Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Автівку якої торгової марки Ви придбали б  

32 користувача проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

19 минут назад, XL.pro сказал:

Іншими словами, якщо річний пробіг 15000 км,  час від часу заряджатися на платних заправках, то річна економія 1,5 тис.у.о., за 6 років = 9 тис.у.о.

За цей період, при ціні 25 тис.у.о., нове китайське авто втратить вартість на більшу суму, ніж "економія" за рахунок заряджання електроенергію.

Дякую.

З нових авто китайське втратить найменше, тому що воно, як правило, в своєму класі найдешевше серед всіх інших марок авто... подивиться скільки коштував наприклад новий Ягуар Епейс в 2020р і скільки зараз з пробігом 100-150к км, ось там втрати 😀

 В зв'язку з новими податками нове китайське авто за 25к сьогодні буде через 6-7 років з пробігом 100к коштувати тис до 15 у.е.... але це моя думка, може бути інакше, світ зараз дуже швидко змінюється.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Епейс до 22 года вообще очень на любителя машина), это как та же Тесла С до 15 модельного:beer:.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 ІМХО за 5 років ще кілька поколінь електричок зміняться. Сьогоднішній топ  буде вже застарілий. Це як перегони за останньою моделлю смартфона років 15 назад... Особисто мені простіше відпустити і не розглядати авто як актив з якоюсь залишковою вартістю.

З ДВС навпаки, чим новіше, тим недолугіше :)

Змінено користувачем MaxS
  • Лайк 6
  • Дякую 2
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сравнивать ДВС с электромобилем в принципе не корректно. Это как сравнивать кабриолет с грузовиком. Это автомобили для разных условий эксплуатации. Дизель хорош на трассе, длительных маршрутах. Бензин более универсальное авто, но дороже по топливу. Электричка только для города и с зарядкой дома по ночному тарифу. При том - желательно с небольшой батареей, чтоб не возить ненужное. Если электричку брать как универсальное авто с город/межгород с большой батареей то экономии нет и не будет. Во первых расход 20-25 кВт на сотню и зарядка по 15-18-20 гривен за кВт делает расход выше чем на дизеле, а во вторых зарядка по часу, а то и по нескольку часов (с очередью) очень быстро достает.

По этому электричка хороша в дополнение к дизельному универсалу как второе авто в загородном доме если заряжать по ночам и выезжать 50-60 км за раз. У меня стоит мицубиси ай миев с батареей обеспечивающей пробег летом до 100 км и зимой до 60. Стоимость ста километров пробега 25-50 гривен. 

  • Лайк 3
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не во всем я с вами согласна), но сравнивать таки не корректно, но только для города это перебор, я себе прекрасно за городом езжу по 500км. за поездку раз в неделю без дозорядки.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так не вопрос. Можно возить 100 кВт батарею каждый день используя 10% чтоб раз в месяц выкатать за раз всю. Но зачем? Для раза есть дизель.

На каждый день в пробках постоять - электричка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Invest-finans сказал:

Так не вопрос. Можно возить 100 кВт батарею каждый день используя 10% чтоб раз в месяц выкатать за раз всю. Но зачем? Для раза есть дизель.

На каждый день в пробках постоять - электричка.

"Для раза" держать отдельно дизель не жирно ли будет ? 😎 ... как по мне, то лучше в случае этого "раза" потерять час-другой на зарядках, чем мурыжить дополнительное дизельное авто в гараже.

Неделю назад супруга с дочкой ехали на Ниро 64квт в Бухарест, это 1000км, решили что раз два водителя, будут меняться за рулём и не останавливаться по дороге на ночлег. Выехали в 7-30, приехали в 12 ночи, 2ч 30мин потеряли на границе-пароме, около 2 часов на остановках-перекусах-зарядках. Итого 12 часов в пути, средняя скорость 83км/час, затраты на "топливо" 2000грн, т.е. 200грн на 100км = 3-4л дизеля. Как по мне никакого радикального отличия от поездки на ДВСе ... когда то любил на длинные выходные мотаться в Крым на Аккорде, так средняя выше 90 никогда не получалась, хотя скорости местами   под 200 доходили 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Игорь Long сказал:

"Для раза" держать отдельно дизель не жирно ли будет ? 

Если за городом живешь, то по любому 2 машины маст хэв.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, seksinika сказав:

Не во всем я с вами согласна),

Це дуже м'яко сказано. 

Знову розповідати про те, що на електричці  успішно їздимо не один рік і на короткі поїздки, і на ті, що вимірюються тисячами км, щось нема натхнення. 

З появою електрички бажання мати ще ДВС зникло назавжди. І не було випадку, щоб це бажання з'явилось. Електричка чудово справляється з усіма завданнями.

 

 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

48 минут назад, DimaF сказал:

Если за городом живешь, то по любому 2 машины маст хэв.

На 100% согласен, у нас так и есть... но почему обязательно одна електричка, а одна двс ? Если каждый на своей машине по своим делам и город-пригород/трасса постоянно хотя-бы 50/50, то я это пойму, а если одна из машин должна сделать поездку на 1000км раз в пару месяцев, а остальные 90% времени дыркаться по месту, то почему не 2 електрички? Я думаю, что это просто перестраховка, боязнь перед новым и неопробованным.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Игорь Long сказал:

но почему обязательно одна електричка, а одна двс ?

Д - Диверсификация в свете последних событий, не только у нас, но и в надвигающемся БП.....судя по событиям в мире.

