Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Вопросы по сантехнике, не требующие создания отдельных тем.

B.S.V.

Рекомендовані повідомлення

Пишуть, що 2H це 2 години роботи в турбо режимі 70°, значить треба таймер вимкнути

  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, normal сказал:

Пишуть, що 2H це 2 години роботи в турбо режимі 70°, значить треба таймер вимкнути

Наконец то. Гдн то я на 3 или 5-ой странице Гугла мельком видел. Какой то один продавец проговорился.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, normal сказав:

Пишуть, що 2H це 2 години роботи в турбо режимі 70°, значить треба таймер вимкнути

 

2 години тому, Дорофеев Сергей сказав:

Наконец то. Гдн то я на 3 или 5-ой странице Гугла мельком видел. Какой то один продавец проговорился.

Дякую. Це геніально! Якщо вибрати температуру і не вибирати час, то тен нагріває так як треба! Коли тен працює число 30 (t) мигає на табло. Коли досягає температури, тен виключається і число перестає мигати.
Куди поділася інструкція і чи була вона взагалі - це питання вже до монтажників. Але більше цікавить нашо вони запхали тут цей "турборежим", це ж збиває з толку.
Може тому комемтаторові на розетці теж написати що він просто неправильно користується теном, тому пече 😃

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 минуты назад, AnMig сказал:

 

Дякую. Це геніально!

Наливаешь. 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, AnMig сказал:

що він просто неправильно користується теном,

В любом случае 300 вт, это если от пола до потолка с загибом должен быть сушитель.

Обычный - 50-100 ватт максимум.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 минут назад, DimaF сказал:

В любом случае 300 вт, это если от пола с загибом должен быть сушитель.

😆(в доисторической школе) знаете как пишется слово "любовь"? Оно пишется с двумя яйц...

С двумя загибами. Выяснили тэн 600Вт.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ребят посоветуйте пожалуйста схему для частного дома, обвязка накопительной емкости с насосом но чтоб вода в  бочке постоянно  обновлялась. И какой поставить насос чтоб при понижении давления включался и сосализ бочки.

Змінено користувачем V.K.L
Нашел схему , вопрос снят.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

расскажите за смеситель с термостатом? Какие надежные? Все те же-Grohe, Hansgorhe, AMPM....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 03.10.2024 в 21:11, V.K.L сказал:

чтоб вода в  бочке постоянно  обновлялась

Это как? Постоянной обновление в накопительной ёмкости возможно только при непрерывном  сливе воды с ёмкости. Но в таком случае зачем нужна ёмкость?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шановні форумчани, підкажіть, будь ласка, зливний механізм в бачок якого виробника порадите придбати? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

52 минуты назад, Pashko сказал:

зливний механізм в бачок якого виробника порадите

IMHO. Хорошее качество у Qtap, Siamp Monaco Duble Flash, ANI Plast

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 09.10.2024 в 12:28, SAN67 сказал:

IMHO. Хорошее качество у Qtap, Siamp Monaco Duble Flash, ANI Plast

Дякую за відповідь. AniPlast - це литовський виробник? Як він по якості деталей в порівнянні з дорожчим чеським AlcaPlast?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, SAN67 сказал:

Не доводилось работать с продукцией  этого производителя.

Зрозумів. Прокладки до зливного механізму AniPlast окремо є в продажі? (у випадку втрати еластичності прокладку можна буде замінити на аналогічну?) 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Схема есть, согласен бочка будет работать только когда нет воды или слабый напор, теперь стал вопрос о выборе насоса.
Я не могу понять, может кто поделится подскажет.
Бочка находится на высоте1,5м насос берет из бочки при слабом потоке, давлении, правильно я мыслю?
Собираю сам поэтому возможно такие вопросы((
Все насосы которые я смотрел с чугунными камерами - одни советую брать нержавейку другие говорят что чугун не хуже и не лучше, собственно вопрос можно или нет, как я вычитал чугун для бытовых а нержавейка для пищевых, грубо из крана можно пить воду.
Теперь с давлением и напорами.
К примеру есть насос grundfos NS4-23 чугун, ценик норм но как понять эти метры и давление. у меня от бочки до далнего отбора воды 9 метров 20 трубы это кухня, 2 метра до душа, 1 этаж. 2 человека максимум откроют два крана душ и кухня.
Максимальный гидростатический напор 20 метров
Максимальное рабочее давление 6 бар 
Потом мне предлагают  DAB Jet 82  чугун этот помощьней 850 ват хотя есть и минималка 650 но как если он работает с одной скоростью.
Производительность: 3600 л/час. Общая высота нагнетания: 47 м
Многоступенчатый насос Grundfos CM3-3 Максимальное рабочее давление: 10 бар;

Поверхностный вихревой насос Grundfos PF 2-50  Максимальный напор52 м

И у них же есть станция DAB  j102M она вообще киловат с хвостиком но на борту родной датчик давления с автоматикой.
Есть еще Насос відцентровий самовсмоктуючий 0.3кВт Hmax 30м Qmax 40л/хв (нерж) LEO 3.0 AJm30S (775351 
Все его расхваливают.
Подскажите пожалуйста что выбрать или по каким параметрам себе что либо подыскивать.
Как мне кажется что реле давления не нужно если с бочки вода идет с одним давлением и не прыгает?

