Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Яку вентиляцію обрати при опаленні лише теплою підлогою?

xandr xandr

Рекомендовані повідомлення

Друзі, прошу вашої поради по виборутипу системи вентиляції. Якщо поділитесь власним досвідом експлуатації – буде взагалі чудово.

Дано:

Коробка будинку з ракушняка, 2 поверхи, 140 м.кв. загалом. Утеплювати планую ПСБ-с-25 товщиною 150-200 мм (ще рахую окупність та енергоефективність).

Опалення – планується лише тепла підлого від теплового насосу повітря-вода (газу немає). Можливо в майбутньому доставлю ще фанкойли, зараз на них зовсім бракує коштів. Спальні невеликі, по 10-12 м.кв., хвилююся, що не вистачить теплої підлоги взимку в них при природній вентиляції, але радіатори ставити не варіант з певних причин. Можливо поставлю електричні панелі настінні, якщо буде дуже не вистачати. Теплу підлогу та її розрахунки ще не проводив взагалі.

Вікна – м/п рехау, енергоефективні.

Вентканалів (шахт) в стінах немає. Коробку будував минулий власник, то ж маємо що маємо. Буду закладати вентканали в перестінках з гіпсокартону.

Регіон – південь.

Стосовно вентиляції маю такі думки (варіанти та їх недоліки і переваги):

1.       Природня припливно-витяжна система.
- багато тепла вилітає в трубу
- не працює майже пів року по суті
- немає можливості контролювати об’єм повітря що приходить
- віконні клапани не розглядаю, бо не хочеться дірявити резинки в вікнах з 3-х контурним ущільненням (поправте, якщо помиляюся)
- необхідність довбати стіни для припливних клапанів
- як регулювати рівень вентиляції поки що не уявляю
+ просто в монтажі та по грошам
+ працює незалежно від електрики

2. Примусова з електропідігрівом (електро-пушка в вент канал).

- не така дорога як з рекуператором, але досить складна в монтажі і коштує немало, плюс буде жерти електрики взимку багато сам  нагрівач повітря (від 1 квт/год і більше).
- хвилює питання мікроспорії в вентканалах, бо бачив що з ними коїться через 5-7 років, навіть якщо є фільтри.
- шумність.  Можна вирішити глушниками та знешумленням, але воно золоте вийде.
- залежність від електрики

3. Примусова з рекуператором.

+ окупність близька 7-10 років, далі праціє в плюс (так кажуть продавці, але як в реалі не знаю і скільки коштує обслуговування невідомо)
+ енергоефективність
- ціна. Кажуть коштую від 5-7 тис. у.о., що для мене дуже дорого на теперішній час. При самостійному монтажі може вийде дешевше.
- мікроспорія в трубах та в рекуператорі (бачив результат 2 місячного простою системи тут на форумі – гриби, гриби та волога … )
- шумність (знешумлення золоте)
- залежність від електрики

4. Канальні рекуператори в стінах по типу Prana
- ціна
- шумність (відносно тихі лише на 1 швидкості)
- залежність від електрики
+ мають кращу енергоефективність ніж природня вентиляція
- кажуть, що обмерзають при нормальних мінусових температурах (-10 і нижче)

Це основні моменти. 
Як я розумію без вентиляції взагалі ніяк, бо з моїм утепленням ПСБС та щільними м/п/ вікнами всі випари будуть на стінах зрошувати плісняву та грибок.  То ж вентиляцію зробити мушу.

Питання:
Яку вентиляцію обрати в моєму варіанті? Що б не коштувала занадто дорого (бо грошей обмаль), була достатньо функціональною, простою в монтажі, безпечною і хоч якось енергоефективною і не «задавлювала» теплу підлогу взивку.

Друзі, поділіться вашим досвідом, та думками, будь ласка. Дуже цікавить досвід користування вентиляцією в будинку лише з теплою підлогою – як, що, скільки і т.д..

Наперед дякую!

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 хвилин тому, xandr xandr сказав:

3. Примусова з рекуператором.

Цей варіант є найбільш комфортним.

