Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Технологии отделки гипсокартонного потолка под покраску.

Vadim V.

Рекомендовані повідомлення

В місцях де потрібно підслити каркас застосовую такі саморобні "гусаки" з відходів УД профіля. Бо теперішні підвіси теж -фольга

IMG_2675.thumb.jpg.e9c9ae0ed8414fbc602f6354e97ad819.jpg

IMG_2676.thumb.jpg.18d8e21c71574305f5a355b0ddd19867.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Особисто я, роблю в каркас в один ярус для збереження висоти приміщення. Квадратно-гніздовим методом. Зараз 60 -40 оскільки профіля з кожним роком, все з тоншої фольги випускають укр. виробники:evil:.

Підвісів по тій же причині теж більше. На фото старі стелі, колись робив 60-60см. квадратно-гніздовий.

Вся суть в тому, що гіпсокартон кріпится тільки до СД профіля. Приблизно8 см. від стіни. Картон не провисає, особливо- 12.

Уд профіль в моєму випадку, помагає тільки як монтажний .. вставити СДшку, прикріпити нитку.

Після монтажу, текси, якими кріпився СД профіль до Уд - викручую. Сд профіль повинен свобідно лежати в Удечці з пів см. зазором

В подальшому, між стіною і гіпсокартоном залишаю зазор. Якщо багет- то зазор не заробляю, якщо без багет, то еластичними шпаклівками "фюгенфюгер" або Уніфлот".

 

Вроде все к удэшки крепят,но обязательно с зазором и всё ОК.А вы даёте возле уд ещё и сд профиль,не вижу разницы прикрутить к уд или к сд,который в 8см. от удэшки,не перерасход ли это материала?У меня практики нет,высказываю мысли вслух,может напишут мастера,которые делают традиционно?Вот то,что выкручиваете саморезы крепления сд к удэшки,это толково(не будет проблем с бугорками)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Скажите какую фольгу сейчас продают?

И какая разница в цене между фольгой и нормальными профилями?

 

Правда ли что влагостойкий гипсокартон не всегда по качеству влагостойкий?

Что необходимо сделать, чтобы усилить его влагостойкость?

 

Есть ли краски которые достаточно пластичные, чтобы компенсировать (скрыть) растрескивание шпаклевки на гипсокартоне?

Их название?

 

1 Качество гипсокартонных профилей старая тема. Хороший профиль всегда тяжелый.

2 правда. Используйте краску для влажных помещений. Грунтовку под плитку. И гидроизоляцию на пол и стены в районе душа.

 

Я использую mapegum, но есть аналоги и у церезита и у силтека

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вроде все к удэшки крепят,но обязательно с зазором и всё ОК.А вы даёте возле уд ещё и сд профиль,не вижу разницы

Якщо, кріпити до УД, то тоді викручувати з Уд профіля дюбеля.:)

Головна суть такого монтажу, щоб потолок, був незалежним від несучих стін, коли стіни будуть давати усадку. Потолок, тримається тільки за рахунок кріплень до чорнової стелі.

Уд профіль, застосовую тільки для полегшення монтажу.

Уд профіль, взагалі б не давав і робив по технології Кнауф, як тут на відео.

Якщо, не потрібно економити висоту, то такий монтаж є ідеальний. Але, для такого монтажу, потрібні нормальні профіля, ( тіж таки Кнауф ... оригінальні і значно дорожчі), а не з фольги (фольгою, умовно називаю теперішні профіля укр. виробництва)

Плюс, в мому випадку, економія висоти приміщення.

За приблизно- 8 років такого монтажу, ще не було жодної тріщини.

Приблизно 1 рік тому, на одній новободові два клоуна розширяли гаражні ворота ... вибили стару перемичку і на розчин поставили нову:o. Звісно будинок дав усадку, по всій вертикалі стіни пішла тріщина, навіть в санузлі розтріскалась плитка. На нашій стелі з Г/К жодної мікротріщинки.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

не перерасход ли это материала?

В основному, через більшу кількість крабових зєднань.

Перерозхід профіля, через погану якість профіля.

Якось, пригадую підраховував... на 20метрів квадратних стелі - перерозхід приблизно 200-300 гривень.

Зато, потім не потрібно купляти "Болівію"(1 літра-250 грн.) , для заробляння тріщин;)

 

Добавлено через 11 минут

а что по стенам ,есть какое ноухау?:)может где тема есть,дайте ссылку,плз.

Вище мною описані стелі, це ніяке не ноухаву:) Вже не одноразово зустрічав такий монтаж і в других майстрів.

Додам ще, що в бетону стелю, не бажано кріпити підвіси на пласмасові дюбеля, бо пласмаса при зміні температур розширяється, а при високій температурі ( невеликий пожар) - плавиться. Використовую тільки Клінкери, або закльопки.

