msyrotenko Опубліковано: В п'ятницю в 07:38 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 07:38 Доброго дня, Хочу зробити тверде покриття на майданчику 5 соток на промисловому підприємтсву, де буде заїзжати вантажівка пару раз на місць 25т. Києвська область, грунт - пісок. Розлянув варіанти: бетон, готові бетонні плати, асфальт. Як я зрозумів, бетонне покриття виходить дешевше ніж плити і асфальт. Є пару питань: 1. Чи дистатньо буде шару бетону 20 см? 2. Яку арматуру брати, щоб покриття витримало навантаження? 3.Чи потрібен подвійний шар армування, чи може одного шару вистачить? 4. Знайомий пропонував покласти сітку армуючу d-5 мм (100*100 мм), але я так розумію, вона може не витримати? Враховуючи поточні ціни на бетон / метал хочеться оптимізувати ці витрати. Підкажть будь ласка. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: В п'ятницю в 11:08 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 11:08 У мене парковка у дворі такої товщини, робив спеціально аби потім міг заїхати тяжкий міксер, заїздив для розвантаження камаз з ФЕМами, стояв пів-дня, все ок. Армування 12-ю арматурою. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
msyrotenko Опубліковано: В п'ятницю в 12:56 Автор Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 12:56 (змінено) 1 час назад, Фрай сказал: У мене парковка у дворі такої товщини, робив спеціально аби потім міг заїхати тяжкий міксер, заїздив для розвантаження камаз з ФЕМами, стояв пів-дня, все ок. Армування 12-ю арматурою. Зрозумів. Дякую дуже. -товшина бетона яка у Вас? -з якіим кроком робили армування? -армування в один шар? Змінено В п'ятницю в 12:56 користувачем msyrotenko Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lastandr Опубліковано: В п'ятницю в 13:04 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 13:04 4 часа назад, msyrotenko сказал: 1. Чи дистатньо буде шару бетону 20 см? 2. Яку арматуру брати, щоб покриття витримало навантаження? 3.Чи потрібен подвійний шар армування, чи може одного шару вистачить? 1. Буде... даже с запасом, можна робити і 150мм, але під нею треба зробити щебеневу подушку 50-100мм 2-3. Арматура 12А400С, одна сітка 150х150мм 5 часов назад, msyrotenko сказал: 4. Знайомий пропонував покласти сітку армуючу d-5 мм (100*100 мм) 4.Така сітка применяется лише для стяжки, відмостки та доріжок 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
msyrotenko Опубліковано: В п'ятницю в 14:11 Автор Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 14:11 Підкажіть будь ласка, а якщо взяти 12 арматуру і вязати з кроком 200х200мм, чи буде це теж прийнятно? Чи все ж таки потрібно робити саме 150х150мм? P.S.: виявляється розмір комірки (200х200 чи 150х150) дуже впливає на бюджет (+30%), який і так вже десь у космосі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DimaF Опубліковано: В п'ятницю в 14:15 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 14:15 1 час назад, msyrotenko сказал: -товшина бетона яка у Вас? Для вас еще важно качество бетона, а не просто толщина. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lastandr Опубліковано: В п'ятницю в 15:20 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 15:20 1 час назад, msyrotenko сказал: а якщо взяти 12 арматуру і вязати з кроком 200х200мм, чи буде це теж прийнятно? Так, при товщині плити 200мм можно і 200х200... бетон краще замовлять заводский В20Р4 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: В п'ятницю в 20:27 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 20:27 (змінено) Усадкові або контрольні шви. Якщо товщина 8 дюймів (200 мм), то відстнь між швами повинна бути в 2-3 рази більшою тільки в футах = 8 х 2,5 х 0,3 = 6 м Тобто бажано зробити контрольні шви сіткою 6х6 м. Після закінчення бетонування замість накривання плівкою бажано нанести (розпиленням) на свіжий бетон "рідку мембрану" для контролю випаровування води (зниження кількості усадкових тріщин, а може і не з'являться), герметизації та підвищенню зносостійкості поверхні бетону. Прийде зима, якщо раптом буде сніг (зараз рідке явище), автівки почнуть на колесах завозити сіль і може початись проблемка з руйнуванням верхнього шару бетону. Знайшов такі штучки : systema.dp.ua/ua/p18326680-antisole-sredstvo-predotvraschayuschee.html sanpol.ua/ua/catalogue/gidroizolyatsionnaya-smesi/gruntovka-akrilovaya-teknokur-100/ stopvoda.in.ua/ua/p723840827-uprochnitel-betona-sika.html?srsltid=AfmBOoqqGbHiHOT1Ak_gSJ3zYF0rJuzgcNRMnimL6nlItQeZpj7t_17- Слідкуйте за тим, щоб шофер з беноновозу не доливав воду в бетон для підтримівання рухливості бетону на рівні Р4 Змінено