Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Стяжка на відкриту терасу

ilazarev

Рекомендовані повідомлення

Прошу поради.
Залили терасу - відділили ЕППС від фундаменту будинку але не вгадали з її висотою - двері на терасу поставили вище ніж планували.

На терасу плануємо вкладати плитку - але зараз маємо перепад в 35-40 мм - біля дверей.

Плитка напевно буде близько 10 мм, ще й клей. Глибина тераси 3.5 метри.

Порадьте будь-ласка чи потрібно в моєму випадку робити стяжку і яким чином - виходячи з невеликого її шару і те, що це накрита тільки дахом тераса - мороз і т.д.? Який має бути ухил рівня від дверей назовні 1 см на метр, щоб він не відчувався якщо поставити туди стіл? 
Дякую

photo_2024-05-08_20-14-19.jpg

photo_2024-05-08_20-14-14.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Звичайна тонкослойна стяжка,яка і сформує ухил.Чи пропонуєте вбахати туди вагон грошей у дорогущій клей?

Ухила вистачить і 5 мм на метр,як робити стяжку-відео у мому підпису.

Змінено користувачем мастерок
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если в красном кружочке у вас стеновой материал (возможно газобетон) и вы будете стяжку подливать к нему, то перед этим нанесите на этот материал гидроизоляцию. Можно самую простую битумно-полимерную. Так, чтобы эта гидра отделяла стяжку от стены. 

Если этого не сделать, то могут сложится обстоятельства, когда водичка будет смачивать стяжку и та будет смачивать ГБ. Как результат - в районе плинтуса в комнате стена начнет мокреть. Капиллярный подсос. 

Было случаи. И не один. Лучше перебдеть. 

11.jpg

  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

@PropellerДякую що звернули увагу.
В кружечку ЕППС ~50-60 мм який наклейли на цегляну стіну в проміжок між пінопластом 150 мм та стяжкою - щоб не було містка холоду в цьому місці.
Чи варто на нього наносити бітум-полімерну гідроізоляцію?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, ilazarev сказал:

@PropellerДякую що звернули увагу.
В кружечку ЕППС ~50-60 мм який наклейли на цегляну стіну в проміжок між пінопластом 150 мм та стяжкою - щоб не було містка холоду в цьому місці.
Чи варто на нього наносити бітум-полімерну гідроізоляцію?

Если это ЭППС, то гидра не нужна

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 години тому, мастерок сказав:

Звичайна тонкослойна стяжка,яка і сформує ухил.Чи пропонуєте вбахати туди вагон грошей у дорогущій клей?

Ухила вистачить і 5 мм на метр,як робити стяжку-відео у мому підпису.

 

Ухил на 3,5м * 5мм = 17,5мм

+ плитка 10мм

+ клей 5мм

 

Отримуємо 32,5мм пиріг при 35мм-40мм

Клея нехай піде в 2 рази більше.

А скільки буде коштувати робота по стяжці + матеріали на стяжку - у порівнянні з клеєм?

Чи може я щось невірно рахую? Може клей такий дорогий, що треба ~5мм стяжку робити окремо?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, anabioz сказав:

Ухил на 3,5м * 5мм = 17,5мм

+ плитка 10мм

+ клей 5мм

 

Отримуємо 32,5мм пиріг при 35мм-40мм

Клея нехай піде в 2 рази більше.

А скільки буде коштувати робота по стяжці + матеріали на стяжку - у порівнянні з клеєм?

Чи може я щось невірно рахую? Може клей такий дорогий, що треба ~5мм стяжку робити окремо?

Якось ви хитро порахували.

Якщо умовна висота 40мм то: відкидаєм ухил 40 - 17,5 = 22,5мм

Відкидаєм плитку та клей 40 - 15 = 25мм   та  22,5 - 15 = 7,5мм. 

І отримуємо тіло стяжки яка в найвищій точці буде мати 25мм а в найнижчій 7,5мм.  Або в середньому 16,25мм.