Що Ви маєте на увазі, про які стіни?

 

Добавлено через 20 минут

А вот... нарив більш-менш схоже відео:)

Тільки в мене профіль гірший, тому й розмір квадратно- гніздових ячейок щільніший.

Хоча по інструментом в мєлочах від них відстаю, зато шпаклювати сплошняком, я їх би переучувавЖ-)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Что то я подустал от продвижения квадратно-гнездового метода.Может он хорош,но абсолютно все мастера,которых я знаю,причём не только с нашего форума,делают профиля через 40 см,перемычки-только на резанных швах.Крабы-вообще прошлый век,провисают они и на резанных стыках горбы получаются.Буквально позавчера закончил крутить где то 300 м2 гипса-была идейка сделать фото мастер класс,наподобии как сделал о стяжке и штукатурке-с описанием некоторых ньюансов и хитростей-но подумал,что это и так все знают.Обещаюсь сделать и выложить,но пока вроде гипса не намечается,а в том доме осталось лишь пару небольших комнат-неинтересно.Ведь самое сложное- сделать идеально ровный в 0 потолок в одном уровне в большом помещении.Да и профиля современные не надо хаять-покупайте 0,55 металл,и всё будет гуд,благо выбор есть.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Что то я подустал от продвижения квадратно-гнездового метода.Может он хорош,но абсолютно все мастера,которых я знаю,причём не только с нашего форума,делают профиля через 40 см,перемычки-только на резанных швах.Крабы-вообще прошлый век,провисают они и на резанных стыках горбы получаются.Буквально позавчера закончил крутить где то 300 м2 гипса-была идейка сделать фото мастер класс,наподобии как сделал о стяжке и штукатурке-с описанием некоторых ньюансов и хитростей-но подумал,что это и так все знают.Обещаюсь сделать и выложить,но пока вроде гипса не намечается,а в том доме осталось лишь пару небольших комнат-неинтересно.Ведь самое сложное- сделать идеально ровный в 0 потолок в одном уровне в большом помещении.Да и профиля современные не надо хаять-покупайте 0,55 металл,и всё будет гуд,благо выбор есть.

Ну напевно, це вже діло в звичці, я так робив і буду робити, бо за багаторічний досвід жодної скарги на мікротріщини... і я доречі ще ніколи не клеяв, стеклохолст сплошняком на стелю.

Мій варіант, якщо дещо більша площа, чи в подальшому, ще яруси, це теж спочатку як і у Вас основні, несучі, через 40 см. а потім перевязка 60см.

Коли каркас 60-40см. то легше в подальшому кріпити наступні яруси .. кола, овали і т.д.

Якщо площа менша і стеля одноярусна, то квадратно-гніздовий 60-60см.

Краби не провисають, кріпляться на текси жорстко, а щоб не горував профіль, потрібно обрізати не ножницями, а болгаркою.

В збільшені часу монтажу особливої різниці не бачу, оскільки робота вже поставлена, як на конвеєрі.

Перерозхід матеріалу, для такої конструкції як стеля на довгі роки, то як на мене не великий.

Переконувати не збираюсь, якщо Ви звикли- так як Ви звикли, якщо не виникають тріщини... то все ГУД;)

 

Добавлено через 11 минут

Вот даю узел

 

%D0%97%D0%B9%D0%BE%D0%BC%D0%BA%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%8C+%D0%B5%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BD+19.03.2010+01519.jpg

 

что скажите?

 

Те що Ви зробили зазор СД від УД, це вже- плюс.

Те що гіпсокартоном звязали СД і УД, то все буде залежати від таких факторів;

1. Просадка будинка на скільки в вас добротній фундамент.

2 Від чорнової стелі, якщо дерево, то як воно себе веде

3. Якщо плити перекриття, то як Ваші сусіди зверху святкують Новий рік.:)

4. В якому районі ви живете... бо я не далеко від Карпат, цей район дещо більш сейсмологічний, часто бувають незначні землетруси.

5. Тай взагалі, планета Земля крутиться, а не стоїть на місці:lol:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мастерок,давайте мастер класс,много не мало)))

 

Добавлено через 4 минуты

Что то я подустал от продвижения квадратно-гнездового метода.Может он хорош,но абсолютно все мастера,которых я знаю,причём не только с нашего форума,делают профиля через 40 см,перемычки-только на резанных швах.Крабы-вообще прошлый век,провисают они и на резанных стыках горбы получаются.Буквально позавчера закончил крутить где то 300 м2 гипса-была идейка сделать фото мастер класс,наподобии как сделал о стяжке и штукатурке-с описанием некоторых ньюансов и хитростей-но подумал,что это и так все знают.Обещаюсь сделать и выложить,но пока вроде гипса не намечается,а в том доме осталось лишь пару небольших комнат-неинтересно.Ведь самое сложное- сделать идеально ровный в 0 потолок в одном уровне в большом помещении.Да и профиля современные не надо хаять-покупайте 0,55 металл,и всё будет гуд,благо выбор есть.