28 хвилин тому, xandr xandr сказав:

+ окупність близька 7-10 років, далі праціє в плюс (так кажуть продавці, але як в реалі не знаю і скільки коштує обслуговування невідомо)

Комфорт тут на першому місці. Окупність як бонус. Обслуговування заключається у періодичній заміні фільтрів, очищенні теплообмінника та вентиляторів. Мої готові фільтри коштували близько 400грн на рік. Можна робити власні фільтри купуючи фільтруючу тканину. Також недавно замінив підшипник у вентиляторі за 200грн після 2х років роботи.

38 хвилин тому, xandr xandr сказав:

- ціна. Кажуть коштую від 5-7 тис. у.о., що для мене дуже дорого на теперішній час. При самостійному монтажі може вийде дешевше.

 Вартість готового девайсу як приклад. Можна робити самому з фабричних теплообмінника та вентиляторів.

38 хвилин тому, xandr xandr сказав:

- мікроспорія в трубах та в рекуператорі (бачив результат 2 місячного простою системи тут на форумі – гриби, гриби та волога … )

Оманливий шаблон. Це як побачити наркомана, і зробити висновок що всі навколо наркомани. Приведений вами приклад є закономірним результатом неправильних рішень.

41 хвилину тому, xandr xandr сказав:

- шумність (знешумлення золоте)

Оманливий шаблон. Зі справними EC двигунами установку чути лише в приміщенні котельні, в приточних приміщеннях її не чути у штатному режимі роботи. При цьому жоджних шумогасителів не встановлював.

43 хвилини тому, xandr xandr сказав:

- залежність від електрики

Є таке. Але споживання у штатному режимі 18-25Вт, якщо вхідна температура вище -3С. Меньше ніж ноут. Якщо температура ниже, то вже більше, наприклад при -18С вже десь 800Вт. Але такі температури бувають рідко. В мене вентиляція підключена до інвертора який працює в режимі безперебійника. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, xandr xandr сказав:

Дуже цікавить досвід користування вентиляцією в будинку лише з теплою підлогою – як, що, скільки і т.д..

В мене якраз лише тепла підлога. Є досвід кількох років з природньою вентиляціюєю та потім з приточно-витяжною з рекуперацією в одному і тому ж будинку. Свій досвід описував тут.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, xandr xandr сказав:

багато тепла вилітає в трубу

Десь 0.25 кВт*градус*людина*доба, або 1350 кВт*10градусів*3людей*рік, або 1134 грн*опалювальний сезон (що не так вже і багато) і повітря вилітає самотужки (не треба примусової енергії) і дельта температур гарантує швидкість конвекції і що вилетить в трубу саме вже відпрацьоване повітря, а не щойно підігріте свіже

9 годин тому, xandr xandr сказав:

не працює майже пів року по суті

Через вікна на провітрювання чудово працює і літом (рівень CO2 не перевищує 500-600ppm)

9 годин тому, xandr xandr сказав:

немає можливості контролювати об’єм повітря що приходить

Дуже легко регулюється кількістю задіяних вікон, але приблизно і інколи потребує переналаштувань (раз на місяць при суттєвій зміні погоди)

10 годин тому, xandr xandr сказав:

віконні клапани не розглядаю, бо не хочеться дірявити резинки в вікнах з 3-х контурним ущільненням (поправте, якщо помиляюся)

У вікнах повинен бути режим мікропровітрювання, щоб нічого не допилювати

10 годин тому, xandr xandr сказав:

необхідність довбати стіни для припливних клапанів

Природня вентиляція через вентканали і клапани літом буде погано працювати, а через вікна нормально (бо там об'єм значно більший ніж у 100мм-ї труби)

10 годин тому, xandr xandr сказав:

як регулювати рівень вентиляції поки що не уявляю

По датчику CO2 і вологості, якщо середнє CO2 вище 1000, то поставити ще якесь одне вікно на мікро, якщо вологість падає нижче 30%, то зачинити одне вікно. В мене наприклад в морози 2 вікна на мікро, коли приходить потепління, то ставлю ще одне

11 годин тому, xandr xandr сказав:

не «задавлювала» теплу підлогу взивку

Просто вікна на мікро тримати краще ті, де люди не знаходяться постійно біля них, я навіть експериментував: на першому поверсі абсолютно всі вікна зачиняв, а на неопалювальній мансарді відчиняв, все тепло йшло не зразу в трубу, а підігрівало мансарду, з неї чисте прохолодне навпаки спускалось на перший поверх і по датчикам такий варіант працював не гірше. І який би варіант не обрали, все одно треба мати резервний енергонезалежний і вміти ним користуватись

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, Dmode сказал:

В мене якраз лише тепла підлога. Є досвід кількох років з природньою вентиляціюєю та потім з приточно-витяжною з рекуперацією в одному і тому ж будинку. Свій досвід описував тут.

