Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

коньковий прогон: дерев'яних опорах ЧИ центральна стіна з газоблоку + армопояс

Tarasiy

Рекомендовані повідомлення

6 часов назад, АлександрБ. сказал:

Прокладки мають бути строго по вертикалі над опорними балками-лагами.

Дякую за детальні та важливі пояснення!)

на низ підуть крокви  70 на 200м висота = ТРИ ряди
брус 150 на 150 = ряд №4
.
1) тоді під низ, враховуючи висоту матеріалу = може бути 1,4м між опорами?  Тобто на 6м буде 4 опори?

2) а потім уже дошки/планки, то я би давав проклади над тими 4 опорами  
+ ще 3 проміжні (по 70 см інервал) = думаю що пілся таких потужних грубих нижнів 4х рядів це допускається?
 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо довжина матеріалу 6 м, то можна від обох країв відступити по 0,5-0,6 м.

Останеться 5 м, цю довжину розділіть порівну на 4 проміжки, це буде десь 1,25 - 1,2 м між опорами.

Всього буде 5 опор по довжині штабелю.

 

Впоперек під несучими лагами відстань між опорами також біля 1 м .

Тут все залежить від того яку ширину штабелю ви вирішите робить.

На малюнку приблизний вид початку штабелю (лаги з опорами).

.

.

 

photo_2024-03-01_23-44-23.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

За словами ТС-а там за 6 тон.

Але можна і не заморочуватися, кожен вирішує сам.

У половини забудовників дерево взагалі лежить на землі. 

Змінено користувачем АлександрБ.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

В 01.03.2024 в 23:47, АлександрБ. сказал:

На малюнку приблизний вид початку штабелю (лаги з опорами).

Дякую!) 

Говорив із пилорамами
Смереку, як я розумію краще не брати.
Сосна міцініша і довговічніша ніж смерека, правильно? 
.
6м крокву також бажано взяти цілу а не штукувати 5м
.
Всі ріжуть свіжопил, зараз темп піднімається вже до 10-15 вдень, 5 градусів вночі.
Чи це ще відносно добрий час замовляти дерево порівняно із порізкою середини зими? Чи (якщо нема поспіху) перенсети це на настпупний рік?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Tarasiy сказал:

Смереку, як я розумію краще не брати.  - Так.
Сосна міцініша і довговічніша ніж смерека, правильно?  - Так.

 

3 часа назад, Tarasiy сказал:

6м крокву також бажано взяти цілу а не штукувати 5м

Від конька до мауерлату - бажано ціла,

а ті звіси, що звисають після мауеру назовні - можна продовжити додатковими шматками - кобилками.
Вони можуть бути меншого перерізу, ніж основна кроква.

6 м - це одна з стандартних довжин пиломатеріалів, але її ріжуть не всі.

Треба шукати.

3 часа назад, Tarasiy сказал:

Всі ріжуть свіжопил, зараз темп піднімається вже до 10-15 вдень, 5 градусів вночі.
Чи це ще відносно добрий час замовляти дерево порівняно із порізкою середини зими? Чи (якщо нема поспіху) перенсети це на настпупний рік?

Початок активного руху соку починається, при таких умовах :

- середньодобова ! температура протягом тижня ! тримається  +5-6 град.

- температура грунту вже 6-7 град.

... є ще декілька факторів, але то для ботаніків, нам вони не потрібні.

 

Зараз ще можна, якщо швидко все робити.

Вже на межі.
Але враховуйте, що кругляк був вже заготовлений раніше. 

В нормальних економічних умовах, звичайно, можна відтермінувати на рік.

Зараз же треба брати при першій можливості, по теперішніх цінах.

 

Взагалі, багато, дуже багато, залежить від пилорами та пильщика.

Попросіть, щоб частіше міняв полотна, тоді не буде горбів на поверхні.

 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 03.03.2024 в 11:13, АлександрБ. сказал:

- середньодобова ! температура протягом тижня ! тримається  +5-6 град.

Ви дуже точно це все описали

Нині побачив і перші квіти ранні на землі, і вже зелені паростки...

Наскільки я суттєво / значимо порізка дерева цього тижня буде гірша = наскільки рух соків сосни почався? наскільки переживати що якість деревини гірша? думати що наст зими буде краще замовити дерево?

PS (вони кажуть що ріжуть те що прямо привозять, запас колод з лісу дуже мінімальний)

 

image.png

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Переживати не варто, Ви вже тиждень мусолите цей аспект, вже б встигли напиляти.

Дивіться прогноз та считайте.

Цей тиждень вночі ще мінусові температури.

Та й клен ще спить, почки не набухли.

Змінено користувачем АлександрБ.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ящо між кроквами 59 см просвіт
то затяжку січенням 200*50 (буде кріпитися на 60% висоти крокви від маурлату)
щоб сформувати стелю мансарди 
давати між кожнми кроквами 
чи через одну?