На апрель май 2022 года идеально было иметь либо дизель+электро, либо бензин (газ) + электро.

В мирное время хоть 3 штуки по V8.....

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Всё правильно и логично, я и сам так думал ранее... но когда моя Санта Фе после покупки електричек проехала за полгода сотню км, в ней все резинки пересохли, ходовая скрипеть начала, а с под сальника масло погнало, то это не експлуатация авто, а его убивание 😎

Дочка с мужем посмотрели на нас, тоже Ниро себе взяли в январе, так теперь Хонда СРВ тупо стоит пылится... "мы на море на ней поедем", прислали фото с моря - Ниро за спиной, привозит дочка внуков потом к нам за тыс км - Ниро во двор заезжает... я як українець чудово розумію це наше " треба щоб було на всі випадки", але інколи це перебор 😀

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 хвилину тому, Игорь Long сказав:

... я як українець чудово розумію це наше " треба щоб було на всі випадки", але інколи це перебор 😀

Це спрацьовує фактор наявності страховки на випадок чогось.

От якби не було то може й проблеми б були конкретні, та хай навіть раз знадобилось їхати, а нема на чому і що тоді?

Зараз Чернігів страждає від блекауту то як там з однією електричкою виживати?

Ні, поки йде війна і є можливість то краще хай воно буде стояти «пересихати» ніж потім чухати потилицю чи битись лобом в стінку від безвиході.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

zn.ua/ukr/energetics/dotatsiji-bjudzhetni-vtrati-i-perevantazhennja-merezh-prikhovani-problemi-bumu-elektrokariv.html

Дотації, бюджетні втрати і перевантаження мереж: приховані проблеми буму електрокарів

Ще один аспект — роль «електричок» в енергосистемі України. Навіть якщо лише половина електрокарів стане на зарядку одночасно (вночі саме так і відбувається), це створить попит на додаткових 700–800 МВт·год, що еквівалентно середньорічній потужності одного енергоблоку АЕС. У поточних умовах це не критично, однак коли ворог щодня руйнує генерацію і відкрито говорить про плани нарощувати атаки по енергетиці, стимуляція споживання електроенергії виглядає абсурдно.

Ще більше проблем від додаткових споживачів може виникнути для електромереж. У періоди віялових відключень енергетики закликають обмежити споживання, коли електрика повертається в розетки, тому що у відведені чотири години населення намагається якнайшвидше запустити всі можливі прилади і зарядити всі батареї. Саме через це горять трансформатори і спрацьовують запобіжники. А тепер уявіть, що в новий осінньо-зимовий сезон ми входимо з армією електромобілів, що зросла за рік на 60%.

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, Игорь Long сказал:

але інколи це перебор

Ну вот сегодня например нам намекнули, что с электричеством могут быть проблемы, и еще даже не зима.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І як люди виходили з положення, що їздили на ДВС, на початку повномасштабки, коли ми їхали на електричці, а вони стояли годинами в кілометрових чергах в очікуванні палива на АЗС?  Якщо читати те, що тут постять, складається враження, що в країні бум на електрички і якби не вони, то з енергосистемою країни все б було добре при відключеннях :pozor:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це не тема для скиглення, чи ви вважаете, що людина яка купила електричку в Україні на 4 рік війни, геть нічого не усвідомлює???

Припинили флуд:evil:

  • Лайк 1
  • Дякую 1
  • Хаха 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 хвилин тому, outdoor24 сказав:

ВР підтримала продовження пільг на електрички ще на один рік.

 

докази де... не вірю.  

Першу поставили правку 1061 щодо продовження пільги на електрокари ще на 1 рік (до 2027-го року)

Правка набрала 248 голосів

P.S. Це доручення уряду. Тобто це ще не вважається прийнято остаточним, ще у листопаді Уряд має подати фінальний текст у листопаді.

Змінено користувачем Александр Аврамчук
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хотів би, аби телеграм-канали та ЗМІ не робили передчасних анонсів і перевіряли інформацію.

Ні, пільга по електрокарам не буде продовжена на наступний рік.

Так, дійсно, лоббісти, залучені імпортерами електрокарів протягнули правку в бюджеті першого читання, яка позбавляє армію 30 млрд.грн. Стільки ж скільки ми збираємо додатково з банків. Але ця «солодка тємочка», яка довго гуляла кулуарами парламенту, в них не пройде.

Потрібно зважати на два «пікантні нюанси», що позбавляють лобістів їх надій:

1. Правка протягнута через бюджет, що прямо суперечить одразу двум законам, а тому до другого читання не може бути прийнята.
2. ⁠Ця правка лише до першого читання, яка дає імпортерам хибну надію, що не справдиться.

Отже, ні, пільга на 2026 рік не продовжена і продовжена не буде. Не поспішайте з висновками .

Гетьманцев 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, DimaF сказал:

Ну вот сегодня например нам намекнули, что с электричеством могут быть проблемы, и еще даже не зима.

 

Это уже 4-я военная зима, я помню все эти проблемы с електрикой, был здесь и никуда не уезжал.... кстати и одно лето помню с постоянными отключениями и графиками. Но если в самом начале, как и многие здесь, боялся покупать електричку, то по результату пройденного спокойно проанализировал и понял, что просто теряю на этом время и деньги, при МОЁМ експлуатации машины ею вполне может быть електричка. Вполне понимаю, что у других может быть не так. 🙂

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...