Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

elitstroy и пилорама из Нежина - высший негатив

Uvex

Рекомендовані повідомлення

Ближе к ядру - тяжелей. Это точно касается хвойных пород.

І це пише спец? :D Маячня! В ядрі найлегше, найтяжче зовні, біля кори де йде обмін речовин (найвища вологість) Ж-)

Юра, а чому ти прийняв сирий ліс якщо заплатив за сухий? Зазвичай під час прийому/передачі підписують видаткові документи із припискою "претензій не маю", і після цього рекламації щодо якості виставляти марно або "бачили очі що брали, їжте хоч повилазьте...".

А тепер явно видно порушення технології складування і зберігання - а якби ти ліс не прийняв і він повернувся б назад то на пилорамі переклали б як треба і він мав би товарний вигляд. А так ти ліс взяв, можливо насипом склав, і поки перевозив його й покрутило. В таку спеку відлік йде на хвилини - щойно батькові відвозив півкуба шалівки то за півтори години перевезення вже побачив порушення геометрії, а тут 5 днів :o Порада на майбутнє: після розвантаження негайно скласти як потрібно на чимтонші рейки і бажано привантажити, десь вже описував як правильно. Так як у тут

IMG_0658.JPG

це неправильно, бо по-перше, кінці й середина звиснуть по-любОму, а по-друге велика площа дотику - поки висохне може почорніти в тих місцях, + потрібна вентиляція, в гаражі це не дуже зручно, і не на сонці бо потріскає. Звичайно можна перекладати і під час розвантаження, але треба мати наготові рейки, місце й час - "з коліс" це рідко вдається, зазвичай зсипають, а потім перекладають без поспіху.

Що робити? Намагатись повернути і звинувачувати пилораму - марна справа, бо ліс був хоч і сирий, але мав товарний вигляд, а покручений він нікому не потрібен, максимум це повернути вартість сушки - було б добре, але це не ті гроші за які варто виїдати собі мозок - хай буде платою за досвід, він безцінний, думаю елітстрой втратив значно більше через ганьбу і свої безглузді відписки.

Як бути? Раджу гарно намочити дошки зі шланга, перекласти правильно на рівній поверхні, і добре привантажити, думаю вирівняються, а якщо ще й кілька разів перекласти (нижні наверх і навпаки) то майже напевне набудуть пристойного вигляду :beer:

І так неправильно

IMG_0669.JPG

На таку довжину, думаю там ~3м потрібно хоча б 4 рейки (відстань 0,75м), бо в тебе вийшло ~1,5м - це багато, прогнеться, в ідеалі має бути 0,5-0,6м, під дошки менше, під брус можна більше.

Навіс необов’язково на такій висоті, можна 5-10см над стосом - достатньо, згодом перекласти низ наверх, частіше - краще

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

tapok, Спокойней! Я говорил о СУХОМ лесе!Так вот- сухая заболонь легче чем прилегающие к ядру
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не "сухом", а однакової вологості, як на мене дерево не має показника "вологість ядра" і "вологість заболоні", є загальна вологість деревини, і у зовнішньої частини вона вища. Можливо ви говорите про щільність і відповідно вагу, то також не факт, особливо у хвойних, тим більше "отличаться прилично"

 

 

З.І. ніщо так не виводить з себе як заклик "заспокойся" :D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2tapok:

 

спасибо за комментарии. но эта тема - не о том, как я неправильно складировал лес. а о том, что не напарили не то, за что я заплатил.

 

и я не видел этого на момент загрузки дерева в машине. 12 кубов - это немалый объем. я каждую доску не проверял

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А дарма, можна було б і перевірити. Дехто кожну плитку перевіряє при купівлі - має право. А тут 30%. І можна було повернути ліс навіть після того як було виявлено, що він не той, за який заплачено, думаю на пилорамі забрали б без питань, тільки повернення за чий рахунок? Зазвичай (точніше завжди) у такому випадку повернення відбувається за рахунок покупця (про 14 діб і умови повернення пам’ятаємо).

