Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Автівку якої торгової марки Ви придбали б  

25 користувачів проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

1 хвилину тому, vovarpd сказав:

Це би значно все спростило, тоже не розумію чому їх майже ніде нема. Але я один раз на початку літа бачив такий термінал на Powerdot в Польщі біля кордону біля Biedronka, втішився що от зараз швиденько випробую і заряжусь але не тут то було - з невідомих причин він не працював, можливо ще не встигли налаштувати :) 

Але поляки наче це впроваджують, кажуть що 70% клієнтів не хочуть додатків ) 
ecoekonomia.pl/2024/03/19/powerdot-70-klientow-woli-placic-za-ladowanie-auta-bez-uzywania-aplikacji/

гут. інфраструктуру для фріків відразу почали впроваджувати. З ростом продажів мабіть і для нормальних реднеків купюро і монетоприймачі врешті-решт поставлять :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, MaxS сказав:

З ростом продажів мабіть і для нормальних реднеків купюро і монетоприймачі врешті-решт поставлять :)

І будете в Польщі шукати, де доляри чи єври на злоті поміняти.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цікаво порівняти що змінилось в авто з моменту покупки весною. 
Для цьоого дивлюся в сертифікат який при продажу можна надати покупцю для ознайомлення, він офіційний з клауда Skoda, не підробиш мабуть, хоча трекінг пробігу можна відключити, але тоді і в сертифікаті це видно )
Пробігу чуть більше 7к за 5 місяців. Хоча наче багато їздив, але то по вихідних, а по буднях пробіги смішні тому якось так набігло.
Оновилася прошивка до 3.8, і появились нові дані про швидкість заряду.

З заводу було 50квт DC (125квт тоді була платна опція, ваген таке любив робити).
Зараз дозволили 135квт DC.
Нічого не доплачував.

Швидкість заряду 10%-80% зросла з 1 год 10 хв, до 36хв суто програмними методами.

Тобто купуючи нову електромашину можна мабуть розраховувати що швидкості заряджання під час гарантії можуть бути покращені без втручання в залізо і без доплат :)

image.thumb.png.61a1a96c8153b8c83bb0eb09af14ed81.pngimage.thumb.png.59b951418add4b0c4e6040dc0ba7565e.png

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А Тесла продовжує дивувати.

Tesla підтвердила, що новий Model Y Performance підтримує двосторонню зарядку — як для дому (V2H), так і для підключення техніки (V2L), пише портал ampercar.com.

Як пояснює electrek.co, це означає, що машина може працювати як «велика батарея»:

V2L (Vehicle-to-Load) — дозволяє живити прилади через спеціальний адаптер. Наприклад, інструменти, побутову техніку чи обладнання для кемпінгу. Потужність — до 11,5 кВт.
V2H (Vehicle-to-Home) — може подавати струм на цілий будинок під час відключення електрики. Для цього потрібен Powerwall 3 або інший сумісний інвертор.
Функція з’явиться через оновлення ПЗ наприкінці 2025 року. Поки вона працює тільки з адаптерами Tesla (вартість від 200 до 400 доларів), а для повного підключення дому знадобиться додаткове обладнання.

Раніше таку можливість офіційно мала лише Tesla Cybertruck, але тепер компанія підтвердила її і для Model Y Performance. Очікується, що згодом двостороння зарядка стане доступною й для інших моделей Tesla.

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Прикольная функция, у моего соседе СЕС на 40кВт и два Китайских БИДа у которых эта функция присутствует, по сути покупал Китайцев по причине ее присутствия, при отключениях света дом с машины как с повербанка электричество у него берет, грубо с двух машин 120кВт может использовать, дом у него не большей чуть больше 100 квадратов стоить тепловой насос, не знаю какое у него потребление но мой ТН на пике берет 4.6кВт при том что отапливает дом с 225 метрами отапливаемой площади, другими словами 3е суток зимою можно его греть.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, ця функція особливо у нинішніх реаліях додає неабиякої переваги подібним електричкам.

Ех, їм би ще замислитись над збільшенням місткості дверцят для баклажок з водою, взагалі б тоді ціни не скласти! )

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Фрай сказав:

Так, ця функція особливо у нинішніх реаліях додає неабиякої переваги подібним електричкам.

Ех, їм би ще замислитись над збільшенням місткості дверцят для баклажок з водою, взагалі б тоді ціни не скласти! )

Все є. Додатковий багажник під капотом.  Навіть чавунного казанка можна вкласти.

Змінено користувачем MaxS
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

100% и баклашки там поместятся и котелок, опять таки тряпка войдет из переднего кармана, даже электропривод ворот с ключами от новостройки :beer:, но с 21 года таки услышали требования одного блогера и добавили те кармашки в дверные карты).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Інформація яку мало який продавець готовий надати :) 
Німець в групі Skoda EvLounge (оф. саппорт шкоди у фейсбуці, доречі реально деколи прислухаються до порад, але ще ті слоупоки) розробив калькулятор для SOH. Все досить нетривіально, бо показометр на приборці враховуючи буфери мало про що говорить. Наприклад приборка 100% , BMS 96%, приборка 2%, а BMS 7+%. Так само мало про що говорить

Короче кажучи я зарядив свого еньяка до 100%. Записав цифри з ODB Carscanner.
Проїхав без підзарядок практично до нуля (по приборці 2%). Знову записав цифри.

