Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Автомобильный акуммулятор + инвертор 12-220 питание циркуляционного насоса на котле + телефоны и ноу

bukiw

Рекомендовані повідомлення

18 минут назад, dneprstab сказал:

😂😂😂 Я так і знав.

Але то ви бєспрєдєльщіков сервісантов не зустрічали.Поміняють один транзистор і хочуть купу грошей.

 

ви не зрозуміли питання чи це такий спосіб шось сказати нічого не сказав?))) Ваш бізнес - ваші правила, блекаути закінчаться (сподіваюся), а ціна на яйці, бенз та ринок залитий бушними та напівбушними залізяіками залишаться, теж варіант пережити качелі.

ПС ЗАчьтно звичайно як ви порівнюєте ручний кваліфікований труд із боксмувінгом, то ви (я так зрозумів ви більш в ремонті?) свій так не цінуєте чи сталу логістику переоцінюєте?

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в цьому всьому шо точно плюс то за поточним ЧСВ продавців енергоскарбу ЧСВ айтішні трошки підзатірялося )))

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, standov сказал:
22 минуты назад, dneprstab сказал:

😂😂😂 Я так і знав.

Але то ви бєспрєдєльщіков сервісантов не зустрічали.Поміняють один транзистор і хочуть купу грошей.

 

Показать  

ви не зрозуміли питання

Я в темі з 2007 року .

Тому усі ваші питання я вже бачив , раз десять перетравив і мені не цікаво щось доказувати.

Тема сервіса взагалі осторонь.Бо хто хотів - той вклався у неї часом , грошима нервами і репутацією.

 

 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, Dalet сказал:

Ой. А можна на людській мові?

Там все просто - множиш на два , і на ці два відсотки живеш

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

які питання? чи я що питав?) ремонт ручний кваліфікований труд це не може бути дешево, ринок це завжди попит-пропозиція та ціна десь між ними. Жодних питань ))) Всі "питання" ви собі вигадали та намагаєтеся приписати проклятим клієнтам, якшо шо то я нічого не питав ) Коли запитав то від пана продавця в цій гілці нічого крім сарказму та гегів не почув, все досить симптоматично як на мене

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, dneprstab сказал:

Там все просто - множиш на два , і на ці два відсотки живеш

а. а їм то що завидно чи що?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, dneprstab сказал:

Там все просто - множиш на два , і на ці два відсотки живеш

от знову власні фантазії )))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, standov сказал:

Коли запитав то від пана продавця в цій гілці нічого крім сарказму та гегів не почув, все досить симптоматично як на мене

продавець це той хто вам прадає, а ви питали технічні речі, і купувати не збиралися, продавець їх не знає чи то знає, а той хто знає безкоштовно не скаже. ви витратили свій час і знайшли відповіді самі, правильні вони чи ні, покаже час, за то ви не витратили грошей. все чесно

Змінено користувачем Dalet
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, Dalet сказал:

тіко потім прохання не скаржитися на відсутність ремонту того всього, а то як кажеш що не приймаємо, дак піна аж хлище

Ой, а хто це про "місяць гарантії" недавно розповідав? )))

Я і до війни якось на гарантію наших продавців не особливо розраховував: спочатку тобі продає техніку який ФОП "піди знайди мене", присилають її без заповненої гарантійки, у випадку ремонту виносять мозок, що вони ніпричому, ремонтом займається сервісний центр, звичайно нічого "на заміну" у них немає, сервісний центр в свою чергу виносить тобі мозок що це не гарантійний випадок, ремонт триває місяцями і т.д. Сервіс "по-українськи".
Простіше купити техніку в Європі чи Китаї дешевше (навіть враховуючи податки на митниці) і орієнтуватись що ремонт буде за власний кошт або його не буде (бо він коштуватиме більше ніж половина вартості нового пристрою). Не перейшов повністю на покупки в Європі тільки тому що Міст\НП мають обмеження на розмір і вагу посилки.
А під час війни слово "гарантія" взагалі звучить смішно.

Змінено користувачем vitaliy17
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, vitaliy17 сказал:

Ой, а хто це про "місяць гарантії" недавно розповідав? )))

Я і до війни якось на гарантію наших продавців не особливо розраховував: спочатку тобі продає техніку який ФОП "піди знайди мене", присилають її без заповненої гарантійки, у випадку ремонту виносять мозок, що вони ніпричому, ремонтом займається сервісний центр, звичайно нічого "на заміну" у них немає, сервісний центр в свою чергу виносить тобі мозок що це не гарантійний випадок, ремонт триває місяцями і т.д. Сервіс "по-українськи".
Простіше купити техніку в Європі чи Китаї дешевше (навіть враховуючи податки на митниці) і орієнтуватись що ремонт буде за власний кошт або його не буде (бо він коштуватиме більше ніж половина вартості нового пристрою). Не перейшов повністю на покупки в Європі тільки тому що Міст\НП мають обмеження на розмір і вагу посилки.
А під час війни слово "гарантія" взагалі звучить смішно.

Шо?

 

Приїдь до мене, я тебе носом потикаю. І в генератрний сервіс, і в сервіс інверторів. 

Якесь, не долуге. Чесне слово. 

 

П.с. любі друзі, якщо вам у мойому фоп, який в роботі з 2004 року, та тов який з 2006 року, та номерах тел якім вже по 20 років щось не подоьається - якого біса ви всі дл мене дзвоните? Забудьте, не дзвоніть, не просіть спасти. 

Змінено користувачем Dalet
  • Лайк 1
  • Хаха 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

7 часов назад, vitaliy17 сказал:

А під час війни слово "гарантія" взагалі звучить смішно

Ага , розкажіть мені як авторізованому сервісному центру Luxeon , Logicpower та інших що нема гарантії.

А те що мамкині бізнесмени на дівані, що гордо називаються інтернет магазин відхрещуються від гарантії - так це ж оті мегазаробіткі, що порахували наші шановні економісти хворумні.

Ось гарантія 12-24 міс в залежності від виробу.

Є хтось кто купив у мене і я відмовив по гарантії?

Як в анекдоті про бомжа - не буду пити коньяк халявний , бо як зранку проснуся болить не голова а жопа

 

IMG_20221121_072925.jpg

Змінено користувачем dneprstab
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 годин тому, dneprstab сказав:

Але то ви бєспрєдєльщіков сервісантов не зустрічали.Поміняють один транзистор і хочуть купу грошей.

Угу, тільки троє інших не знашли того транзистора. Схеми нема, АСЦ нема а ти три дні сидиш, змальовуєшюєш схему, роздупляєшся як воно має і чому не працює. А потім стаєш безпредєльщиком... А час не оцінюється? Тоді купіть нове зв 10 - 15 куп грошей, раз поміняти транзистор за купу то дорого.

Одне діло типовий ремонт простого пристрою і зовсім інший розібратись з дивним дефектом пристрою, котрий не влажиться на стіл і окремо платку не включиш.

  • Лайк 3
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, porterlv сказал:

Одне діло типовий ремонт простого пристрою і зовсім інший розібратись з дивним дефектом пристрою, котрий не влажиться на стіл і окремо платку не включиш.

а ще цікавіше зараз на отому з алі, де в коробці на 5кВт стоїть плата від 0,5кВт. і ти таких мусиш дати ті 5кВт бо людина ж за них сплатила))) і спробуй тілкь не дати, будеш винним в всесвітньому потопі

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мене тішить морда лиця клієнта коли у відповідь на запитання "А скільки він видасть" рекомендую навантажувати поступово поки не впаде в захист чи не згорить. :) Самі ви не хочете визначати, але ж у мене такі самі вихідні дані і ризики! Ви ж не думаєте, що як на вашому китайці захист не спрацює, я вам куплю нового? :(

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, porterlv сказал:

Самі ви не хочете визначати, але ж у мене такі самі вихідні дані і ризики! Ви ж не думаєте, що як на вашому китайці захист не спрацює, я вам куплю нового?

так. по перше, то ваша робота і за то ви берете гроші, не подобається - не займайтеся. а зялися - терпіть. А по друге - вам що важко? Зажралися в край, люди страждають, а ви не хочете допомогти. Вони ж не просто так скуповують той весь непотріб, який не здатен працювати, а по нуждє. В європи їздять за тим всім, а все через те що ви не хочете забезпечити складську наявність гарного якісного обладнання по ціні ниже закупівлі і гарантії надати, як годиться, з виїздом, з підміною, з підключенням, з консультацією і ввмікненим телефоном через 10 років.
Давайт бути відвертими.....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А я шо, я протестую (читай перевірю, взанаю скільки видасть). Ціна послуги - вартість нового інвертора + оплата мого часу погодинно. Кому першому? Якщо не згорить - ціну нового інвертора мінусуємо.

Га? Де всі? А шо, нікому не треба? Хто дурак? Я дурак? Гаразд як скажете... І вам не хворіти.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, dneprstab сказал:

 

Ага , розкажіть мені як авторізованому сервісному центру Luxeon , Logicpower та інших що нема гарантії.

А те що мамкині бізнесмени на дівані, що гордо називаються інтернет магазин відхрещуються від гарантії - так це ж оті мегазаробіткі, що порахували наші шановні економісти хворумні.

Ось гарантія 12-24 міс в залежності від виробу.

Є хтось кто купив у мене і я відмовив по гарантії?

 

Ок, давайте так (бо скажуть що я всіх під одну гребінку): така ситуація не в 100% випадків, але трапляється достатньо часто щоб до слів про гарантію відноситись скептично. Це про ситуацію взагалі.
Тепер щодо гарантії під час війни: сьогодні ви надаєте гарантію, завтра в склад прилітає ракета і добре якщо вас при цьому там не було. Так можу я сподіватись (чи мати наглість вимагати) якоїсь гарантії в цьому випадку? Я вважаю що ні. Тому на неї і не розраховую.
Я перед війною відкоси пластикові замовляв, потім почалося і передоплату на них витрачену я списав на втрати, продавцю вже навіть не телефонував, тому що це якось недоречно виглядало. Десь через місяць мені зателефонували, сказали що відправили відкоси. То продавцю за це честь і хвала, але знову ж таки - складись ситуація по-іншому, то які претензії (хіба що до кацапів).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, vitaliy17 сказал:

Тепер щодо гарантії під час війни:

Тут варіанти різні - є такі фірми які вирішили списати все на війну.

Один з виробників стабілізаторів напруги вирішив що гарантію виконувати необов'язково. А от за гроші можна.

Програмне забезбечення там глючне що пі#дец.І дилера свого теж кинув.€бітеся як хочете.

А до війни я неодноразово казав що стаби їхні #у€та повна , а мені казали що це в мене особисте 😉

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, dneprstab сказал:

Тут варіанти різні - є такі фірми які вирішили списати все на війну.

Один з виробників стабілізаторів напруги вирішив що гарантію виконувати необов'язково. А от за гроші можна.

Програмне забезбечення там глючне що пі#дец.І дилера свого теж кинув.€бітеся як хочете.

А до війни я неодноразово казав що стаби їхні #у€та повна , а мені казали що це в мене особисте 😉

Вот ради праздного любопытства, если вдруг так бы случилось и я бы в своей гарантийке нашел бы в списке сервисов, ваш, как бы долго я ждал в очереди?

Ну там нет никаких подводных камней все подподает под гарантию и даже все запчасти есть, сам факт вскрытия интересует, ну когда до моего к примеру люксеона у вас бы дошли руки?

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, mib сказал:

Вот ради праздного любопытства, если вдруг так бы случилось и я бы в своей гарантийке нашел бы в списке сервисов, ваш, как бы долго я ждал в очереди?

Ну там нет никаких подводных камней все подподает под гарантию и даже все запчасти есть, сам факт вскрытия интересует, ну когда до моего к примеру люксеона у вас бы дошли руки?

Якщо ви про ситуацію зараз , коли навантаженя виросло у два-три рази, а ще й світло виключають постійно...останній гарантійний робили 3 тижні.Гарантія по термінах у пріорітеті.

Хоча негарантійний сервіс на порядок вигідніший.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, vitaliy17 сказал:

Ок, давайте так (бо скажуть що я всіх під одну гребінку): така ситуація не в 100% випадків, але трапляється достатньо часто щоб до слів про гарантію відноситись скептично. Це про ситуацію взагалі.
Тепер щодо гарантії під час війни: сьогодні ви надаєте гарантію, завтра в склад прилітає ракета і добре якщо вас при цьому там не було. Так можу я сподіватись (чи мати наглість вимагати) якоїсь гарантії в цьому випадку? Я вважаю що ні. Тому на неї і не розраховую.
Я перед війною відкоси пластикові замовляв, потім почалося і передоплату на них витрачену я списав на втрати, продавцю вже навіть не телефонував, тому що це якось недоречно виглядало. Десь через місяць мені зателефонували, сказали що відправили відкоси. То продавцю за це честь і хвала, але знову ж таки - складись ситуація по-іншому, то які претензії (хіба що до кацапів).

А налиха ви тоді лічите, коли мене ніхєра не знаєте. Приїдьте, походимо, кави попємо. Покажу панелі які кимось викуплені перед війною, так і стоять, чекають, як ваші відкоси. Поїдемо в Черкаську область, до мого майстра по інверторах, покажу в яких умовах він вимушений працювати, і чому не в києві зараз, бо поки не пояснити, не розумієте. Покажу де генератори ремонтуються, гарантійні і не.....

Міласті просім. Так сказать. 

П.с. 90% випадків не є гарантійними. І я це доводжу, а не просто така в мене забаганка. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, dneprstab сказал:

Якщо ви про ситуацію зараз , коли навантаженя виросло у два-три рази, а ще й світло виключають постійно...останній гарантійний робили 3 тижні.Гарантія по термінах у пріорітеті.

Хоча негарантійний сервіс на порядок вигідніший.

Їм того не зрозуміти, бо коли їм реба то ти маєш. А коли скажи вартість , то за шо, про що, да бєзпрєдел....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, dneprstab сказал:

Якщо ви про ситуацію зараз , коли навантаженя виросло у два-три рази, а ще й світло виключають постійно...останній гарантійний робили 3 тижні.Гарантія по термінах у пріорітеті.

Хоча негарантійний сервіс на порядок вигідніший.

Да я понимаю что не гарантийный более выгоден, и там скорее всего есть приоритет в плане сроков

Но вопрос именно про гарантию, получается либо я три недели без резерва, либо я в Польше покупаю ЗИП и ремонтируюсь в приоритете, учитывая что в Польше два по цене одного и я с резервом и с потенциальным попадаловом в ремонт, остаюсь с резервом и в теории получаю приоритет на ремонт

Ну это я ещё что бы подтвердить свой выбор, у меня не польские но три штуки и вовремя купленных, ой вру четыре :-) но в цену нынешнего одного :-)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Dalet сказал:

Їм того не зрозуміти, бо коли їм реба то ти маєш. А коли скажи вартість , то за шо, про що, да бєзпрєдел....

Подождите вопрос был про гарантию, какая там может быть стоимость?

Вы кстати как быстро сейчас ремонтируете?

Вопрос простой, без все жлобы, куплено у вас и не торговались к примеру где то в начале февраля

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...