Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Рекомендовані повідомлення

09.09.2024 в 08:10, irina1969 сказав:

 Продовження ....за флуд, перехід на особистості і т.і штраф  та бан 

 

 

Всі отримали свої нагороди?🔴

  • Дякую 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перед днем незалежності спонтанно у суботу вирішив прокататися на водоспад Кам'янка в Національному парку "Сколівські Бескиди".
В момент прийняття рішення заряд батареї складав 47%, і показувало 204 км ще запас (як воно його калькулює це окреме питання).
Відстань до водоспаду Waze показував 107 кілометрів в один бік, тобто 214 в обидва боки.

І тут у мене виник спортивний інтерес. Доїдем не доїдем. Без підзарядки. Повністю завантажене авто (я жінка троє дітей), коляска і трошки хламу в багажнику. 20 колеса. Резина "електрична", з низьким опором, як з заводу, це реально впливає.


Приїхав на водоспад, 106 км, розхід склав 14.8 (їхав нормально, не скажу що прям дуже економив, ну і плюс це дорога догори бо в Карпати).
Показометр мені почав показувати що залишилось 85 км і 21% :)

Тому почав їхати ну прям дуже акуратно, Travel Assist, ECO mode (воно тоді плавніше рушає плавніше розганяється), до педалі газу практично не доторкався. Населені максимум 70 по ПДР, траса 90 (а особо швидше недуже є і де їхати, траса завантажена і більшість по 1 смузі), навіть на "бетонці" з Миколаєва ті 20км заставив себе тошнити 90 в правому ряду (пару днів тому там летів 160, тестував максималку.. ну .. з гірки 165 вийшло) :) 
Кілометраж до пустої батареї почав рости (все таки з гір розхід завжди нижче).. і десь в Стрию (швидкісні зарядки є в Стрию і в Сколе, з тим якщо треба то проблем нема) вже побачив що реально доїхати додому.
Доїхав з залишком 3% або 9км. 

Кліма була виключена, так як на вулиці прохолодно і то небуло потреби, працював суто вентилятор без A/C. Дощу не було, тобто двірники, чи фари не працювали (тільки денні вогні).

Машина сама по собі дуже герметична і дуже добре зберігає тепло. Після ДВЗ це прям дуже відчувається, нема чим дихати. Воно якби плюс для зими, але літо осінь весна - без циркуляції повітря зовні неможливо там знаходитися, треба або вікна відкрити або включити обдув зовні або кліму.
 

По приїзді середній розхід Львів-водоспад Кам'янка-Львів склав 12.8 квт на 100.  Наразі це мій рекорд.

Тобто руйную міф про то що електричка це "біля розетки їздити". Навіть з наполовину зарядженою батареєю можна сміло по області кудась вирушати і особо не переживати.
 

 

  • Лайк 8
  • Дякую 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

То Ви ще не єкстремал,на 3% доїхати додому таки можно.Я трохи таксуванням почав займатися і іноді трапляються такі солодкі замовлення що гріх не узяти,тому вже маю величезний досвід їзди на голих прочерках,коло -%   і - прогнозованного пробігу,оптимальна швидкість 50 км/год,можно проїхати ще до 15 км,потім вмикається режим черепахи,реально на панелі загоряється намальована черепаха,авто само вимикає більшість додаткових функцій,обмежує швидкість,і кажуть що можно ще проїхати зо 5 км.Перевірити черепаху до кінці ще не доводилось,а ось по 2-3 км на ній їздив вже декілька разів.

Ну і на рахунок середнього розходу,то що пише машина не зовсім вірно,перевірено багато разів,бо маю власну зарядну станцію і завжди заливаюсь на 100 відсотків.Особисто у мене рекорд за 200 км 12,2 кВт/100,по факту через станцію 14,7.

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не полезно для батарейки так разряжаться и на 100% постоянно заряжаться, я всегда ограничиваю заряд до 80%, на 100 ставлю только когда нужно ехать из дому домой), Киев - Каменец-Подльский, ну или еще куда, а так не ухожу в ноль и не заряжаю до ста.

  • Лайк 2
  • Дякую 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 хвилини тому, seksinika сказав:

я всегда ограничиваю заряд до 80%,

Так само і в нас. До 100% тільки іноді. З тієї ж причини, що ви вказали.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...