Тепер питання кого "брати за горло". Елітстрой? Треба глянуть реально на речі - особисто він точно не при справі, його проблема лиш у тому, що неадекватно намагається довести свою правоту, ну і він взяв гроші. Пилорамника? Може й так. А може й ні - може це "самодіяльність" вантажників або банальна помилка. Таке буває. У будь-якому випадку початково зі свіжопилом проблему визнали і пообіцяли повернути за сушку, але коли питання стало про бракування 30% матеріалу то це для них виявилось занадто. Принаймні мені так вбачається у цьому ключі. Далі, погодьтесь, що ліс покрутило і він став непридатним то це не вина обвинувачуваного і іже з ним, а твоя, адже те що ліс сирий виявилось відносно швидко - під час розвантаження. Можна було б повернути, а можна було б вжити заходів і він був би придатним до використання, і тоді з чистою совістю вимагати різницю грошей за сирий, думаю її б повернули

Коротше знав би прикуп - жив би краще, а так маємо те що маємо :(

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А дарма, можна було б і перевірити. Дехто кожну плитку перевіряє при купівлі - має право. А тут 30%. І можна було повернути ліс навіть після того як було виявлено, що він не той, за який заплачено, думаю на пилорамі забрали б без питань, тільки повернення за чий рахунок? Зазвичай (точніше завжди) у такому випадку повернення відбувається за рахунок покупця (про 14 діб і умови повернення пам’ятаємо).

Тепер питання кого "брати за горло". Елітстрой? Треба глянуть реально на речі - особисто він точно не при справі, його проблема лиш у тому, що неадекватно намагається довести свою правоту, ну і він взяв гроші. Пилорамника? Може й так. А може й ні - може це "самодіяльність" вантажників або банальна помилка. Таке буває. У будь-якому випадку початково зі свіжопилом проблему визнали і пообіцяли повернути за сушку, але коли питання стало про бракування 30% матеріалу то це для них виявилось занадто. Принаймні мені так вбачається у цьому ключі. Далі, погодьтесь, що ліс покрутило і він став непридатним то це не вина обвинувачуваного і іже з ним, а твоя, адже те що ліс сирий виявилось відносно швидко - під час розвантаження. Можна було б повернути, а можна було б вжити заходів і він був би придатним до використання, і тоді з чистою совістю вимагати різницю грошей за сирий, думаю її б повернули

Коротше знав би прикуп - жив би краще, а так маємо те що маємо :(

 

Давайте смоделируем ситуацию.

Вы хотите законсервировать много банок помидоров. Заказываете через дилера спелые помидоры (условие договора - спелые).

Вам привозят грузовик помидоров насыпью. Вы их сваливаете на землю, а там 33% зеленых.

 

А если серьезно. То опишу хронологию событий.

 

15 марта, 2 месяца до дня "Ч": я делаю заказ у Elitstroy (7 кубов необрезной и 3 куба обрезной сухой ольхи). Получаю подтверждение, что заказ будет готов через 3, максимум 4 недели. Соглашаюсь.

 

21 марта: я доказазываю еще 0.3 куба обрезной сухой ольхи и 1.44 куба обрезной сухой сосны (для поперечин). Меня просят в тот же день внести оплату взамен на бесплатный прогон через рейсмус всех 3.3 кубов обрезной ольхи. Перед аэропортом мчу в офис ХЛ-студио и оплачиваю. Ждем.

 

15 апреля, месяц до дня "Ч": звоню на пилораму и говорю, что время пришло. давайте доставлять доску.

в ответ получаю: ок, ок.. на выходных скорее всего будет.

звоню перед выходными. трубку никто не берет.

 

28 апреля: в которых раз звоню на пилораму, получаю сначала обещания все сделать на выходных, потом просто мороз и неотвеченные звонки.

сообщаю elitstroy, что заказ уже просрочен на 2 недели.

 

1 мая: наконец-то созваниваюсь с пилорамой, прошу пофуговать необрезную доску (за мои деньги). получаю согласие.

 

3 мая - 12 мая: постоянные звонки на пилораму и elitstroy. Высказываю недовольство по задержке заказа, требования в скором порядке его выполнить.