Величезна дяка вам, ретельно вивчу ваш досвід!
А скажіть плз - лише з теплими підлогами і природньою вентиляцією (залпове провітрювання, мікро і т.д.) - вам тепла від підлог вистачало взимку? Ще чимось догрівалися?

П.С.
написав вам у приват, бо не по темі цього топіка, є питання по теплій підлозі, гляньте будьласка як буде вільний час, наперед дякую.

Змінено користувачем xandr xandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

немає особливої проблеми з опаленням підлогами при природній вентиляції, всі ці теплозатрати рахуються та можуть покриватися теплою підлогою в сучасному будинку. першу зиму я пройшов без вентиляції, тільки вікнами. зараз вже 4-а зима з рекуператором. по суті, вартість власне теплообмінника в системі вентиляції несуттєва, тож особливо немає сенсу робити систему без нього, хоча є ще варіант просто приточної з грунтовим теплообмінником, але там теж вартість виконання ГТО немаленька.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, normal сказал:

Десь 0.25 кВт*градус*людина*доба, або 1350 кВт*10градусів*3людей*рік, або 1134 грн*опалювальний сезон (що не так вже і багато) і повітря вилітає самотужки (не треба примусової енергії) і дельта температур гарантує швидкість конвекції і що вилетить в трубу саме вже відпрацьоване повітря, а не щойно підігріте свіже

А де можна почитати про дані розрахунки? Дуже зацікавили. Гуглив, але не знайшов ничого конкретного, лише багато води. Може є калькулятори якісь?

Бо насправді важливо розуміти скілько гршей вкласти у вентиляцію, що отримати та коли воно видібється.

Зараж живу у квартирі, де по суті є лише витяг (ванна і кухня) природній, а прихід повітря забезпечується тимчасовими залпами і відкриванням-закриванням дверей на вулицю і балконних. По суті система не збалансована, але якось живемо.

Розумію, що краще мати постійно свіже повітря, ніж "дихати час від часу", але питання в грошах зараз дуже важливе.

Згоден з вами, що краще мати резервну систему вентиляції, бо планую в майбутньому ставити в будинку ще й камін і влаштувати повітряне опалення (і естетика і користь). То ж, хотілося б розглянути і запланувати можливість вентиляції природньої + примусової. Можливо спочатку влаштую природню, а згодом, коли вселюся - примусову. Але то все треба продумати зараз і виконати підготовчі роботи.

Тому буду вам дуже вдячний, якщо ткнете носом, де можна почитати про розрахунки тепловтрат при природній вентиляції ... якщо є калькулятори - взагалі супер!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, shneider_vova сказал:

немає особливої проблеми з опаленням підлогами при природній вентиляції, всі ці теплозатрати рахуються та можуть покриватися теплою підлогою в сучасному будинку.

Ткніть, будьласка носом методику розрахунку тепловтрат при природній вентиляції, бо щось в інфі плутатись починаю

 

11 минут назад, shneider_vova сказал:

першу зиму я пройшов без вентиляції, тільки вікнами.

навіть вентканалу для витягу не було? Будинок всередині не запліснявів? Бачив відгуки на ютуб де за рік пліснява пішла по всім кімнатам без вентиляції, а на вікнах взимку отворювалася крижанка при мікропровітрюванні і люди відмовилися від цього способу. То ж мене дуже турбує це питання, бо зараз в моїй коробці будинку навіть вент. шахт немаю. Буду робити її, але де, як, що - поки вивчаю :)

Змінено користувачем xandr xandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я використовував програму Valtec 3.1.3, вона додає втрати на інфільтрацію  - це і є вентиляція. грубо можете 30% додати до звичайного розрахунку.

 

7 хвилин тому, xandr xandr сказав:

навіть вентканалу для витягу не було?

ні, це було, але в принципі, думаю, це не принципово, через тільки вікна можна вентилювати. 