В результаті вийшло 89%, деградація 11%. 
Рік випуску 2021, березень, тобто вже 4.5 роки машині і пробіг 89300 км.

Є QR код, хто хоче може скачати на MEB платформі (id4, etron ітп) пробувати рахувати.

Я ще попробую зарядити один раз підряд до 100% і ще раз розрядити, щоб відкалібрувати остаточно BMS, можливо цифра чуть чуть зросте, а може й ні.

Це в принципі добре що ваген тепер чесно пише всі ці дані (на відміну від корейців), мабуть дизельгейт свого часу навчив :) 



image.thumb.png.4a7ea4f1b038900d4acacaaba5e6ba88.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

у Byd з lifepo4 soh 90% після 260т. км. 

soh можна подивитися звичайним самим дешевим  універсальним  сканером через діагностичний порт. 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Александр Аврамчук сказав:

у Byd з lifepo4 soh 90% після 260т. км. 

soh можна подивитися звичайним самим дешевим  універсальним  сканером через діагностичний порт. 

Lifepo4 інша хімія. Вони очевидно ресурсніші.

До soh показометрів після корейців довіри нема. Треба інші методи.

А це у вашому власному byd такі вже цифри пробігу? Якщо так то вражає. Яка частина швидких зарядок була? Скільки реально їхав новим і їде після 260к?

Цікаво послухати власний досвід. 

Мій рейндж практично відповідає таблиці вище,при коректно вказаному середньому розходу, тому довіра до даного калькулятора є 

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 годин тому, vovarpd сказав:

Lifepo4 інша хімія. Вони очевидно ресурсніші.

До soh показометрів після корейців довіри нема. Треба інші методи.

А це у вашому власному byd такі вже цифри пробігу? Якщо так то вражає. Яка частина швидких зарядок була? Скільки реально їхав новим і їде після 260к?

Цікаво послухати власний досвід. 

Мій рейндж практично відповідає таблиці вище,при коректно вказаному середньому розходу, тому довіра до даного калькулятора є 

240 т.км. по автомобілю даного бренду з таким типом батарейки.  даним вірю. по перше ви самі сказали що це інша хімія, довше ходить. по друге, виробник заявле 2000 циклів до втрати 20% SOH. на цьому авто кількість циклів менше 1000. 240т.км. / 300км пробігу.  є статистика від інших власників з меншими пробігами.  

у нас термін володіння і пробіг суттево скромніше, тому власної статистики нема. я перевіряв покази сканера зарядкою до 100% розрядженої батареї. дані коректні. 

про досвід я вже трохи раніше писав. якщо щось цікавить конкретно, то задавайте питання, відповім. поки що нема розачарувань. навпаки.  авто радує.    

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В чому фішка VW ID UNYX дивлюсь їх останнім часом побільшало. Просто знайомий взяв собі шкоду еньяк то воно мозги робить постійно по електриці.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 хвилин тому, Костя Гаврилов сказав:

В чому фішка VW ID UNYX дивлюсь їх останнім часом побільшало. Просто знайомий взяв собі шкоду еньяк то воно мозги робить постійно по електриці.

які мозги? яж цікаво? 

VW ID UNYX багато тому що гарне співідношення ціни 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Александр Аврамчук сказав:

240 т.км. по автомобілю даного бренду з таким типом батарейки

Ясно. Вагени такі тоже зустрічав в інтернетах... вживу от небачив.

Це цілком ймовірно бо батарея старіє не тільки від пробігу,а й від віку.

В мене 299 циклів і 90к но хімія NMC. 
Думаю ще 100к мало б проїхати до падіння SOH з 89 до 80%, враховуючи що в перші роки SOH падає сильніше.

lfp очевидно в плані ресурсу і ціни поза конкуренцією (в мене такі в коридорі на випадок блекауту стоять).

 

 

2 години тому, Александр Аврамчук сказав:

у нас термін володіння і пробіг суттево скромніше, тому власної статистики нема. я перевіряв покази сканера зарядкою до 100% розрядженої батареї. дані коректні. 

це якраз як на мене коректний спосіб. Зарядити до 100%, дати постояти пару годин, щоб пройшло балансування, розрядити, списати дані з OBD по кількості кіловатів, буферів і т.п І самому порахувати. Що і робить той калькулятор вище. І навіть тут будуть коливання залежно чи літо чи зима.
Перевірити прогноз по рейнджу на основі тих даних і свій реальний рейндж - і буде реальна картина. В мене співпадає порахований SOH з рейнджом.

 

1 година тому, Костя Гаврилов сказав:

Просто знайомий взяв собі шкоду еньяк то воно мозги робить постійно по електриці.

А де він її купив? Бо я взяв і нуль проблем, але брав цілу не биту не фарбовану по верху ринку з чесним пробігом.

Там ще гарантія має бути діюча у нього (мені офіціали повідомили що гарантія в Україні підтримується).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...