Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Нюанси системи опалдення котеджу, її автоматизація.

porterlv

Рекомендовані повідомлення

murava, частотники теж з мокрим ротором. Тут ваше твердження ніпанятна...

Нда, акуратність зашкалює. Респект.

 

Извините, был напуган. Имел в виду простые насосы с мокрым ротором...

 

Там идет борьба за КПД и выбор рабочей точки в режиме автомата. У Грюндфоса есть ихний хваленый autoadapt, по сути это выбор рабочей точки с максимально возможным при этом режиме кпд.

 

В принципе это важно. Тут на некоторые котельни глянешь - по четыре-шесть насосов утсановлено, а в масштабах года это немалая сумма на электрику.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

підкажіть будь ласка MURAVA,

яку трубу використовуєте для ел.проводки в котельні.біленька така))ніби і коробом не погано виxодить,але Ваш варіант більш подобається

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

підкажіть будь ласка MURAVA,

яку трубу використовуєте для ел.проводки в котельні.біленька така))ніби і коробом не погано виxодить,але Ваш варіант більш подобається

 

В эпицентрах такая есть, 16 или 20 диаметра, "копос" кажись.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

иван 55555, думаю, достатньо просто з'єднати (вставити одне в одне). Там нема навантажень. Тертя достатньо для утримування на місці.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

надіюсь дочекаюсь відповіді від murava.він вже досвід має.без скріплювання може конструкція розпадатись(як варіант).мідь в фітінгаx часом міцно сидить,а буває і випадає.(до зпаювання)

 

Добавлено через 26 минут

знайшов в неті.так це електромонтажні труби.просто вставляються в раструб.я чомусь подумав ,що це сантеxнічні.всім дякую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

надіюсь дочекаюсь відповіді від murava.він вже досвід має.без скріплювання може конструкція розпадатись(як варіант).мідь в фітінгаx часом міцно сидить,а буває і випадає.(до зпаювання)

 

Добавлено через 26 минут

знайшов в неті.так це електромонтажні труби.просто вставляються в раструб.я чомусь подумав ,що це сантеxнічні.всім дякую.

 

для соединения применяются муфты....соединение ВН

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...
Ну що, моя система зажурчала :) Спалив перші 3 куби газу :) За якийсь час опишу перші враження.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Звіт за 10 перших днів експлуатації.

Ємність системи розрахував правильно. Сумарна (петлі + гребінки + стояк + котел) вийшла чуть меньше 200 Л. Воду залили водопровідну, самотьоком, через мех фільтр (1 мікрон).

Текли 4 розповітрювачі з 7-ми, 3 перестали текти один бум міняти.

Відсутній розхід по одній петлі. Причиною відкручений від голови дозатор розходоміра, котрий закрив петлю. Виправили.

Падіння тиску чи мокроти не помітив, система на воді тиск тримає справно.

Довго парився з повітрям, не міг вигнати. Поки не махнув весь розхід на 1 гребінку та по черзі через кожну петлю. Усе пішло як діти в школу. :) Заодно продув петлю писком :D Контур в 55 м 17тки равликом продувається з водою як пити дати, контур має малий опір.

Заодно побачив максимальний розхід на окремому контурі та різницю між різними петлями. Відкриттям стало, що рушникосушки (повністю відкриті) мають більший опір ніж малий контур равликом.

Концепція автотоматизації самим котлом, що описував раніше, поки працює справно. Подаю в систему 21 - 22 градуси. Перші дві доби працював безперервно. Температура 3 +10 -11 піднялась до 13,5-14,5 Цельсія. Розхід за перші дві доби +- 25 кубів газу. На даний момент температура:

+13 в цоколі (дверей ще немає, тєгне з неопалюваних служебок і не працював 1 контур).

+15,5 на поверсі

+14 на мансарді (третій день гребінка перекрита)

* тре врахувати потепління за останні пару днів. Сумарний розхід газу на цей момент 50 кубів газу.