 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 хвилин тому, Tarasiy сказав:

Ящо між кроквами 59 см просвіт
то затяжку січенням 200*50 (буде кріпитися на 60% висоти крокви від маурлату)
щоб сформувати стелю мансарди 
давати між кожнми кроквами 
чи через одну?

Між кожними.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мого сухого бруска для перекладу свіжого привезеного дерева  мені на все не хватить 

Там, де треба буде перекладати між шарами свіжим бруском 50 на 50 - 

- якщо я зразу буду обробляти антисептиком і дерево, і бруски і тоді оброблений вологий брусок покладу як переклад між вологим обробленим деревом  -
плісня/грибок не мала би кинутися на стиках з перекладинами бо ж антисептик?
це нормально буде?

 

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 годин тому, Tarasiy сказав:

- якщо я зразу буду обробляти антисептиком і дерево, і бруски і тоді оброблений вологий брусок

Немає сенсу.

16 годин тому, Tarasiy сказав:

плісня/грибок не мала би кинутися на стиках з перекладинами бо ж антисептик?
це нормально буде?

Той грибок якого потрібно боятись , при забезпечені вентиляції ,  і так не з'явиться.

А той чорний грибок , який з'являється коли дерево зберігають без належної вентиляції..... ну  так йому по-барабану всі ті антисептики.

Перекладаєте сухими , де не вистачає перекладайте мокрими. Навіть якщо воно десь на стиках почорніє , нічого стрвшного в цьому немає.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 часа назад, andrey_ka сказал:
В 08.03.2024 в 16:10, Tarasiy сказал:

- якщо я зразу буду обробляти антисептиком і дерево, і бруски і тоді оброблений вологий брусок

Немає сенсу.

Нема сенсу взагалі обробляти дерево?

чи нема сенсу свіжопил обробляти?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 хвилин тому, Tarasiy сказав:

Нема сенсу взагалі обробляти дерево?

чи нема сенсу свіжопил обробляти?

Свіжопил.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не потрібно боятися вологи у свіжопилі, і грибка від того.

На вулиці грибка не буде.

Основна увага на якісне очищення від кори, лубу та тирси.

Ну й правильно скласти та накрити штабель.

 

До речі, якщо не хватає сухих прокладок.

Хто ремонтує квартири, - багато викидають старих дверей, одвірків, балконних рам, та іншого дерев'яного хламу минулої епохи.

Там, насправді, якісна суха деревина, треба тільки розпустити у потрібний розмір.

Але присутні металеві включення, цвяхи та інше.

 

Сміливіше, та більше неупередженої творчості !:classic_biggrin: 

Змінено користувачем АлександрБ.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо я планую зробити винос по фронтону близько 70-75 см =  після утеплення це буде 60-65 см

1) чи добрий варіант буде виносити за фронтон лише 1 останню крокву ззовні фронтону десь 13 см від фронтону (щоб потім утеплення фасаду зайшло під крокву) а решту (65см відступ від фронтону -13см зазор-7см кроква) близько 35-40 см просто будуть в повітрі на обрешітці? 
Частіше дам обрешітку на краях)
сильні вітри… відкрите місце на пагорбі…

2) Чи однозначно краще робити ще більший винос  самого маурлату і виносити на кожен фронтон не одну а дві крокви - 13 см і  50-55 см від фронтону?

3) якщо по розрахунку 38 крокв то замовляти 40 ОК? Який запас по кількості крокв Ви даєте?

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Tarasiy сказав:

Якщо я планую зробити винос по фронтону близько 70-75 см =  після утеплення це буде 60-65 см

1) чи добрий варіант буде виносити за фронтон лише 1 останню крокву ззовні фронтону десь 13 см від фронтону (щоб потім утеплення фасаду зайшло під крокву) а решту (65см відступ від фронтону -13см зазор-7см кроква) близько 35-40 см просто будуть в повітрі на обрешітці? 
Частіше дам обрешітку)
сильні вітри… відкрите місце на пагорбі…

2) Чи однозначно краще робити ще більший винос  самого маурлату і виносити на кожен фронтон не одну а дві крокви - 13 см і  50-55 см від фронтону?

3) якщо по розрахунку 38 крокв то замовляти 40 ОК? Який запас по кількості крокв Ви даєте?

1. В мене на дачі винос десь 43 см, металочерепиця, тримається на обрешітці, навіть крок не зменшений. 17 років все норм.