На 1мм шару , клею потрібно приблизно 1,3кг. , тоді на квадрат стяжки клею знадобиться 16,25 * 1,3 = 21,1кг.

Тобто на матеріал для стяжки на один квадрат знадобиться приблизно 600гр , думаю пісок з цементом та пластифікатором вийде дешевше.

Роботу ж можна взагалі не порівнювати , тягнути стяжку безпосердньо з клею банально не вийде. А монтувати плитку зразу на шар клею в 2см не візьметься ні один осудний плиточник.

 

 

                                         

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, andrey_ka сказал:

Якось ви хитро порахували.

Якщо умовна висота 40мм то: відкидаєм ухил 40 - 17,5 = 22,5мм

Відкидаєм плитку та клей 40 - 15 = 25мм   та  22,5 - 15 = 7,5мм. 

І отримуємо тіло стяжки яка в найвищій точці буде мати 25мм а в найнижчій 7,5мм.  Або в середньому 16,25мм.

На 1мм шару , клею потрібно приблизно 1,3кг. , тоді на квадрат стяжки клею знадобиться 16,25 * 1,3 = 21,1кг.

Тобто на матеріал для стяжки на один квадрат знадобиться приблизно 600гр , думаю пісок з цементом та пластифікатором вийде дешевше.

Роботу ж можна взагалі не порівнювати , тягнути стяжку безпосердньо з клею банально не вийде. А монтувати плитку зразу на шар клею в 2см не візьметься ні один осудний плиточник.

 

 

                                         

Вулиця вимагає максимально добрих матеріалів і відповідально виконання. Клей десь від 500грн за мішок. Як правило такі клея тонкошарові-значить при таких шарах забезпечать усадку лицювання, ну і на виході зрозумієте що #щосьпішлонетак!

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, andrey_ka сказав:

І отримуємо тіло стяжки яка в найвищій точці буде мати 25мм а в найнижчій 7,5мм.  Або в середньому 16,25мм.

Дійсно, щось не то нарахував.

А якщо висота 35мм, то в найвищій - 20мм, а в найнижчій - 2,5мм.

Тоді стяжка з 20мм до 2,5мм, в середньому 10мм.

Змінено користувачем anabioz
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо робити тонку стяжку фактично на дворі - чи потрібно наносити високою гребінкою плиточний клей на бетонну плиту тераси, а потім вже як цей шар підсохне цементно-пісчану-пластифікатор стяжку - щоб була краще адгезія стяжки до бетону, чи це вже зайве?
Просто частенько бачу у знайомих що відходить плитка надворі і хотілось би цього уникнути у себе.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не лишнее.можно даже не ждать.

Мокрое по мокрому будет получше.

А плитка отходит по другим причинам.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

@Vitaliy67Дякую! А можете уточнити причини по яким надворі відходить плитка - щоб я знав на що звернути увагу щоб запобігти цьому.
Дякую

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По большому счету плитке не место на улице.

Если только это не клинкер.

Все дело в паропроницаемости Вашего бутерброда.

Если влаге некуда уходить рано или поздно процесс разрушения все равно начнется.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я тільки одного не можу зрозуміти у вас до верха рами 90мм, чи вам принципово щоб рівень підлоги в домі і на терасі був однаковий, все рівно переступать поріг 60мм доведеться. Якщо зайти на раму то вам вистачить і на нормальну стяжку і на ухил її і на плитку. Не шукайте проблем там де їх нема

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 хвилин тому, dot сказав:

Якщо зайти на раму

Не вийде , вище вентиляційних отворів рами не пригнеш.

 

6 годин тому, ilazarev сказав:

щоб я знав на що звернути увагу

1. Перед укладанням плитки гідроізоляція стяжки.

2. Відповідний плиточний клей.

3. Правильні міжплиточні шви (на вулиці краще обрати широкі)

4. Відповідна затірка. (тут краще не економити , бо - це головна першкода  попадання води під плитку)

5. Дотримання інструкцій з укладання плитки.

