vadimv Опубліковано: 16 годин тому Поділитись Опубліковано: 16 годин тому 3 години тому, S_Vladimir_79 сказав: а накидайте мені, будь ласка, варіантів авто з двз з такими основними параметрами: кросовер, повний привід, матрична оптика, 5,6 сек, до 30к $. Toyota RAV4 Prime (PHEV) Привід: повний Система: плагін-гібрид Розгін: 5.8 с Потужність: 302 к.с. Оптика: адаптивна LED (матрична лише в топ-комплектації XSE) Ціна (США): від $30 000–32 000 (на ринку США за базову LE/SE — вживані або акційні — в ЄС дорожче) Lynk & Co 01 PHEV AWD (Китай / Європа) Привід: повний Система: плагін-гібрид Розгін: ≈5.7 с Оптика: сучасна LED, у деяких комплектаціях — матрична Ціна (Європа): від €28 000–32 000 (залежить від країни) Бонус: модель з «підпискою» — доступна як нова за $500/міс, або вживана до $30 000 BYD Song Plus DM-i (або DM-p — повний привід) Тип: китайський середньорозмірний PHEV SUV Привід: повний (у версії DM-p) Розгін: ≈5.9 с Оптика: матрична (у топових версіях) Ціна (Китай / деякі країни ЄС): від $28 000–30 000 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S_Vladimir_79 Опубліковано: 6 годин тому Поділитись Опубліковано: 6 годин тому 9 часов назад, vadimv сказал: Toyota RAV4 Prime (PHEV) Привід: повний Система: плагін-гібрид Розгін: 5.8 с Потужність: 302 к.с. Оптика: адаптивна LED (матрична лише в топ-комплектації XSE) Ціна (США): від $30 000–32 000 (на ринку США за базову LE/SE — вживані або акційні — в ЄС дорожче) Lynk & Co 01 PHEV AWD (Китай / Європа) Привід: повний Система: плагін-гібрид Розгін: ≈5.7 с Оптика: сучасна LED, у деяких комплектаціях — матрична Ціна (Європа): від €28 000–32 000 (залежить від країни) Бонус: модель з «підпискою» — доступна як нова за $500/міс, або вживана до $30 000 BYD Song Plus DM-i (або DM-p — повний привід) Тип: китайський середньорозмірний PHEV SUV Привід: повний (у версії DM-p) Розгін: ≈5.9 с Оптика: матрична (у топових версіях) Ціна (Китай / деякі країни ЄС): від $28 000–30 000 Дякую, але поки не живу в США а перший варіант мене влаштовує) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому Так то ви в пошуках коня? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=59183 Виявляється, значний вплив на показники продажів автомобілів у салонах преміальних брендів здійснили дешеві електроавтомобілі з Китаю, які заполонили українські міста. В це важко повірити, але зростання частки електромобілів на українському ринку (95% яких було імпортовано з Китаю) зворотньо пропорційне частці ринку, яку займали преміальні авто. Тобто, якщо "електрички" зросли з частки 15% у січні до 25% у липні, то преміальний сегмент навпаки скорочувався з 21,2% до 15,8%. Цей тренд, який ми побачили, є дуже небезпечним для всесвітньо відомих брендів. І він свідчить про глибинні процеси, які відбуваються не тільки на українському, але й на світовому ринку. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ozor Опубліковано: 3 години тому Поділитись Опубліковано: 3 години тому 2 години тому, Фрай сказав: Так то ви в пошуках коня? Скоріше, кобили. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
hause Опубліковано: 3 години тому Поділитись Опубліковано: 3 години тому Американская судоходная компания Matson заявила, что больше не будет перевозить электромобили и гибриды, сославшись на опасность возгорания литий-ионных батарей. Решение вступило в силу немедленно — после катастрофы судна Morning Midas, которое сгорело и затонуло в июне. Литиевые аккумуляторы горят крайне мощно, выделяют ядовитые газы и могут вспыхнуть снова даже спустя несколько дней. Такие пожары практически невозможно потушить — это показали случаи с кораблями Felicity Ace (2022) и Fremantle Highway (2023). Некоторые города Германии уже запретили электромобили в подземных парковках. Один из норвежских паромных операторов — полностью на своих судах. Рынок разворачивается вспять: General Motors тихо отказалась от цели полностью перейти на электротранспорт к 2035 году (данные Politico); CNBC: «Эйфория закончилась», автогиганты возвращаются к производству бензиновых машин — Ford, Volkswagen, Mercedes и другие пересматривают планы. С 30 сентября в США отменяются федеральные субсидии — до $7 500 на покупку новых и $4 000 на подержанные электромобили. В Китае — «кладбища непроданных электромобилей», продажи раздуты искусственно. Обещания «зарядки за 5 минут» — фантазии, — сообщают СМИ. Источник 1 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому 13 хвилин тому, hause сказав: Рынок разворачивается вспять: ...опять "Це ж було вже!" © Ще у 19 сторіччі і на початку 20-го електромобілі випереджали у продажах (і на гонках) автомобілі з ДВЗ. Потім була друга хвиля ейфорії у 70-х, потім третя у 90-х, потім четверта у 2010-х... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S_Vladimir_79 Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому 32 минуты назад, hause сказал: Американская судоходная компания Matson заявила, что больше не будет перевозить электромобили и гибриды, сославшись на опасность возгорания литий-ионных батарей. Китайці побудують свої, BYD вже свої зробив Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S_Vladimir_79 Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому 33 минуты назад, hause сказал: General Motors тихо отказалась от цели полностью перейти на электротранспорт к 2035 году (данные Politico); CNBC: «Эйфория закончилась», автогиганты возвращаются к производству бензиновых машин — Ford, Volkswagen, Mercedes и другие пересматривают планы. Бо не можуть і не зможуть конкурувати з Китаєм, це визнали. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 55 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 55 хвилин тому biscont.com.ua/elektricheskaja-revoljutsija-v-kitae-podrobnyj-otchet-o-rynke-elektromobilej-za-pervoe-polugodie-2025-goda/ Электрическая революция в Китае: Подробный отчет о рынке электромобилей за первое полугодие 2025 года Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 21 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 21 хвилин тому China warns EV makers to stop price-cutting to protect the economy www.theguardian.com/business/2025/aug/05/china-warns-ev-makers-stop-price-cutting-production-involution 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
MaxS Опубліковано: 17 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 17 хвилин тому 4 години тому, Александр Аврамчук сказав: www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=59183 Виявляється, значний вплив на показники продажів автомобілів у салонах преміальних брендів здійснили дешеві електроавтомобілі з Китаю, які заполонили українські міста. В це важко повірити, але зростання частки електромобілів на українському ринку (95% яких було імпортовано з Китаю) зворотньо пропорційне частці ринку, яку займали преміальні авто. Тобто, якщо "електрички" зросли з частки 15% у січні до 25% у липні, то преміальний сегмент навпаки скорочувався з 21,2% до 15,8%. Цей тренд, який ми побачили, є дуже небезпечним для всесвітньо відомих брендів. І він свідчить про глибинні процеси, які відбуваються не тільки на українському, але й на світовому ринку. До 31.12.25р бум, поки ПДВ немає. Далі мабуть з'явиться вторичка на китайців. За півтора місяця потесдрайвив десяток електричок. Європейці з Китаю типа мерсу/ауді і тесла курять в сторонці на фоні Зікра. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз