Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Недострой из 90-х

AndryG

Рекомендовані повідомлення

3 години тому, AndryG сказав:

У квартирі з десяток років стоять з місцевого гаражу зсередини обтягнуті шкірою молодого дермантину і цілі.

в квартирі на них не впливають сонце, дощь, сніг та холод. Ставьте алюміній з терморозривом чи металопласт вхідної групи.

Змінено користувачем BugS
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11.10.2024 в 22:18, AndryG сказав:

Подзвонив місцевому дилеру Hormann.

Якщо ви вже Hormann розглядаєте, чому не дивились в бік Каскі ( Фінестри) ? По ціні вони приблизно однакові, здається, що Hormann , навіть, трохи дорожче. На форумі є тема  з відгуками форумчан, багато років є менеджер Фінестри (Каскі).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 хвилини тому, allanek сказав:

Якщо ви вже Hormann розглядаєте, чому не дивились в бік Каскі ( Фінестри) ? По ціні вони приблизно однакові, здається, що Hormann , навіть, трохи дорожче. На форумі є тема  з відгуками форумчан, багато років є менеджер Фінестри (Каскі).

тому, що Каскі зробили все можливе, щоб їх двері не можна було поставити, якщо не планували це спочатку на етапі формування пройому. У них звісно є опція виготовлення під стандартну висоту пройому за додаткові +20%, але то вже занадто.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Начебто я зверталась до ТС.

В мене інший досвід. 12 років користування і Фінестрою, і Каскі. Від стандартного пакету до термо, навіть внутрішні двері є. Проблем  ні з дверним отвором, ні з самими дверима за всі роки не було.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, allanek сказав:

Начебто я зверталась до ТС.

В мене інший досвід. 12 років користування і Фінестрою, і Каскі. Від стандартного пакету до термо, навіть внутрішні двері є. Проблем  ні з дверним отвором, ні з самими дверима за всі роки не було.

 

 

у ТС отвір висотою 205 см, у Каскі коробка 209 см.

Змінено користувачем BugS
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, BugS сказав:

у ТС отвір висотою 205 см, у Каскі коробка 209 см.

1000х2100, але суті не міняє.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Подзвонив за люміній спитати - накидали таку купу варіантів, що я розгубився. Враховуючи, що вживу їх не бачив, тяжко уявити всі ті панелі і т.ін. Тре вивчати тему або не парити мізки і взяти той абвер-котедж.

Поки я сушив голову з дверми, дружина картоплю викопала :)

Треба сіяти відразу після цибулі, ми на пару тижнів затрималися 

IMG_20241018_211707.jpg

Змінено користувачем AndryG
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 часов назад, AndryG сказал:

Мдя. Печалька з дверьми в Україні. На фоні цих фоток, скарга до Абвера "фарбрваний МДФ легко дряпається" виглядає навіть трохи милою :)
 

Ото поэтому я вам сразу и сказал чтобы не морочили голову и ставили металлопласт.

Но вы, возможно, к этому и сами скоро прийдёте :) Ну или к люминию но внешне они одинаково выглядят и тут вопрос предпочтений.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 18.10.2024 в 22:41, eam сказал:

Ото поэтому я вам сразу и сказал чтобы не морочили голову и ставили металлопласт.

Вигляду вони не мають. Немає відчуття захищеності як у металевих, обмежений вибір дверних ручок, з одного удару ногою можна потрапити будь-кому в будинок.. список насправді довгий.

З металевими як повезе. Абвер взяв по рекомендації знайомих, в них ніяких зауважень до дверей взагалі немає. У мене поцарапались, бо триває ще активна фаза будівництва. Якби їх поставили вже після закінчення будівництва, думаю за завичайних умов експлуатації з ними б нічого не сталось.

Страж також як повезе. У моїх батьків 10 років, фарба на місці, нічого з ними не сталося. Але продавець у магазині де купував двері казав, що від покупців інколи надходять скарги щодо дверей "Страж". Хоча у самого власника магазину вдома також стоять "Страж" і з ними все добре.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, dred1717 сказал:

Вигляду вони не мають. Немає відчуття захищеності як у металевих, обмежений вибір дверних ручок, з одного удару ногою можна потрапити будь-кому в будинок.. список насправді довгий.

Список минусов связаных с безопасностью улыбает т.к. это больше фобии и комлексы. Особенно если учесть что мы говорим про частный дом, у которого в 99% есть выход на террасу/веранду/двор и там стоит именно металлопласт. А еще есть окна первого этажа, через которые тоже элементарно залезть. Это же не квартира - никто просто не будет вламываться к вам через бронированую дверь.

 

ЗЫ. Про внешний вид - то уже фломастеры конечно. Хотя вид двери на участок вас не смущает а вид с фасада смущает, судя по всему.

Змінено користувачем eam
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую всім за участь у виборі дверей! Ваші думки нам дуже допомогли.

І наступне питання лякає своєю несподіваністю: як ці двері тепер поставити :)

Хочеться поставити у шар утеплювача. Але це далеко не вікно. Хз з чого робити консоль внизу і якими пластинами кріпити. Поділіться досвідом, будь ласка. 

Підставочний профіль під таку бандуру я їх що ставити. Думаю з проф труби зробити опору для коробки, а сам простір внизу заповнити еппс.

Утеплення зовнішнє планую навесні робити. Поклею навколо дверей 50см пінопласту. Сподіваюсь , за зиму він не струхне.

Новий день - нові питання...

IMG_20241024_154406.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, AndryG сказав:

Хочеться поставити у шар утеплювача. Але це далеко не вікно. Хз з чого робити консоль внизу і якими пластинами кріпити. Поділіться досвідом, будь ласка. 

Ось тут описував принцип встановлення дверей.

https://www.stroimdom.com.ua/topic/238037-budivnitstvo-vsuperech-chi-ya-duzhe-viryu-zsu-novi-petrivtsi/page/11/

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 хвилини тому, AndryG сказав:

як ці двері тепер поставити

тема обраної моделі дверей не розкрита) 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, BugS сказав:

тема обраної моделі дверей не розкрита) 

З люмінієм не стикався у приватних будинках - кіт у мішку. Фотки іржавого страда вразили, взяв абвер. По зовнішньому виду хотів термікс, заліз в характеристики і зупинився на схожих, але рози товщих котедж. Ті, які тут вище згадували.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, AndryG сказав:

Дякую всім за участь у виборі дверей! Ваші думки нам дуже допомогли.

І наступне питання лякає своєю несподіваністю: як ці двері тепер поставити :)

Хочеться поставити у шар утеплювача. Але це далеко не вікно. Хз з чого робити консоль внизу і якими пластинами кріпити. Поділіться досвідом, будь ласка. 

Підставочний профіль під таку бандуру я їх що ставити. Думаю з проф труби зробити опору для коробки, а сам простір внизу заповнити еппс.

Утеплення зовнішнє планую навесні робити. Поклею навколо дверей 50см пінопласту. Сподіваюсь , за зиму він не струхне.

Новий день - нові питання...

IMG_20241024_154406.jpg

Гляньте как у меня, недавно ставил 

Крепление - дверь болтами к полоскам шириной 40мм толщина 4 мм почти на всю глубину ГБ с двумя 200 дюбеля и по ГБ. 3 шт на сторону 

Держат прекрасно 

IMG_20240508_160641747.jpg

IMG_20240826_170433953_HDR.jpg

IMG_20240508_160633331.jpg

IMG_20240508_160703867.jpg

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По периметру - встермо 80*90 - теплый подстановочный(утепление 150мм)

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если у вас Абвер - у них получается есть коробка, за которую крепят, и через терморазрыв вторая (общая толщина 150мм). Вот получается, что та, за которую крепят у меня на профиле теплом, а через терморазрыв в утеплителе, а держатся на пластинах в стене

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цитата

 


@andrey_ka, класний монтаж! Серйозний підхід - як до кріплення саме броньованих дверей. У мене зазор між коробкою і отвіром 2см максимум, утеплити периметр не вийде нормально. Тому хочу поставити двері в шар утеплювача і щоб ззовні не було укосів - використаю комплектні лиштви.
Крута підказка не гнути товсті пластини, а використати проставки з ППР труби - частина головняку знята!

 

11 годин тому, Vasul Metro сказав:

Собі встановлював так! Перші 2 фото як хотів, а інші як встановив

Монтажні кутники - гарний варіант. Якщо знайду потрібні розміри, то варіант залишити холод на зовнішньому краю цегли, а не тягнути його всередину.

11 годин тому, ЯД сказав:

Гляньте как у меня, недавно ставил 

Крепление - дверь болтами к полоскам шириной 40мм толщина 4 мм почти на всю глубину ГБ с двумя 200 дюбеля и по ГБ. 3 шт на сторону 

Держат прекрасно

Десь так і думав. Лежить полоси шматок 50*4 з часів, коли робив станок піноблок різати. Все думав як її зігнути по-людські - @andrey_ka підказав.

У вас двері стоять на підставочному. А він як кріпиться до стіни? Тільки ті дві опори вертикальні, чи до стіни прикручен?

 

11 годин тому, ЯД сказав:

По периметру - встермо 80*90 - теплый подстановочный(утепление 150мм)

Ось тут не зрозумів. Як утеплювач 150 став в один рівень вз профілем 90? Укосів ззовні у вас нема на фотці з оздобленням.

 

Про теплий підставочний. А чи потрібен він по периметру? Якщо я просто підійду ПСБ до коробки? Чи варто поставити міцний пінопласт в розрахунку на вібрації і т. ін?

Двері дуже тяжкі. В будинок ледь затягнули по частинах. Само полотно на ремнях довелось тягнути, як піаніно :) Думаю про опору для них. Над нижнім краєм отвору мені потрібно іх підняти приблизно на 70-90 і висунути вперед на 100мм (утеплювач). Кутники, як у Vasul Metro не поставити, бо їх зігне на вертикальному виносі від кріплення.

Не розумію чи потрібен теплий підставочний дверям. Металічна коробку можно і точково обперти на дві консолі. Підвіконня ставити не треба. Чи потрібен теплий підставочний?

Коробка з двох частин з терморазривом. На зовнішній висять двері, а отвори для кріплення (бокові) у внутрішній. Спирати на консоль тільки внутрішню частину або/і зовнішню?  Мені здається, що шість болтів на сторону повинні тримати конструкцію і точкове опирання жона робити тільки на теплу частину щоб не тягнути холод в теплий контур. Тоді винос не такий і великий (40мм).

Або теплий підставочний... якщо взяти 80*90, то його вже можна буде внизу закріпити кутниками до стіни. Хоч десяток їх поставити. І двері сперти на нього. 20мм коробки буде звисати над підставочним. Потім обійти його ПСБ.
___
P.S.
Суки так гатять по крикордонню (30-40км), що у флігелі, де я біля пічки гріюся, вікна дрижать. Страшно уявити, що твориться там... :(  
 

 

photo_3_2024-10-26_10-32-03.jpg

photo_2_2024-10-26_10-32-03.jpg

photo_1_2024-10-26_10-32-03.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поки збираюся з думками про двері, займусся горищем: замазюкаю бітумною гідроізоляцією тріщини по швах між плитами. Така собі пароізоляція. 

І треба закрити дірку 3х3 метри в ЗБ перекритті - повинні були бути сходи на мансарду. Кину чотири балки 100*50, підшию дошками і заповню мінватою. Знизу пароізоляцію з приклеюванням до плит.
 

Бентежить звукоізоляція. Щоб через цю дірку сусідські собаки в хаті не гавкали. Дуже хочеться вірити, що додаткова мінвата на товщину плит (разом 500мм) буде достатньо тихою. Тягнути відрами бетон на горище і заливати ЗБ перекриття ні сил ні бажання.

Була думка замість дошок постелити ОСБ. Та задумався про пароізоляцію... щоб під ним волога не збиралась. Будуть все ж дошки.

А ще я вчора трохи копирсався у силовому щитку...

photo_2024-10-26_11-01-58.jpg

photo_2024-10-26_11-03-26.jpg

Змінено користувачем AndryG
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ютуб ось з таким відосик показав. epicentrk.ua/shop/mplc-profil-blaugelb-trioterm-100x85x1175-mm-9070459-1ef14582-2a19-6d46-8fe3-511c586b8f50.html 

Я так зрозумів, що це варіант замість пластин. Його кріпимо анкерами до стіни і до нього ж коробку якимись шурупами...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, AndryG сказав:


@andrey_ka, класний монтаж! Серйозний підхід - як до кріплення саме броньованих дверей. У мене зазор між коробкою і отвіром 2см максимум, утеплити периметр не вийде нормально. Тому хочу поставити двері в шар утеплювача і щоб ззовні не було укосів - використаю комплектні лиштви.
Крута підказка не гнути товсті пластини, а використати проставки з ППР труби - частина головняку знята!

 

Монтажні кутники - гарний варіант. Якщо знайду потрібні розміри, то варіант залишити холод на зовнішньому краю цегли, а не тягнути його всередину.

Десь так і думав. Лежить полоси шматок 50*4 з часів, коли робив станок піноблок різати. Все думав як її зігнути по-людські - @andrey_ka підказав.

У вас двері стоять на підставочному. А він як кріпиться до стіни? Тільки ті дві опори вертикальні, чи до стіни прикручен?

 

Ось тут не зрозумів. Як утеплювач 150 став в один рівень вз профілем 90? Укосів ззовні у вас нема на фотці з оздобленням.

 

Про теплий підставочний. А чи потрібен він по периметру? Якщо я просто підійду ПСБ до коробки? Чи варто поставити міцний пінопласт в розрахунку на вібрації і т. ін?

Двері дуже тяжкі. В будинок ледь затягнули по частинах. Само полотно на ремнях довелось тягнути, як піаніно :) Думаю про опору для них. Над нижнім краєм отвору мені потрібно іх підняти приблизно на 70-90 і висунути вперед на 100мм (утеплювач). Кутники, як у Vasul Metro не поставити, бо їх зігне на вертикальному виносі від кріплення.

Не розумію чи потрібен теплий підставочний дверям. Металічна коробку можно і точково обперти на дві консолі. Підвіконня ставити не треба. Чи потрібен теплий підставочний?

Коробка з двох частин з терморазривом. На зовнішній висять двері, а отвори для кріплення (бокові) у внутрішній. Спирати на консоль тільки внутрішню частину або/і зовнішню?  Мені здається, що шість болтів на сторону повинні тримати конструкцію і точкове опирання жона робити тільки на теплу частину щоб не тягнути холод в теплий контур. Тоді винос не такий і великий (40мм).

Або теплий підставочний... якщо взяти 80*90, то його вже можна буде внизу закріпити кутниками до стіни. Хоч десяток їх поставити. І двері сперти на нього. 20мм коробки буде звисати над підставочним. Потім обійти його ПСБ.
___
P.S.
Суки так гатять по крикордонню (30-40км), що у флігелі, де я біля пічки гріюся, вікна дрижать. Страшно уявити, що твориться там... :(  
 

 

photo_3_2024-10-26_10-32-03.jpg

photo_2_2024-10-26_10-32-03.jpg

photo_1_2024-10-26_10-32-03.jpg

Ну у меня ж такая же коробка.

Профиль через химанкер по периметру в ГБ, не помню как часто - по инструкции встермо

Внизу 2 ноги - потому что дверь тяжёлая - доп упоры и в бетон (фундамент)

Сама дверь стоит на профиле ровно на "белую" коробку - остальное то фасадный утеплитель, и на него нет нагрузки 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Поки газовики тягнуть труби, я ломаю голову над вентиляцією. Купа простих питань для тих, хто пройшов цей шлях і темний ліс для мене :)

Минулим власникам слово "вентиляція" було невідомо. Тому зараз потрібно бити дірки в плитах і тягнути утеплені труби по горищу до збірної шахти 3*150мм + 110мм фан на гребні даху (500мм)

Площа будинку 80кв, 4 людини. Три витяжні канали 150мм: санвузол, бойлерна з газовим котлом, кухня-вітальня з витяжним зонтом. У планах на світле майбутнє зробити автоматичні припливні клапани у жилих кімнатах.

Хочеться свіжого повітря, економії на опаленні/електроенергії і тиші. Лякають розмови про зворотню тягу з туалету при увімкненій витяжці на кухні і плісняву у ванній. Хочеться чути телевізор і співрозмовника при увімкненній витяжці над плитою. Не хочеться у спальній слухати жужання вентилятора у ванній (спільна стіна). Думаю про канальні вентилятори на горищі.

В бойлерній за вимогою газовиків витяжний канал. Просто один анемостат. Сьогодні уточнив у майстра - можна і 100 канал поставити. Думаю так і зробити, хоча дірку вже пробив під 150 трубу...

У санвузлі треба вентилятор додатковий в канал поставити. Канальний на горище, мабуть. Напевно, він не потрібен дуже потужний і EC двигун також зайвий і буде достатьно його епізодичної роботи. Як отримати конкретні числа витрати повітря і як запобігти конфлікту з кухонним зонтом? Пробив під цей канал дірку в плиті у бойлерній, щоб зайти у санвузол горизонтально через стіну - запобіжник для перехоплення можливого конденсату. 

Кухня/вітальня. Тут хочеться об'єднати витяжку над плитою (зонт) з каналом вентиляції і поставити один канальний вентилятор з EC двигуном на горищі. Можна буде при потребі допомогти природній тязі з кухонними запахами.
Як зробити комутацію повітряних потоків? Я придумав тільки клапан з моторчиком, який, перекриваючи канал під стелею, обирає звідки сосати повітря вентилятору: з під стелі у кухні чи із зонту на плитою (жировий фільтр зонту додасть опору відгалуженню зонта) Та щось мені підказує, що та заслонка буде свистіти і люди так не роблять. У квартирі зараз стоїть зворотній клапан, який підтискається витяжкою при увімкненні, але такий варіант не підійде, бо хочу вентилятор винести на горище. Чи не заморочуватися і вивести витяжку зонта на вулицю через стіну. Може вона і шуміти тоді не буде, але питання зворотньої тяги по каналах лишається. Хотілося би, щоб витягувало брудне повітря з хати, а не тягнуло чисте і не зовсім через канали кухні/санвузла.потрібно буде поставити - завжди був проти кухні-вітальні саме через запахи по всій хаті.
Довгий канал (5-6метрів) протягну по горищу під наклоном без крутих поворотів для зменшення опору.

Буду радий почути будь-які ваші думки з приводу прочитаного!

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...