пліснява піде тільки, якщо зовсім не вентилювати. власне, є певні критерії - температурні та вологосні. за ними треба слідкувати, і коли вологість буде рости, чи температура падати  - треба а) відкривати/привідкривати вікна  б) піднімати температуру в приміщенні за рахунок опалення

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Ткніть, будьласка носом методику розрахунку тепловтрат при природній вентиляції, бо щось в інфі плутатись починаю

ще таке можете використати:

а) потреба в свіжому повітрі грубо 50 м3/годину для кожної людини. пора***те свою потребу для всього будинку

б) наприклад, це 200 м3/годину. далі рахуємо, скільки треба потужності, щоб нагріти:

vents-shop.com.ua/stati-o-ventilyacii/raschet-moshhnosti-nagrevatelya-ventilyacii/

використовуйте температуру для холодної пятиднівки як зовнішню температуру. для одеси (?) це буде -20.

 

 

 

image.png.186dbd33a611e1aabdc9914267dc27c6.png

в) отримаєте необхідну потужність 2-3 кВт/год, яку треба взяти від підлоги. Для будинку 120 м2 це 25 Вт/м2, що в принципі немало, але можливо (бо максимальна потужність підлоги десь під 80 Вт/м2

 

Але для вашого конкретного будинку давайте аналізувати

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, shneider_vova сказал:

в) отримаєте необхідну потужність 2-3 кВт/год, яку треба взяти від підлоги. Для будинку 120 м2 це 25 Вт/м2, що в принципі немало, але можливо (бо максимальна потужність підлоги десь під 80 Вт/м2

 

Але для вашого конкретного будинку давайте аналізувати

Дякую, тепер в голові прояснилось :) Об'єм холодного повітря заходить в будинок і відбирає на нагрі до кінатної температури у теплої підлоги певну кількість теплової єнергії. Порахувавши яку я отримую тепловтрати і переведу їх у гроші. Щиро дякую! Пішов рахувати :)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, shneider_vova сказал:

Але для вашого конкретного будинку давайте аналізувати

Знайшов діаграму кратності обміну повітря в будинку. За норму для будинку в 140 м.кв. згідно діаграми приймає 0,45 рази.

Тобто:
140 м.кв. площі будинку * 2,8 м. висоти стелі = 392 м.куб. обєм будинку.
392 м.куб * 0,45 рази = 176,4 м.куб. повітря в годину потрібно подати в будинок, щоб рівень вентиляції буд нормальнім згідно діаграми.

Згідно табличних даних середня температура повітра за опалювальний сезон (169 діб) становить 1 градус тепла для мого регіона.

Далі користуючись калькулятором за вашим посиланням і розрахунками вище (скрін розрахунку пркладаю), отримую:
1,24 квт/год потрібно що б нагріти 1 градус тепла ззовні до 22 градусів тепла в будинку.
Якщо врахувати СОР теплового насосу 3,0 (приблизно) і вартість єлектроенергії 3 грн/квт (з запасом), то виходить 1,24 квт/год / 3 * 3 грн/квт = 1,24 грн/год буде коштувати нагрів повітря.

Далі: 1,24 грн/год * 24 години * 169 діб опал. сезону = 5030 грн це витрати на догрів повітря за весь опалювальний сезон при нормальному рівні вентиляції в будинку у варіанті з природьою припливно-витяжною вентиляцією (саий дешевий варіант). Для приблизної корекції на кондиціонування літом збільшу цю суму до 8 000 грн.

Якщо так, то вже далі можна рахувати періоди окупності і резонність використання інших варіантів.

Взяти наприклад ПВУ, посилання на яку давали вище (її продуктивності вистачає). Сама установка коштує 49 тис. грн. Трубопроводи, шумка і все інше припустимо коштує стільки ж (в реальності треба рахувати по проекту). Тоді маємо загальні капіталовкладення у розірі 100 тис. грн + 4 260 грн/рік це приблизна вартість електроенергіє яку споживає установка при роботі нонстоп 24/7 (беру по максимуму при спожванні установки у 162 вт/год по техпаспорту).  Вартість фільтрів та обслуговування не рахую поки що.