 

Особливості, нюанси, пройоби:

- потріскала (розкрошилась ногами) стяжка в куті біля гребінки. Там проходить багато підводів петель у теплоізоляції. 2 см стяжки поверх не витримали... В цьому місці пінопласт не зарізали от і результат... На другому поверсі вчасно помітив, заставив зарізати - усе в порядку.

 

- в ручному режимі важко виставити мінімальну Т подачі. Котел не чітко реагує на малий кут повороту регулятора. Приходиться ривком - різко більше, різко майже до нуля. Тоді ловить 21 - 22 на подачу. Проблема - ловити то ловить і працює, поки не вимкнеш. При включенні таке положення ловить як виключене опалення. При положенні 23 - 25 вмикається справно. Особливо не парюсь, бо на днях перейду на погодозалежне регулювання з корекцією кімнатним термостатом.

 

- толку з розходомірів практично немає... Якщо розділити сумарний розхід котла на к-сть контурів, (виходить +- літр на хв), то на розходомірах з діапазоном 0 - 5 л/хв і ціною поділки 0,5л/хв. можна хіба відмітити факт розходу... Для балансування перекриваю інші гребінки, розхід росте, можна відбалансувати.

 

- якщо розходоміри не брешуть, то сумарний розхід таки обмежений 1,6- 1,7 куб/год.

 

- бракує розходомірів по гребінках (щоб балансувати окремі поверхи). Втім, то не проблема, думаю.

 

- При роботі тільки на цоколь (2 петлі з трьох, батареї перекриті) з Т подачі 21- 22 і його прогріві котел починає тактувати. На три поверхи тактування поки не помічав, на вищій Т подачі ще не пробував. Проблеми в тому поки не бачу, є декілька простих варіантів вирішення. До цього питання вернусь пізніше.

 

- В цоколі поставили гребінку без розходомірів на батареї. У батарей мінімальний опір, балансувати в сліпу не зручно. Тисну, щоб міняли гребінку. Думаю за термоголовки на батареї (гараж і опалювальна), щоб батареї вмикались автоматично при падінні Т нижче +10.

 

Цікаво дивитись за роботою конденсаційного котла. Масса задоволення :) вогонь горить, конденсат тече рікою. На мінімумі дуже тихий Умудряється догрівати воду всього на 6 - 8 (= дельта) градусів без гасіння пальника! Звідки знаю? -

Котел відображає на панелі ФАКТИЧНУ Т подачі. При заданій Т подачі 21 - 22 котел гасить пальник при досягненні 24 на подачі. Через надцять секунд Т подачі падає до 17 - 18 цельсія, звідси дельта 6 - 7 градусів. Але контроль іде по Т подачі.

В підсумку, системою і котлом задоволений на даному етапі.

 

* чи існують розходоміри з меншим діапазоном і ціною поділки???

* на гребінках є крани і розходоміри. Регулювати можна і тим і тим. Як краще, правльно і чому? Як я дізнаюсь, щорозходомір відкритий на максимум і далі його крутити не тре. Чи існують якісь ключі для регулювання розходомірами (що надівається на верх колби розходоміра)?

 

Ваші зауваження, рекомендації, думки?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нема жодних контролерів, весь контроль і обмеження на котлі. нема гідрострілки чи змішувальних. Котел працює напряму на три гребінки з з петлями (11 + 11 + 5 петель). Якщо вірити розходомірам, то при всіх задіяних контурах на кожному розхід близько літра в хвилину.

Котел у режимі теплих підлог (апаратно обмежує подачу, діапазон 20 - 45). Програмно обмежена подача до 35, програмно обмежена потужність до 14 кВт, паузу між наступним запуском пальника поки не чіпаю. Насос програмно на макс потужності.

За якийсь час перейду на погодозалежний режим з корекцією кімнатним термостатом.