Змінено користувачем V.K.L
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

53 минуты назад, V.K.L сказал:

Как мне кажется что реле давления не нужно если с бочки вода идет с одним давлением и не прыгает?

Редуктор давления - механический прибор, который на выходе понижает давление до установленного вами уровня.

Реле давления - (упрощено) выключатель который при изменении давления включает/выключает нагрузку. Обычно насос.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 годин тому, Дорофеев Сергей сказав:

Редуктор давления - механический прибор, который на выходе понижает давление до установленного вами уровня.

Реле давления - (упрощено) выключатель который при изменении давления включает/выключает нагрузку. Обычно насос.

Ще забули реле протоку. :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 годин тому, V.K.L сказав:

Подскажите пожалуйста что выбрать или по каким параметрам себе что либо подыскивать.
Как мне кажется что реле давления не нужно если с бочки вода идет с одним давлением и не прыгает?

Беріть багатоступеневий насос, не пожалкуєте. Вони дуже тихохідні, зазвичай нерж наприклад ТИЦЬ
До ньго електронне реле тиску наприклад ТИЦЬ і не треба гідроакумулятора.
У накопичувальний бак можна вставити наприклад ТИЦЬ

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть є проблема яку не виходить вирішити.

Є ГВС від насоса з частотніком, тиск 3 бари, обв'язка на фото.
Декілька разів на день, саме при вмиканні насоса/частотніка (то вже встановлено) відбувається дуже голосний ПШШШИК в розширювальний бак бойлера, проблема в тому що пшиик такий голосний що за стіною в пів цеглини будить людей якщо то вночі. Тобто як я розумію десь відбувається накопичення повітря яка залпово стравлюється в бак, є підозра, нічим не підкріплена, що в самій трубі насоса відбувається щось типу кавітації під час старту насоса, як це можна полікувати? 

PXL_20241011_114248574.thumb.jpg.43a6544448491fc7b69b2d740dade8b1.jpgPXL_20241011_114258598.thumb.jpg.4d14f24c6956b35e089d406993ed8792.jpg

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

47 минут назад, naupv сказал:

Ще забули реле протоку. :)

Дякую. Ща пошел, посмотрел. Стоит на кухне. между настенным коленом и шлангочкой горячей воды смесителя. Как идешь посуду мыть, при открытии смесителя включается подсветка рабочей поверхности стола.

Ваша идея имеет право на жизнь. Единственное условие хоть на метр поднять бак. Открыл смеситель, хоть как то полилась вода - сработало реле протока - включился насос - пошло хорошее давление. Но оно не настраиваемое. То моему 0,3Атм нужно провернуть колесо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, standov сказав:

Підкажіть є проблема яку не виходить вирішити.

Доцільно якось зробити (підкласти), щоб та нерж труба до білого бака, не дотикалася до стіни.
Можна ще під кріплення бака, вирізати прокладку з гуми.
У РБ бойлера тиск повітря повинен бути від 3,5 аТм
І щось мені підказує, що та група безпеки бойлера, заделоко від самого бойлера.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, naupv сказал:

Доцільно якось зробити (підкласти), щоб та нерж труба до білого бака, не дотикалася до стіни.
Можна ще під кріплення бака, вирізати прокладку з гуми.
У РБ бойлера тиск повітря повинен бути від 3,5 аТм
І щось мені підказує, що та група безпеки бойлера, заделоко від самого бойлера.

Там труба не торкається стіни.

Бак накачували 3,5-4.

Ну, там труби метра півтора, хіба це далеко?

 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, naupv сказал:

Доцільно якось зробити (підкласти), щоб та нерж труба до білого бака, не дотикалася до стіни.

то такий ракурс, воно не дотикається 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в мене всі думки крутяться навколо того що оскільки частотнік качає плавно то в цей момент при старті може відбувається якийсь розрив струї в трубі між насосом і баком в цей момент і далі щось далі іде не по плану. Може якось погратися з тисками в баках чи частотніком, але перш ніж гратися хотілось би мати якийсь план, бо кожен крок перевіряти то декілька днів, і гратися без плану можна мабуть до пенсії.

Але знову таки частотнік був встановлений за декілька місяців від обв'язки, і тоді такого ефекта не спостерігалося, тобто якась комбінація факторів мабуть, але хз яка

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...