 

15 мая, день "Ч": я еду в Нежин пересчитывать доску и для того, чтобы организовать доставку (elitstroy ее не организовал). наблюдаю, как остатки заказа допиливаются прямо на моих глазах. объем вроде был небольшой, поэтому я не поднимал этот вопрос.

 

15 мая, вечер: мы привозим доску в Киев. начинаем разгружать. и видим, что треть досок тяжелые и мокрые.

 

16 мая, утро: я звоню elitstroy и высказываю недовольство тем, что доска сырая. он говорит, что займется вопросом. мне звонит Андрей с пилорамой, признает вину, предлагает сделать скидку на следующие заказы. я отвечаю, что следующих заказов не будет и требую вернуть деньги за то, что лес был не посушен. по формуле: стоимость услуги сушки * объем свежепила.

меня спрашивают, какой объем? я говорю, что на выходных посчитаю.

и уезжаю в командировку.

 

18 мая, пятница: я начинаю перевозить мокрый лес к отцу на дачу. сооружаю навес. справляюсь к понедельнику.

Выходит около 4 кубов. Заявяляю пилораме: вернуть стоимость сушки 4 кубов леса.

получаю согласие и намерение вернуть 1200 грн в ближайшее время.

 

19 мая - 15 июня: периодически звоню на пилораму и elitstroy. сначала обещания все разрешить в ближайшее время, потом на пилораме перестают брать трубку.

 

15 июня я, понимая, что от меня морозятся, создаю эту тему, где указываю причины моего недовольства:

- просроченый заказ

- треть доски приехала не в том виде, в котором я ее заказывал (не сухая)

- часть доски покрутило (на тот момент еще не знал, сколько).

 

16 июня я впервые после 2-недельного отсутствия (командировка зарубеж) попадаю к отцу на дачу. Вижу, что почти вся обрезная доска покручена.

Добавляю фотографии сюда, выдвигаю новые требования.

 

Как итог, ни одни из моих требований не были выполнены (ни начальные, ни последние).

 

По поводу Ваших размышлений об ответственности. Когда Вы покупаете бракованый товар в магазине - к кому Вы идете в первую очередь? правильно, в магазин.

Иначе за что магазин берет наценку?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

tapok, Ви начебто і правильно все кажете(як на мене, який не має досвіду і знань у цій сфері), але ж не треба забувати про те, що Uvex - споживач і так як і я, так як і 99% користувачів СД, не повинен знати як правильно сушити деревину і тим більше він не має для цього потужностей. Чи не так?

Моє враження - Юрія на..бали, а тепер ще й хочуть зробити його винуватим.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Моє враження - Юрія на..бали, а тепер ще й хочуть зробити його винуватим.

 

удивительно, но у меня те же впечатления, а главное - ощущения

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Uvex, вот у меня вопрос! С кем нибудь еще кроме Сергея, Вы говорили по поводу сложившийся ситуации?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Uvex, вот у меня вопрос! С кем нибудь еще кроме Сергея, Вы говорили по поводу сложившийся ситуации?

 

Я здесь описал хронологию.

Сергей elitstroy, Андрей из Нежина.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я не виправдовую елітстрой і пилораму - їх вина безсумнівна, просто реально дивлюсь на речі. Тут вже говорилось 100% передоплата - зло, але якщо вже оплачується то варто більш ретельно віднестись до справи і вибору підрядника. І це не враження і відчуття, а так і є, і якщо вже так сталось то не чекати що хтось прийде й все виправить, ми ж бо не при комунізмі живемо, а вжити заходів щоб зменшити свій попадос. Думаю наступного разу... наступного такого разу не буде

 

Добавлено через 2 минуты

(як на мене, який не має досвіду і знань у цій сфері

Вже є. Тут все просто без варантів - або набирайтесь досвіду або будете нажухані, або платіть комусь за досвід щоб він проконтролював аби вас не нажухали

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тут все просто без варантів - або набирайтесь досвіду або будете нажухані, або платіть комусь за досвід щоб він проконтролював аби вас не нажухали

Ну, так elitstroy якраз і мав бути тим, кому заплатили аби не нажухали..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ні, елітстрой сама, що не є зацікавлена сторона щоб нажухати. Це як прораб або монтажник що самостійно закуповує матеріали Ж-)

Uvex, не вішай носа, мочи перекладай й суши - вийде всім парканам паркан, зате буде що згадати. А баригам рано чи пізно повернеться =@

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Когда Вы покупаете бракованый товар в магазине - к кому Вы идете в первую очередь? правильно, в магазин. Иначе за что магазин берет наценку?