 

Ще помітив, якщо перекрити усі гребінки, котел не падає у помилку по розходу. Насос гудить значно сильніше, помилки нема. Значить або байпас в котлі спрацьовує або розробник щось не додумав...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нема жодних контролерів, весь контроль і обмеження на котлі. нема гідрострілки чи змішувальних. Котел працює напряму на три гребінки з з петлями (11 + 11 + 5 петель). Якщо вірити розходомірам, то при всіх задієних контурах на кожному розхід близько літра в хвилину.

Чи це не є свідченням того, що продуктивність насосу котла у Вашому випадку не є достатньою?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Dmode, На даному етапі - ні. Сумарний розхід рівний 1,6 куба/год, що відповідає паспортному розходу котла. Розрахунковий розхід для пятиденки -20 ззовні і +20 всередені у мене 2 куб/год. На ризик по недостачі в 0,4 куб/год йшов свідомо...

Планую зменшувати розхід по не критичних службових приміщеннях, чи перетерпіти падіння температури в будинку на пару днів.

У крайньому випадку поставлю сильніший насос.

 

murava, тьфу, колектор а не контролер... ХЗ, уточню чи потім кину фото.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

murava, Колектор на фото. Виробник я хз... Мо хто підкаже.

 

Система працює в попередньому режимі (21 градус на подачу, дві гребінки з трьох, мансарда відключена). На даний момент розхід газу 110 кубів температура в приміщеннях:

- цоколь +13 (поки відсутні двері в неопалювані приміщення)

- поверх +14

- мансарда + 11 (гребінка відключена, розходу немає)

Тактування залишилось. При виставленій подачі 21, горілка відключається при Т подачі 24 градуси, включається при 18 обратки або по часовій паузі. я не певен...

При обратці +18 і підпалі пальника Т подачі росте до 24 і відключається. Котел стартує не на мінімумі і не встигає скинути потужність до мінімума.

Так два - три зази, поки Т подачі не впаде до +17. При обратці +17 котел встигає скинути газ на мінімум і так працює 30- 60 хвилин.

На вищих температурах подачі поки не пробував як і з розходом по мансарді. Проблеми все ще не бачу :)

А от про теорію можна потерти. Як уникнути тактування в описаній ситуації? -

- збільшити розхід. Відкрити греьінку мансарди або ставити потужніший насос.

- збільшити дельту. (мо виросте з морозами чи при збільшенні Т подачі) Або кімнатний термостат.

- збільшити паузу між підпалами пальника на СО (в мануалі котла забороняють міняти цей параметр без дозволу техніка заводу)

- Вангую, що котел стартує на макс потужності. Тоді програмно зменшити макс потужність до необхідного мінімума.

 

Ваші думки, зауваження?

 

* розвоздушувачі, що на фото хренові... Текли всі 4 встановлені. два перестали за пару днів. Два інші розбирав, чистив. Один перестав а один так і тече.

DSC07407.thumb.JPG.64ec60c73c844a2be8f7ef1f81ca19c5.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Dmode, 32мм. від котла до основного розгалуження (2м.), далі 26мм. на гребінки:

Цоколь 7м. Поверх 2,5м. Мансарда5 м. +- 0,5м.

З опором системи все гаразд. Вона свобідніша ніж сам котел, по розрахунку ;) . По розходомірах макс. розхід (1,7 к/год) впирається в діаграму розходу котла (1,6 к/год).

 

murava, по паперах гребінка на фото проходить як "FX 129"

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А от про теорію можна потерти. Як уникнути тактування в описаній ситуації? -

- збільшити розхід. Відкрити греьінку мансарди або ставити потужніший насос.

- збільшити дельту. (мо виросте з морозами чи при збільшенні Т подачі) Або кімнатний термостат.

- збільшити паузу між підпалами пальника на СО (в мануалі котла забороняють міняти цей параметр без дозволу техніка заводу)

- Вангую, що котел стартує на макс потужності. Тоді програмно зменшити макс потужність до необхідного мінімума.

Расход по контурам у тебя нормальный. Теплопотери дома сейчас маленькие - будет холоднее котел будет дольше работать.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

y-dom, йдеться не про час роботи а про тактування (загорівся - загас декілька раз) після тривалої роботи (прогріву системи).

Хоча, правильною є думка поспостерігати за системою в морози.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Прийшли морози. Понад 3 доби тримається -10. Температура по приміщеннях рівномірно просіла на 2 - 3 градуси. Розхід газу майже не поміняв не помінявся (далі подаю в симстему +21, мансарда відключена).

Ніяких нових зауважень не маю, котел працює як і раніше. Довго гріє, потім пару тактувань і знову довго гріє. Поки з підвищенням Т подачі не бавлюсь, шкода бабла за газ :)

 

Маю цікаві спостереження:

Різко впала вологість в приміщенні (з 77 до 58%) спочатку не розумів як і куди ділось. потім найшов. Вже знаю, який кут фундаменту в підвалі тре буде утеплити...

На мансарді купа конденсату на даховому вікні. Також, проявились вологою цегляні венканали. Комин виступає термомістком...

Кусок комина котла (30см) від стіни до котла "плаче". Думаю, при меншій вологості і +20в приміщенні буде не помітно.

Вікна потіють знизу по периметру (хоч і теплі рамки). Знову таки, при експлуатаційних вологості та температурі, думаю, проблема пропаде.

Плачуть металеві рами вхідних дверей. Двері поки без зовнішньої лиштви з термо МДФ. Чи поможе щось лиштва - хз. Знову тре штатні вологість і температуру для остаточних висновків...

Відпишусь під весну. коли буде більше інформації і змонтовані міжкімнатні двері.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

murava, думки читаєш :) чекаю коли буде транзитом повз мене :)

Хоча, перепад температури наглядно показав описане вище ;)

Навіть, на суперечку за пляшку шампанського, готовий розказати, що покаже тепловізор.

 

Для чого би тепловізор круто пригодився - так це для візуальної настройки розходу по контурах (балансування) .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Могу взять на пару часов, простенький, поглазеть. Для настройки контуров бесполезная штука
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А если

Пример (смотрим на таблицу): если шаг укладки 15см, Т подающей воды 35грд, желаемая Т воздуха в комнате 20грд, то с 1кв/м ТП вы снимаете 52,5Вт/мкв. Т пола будет 25,0грд.

При тех же параметрах, но при разных покрытиях вы снимаете:

паркет, синтет волокно, ламинат- 65,0

плитка- 86,4

толстый ковер, велюр, дощатый пол- 44,2

А если хотим в комнате +25, то Тпола +30, а теплоноситель +40-45. Т.е мы привышаем макс.темп поверхности рекомендуемую производителями ламината?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кременчужанин.UA, ми хз яку Т рекомендує виробник вашого ламінату.

Ні, не так. Усе залежить від тепловтрат, в першу чергу. Які у вас тепловтрати?

 

І навіщо вам +25 при теплій підлозі? По відчуттях це буде загарячо навіть на босу грудь. при теплій підлозі комфортно уже при 18 - 20 цельсія.

 

Добавлено через 1 минуту

murava, вам краще знати.

Не хочу зловживати вашою добротою і часом. Тай забакланите те. що я нахімічив.

А так, пальцем не ткули - воно не гризе :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І навіщо вам +25 при теплій підлозі? По відчуттях це буде загарячо навіть на босу грудь. при теплій підлозі комфортно уже при 18 - 20 цельсія.

 

Як що з кафелем, то комфортно при +25, а при ламінаті +20. Цікаво, різниця в температурах комфорту, обумовленна різним сприняттям того ж самого комфорту, або

це магічна дія ламінату. Ламінат трошки аккумулює тепло, концентрує увагу на босі п"яточки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...