Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Рекомендовані повідомлення

3 години тому, S_Vladimir_79 сказав:

а накидайте мені, будь ласка, варіантів авто з двз з такими основними параметрами: кросовер, повний привід, матрична оптика, 5,6 сек, до 30к $. 

Toyota RAV4 Prime (PHEV)

Привід: повний

Система: плагін-гібрид

Розгін: 5.8 с

Потужність: 302 к.с.

Оптика: адаптивна LED (матрична лише в топ-комплектації XSE)

Ціна (США): від $30 000–32 000 (на ринку США за базову LE/SE — вживані або акційні — в ЄС дорожче)

 

Lynk & Co 01 PHEV AWD (Китай / Європа)

Привід: повний

Система: плагін-гібрид

Розгін: ≈5.7 с

Оптика: сучасна LED, у деяких комплектаціях — матрична

Ціна (Європа): від €28 000–32 000 (залежить від країни)

Бонус: модель з «підпискою» — доступна як нова за $500/міс, або вживана до $30 000

 

BYD Song Plus DM-i (або DM-p — повний привід)

Тип: китайський середньорозмірний PHEV SUV

Привід: повний (у версії DM-p)

Розгін: ≈5.9 с

Оптика: матрична (у топових версіях)

Ціна (Китай / деякі країни ЄС): від $28 000–30 000

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, vadimv сказал:

Toyota RAV4 Prime (PHEV)

Привід: повний

Система: плагін-гібрид

Розгін: 5.8 с

Потужність: 302 к.с.

Оптика: адаптивна LED (матрична лише в топ-комплектації XSE)

Ціна (США): від $30 000–32 000 (на ринку США за базову LE/SE — вживані або акційні — в ЄС дорожче)

 

Lynk & Co 01 PHEV AWD (Китай / Європа)

Привід: повний

Система: плагін-гібрид

Розгін: ≈5.7 с

Оптика: сучасна LED, у деяких комплектаціях — матрична

Ціна (Європа): від €28 000–32 000 (залежить від країни)

Бонус: модель з «підпискою» — доступна як нова за $500/міс, або вживана до $30 000

 

BYD Song Plus DM-i (або DM-p — повний привід)

Тип: китайський середньорозмірний PHEV SUV

Привід: повний (у версії DM-p)

Розгін: ≈5.9 с

Оптика: матрична (у топових версіях)

Ціна (Китай / деякі країни ЄС): від $28 000–30 000

Дякую, але поки не живу в США 

а перший варіант мене влаштовує)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=59183

Виявляється, значний вплив на показники продажів автомобілів у салонах преміальних брендів здійснили дешеві електроавтомобілі з Китаю, які заполонили українські міста. В це важко повірити, але зростання частки електромобілів на українському ринку (95% яких було імпортовано з Китаю) зворотньо пропорційне частці ринку, яку займали преміальні авто. Тобто, якщо "електрички" зросли з частки 15% у січні до 25% у липні, то преміальний сегмент навпаки скорочувався з 21,2% до 15,8%.
 

Цей тренд, який ми побачили, є дуже небезпечним для всесвітньо відомих брендів. І він свідчить про глибинні процеси, які відбуваються не тільки на українському, але й на світовому ринку.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Американская судоходная компания Matson заявила, что больше не будет перевозить электромобили и гибриды, сославшись на опасность возгорания литий-ионных батарей.

Решение вступило в силу немедленно — после катастрофы судна Morning Midas, которое сгорело и затонуло в июне.

Литиевые аккумуляторы горят крайне мощно, выделяют ядовитые газы и могут вспыхнуть снова даже спустя несколько дней.

Такие пожары практически невозможно потушить — это показали случаи с кораблями Felicity Ace (2022) и Fremantle Highway (2023).

Некоторые города Германии уже запретили электромобили в подземных парковках. Один из норвежских паромных операторов — полностью на своих судах.

Рынок разворачивается вспять:

General Motors тихо отказалась от цели полностью перейти на электротранспорт к 2035 году (данные Politico);

CNBC: «Эйфория закончилась», автогиганты возвращаются к производству бензиновых машин — Ford, Volkswagen, Mercedes и другие пересматривают планы.

С 30 сентября в США отменяются федеральные субсидии — до $7 500 на покупку новых и $4 000 на подержанные электромобили.

В Китае — «кладбища непроданных электромобилей», продажи раздуты искусственно. Обещания «зарядки за 5 минут» — фантазии, — сообщают СМИ.

Источник

  • Хаха 1
  • Сумно 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, hause сказав:

Рынок разворачивается вспять:

...опять

"Це ж було вже!" ©

Ще у 19 сторіччі і на початку 20-го електромобілі випереджали у продажах (і на гонках) автомобілі з ДВЗ.

Потім була друга хвиля ейфорії у 70-х, потім третя у 90-х, потім четверта у 2010-х...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 минуты назад, hause сказал:

Американская судоходная компания Matson заявила, что больше не будет перевозить электромобили и гибриды, сославшись на опасность возгорания литий-ионных батарей.

Китайці побудують свої, BYD вже свої зробив

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 минуты назад, hause сказал:

General Motors тихо отказалась от цели полностью перейти на электротранспорт к 2035 году (данные Politico);

CNBC: «Эйфория закончилась», автогиганты возвращаются к производству бензиновых машин — Ford, Volkswagen, Mercedes и другие пересматривают планы.

Бо не можуть і не зможуть конкурувати з Китаєм, це визнали.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

biscont.com.ua/elektricheskaja-revoljutsija-v-kitae-podrobnyj-otchet-o-rynke-elektromobilej-za-pervoe-polugodie-2025-goda/

Электрическая революция в Китае: Подробный отчет о рынке электромобилей за первое полугодие 2025 года

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

China warns EV makers to stop price-cutting to protect the economy

www.theguardian.com/business/2025/aug/05/china-warns-ev-makers-stop-price-cutting-production-involution

 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, Александр Аврамчук сказав:

www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=59183

Виявляється, значний вплив на показники продажів автомобілів у салонах преміальних брендів здійснили дешеві електроавтомобілі з Китаю, які заполонили українські міста. В це важко повірити, але зростання частки електромобілів на українському ринку (95% яких було імпортовано з Китаю) зворотньо пропорційне частці ринку, яку займали преміальні авто. Тобто, якщо "електрички" зросли з частки 15% у січні до 25% у липні, то преміальний сегмент навпаки скорочувався з 21,2% до 15,8%.
 

Цей тренд, який ми побачили, є дуже небезпечним для всесвітньо відомих брендів. І він свідчить про глибинні процеси, які відбуваються не тільки на українському, але й на світовому ринку.

 

До 31.12.25р бум, поки ПДВ немає. Далі мабуть з'явиться вторичка на китайців. 

За півтора місяця потесдрайвив десяток електричок. Європейці з Китаю типа мерсу/ауді і тесла курять в сторонці на фоні Зікра.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...