В п'ятницю в 20:29 користувачем Propeller 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: В п'ятницю в 20:38 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 20:38 7 годин тому, msyrotenko сказав: Зрозумів. Дякую дуже. -товшина бетона яка у Вас? так писав же... 9 годин тому, Фрай сказав: У мене парковка у дворі такої товщини, робив спеціально аби потім міг заїхати тяжкий міксер Тобто 20см, 18-22 по замірам 7 годин тому, msyrotenko сказав: -з якіим кроком робили армування? -армування в один шар? В один, 20Х20, арматура не по центру. ближче до поверхні. пісок, щебінь, бетон В25, розмір парковки 6х4 у дворі і 1.5-2 метри перед воротами 17 хвилин тому, Propeller сказав: автівки почнуть на колесах завозити сіль і може початись проблемка з руйнуванням верхнього шару бетону. От надворі де чекала робоча машина і капала каша снігу є каверни у бетоні, це неминуче явище. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
АлександрБ. Опубліковано: В п'ятницю в 20:59 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 20:59 17 минут назад, Фрай сказал: В один, 20Х20, арматура не по центру. ближче до поверхні. Чому саме так ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: В п'ятницю в 21:34 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 21:34 54 минуты назад, Фрай сказал: От надворі де чекала робоча машина і капала каша снігу є каверни у бетоні, це неминуче явище. Неа Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: В п'ятницю в 21:43 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 21:43 Я ж не маю на увазі обробку бетону якимись дорогими матеріалами. ) 42 хвилини тому, АлександрБ. сказав: Чому саме так ? арматуру розміщують у товщі бетону в залежності від виду навантаження, в даному випадку вище від центру. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lastandr Опубліковано: В п'ятницю в 23:18 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 23:18 2 часа назад, Propeller сказал: Після закінчення бетонування замість накривання плівкою бажано нанести (розпиленням) на свіжий бетон "рідку мембрану" для контролю випаровування води (зниження кількості усадкових тріщин, а може і не з'являться), герметизації та підвищенню зносостійкості поверхні бетону. Прийде зима, якщо раптом буде сніг (зараз рідке явище), автівки почнуть на колесах завозити сіль і може початись проблемка з руйнуванням верхнього шару бетону. Знайшов такі штучки : systema.dp.ua/ua/p18326680-antisole-sredstvo-predotvraschayuschee.html sanpol.ua/ua/catalogue/gidroizolyatsionnaya-smesi/gruntovka-akrilovaya-teknokur-100/ stopvoda.in.ua/ua/p723840827-uprochnitel-betona-sika.html?srsltid=AfmBOoqqGbHiHOT1Ak_gSJ3zYF0rJuzgcNRMnimL6nlItQeZpj7t_17- 🤯👎 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 20 годин тому Поділитись Опубліковано: 20 годин тому 8 годин тому, Фрай сказав: арматуру розміщують у товщі бетону в залежності від виду навантаження, в даному випадку вище від центру. Ну і.... ? Який це випадок ? 1. Навантаження приходить знизу і зусилля намагається арматуру вигнути дугою (розтягнути). 2. Навантаження приходить зверху і зусиля намагається арматуру вигнути дугою (розтягнути). То де правильно розмістити арматуру ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dr.Yura Опубліковано: 19 годин тому Поділитись Опубліковано: 19 годин тому 47 хвилин тому, andrey_ka сказав: Ну і.... ? Який це випадок ? 1. Навантаження приходить знизу і зусилля намагається арматуру вигнути дугою (розтягнути). 2. Навантаження приходить зверху і зусиля намагається арматуру вигнути дугою (розтягнути). То де правильно розмістити арматуру ? в 2 шари армувати щоб не гадати. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
АлександрБ. Опубліковано: 17 годин тому Поділитись Опубліковано: 17 годин тому (змінено) 2 часа назад, Dr.Yura сказал: в 2 шари армувати щоб не гадати. Ну, це зрозуміло ... За універсальним народним прислів'ям - Краще переїсти, чим недоспать. Але ж ТС воліє оптимізувати фінансові витрати, тим більще, судячи з розмірів його плити, - там є про шо говорити. 5 соток ! ! ! Це фіра арматури ! Змінено 17 годин тому користувачем АлександрБ. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