То ж маємо 100 тис. грн. капіталовкладень проти 8 тис. грн щороку на догрів, тобто окупність 12,5 р.
Тепер за 12,5 років ПВУ накрутить близька 53 тис. грн електрики, 53 тис. грн. / 8 тс. грн. = 6,6 роки ще додасться до періоду окупності.
По ітогу маємо 12,5+6,6 = 19,1 роки.

В озрахунках я не враховував вартість природньої сстем вентляції, але купивши припливні клапани, я напевно зменшу період окупності до 15 років дуже-дуже приблизно. Але за 15 років я декілька разів заміню мотори на ПВУ, фільтри і можливо рекуператор і ще щось. То ж ці рострат зневілюють в результаті вартість приплвних клапанів і знову отрмаємо тіх самих 19-20 років окупність по сути.

Якщо мої думки вірні, то повстає питання - чи не краще просто збульшити потужність теплої підлоги шляхом зменшення кроку укладання і не гаючи час на обслуговування ПВУ просто платити трохи більше всі ці 20 років? Бо зазвичай кажуть - якщо обладнання не окупається за 7-10 років то не варто в нього вкладатись.

Якщо помиляюсь, поправте, будьласка.

Але пок що продовжу ввчати тему ПВУ, бо може десь таки помиляюсь.

І ще залишається питання. Природня вентиляція не працію весь рік. Але можливий варіант встановлення вентляторів у припливні клапани, тода буде працюват, але то трох колхоз :)

необходимая кратность воздухообмена.jpg

тепловтрати на нагрів повітря.jpg

Змінено користувачем xandr xandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А ви на роботу машиною їздите чи маршруткою?

Розрахунки вірні, але пву - це не для економії чи окупності, це для комфорту 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, xandr xandr сказав:

Може є калькулятори якісь?

Щоб не виходити вище норми CO2 (нехай вона буде 1000 ppm) потрібен повітрообмін 30 м3 в годину на одну людину (або 720 м3 на добу), щільність повітря 1.205 кг/м3, теплоємність 1005 Дж/(кг°С), отже 720*1.205*1005 = 871938 Дж або 871938/60*60 = 0.242 кВт*год°С на добу, якщо троє людей і середня дельта 10 °С за опалювальний сезон 180 діб, то 3*10*180*0.242 = 1306.8 кВт*год на рік по 0.84 грн (газ або нічний тариф) = 1098 грн

24 хвилини тому, xandr xandr сказав:

Мої думки вірні, друзі?

Треба рахувати повітрообмін, бо площа чи об'єм будинку не впливають на якість повітря

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, shneider_vova сказав:

А ви на роботу машиною їздите чи маршруткою?

Розрахунки вірні, але пву - це не для економії чи окупності, це для комфорту 

Ха. Вірно підмічено. Маю знайомого, побудував будинок, косметика на фініші. Система опалення з матеріалами і роботою 600к грн. Система зроблена просто шикарно, як на фото в каталогах виробників таких систем. Там овентропи, все з опресованої нержавійки, бойлер дражице на 500-600 літрів, такий самий ТА, тепловий насос панасонік на ~25кВт, термоголовки на колекторах ТП… ну як на мене - там просто шик.

Кажу йому: ти таку круту систему опалення зробив, а що з вентиляцією? Рекуперацію ставити збираєшся? Відповідає: ні, то дорого, будуть клапани під вікнами.

 

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Немає ідеальних рішень, є лише компромісні, в яких кожен особисто для себе вирішує на які мінуси даного рішення він погоджується. Попри всі переваги примусової вентиляції - мене дуже парить питання мікроспорії через років 5 експлуатації.

Продавці розкажуть що завгодно, лише б продати систему. Можна щомісяця чистити фільтри, щороку мити канали, убеззаражувати УФ і т.ін ... Але в реальності ніхто так не робить своєчасно по графіку впродовж тривалого терміну, бо завжди бувають провтики.