3. Невідомо, скільки поганих крокв вам привезуть. Краще при прийомі дивіться на якість та відмовтесь від бракованих, але то треба з постачальником обговорити заздалегідь і попросити завантажити на кілька штук більше 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
В 25.01.2024 в 16:52, vovoronale сказал:

У деяких будівлях, у яких нема поперечних стін на горищі, прямокутна форма і довжина стіни з боку де опираються крокви є велика, існує ризик, що ця стіна може "впасти" з цього перекриття від дії горизонтальних сил. Цей ризик близький до нуля, якщо стіна не висока, і близький до 100% якщо стіна висока. Існують різні способи закріплення таких стін:
.
Додають контрфорси з кладки. 

згадували про контрфорси з кладки як метод укріплення атикових стін проти можливого розпору даху.
для атикової стінки із газоблоку висотою 1,2м довжиною 9м (поверху армопояс 0,25м із захаодом на контрфорс)
якщо думати про контрфорс посередині довжини стіни - 
- чи це дієво для таких умов?
які приблизні мають бути параметри такого контрфорсу (ширина - глибина заходу всередину будинку)?
З цегли чи з газоблоку?
 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 11.03.2024 в 19:18, Tarasiy сказал:

Чи однозначно краще робити ще більший винос  самого маурлату і виносити на кожен фронтон не одну а дві крокви - 13 см і  50-55 см від фронтону?

У меня так и сделано. Вынос мауэрлата и конька. И потом две стропилины

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 годин тому, Tarasiy сказав:

згадували про контрфорси з кладки як метод укріплення атикових стін проти можливого розпору даху.
для атикової стінки із газоблоку висотою 1,2м довжиною 9м (поверху армопояс 0,25м із захаодом на контрфорс)
якщо думати про контрфорс посередині довжини стіни - 
- чи це дієво для таких умов?
які приблизні мають бути параметри такого контрфорсу (ширина - глибина заходу всередину будинку)?
З цегли чи з газоблоку?
 

Контрфорси це елементи, які потрібно детально розраховувати на перекидування в залежності від висоти та навантаження. Або грамотно конструювати їхні анкети. Простіше використовувати поперечні стіни.  Одна поперечна стіна по середині дев’яти метрового польоту з монолітним поясом зверху повинна була б зняти усі питання. Якщо ж стіна не варіант, то зверніться до інженерів, це б не мало коштувати багато.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 27.02.2024 в 12:35, andrey_ka сказал:

Саморізами можна , але економічно недоцільно. Звичайний гладкий цвях 90мм. спокійно притягує покручену дошку 30мм (мова про латування) тому я не бачу жодного сенсу переплачувати за саморізи.

Значить лату можна кріпити цвяхами 90 мм  = шукати оцинковані?

 

В 27.02.2024 в 12:35, andrey_ka сказал:

А так контрлати на цвях 150мм. Дешево , сердито , і точно проканає по всіх нормах.

а на контрлату - 150  цвях звичайний метал без цинку? бо такої довжини певно лише звичайні цвяхи?

PS Якщо лата кріпиться 90 (50 см по стуі тримає в контрлаті)
то виходить і контрлату можна кріпити  120 цвяхом (70 см зайде в крокву) -щоб міцність крпілення кроква-контрлата-лата була співвідносна?  120 цвяхи тех первеажно безх покриття

PSS В Епіцентрі бачу під замовлення Цвяхи шиферні Expert Fix 5x120 мм 1 кг білий цинк по 197 грн /кг, але то суто під замовлення (якщо будуть), наскільки погано брати без покриття такі цвяхи?

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 хвилину тому, Tarasiy сказав:

Значить лату можна кріпити цвяхами 90 мм  = шукати оцинковані?

Так. 

Не бачу сенсу шукати оцинковані , адже протягом експлуатації вони будуть працювати  в сухому середовищі.

42 хвилини тому, Tarasiy сказав:

а на контрлату - 150  цвях звичайний метал без цинку? бо такої довжини певно лише звичайні цвяхи?

Так.

42 хвилини тому, Tarasiy сказав:

PS Якщо лата кріпиться 90 (50 см по стуі тримає в контрлаті)
то виходить і контрлату можна кріпити  120 цвяхом (70 см зайде в крокву) -щоб міцність крпілення кроква-контрлата-лата була співвідносна?  120 цвяхи тех первеажно безх покриття

В принципі , з натяжкою , закривши очі 120 цвях проходить. Але з практики 150 цвях тримає на голову вище , ну і незабуваємо про правило : цвях має зайти на 2/3 своєї довжини в крокву.

625051667_.thumb.png.72e05e9957ef74d7b7f33d5839102290.png

 

 

373467129_.png.75b70be7c05b8109f6a311ef1b0c7081.png

43 хвилини тому, Tarasiy сказав:

PSS В Епіцентрі бачу під замовлення Цвяхи шиферні Expert Fix 5x120 мм 1 кг білий цинк по 197 грн /кг, але то суто під замовлення (якщо будуть), наскільки погано брати без покриття такі цвяхи?

Вище написав , не бачу сенсу.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...