 

Так чего же Вы не пошли в Элитстрой (т.е., в магазин), а поехали на пилораму (т.е., на завод)?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так чего же Вы не пошли в Элитстрой (т.е., в магазин), а поехали на пилораму (т.е., на завод)?

 

Потому что в Элитстрое (магазине) не было в наличии доски посмотреть :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Потому что в Элитстрое (магазине) не было в наличии доски посмотреть

 

Да я не про "посмотреть". Это Вы можете, сколько душа пожелает и мастер разрешит. Все вопросы надо было решать только через ЭС: здесь увидели - туда сообщили. Договор ведь между Вами и ЭС.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да я не про "посмотреть". Это Вы можете, сколько душа пожелает и мастер разрешит. Все вопросы надо было решать только через ЭС: здесь увидели - туда сообщили. Договор ведь между Вами и ЭС.

 

а когда я звоню к ЭС и говорю: завтра доставка будет?

а мне в ответ: поищи машинку сам

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а когда я звоню к ЭС и говорю: завтра доставка будет?

а мне в ответ: поищи машинку сам

 

Все верно!

Не дело Элите такими мелочами заниматься!

ЗЫ, А он уже уволен или вiн працюе?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а когда я звоню к ЭС и говорю: завтра доставка будет? а мне в ответ: поищи машинку сам

 

Изначально доставка оговаривалась? Если доставка Ваши проблемы, то организовываете самовывоз, а представитель ЭС (им может быть и сотрудник пилорамы) отпускает товар со склада/пилорамы согласно заказа.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та який склад/заказ, там очевидно шарашкіна контора - посередник між пилорамою і споживачем, підгонить клієнтів і має свій %, а пилорама працює сама по собі

 

 

 

 

З.І. це тільки в мене приставка "еліт" асоціюється з "дорого і хрєново"? :Search:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не повезло Элистрою. По ольхе сразу видно сухая аль свежепил. Сухая ольха не бывает оранжевой. Она нежно розовая. Хоть читай литературу, хоть не читай.
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Если в названии СУПЕР, МЕГА или ЭЛИТ -значит гавно гарантированное.

Проблема UVEXа в том что он не отвез сырую доску на следующий день обратно. Чтобы получить за нее деньги или вернуть на сушку.

Понятно, дополнительные транспортные расходы существенно подняли "грязную"стоимость леса. Поэтому была,вероятно, надежда на то что проскочим, не проскочили- повело.

Урок нам всем, бумажки и договора ВСЁ , слова-ничто.

1.Заключил договор на поставку материала ,,лес сушеный,, с Элитстроем.

(Можно двести раз ездить в Нежин на Ниссане или в Жопу на БТРе , щупать местную доску или лесопильщиков, но договаривающиеся стороны все равно две Заказчик и Элитстрой, все изменения в доп. договора.)

2.Привезли сырую доску, тут же претензию письменную Элитстрою. Действует очень эффективно.

 

Когда заказываю товар с доставкой, обязательно оговариваю, водитель -ответственное лицо, а не: "Та мне пофиг это моя Газелька, мне что закинули я то привез".

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не повезло Элистрою. По ольхе сразу видно сухая аль свежепил. .

 

Так вроде как, не повезло Uvex, что Элитстрой оказался засранцем?!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Когда заказываю товар с доставкой, обязательно оговариваю, водитель -ответственное лицо, а не: "Та мне пофиг это моя Газелька, мне что закинули я то привез".

Замовлення було з доставкою, просто доставка виявилась фуфлижною, довелось забирати самостійно інакше б замовлення довелось чекати ще місяць, або роки... Просто якщо ви заплатили 100% передоплати то потім можете оговарівать що завгодно, навіть водія. А урок нам всім інший: 100% передоплати - ЗЛО, навіть по договору

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...