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це дренажні отвори, вентиляційні  в верхній чвстині рами. Якщо тереса крита то вода на конструкцію не попадає. Робіть стяжку 40мм і Кладіть плитку сміливо заходячи на раму. Якщо сумніви чи можна заходити на раму візьміть подивіться тех. Каталог профідя з якого зроблені вікна і знайдіть для чого слугують отвори в низу рами.

Змінено користувачем dot
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, dot сказав:

Це дренажні отвори, вентиляційні  в верхній чвстині рами. Якщо тереса крита то вода на конструкцію не попадає. Робіть стяжку 40мм і Кладіть плитку сміливо заходячи на раму. Якщо сумніви чи можна заходити на раму візьміть подивіться тех. Каталог профідя з якого зроблені вікна і знайдіть для чого слугують отвори в низу рами.

Так , помилився у назві , але суті це не міняє. Для роботи вентиляції потрібно два отвори в іншому разі вона не буде працювати. Називаються ці отвори дренажні , але функцію вентиляції вони також виконують.

 

8 годин тому, dot сказав:

Це дренажні отвори, вентиляційні  в верхній чвстині рами. Якщо тереса крита то вода на конструкцію не попадає. Робіть стяжку 40мм і Кладіть плитку сміливо заходячи на раму. Якщо сумніви чи можна заходити на раму візьміть подивіться тех. Каталог профідя з якого зроблені вікна і знайдіть для чого слугують отвори в низу рами.

Схоже - це ви не розумієте для чого ці отвори.

8 годин тому, dot сказав:

Робіть стяжку 40мм і Кладіть плитку сміливо заходячи на раму.

40мм - це де , в нижній частині стяжки чи біля дверної рами ?

8 годин тому, dot сказав:

Якщо сумніви чи можна заходити на раму візьміть подивіться тех. Каталог профідя з якого зроблені вікна і знайдіть для чого слугують отвори в низу рами.

Знайщов  - це дренажні отвори , які слугують для виводу конденстату з внутрішньої частини рами. Є великі сумніви що до перекриття цих отворів плиткою,стяжкою. Ткніть пальцем де можна почитати про дозвіл , можливість перекриття цих отворів , бо в каталогах я такого не знайшов.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По перекриттю цих отворів чіткої вказівки не знайдете, але включіть логіку. Миж розглядаєм саме Ваш випадок а не системне рішення.

Змінено користувачем dot
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для для вентиляції рами, можна просверлити отвори такіж як у верхній частині, подивітся в горі в торці мають у Вас бути. Але  подмвіться в катологах в розділі вентиляційні і дренажні отвори і місце їх розташування для ламінації.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50 хвилин тому, dot сказав:

Звідки під навісом у Вам волога?

 Ні звідки , хіба що від дощу з боковим вітром.

50 хвилин тому, dot сказав:

Біля рами робіть зробіть 50мм  на краю буде 30мм

По-моєму так і планується зробити , і не треба перекривати дренажні отвори.

52 хвилини тому, dot сказав:

По перекриттю цих отворів чіткої вказівки не знайдете, але включіть логіку. Миж розглядаєм саме Ваш випадок а не системне рішення.

Так логіка якраз і підказує , що ні в якому разі не можна перекривати дренажні отвори. Якщо їх перекрити то поступово всередині рами буде збиратись конденсат , а далі мороз або порве її , або зробить круглою. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вентиляційні отвори  не дадуть зібратись там конденсату, дренажні відводять воду яка потрапляє в фальц рами через ущільнювачі і стулку. Повторюю якщо тераса крита можно перекрити але  прицьому просверлити в іншому місці додаткові вентиляційні отвори. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, dot сказав:

Вентиляційні отвори  не дадуть зібратись там конденсату,

Не факт , що це допоможе. Я би не ризикнув.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...