ок. Давайте порівняємо ровесників б/у Nissan Leaf та б/у Nissan X-Trail😉

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, Дед Звукарь сказал:

Ок. Давайте порівняємо ровесників б/у Nissan Leaf та б/у Nissan X-Trail😉

Як ви так обираєте однокласників...але ну давайте ) ліф живий в залежності від віку 12-20. За двадцять це буде 2й з батареєю ще на гарантії.

ПС всіх з наступаючим, раз вже флейм відвертий

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, standov сказав:

Як ви так обираєте однокласників...але ну давайте ) ліф живий в залежності від віку 12-20. За двадцять це буде 2й з батареєю ще на гарантії

X-Trail: за 18-20к машині 5-7 років і клас авто на 2 голови вище.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Дед Звукарь сказал:

X-Trail: за 18-20к машині 5-7 років і клас авто на 2 голови вище.

Ну в вас з класами шось взагалі якісь качелі, але "ви ж самі запропонували". Бушний Ікс за 20 то взагалі якась дичина)) 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 31.12.2023 в 18:45, Vikctor сказал:

Порівняйте оснащення (кількість опції, оздоблення і т.і.) будь-якої нової електрички зробленої в китаї з автівкою ДВЗ в одному й тому самому ціновому сегменті.

А чого тут порівнювати? Якщо мені треба поїхати у Дніпро чи Львів, то я що, на електричці два дні буду туди їхати? Сегмент електричок - невеликі пробіги (до 150 км) в межах щільного розташування зарядок. Якщо потрібне авто щоб за короткий проміжок часу долати 500+ км, то сучасному дизелю альтернативи немає. В тому числі і по вартості. В чому щастя від електрички, якщо взимку більшість не можуть ввімкнути обігрів, а влітку кондиціонер?

Змінено користувачем Vladdi
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, Vladdi сказав:

Якщо мені треба поїхати у Дніпро чи Лівів, то я що, на електричці два дні буду туди їхати?

Ви пробували?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 31.12.2023 в 19:25, Vikctor сказал:

В цьому році у світі електричек від BYD продалося більше ніж від тесли (і це лишень один виробник з китаю, хоч і дуже потужний), а ще десяток років тому Маск насміхався з китайських електричок.

По-перше, для більшості споживачів вартість все ж таки має перевагу. Не кажучи вже про інші параметри, про які йшлось вище. По-друге, Маск вже не не насміхається, адже більшість американських покупців після того, як продали електричку, електричний автомобіль вже не купували. У нас все це ще попереду, адже всі нові гаджети у першу чергу то справа ентузіастів, толерантних до недоліків. Тим більше, що сьогодні з'являються дуже цікаві пропозиції, які позбавлені негативних аспектів традиційних електричок при використанні споживачами з великими пробігами, на кшалт Nissan X-Trail E-power, електричний за приводом із всіма їх перевагами, але з ДВС, який тільки заряджає батарейку, без приводу, складної трансмісії та необхідності багаточасових очікувань на зарядці. От така електричка то вже дійсно крок вперед, адже 1000+ км на одній заправці за 10 хвилин це вже вкрай цікаво.

9 минут назад, allanek сказал:

Ви пробували?

Що пробував? Стояти по кілька годин в єбєнях на заправці по дорозі або товктись десь під готелем? Чи комфортно доїхати з точки А в точку Б без зупинок та з максимально дозволеною швидкістю? Для міста та ближніх пригородів за умови невеликих пробігів теперішні масові електрички цілком пригодні. Крім того, для власника автопарку це ідеальний спосіб додаткової чималої економії на пальному ще й тому, що повністю зникають талони, картки, саме паливо і великий пласт причетних до цього людей та проблем обліку. 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...