 

перемычки-только на резанных швах -это вы имеете ввиду перемычки там где один лист к другому примыкает?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мастерок,давайте мастер класс,много не мало)))

 

Добавлено через 4 минуты

 

 

перемычки-только на резанных швах -это вы имеете ввиду перемычки там где один лист к другому примыкает?

Да,на торцах плит-короткий шов.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я так и думал делать.значит зазор мы делаем между стеной и гк,а листы ложим вплотную?

Листы-тоже с зазором в пару мм,я для этого шурупы в швы закручиваю,они как раз и дают необходимый зазор.После монтажа ГК-выкручиваю.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Листы-тоже с зазором в пару мм,я для этого шурупы в швы закручиваю,они как раз и дают необходимый зазор.После монтажа ГК-выкручиваю.

Ви робите зазор, в поперечних швах і в фабричних теж?

Зазор я роблю тільки в поперечних і прорізаю їх під кутом, роблю кромку для щільнішої забивки шпаклівки.

А для чого, в фабричних швах робити зазор?:(

В них і так після монтажу утворюється кромка... спочатку углублення для шва, а потім сам край листа під кутом. Практично, шпаклівка заходить, аж під самий профіль.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А для чого, в фабричних швах робити зазор?

Ото... собі подумав... напевно, Ви все ж таки, маєте рацію, по крайній мірі гірше від таких зазорів не буде.

Гіпсокартон, при зміні температурних режимів веде себе, дещо схоже як дерево... набирає вологості розбухає, потім при включеному опалені всихається.

Ще, плюс в тимчасово закручених самонарізах в тому, що легше виставити лист при монтажі по центру профіля, бо є точки опори. Осбливо, коли працюють двоє... в одного зріст метр з капелюхом, в другого в руках ще й шуруповерт і обойма самонарізів в проміжках між зубами:lol:

Напевно, візьму собі ,такий метод на вооружениє.:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Была такая мысль, что если между торцами с кромкой не будет зазора, то торцы не смогут заполнится шпаклёвкой и там будет щель и при расширении это даст возможность листу двигаться. Некоторые утверждали, что это один из великих секретов отсутствия трещин.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Была такая мысль, что если между торцами с кромкой не будет зазора, то торцы не смогут заполнится шпаклёвкой и там будет щель и при расширении это даст возможность листу двигаться. Некоторые утверждали, что это один из великих секретов отсутствия трещин.

 

Шпаклівка, повинна бути еластичною( фюгегфюгер, уніфлот, Ардо) і служити, як компенсатор при розширені Г/К листів.

На поперечних зрізах, без прорізаної кромки, Ви просто накладете мінімальний слой шпаклівки по поверхні, а не запакуєте її щільно між плитами.

Неодноразово бачив, після інших майстрів, як виникали тріщини не по середині в армуючої сітки, чи паперової стрічки, там де власне і знаходиться стик Г/К листів, а по їхнім краям. Сітка, ніби відклеювалась від Г/К.

В таких випадках, я одразу вказував " постраждалому":), на те що не прорізана кромка. Після демонтажу, пирога поперечного шва, був завжди правий. Часто, зустрічав, затянуті шви - ізогіпсом:fool:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Після демонтажу, пирога поперечного шва, був завжди правий. Часто, зустрічав, затянуті шви - ізогіпсом:fool:

И не факт,что с Изогипсом потрещит.У меня на даче(ремонт идёт вечно)стоит кусок стены(ради прикола) с забитыми Сатеном турецким швами,без сетки(Всё равно будут плотные обои).Уже года два.Так пока даже волосяных трещинок нет.Бывает и такое.:)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

И не факт,что с Изогипсом потрещит.У меня на даче(ремонт идёт вечно)стоит кусок стены(ради прикола) с забитыми Сатеном турецким швами,без сетки(Всё равно будут плотные обои).Уже года два.Так пока даже волосяных трещинок нет.Бывает и такое.:)

 

Конечно бывает, но строитель должен соблюдать технологию

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Листы-тоже с зазором в пару мм,я для этого шурупы в швы закручиваю,они как раз и дают необходимый зазор.После монтажа ГК-выкручиваю.

 

Зазор между стеной тоже таким способом выполняете?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можно и таким,но это уже немного перебор.Просто когда ставим лист-упираем его в стену и затем слегка смещаем от неё,буквально на пару мм,и начинаем шить картон.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посмотрел видео как немцы гипс шпаклюют за 30 минут под покраску , подскажите, где накосячили? :D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы видели в реале качество любых отделочных работ в Европе,штатах?Они и рядом с нашим не стоят.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...