Чи є приклади в якому стані знаходяться канали ПВУ при довгостроковому користуванні в реальному житті, а не в теорії?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як дістану камеру на шнурці для телефону, то зниму. Але там немає плісниви, думаю, легка пилюка

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, shneider_vova сказал:

Як дістану камеру на шнурці для телефону, то зниму. Але там немає плісниви, думаю, легка пилюка

Буду дуже вдячний! Пліснява то вкрай запущений варіант :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

55 хвилин тому, МакДо сказав:

як на мене - там просто шик

Як на мене, чим система простіше тим надійніша, можна ж було взяти наприклад:

  • Котел електричний PROTHERM Ray (Скат) 9KE/14 - 29000грн
  • Бойлер DRAZICE OKHE 80 - 26000грн
  • ICMA PEX-A EVOH 16х2 600м - 23000грн
  • Екструзійний пінополістирол SWEETONDALE 100м2 - 29000грн

Всього 107к + нехай дрібниці, стяжка, робота ще 93к, з 600к залишається 400к, це по нічному тарифу можна нахаляву топити 50 років! Якось особисто я без термоголовок на колекторі живу і навіть туди не заглядаю... А ще може замість вентиляції і рекуперації краще розвів би повітря від каміну по кімнатам, а разом воно вже якось погано стикується або буде перебор з трубами, тож ще треба вміти і вчасно схаменутися :)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 хвилин тому, shneider_vova сказав:

там немає плісниви

Думаю вона навіть фізично там неможлива, бо постійний протяг і навіть якщо утворюється конденсат, то краплі швидко висихають, а їй наче як потрібно від 3 діб щоб сформувати колонію у тій краплі

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, xandr xandr сказав:

Чи є приклади в якому стані знаходяться канали ПВУ при довгостроковому користуванні в реальному житті, а не в теорії?

Фото забрудненого фільтра з пліснявою ви, напевно, побачили в моїй темі. Та пліснява виникла через зупинку системи на кілька місяців. Система знаходилася на холодному горищі взимку, канали подачі і вихлопу я не перекривав. Там була постійна вологість і відсутність руху повітря. Ще в своїй темі я викладав фото дішманської системи повітроводів з алювенту. Потім, коли витягав її зі шару вати, розривав, щоб зазирнути. Так само чисто. Брудно було лише біля рекуператора і біля фільтру витяжки, бо вони були ззовні. Все через розміщення на холодному горищі, не герметичність зі сторони хати та повністю відкритому доступу повітря з вихлопного повітроводу. І як вірно підмітив normal, пліснява не розвивається на протягу.

Змінено користувачем МакДо
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, normal сказав:
2 години тому, МакДо сказав:

як на мене - там просто шик

Як на мене, чим система простіше тим надійніша

Хочете сказати Жигулі надійніше за Мерса?)) 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

47 минут назад, МакДо сказал:

Фото забрудненого фільтра з пліснявою ви, напевно, побачили в моїй темі.

Вашу тему я теж читав і бачив наслідки, але розумію що такий результат через купу факторів.

Мене хвилює також пил в повітряпроводах. Однаго разу був присутній при демонтажі системи вентиляції, звичайної правда, без наворочених фільтрів. Пилюки було дуууже багато. І звичайно вона летіла в будинок, а люди не могли зрозуміти звідки у дитини алергія і постійно закладений ніс.

Розумію, що можна використовувати фильтри, але з ними те ж нюанс є - провтикав почистити і все, що в них зібралось вилітає в будинок.

Плюс ніхто не відміняв різні форсмажори, яких в житті купа.

Змінено користувачем xandr xandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Розумію, що можна використовувати фильтри, але з ними те ж нюанс є - провтикав почистити і все, що в них зібралось вилітає в будинок.

Якщо фільтр забʼється, то система або перестане дути, або почне сигналізувати про перепад тиску між до та після фільтру чи через задану кількість мотогодин у налаштуваннях. В будь-якому випадку пил через забитий фільтр, без пошкоджень самого фільтру сокирою, не потрапить у повітроводи. В моїй ПВУ прості фільтри по 650грн за пару. Частота заміни залежить від пори року та місця проживання. Я живу майже в полі, обовʼязково напишу через який час забʼється мій фільтр.

IMG_0237.jpeg

IMG_0238.jpeg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 хвилину тому, МакДо сказав:

обовʼязково напишу через який час забʼється мій фільтр.

Він взагалі може бути абсолютно чистим і навіть ніколи не замінюватися, бо перед ним стоїть ще фільтр на вході, який все забирає на себе (хіба це я маю пам'ятати? 🤣). Так що частіше прийдеться міняти той на вході, а цей що в ПВУ навіть після трьохкратного проходження своїх "мотогодин" може бути чистим. В порівнянні з ним витяжний може швидше забитися.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...