АлександрБ. Опубліковано: 17 годин тому Поділитись Опубліковано: 17 годин тому (змінено) 11 часов назад, Фрай сказал: арматуру розміщують у товщі бетону в залежності від навантаження, Ця частина речення вірна ! Яке у даному випадку, в плиті ТС-а, навантаження, і як має працювати плита ? Змінено 17 годин тому користувачем АлександрБ. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lastandr Опубліковано: 8 годин тому Поділитись Опубліковано: 8 годин тому 5 часов назад, АлександрБ. сказал: Яке у даному випадку, в плиті ТС-а, навантаження, і як має працювати плита ? Під час руху автотранспорта на таку плиту будуть діяти як статичні так і динамічні навантаження, тому остаточний вибір діаметрів арматури, кроку та места встановлення повинен ґрунтуватися на інженерному розрахунку несучої здатності, який враховує реальну вагу авто, а також детальні характеристики ґрунту на ділянці, але він е досить складним. Через шо ми звичайно користуємся типовими рішеннями та своїм опитом виконання подібних робіт... 11 часов назад, andrey_ka сказал: 1. Навантаження приходить знизу і зусилля намагається арматуру вигнути дугою (розтягнути). 2. Навантаження приходить зверху і зусиля намагається арматуру вигнути дугою (розтягнути). Навантаження на цю плиту будуть діяти зверху, а знизу їм будуть протидіяти сили тиску та трения грунта. Ось приблизна така буде епюра моментів: Розтягнутими будуть як нижня так і верхня зони плити. Зрозуміло, шо найкраще тут поставити подвійну сітку, але враховуючи, шо зверху момент відносно малий, можно зробити і с одной. Тем паче, шо в замовника обмежений бюджет. Ми такі плити робили( і не оду )... досі не було ніяких випадків руйнування...3 раза тьфу...😎 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
АлександрБ. Опубліковано: 6 годин тому Поділитись Опубліковано: 6 годин тому Дякую за розгорнуту відповідь. 1 час назад, lastandr сказал: на інженерному розрахунку несучої здатності, який враховує реальну вагу авто, а також детальні характеристики ґрунту на ділянці, але він е досить складним. Так, згоден. Краще все ж виконати розрахунок, бо там, крім перелічених Вами, є ще купа нюансів. 1 час назад, lastandr сказал: але враховуючи, шо зверху момент відносно малий, можно зробити і с одной. Не впевнений, це ризик. Потрібно більш детальне ТЗ від ТС-а. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
msyrotenko Опубліковано: 5 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 5 годин тому 1 час назад, АлександрБ. сказал: Потрібно більш детальне ТЗ від ТС-а. Навіть і не знаю, які ще деталі я можу додати окрім наведених вище. 21 час назад, lastandr сказал: 🤯👎 Я так розумію з Вашої реакції, шо цього не потрбіно робити, чи не так? 2 часа назад, lastandr сказал: але враховуючи, шо зверху момент відносно малий, можно зробити і с одной. Тобто варто робити шар армування саме нижче від центру, якщо це один шар армування? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
АлександрБ. Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому (змінено) Звернемося за додатковою інформацією до ТС. . В 12.09.2025 в 10:38, msyrotenko сказал: Доброго дня, Хочу зробити тверде покриття на майданчику 5 соток .... ... Підкажть будь ласка. Доброго ! Щоби поради були для Вас більш якісні та комплексні, було би слушно надати більше інформації : 1. Історія ділянки під майбутній бетонний майданчик : - грунт природній, неторканий, без ям, канав, котлованів, що були засипані за останні 10-15 років. - грунт навезений, насипний, намивний, піднімався рівень, ... 2. Наявність на ділянці вже існуючих люків, колодязів, підземних комунікацій. 3. Рівень грунтових вод (наявність навкруги болот, ставків, ....). 4. Намалюйте конфігурацію плити, з розмірами. 5. Детально, з розмірами, намалюйте участок-зону заїзду на плиту. 5. З якої "дороги" буде заїжджати транспорт безпосередньо на бетонну плиту? Це : - капітальна, надійна дорога з твердим покриттям, з систематичним рухом ? - тимчасова дорога-під'їзд з насипним покриттям ? - просто грунтовий проїзд ? 6. Наявність на Вашому підприємстві важкого устаткування, монтаж та демонтаж якого може потребувати заїзд важкого крану. 7. Вірогідність заїзду великогабаритних, великотонажних фур у майбутньому. 8. Чи планується влаштування водовідведення дощової/талої води з поверхні плити ? - як ? - куди ? 9. Навність на/в плиті інженерних комунікацій : - стовпи освітлення, - крани з водою, - ... 10.Інша, важлива на Ваш погляд, інформація. Дякую. Змінено 5 годин тому користувачем АлександрБ. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lastandr Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому 1 час назад, msyrotenko сказал: шо цього не потрібно робити, чи не так? Скажем так, необов'язково.. 1 час назад, msyrotenko сказал: Тобто варто робити шар армування саме нижче від центру, якщо це один шар армування? При товщині плити 150мм ми зазвичай ставимо під сітку фіксатори арматури 55-65мм, а при 200мм 80-90. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз