Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Как я подключался к Киевобленерго.

deel

Рекомендовані повідомлення

як Ви їх отримали, якщо сервісні центри зараз не працюють?

 

На електронну пошту (скани з печатками і підписами).

Тепер просять роздрукувати, підписати, відсканувати і відправити назад... електронний документообіг... :lol::pozor: але хоч вже так...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви собі не уявляєте, як це зручно...

Коли я два роки ходив на стеценко та вичікував черги

Більш того, ніхто тобі не зьирався щось пояснювати - відмова, доопрацювання - п як, куди, з чого?

Тепер на сайті багато що можно зрозуміти

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все с прочерками. Но раньше были pdf-файлы с детальной информацией по всем ТП.

Все есть на сайте www.dtek-krem.com.ua/ua/file/hztk21c6bjFI?inline=1

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все есть на сайте ...

 

Сегодня ж уже писал, что непонятно, как найти своё ТП согласно "Прив’язка до географічних даних у системі ГІС (унікальний цифровий код)".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сегодня ж уже писал, что непонятно, как найти своё ТП согласно "Прив’язка до географічних даних у системі ГІС (унікальний цифровий код)".

 

1. Ищете номер ТП в pdf-файле ДТЭКа.

2. Из колонки "Прив’язка до географічних даних у системі ГІС (унікальний цифровий код)" берете строку, например, 5025852231147617.

3. Преобразуете путем простановки точек и запятых в координаты 50.258522,31.147617

4. В Гугл картах вводите эти координаты и получаете ссылку https://www.google.com/search?q=50.258522%2C31.147617#

5. Переходите по ней.

 

Если искать от реальных координат ТП - то в обратном порядке, по округленным значениям широты и долготы. Это сложнее.

 

В данных ДТЭК смущает несколько вещей (на основе своей ТП и соседских):

1. Координаты не соответствуют: координаты, близкие к моим, нашел для другой ТП, для соседских не смог найти ничего похожего.

2. "Резерв дозволеної потужності споживачів Ррез.дозв.пот" не соответствует - он в разы ниже от реальной.

 

Возможно, я не понял логики их файла.

Змінено користувачем mjul
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Ищете номер ТП в pdf-файле ДТЭКа.

 

Ошибка: в файле нет номера ТП.

Естественно, дальше система не срабатывает.

 

Если искать от реальных координат ТП - то в обратном порядке, по округленным значениям широты и долготы. Это сложнее.

 

Пока, это единственный способ.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 лютого подав заявку

16 березня получив ТУ

25 березня підписав договір і оплатив

5 квітня зробили договір на зовнішне електропостачання

6 квітня заявка в статусі будівельні роботи (на існуючу опору)

Чекаю підключення , вибрав опцію під ключ.

Хто знає скільки ще чекати після переходу заявки в виконання будівельних робіт ? І як це можна пришвидшити. Роботи ж не багато опора уже була, просто кабель спустити і лічильник поставити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На електронну пошту (скани з печатками і підписами).

Тепер просять роздрукувати, підписати, відсканувати і відправити назад... електронний документообіг... :lol::pozor: але хоч вже так...

 

Писав в на пошту, що вказана в них на сайті: чи є можливість надіслати договір НП?

Пройшло вже 2 тижні

Ще й досі чекаю на відповідь(

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 лютого подав заявку

16 березня получив ТУ

25 березня підписав договір і оплатив

5 квітня зробили договір на зовнішне електропостачання

6 квітня заявка в статусі будівельні роботи (на існуючу опору)

Чекаю підключення , вибрав опцію під ключ.

Хто знає скільки ще чекати після переходу заявки в виконання будівельних робіт ? І як це можна пришвидшити. Роботи ж не багато опора уже була, просто кабель спустити і лічильник поставити.

Місяць чекав після монтажних робіт на заключення договору, і то, катав писульки кругом і тільки тоді зробили договір. вже 2 неділі. договір на розподіл є, в кабінеті статус виконання будівельних робіт)) в кабінеті кліента все що є, це номер рахунку та адреса, не лічильник не код ЕІС не внесені, все нема коли, але, ще ж договір на постачання. Третя неділя пішла , прийшла відповідь документи прийнято і все)) хоча напруга е, все працює, але типу неможна юридично користуватись поки немає договору на постачання. З понеділка буду штурмувати де договір на постачання.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Писав в на пошту, що вказана в них на сайті: чи є можливість надіслати договір НП?

 

Беріть в облогу колл-центр. Спочатку можуть брикатися, що ніяких варіантів немає і потрібно чекати, коли запрацюють ЦОКи. Але потім запропонують варіант. Наприклад, під'їхати до РЕС та зателефонувати на певний номер фахівця, який винесе всі документи.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Беріть в облогу колл-центр. Спочатку можуть брикатися, що ніяких варіантів немає і потрібно чекати, коли запрацюють ЦОКи. Але потім запропонують варіант. Наприклад, під'їхати до РЕС та зателефонувати на певний номер фахівця, який винесе всі документи.

 

Все вірно. Ставте питання руба: працівники у відпустці за власний рахунок чи все-таки працюють, можливо дистанційно? Якщо друге, то чому не виконують свої функціональні обов'язки? Карантин тут ні до чого, оскільки вам разом не сидіти, а передати документи можна безконтактним способом з дотриманням соцальної дистанції. Робота на виніс.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
Продолжаю свою эпопею подключения, с 28.03 жду установки счетчика и подготовки договора, столбы стоят, шкафы висят кабели подключены, и тишинаааа....колл центр бубнит одно и то же, менеджер вообще летает в облаках...сегодня отправил заяву в ДТЕК и НКРЕКП на скидку 10%, так как сроки по договору провалены, интересно, это все Филькина грамота или все же дадут скидку по заяве)
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Апдейт 22.04, после шума и заявы разосланой повсюду, за 1 день!! внезапно нашелся появился счетчик, договор подписался, нашлись работники которые его могут подключить и как итог все сегодня подключили :)

 

Подрезюмируем

01.02.2021 - Зарегистрировал заяву на подключение

 

24.02.2021 - 1 раз сходил на Стеценко, подписал бумаги, взял счета на оплату

25.02.2021 - Оплатил

22.03.2021 - Вкопали опору, повесили шкаф с автоматом

28.03.2021 - Подвели кабель со стобла

22.04.2021 - После бунта с моей стороны, подключили счетчик, подписали договор, начал пользоваться электричеством.

Всем спасибо за информацию,которую писали в этом форуме, очень помогло в процессе подключения

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 лютого подав заявку

16 березня получив ТУ

25 березня підписав договір і оплатив

5 квітня зробили договір на зовнішне електропостачання

6 квітня заявка в статусі будівельні роботи (на існуючу опору)

29 квітня Поставили лічильник і все опломбували. У мене послуга під ключ.

 

Склали що вже можу користуватися. Але треба ще підписати договір.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Всем добрый день. Подскажите, может кто сталкивался, два раза подавал заявку на Новое подключение через кабинет ДТЕК. Заявка появляется в кабинете, подписую и на первой странице, Статус исполнения появляются сроки с указанием того, что делается и в какие сроки. Буквально на следующий день, все это исчезает и заявка становится полностью пустой. На коллцентре ни чего не знают, говорят, пишите письма. Пишу письмо на электронный адрес, мне приходит ответ, вашей заявки в базе нет. При этом, у меня есть файл заявка в электронном виде в пдф. Отправляю им эту заявку, они все равно говорят, вашей заявки в базе нет. И так уже два раза. Кто как подавал заявки на подключение? Лично ходили в центры? Или через электронный кабинет подавали?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

В Україні спростили умови для підключення до єлектромереж. Думаю багатьом буде актуальна інформація.

kosatka.media/uk/category/elektroenergiya/news/v-ukraine-uprostili-usloviya-podklyucheniya-k-elektrosetyam-chto-izmenilos-dlya-potrebiteley

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В Україні спростили умови для підключення до єлектромереж. Думаю багатьом буде актуальна інформація.

kosatka.media/uk/category/elektroenergiya/news/v-ukraine-uprostili-usloviya-podklyucheniya-k-elektrosetyam-chto-izmenilos-dlya-potrebiteley

 

Також прибрано необхідність погоджувати проекти внутрішнього електропостачання нижче 27,5 кВ

 

:good:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В Україні спростили умови для підключення до єлектромереж. Думаю багатьом буде актуальна інформація.

Поживем-посмотрим. Пока одни декларации... И "На сьогодні договір є публічним. Його підписання відбувається шляхом сплати авансового платежу." 100% предоплата? Если раньше все шло поэтапно, оплата тоже, то сейчас 500000 предоплаты сразу? Спростили...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та не, мне в прошлом году тоже выдали рахунок с пятью нулями:shock:, но я обратился с гарантиным письмом и платил поэтапно 4 мя платежами, единственное что, пока не прошла полная оплата, никаких движений не было от облэнерго, потом лиш провели тендер и пошла работа...
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Також прибрано необхідність погоджувати проекти внутрішнього електропостачання нижче 27,5 кВ

Непонятно, зачем это им вообще было нужно после точки розподілу?

 

Добавлено через 1 минуту

Та не, мне в прошлом году тоже выдали рахунок с пятью нулями, но я обратился с гарантиным письмом и платил поэтапно 4 мя платежами,

Так то было в прошлом году. Это же "свеженькие" изменения.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Договір, так, публічний...

На виході тільки додатки до нього в паперовому вигляді надають та іх підписуєш.

Сам договір на сайті...

Маєш тільки його номер

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Получилось выбить скидку?

 

Есть ли у кого-то опыт получения скидки 10-20% согласно:

 

5.3. За порушення строків виконання зобов’язань за цим Договором винна Сторона сплачує іншій Стороні пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості послуги з приєднання за кожний день прострочення. У разі порушення Виконавцем послуг умов зобов’язання щодо строків надання послуги з приєднання: у разі перевищення строку надання послуги з приєднання, встановленого цим Договором, від 10 до 20 календарних днів плата за приєднання, визначена пунктом 4.1 розділу 4 цього Договору, зменшується на 10 відсотків (крім випадків, визначених Кодексом); у разі перевищення строку надання послуги з приєднання, встановленого цим Договором, від 20 до 120 календарних днів плата за приєднання, визначена пунктом 4.1 розділу 4 цього Договору, зменшується на 20 відсотків (крім випадків, визначених Кодексом); у разі перевищення строку надання послуги з приєднання, встановленого цим Договором, більше ніж на 120 календарних днів Виконавець послуг зобов’язаний повернути Замовнику кошти, отримані як попередня оплата (у розмірі 100 відсотків плати, визначеної пунктом 4.1 розділу 4 цього Договору) (крім випадків, визначених Кодексом).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ошибка: в файле нет номера ТП.

Естественно, дальше система не срабатывает.

 

Попробуйте поискать здесь: www.dtek-krem.com.ua/ua/file/pmkaXiy7jnSoU?inline=1

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

моя історія:

09,03 - подав заявку на нове приєднання

14,05 - оплата за приєднання "під ключ" - через карантин не зміг з раніше вибити ТУ та договір.

з 04,06 намагався вибити орієнтовну дату початку виконання робіт; телефон бригади, що виконуватиме монтаж; проект, чи хоч його частину, щоб розуміти, що вони там намалювали.

18,06 - монтаж електроопори та лічильника

 

18,06 мені зателефонували монтажники, сказали, що за 30 хвилин приїдуть та будуть монтувати опору та лічильник. Оскільки я був на роботі - приїхати не зміг. Коли вони приїхали до земельної ділянки то зателефонували мені. в телефонному режимі я пояснив, де має стояти стовп з лічильником (85 метрів від ЛЕП), у відповідь почув: тут треба кілька стовпів, а в нас за проектом лиш один!!!!!!

Домовились, що вони будуть радитись з керівництвом, а потім вже будуть монтувати.

 

Як результат: вони встановили стовп в 20-25 метрах від ЛЕП, замість 85 метрів за заявкою.

В той самий вечір написав їм на kanc@koe.com.ua, info.koe@koe.vsei.ua ,мереджеру з підключення та в НКРЕП.

Зранку від НКРЕП прийшов лист з проханням оформити звернення у відповідності до форми (зразок вони надіслали).

ДЕТЕК довелось смикати самостійно - розбираються)))

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Получилось выбить скидку?

Пытался по поводу нарушения сроков выдачи ТУ, там что-то около 300 грн помоему. Даже бумажное письмо от нкре приходило о том что они делали какую то проверку и обязывают дтек сделать мне компенсацию:lol: На том всё и закончилось т.к. на тот момент электричество мне уже подвели, и пыл мой поугас:)

Да и есть постановление правительства которое отменяет все сроки предоставления услуг на время карантина, правда не знаю точно, действует оно только лишь для госкантор или всякие дтеки и облгазы тоже туда входят.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...