Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Автомобильный акуммулятор + инвертор 12-220 питание циркуляционного насоса на котле + телефоны и ноу

bukiw

Рекомендовані повідомлення

39 минут назад, US7IGN сказал:

Може китайці розраховують що довгоносі мавпи всі КПІ закінчили і потребують саме конструктор?

Чесно кажучи, я з жахом дивлюсь на нинішнє покоління "офлайн-випускників". Що шкіл, що ВУЗів. Люди вміють читати, але не вміють і не бажають(!!) вчитись навіть тоді, коли "сиплються" на елементарних питаннях. А перероблення масового китайського дива за десяток бакісв з доставкою у щось пристойне далеко не завжди технічно можливе навіть за умови достатньої кваліфікації. Зробити "з нуля" буває простіше.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, mib сказал:

Но с отсечкой на 10,8 вы его быстренько убьете

Почему? Я агм за полтора года не убил. И я писал - что это не постоянный режим. Такие долгие отключения электроэнергии бывают, когда полностью приходится опустошить батарею, но редко.

1 час назад, Vladdi сказал:

майже завжди в комплекті до досить потужних інверторів навіть пристойної якості, китайці кладуть дроти просто смішного перерізу. Очевидно, що всі не можуть бути спеціалістами, і одразу замінити те лайно на щось гідне.

Я отдельно покупал кабели 16 квадратов. Из чего они сделаны- понятия не имею. По цвету на медь похоже, но, в лабораторию конечно не сдавал. Но так  везде можно купить непонятно что, даже при наличии сертификата. Как проверить "в домашних условиях"- адекватные кабели или нет?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, Vladdi сказал:

Качественные АГМ батареи для ИБП допускают разряд до 1,65В на ячейку, это 10В

я бы был производителем этих батарей- и до 9 вольт допускал бы, чтоб клиенты быстрее гробили свои аккумуляторы глубокими разрядами и быстрее приходили за новым. а так то- чем менее глубокие разряды- тем дольше аккумулятор проживет

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 часа назад, Nesnakomez сказал:

Работающий инвертор показывает значительно ниже, чем отдельно стоящая батарея. Чем больше нагрузка, тем больше просадка. Каким образом это реально контролировать? 

у меня так же, скорее всего разница идет где то на нагрев в инверторе, контакт в инверторе далек от идеального и в инверторе напряжение под нагрузкой ниже , чем на его контактах, на входе

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Nesnakomez сказал:

Я отдельно покупал кабели 16 квадратов.

16 кв. для 1500 Вт навантаження ще проходить, тому треба визначитись із напругами на клемах інвертора та батареї. Там не повинно бути великого розбігу.

3 часа назад, igorrius сказал:

я бы был производителем этих батарей- и до 9 вольт допускал бы, чтоб клиенты быстрее гробили свои аккумуляторы глубокими разрядами

Виробник лише надає споживачу гарантовані ним дані щодо функціонування батарей певної конструкції. Для звичайних АГМ батарей надається ось такий графік:

1111.JPG.2183508905a25dbebc7cee41383a01b0.JPG

 Для свинцево-кислотних батарей Tubular type, які призначені для роботи в якості накопичувачів енергії, також надається інший графік:

2222.JPG.c277c82e7185cb80319155ef97bf6e64.JPG

А вже споживач вільний вибирати батареї, які найбільше йому підходять за тими чи іншими параметрами. І до виробника тут претензій немає - він все виклав у технічній документації...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, igorrius сказал:

я бы был производителем этих батарей- и до 9 вольт допускал бы, чтоб клиенты быстрее гробили свои аккумуляторы глубокими разрядами и быстрее приходили за новым. а так то- чем менее глубокие разряды- тем дольше аккумулятор проживет

А гарантію теж виконували б ? 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, dneprstab сказал:

А гарантію теж виконували б ? 

Просто из любопытства, какой процент обращений по гарантии акб в вашей практике решался положительно?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, mib сказал:

Просто из любопытства, какой процент обращений по гарантии акб в вашей практике решался положительно?

Ну и если знаете то сколько в процентном отношении от проданного по гарантии

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

42 хвилини тому, dneprstab сказав:

А гарантію теж виконували б ? 

У нас кто-то по гарантии аккумы меняет?

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, ЯД сказал:

У нас кто-то по гарантии аккумы меняет?

А у нас кто-то может гарантировать отсутствие нарушений в правилах эксплуатации?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, Vladdi сказал:

16 кв. для 1500 Вт навантаження ще проходить

У меня не 1500 нагрузка, а 150 максимум. Это вообще ерунда, а не нагрузка.

6 часов назад, Vladdi сказал:

Для звичайних АГМ батарей надається ось такий графік:

Можете пояснить график? Почему три разных варианта степени глубины разрядки соответствуют одной и той же величине емкости 60%?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Dalet сказав:

А у нас кто-то может гарантировать отсутствие нарушений в правилах эксплуатации?

Вооот. Никто не докажет что не было нарушений соответственно гарантии на аккумы просто манагерский буклетик

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, ЯД сказал:

Вооот. Никто не докажет что не было нарушений соответственно гарантии на аккумы просто манагерский буклетик

Воооот. А как можно доказать то чего нет?)))

Гайда до мене на роботу. Розумні такі мені треба. Будете займатися гарантійними питаннями.

П.с. якщо не доказано порушення вмексплуатації то акб міняється, ну звісно все від бренду залежить. З іншого боку, блекаут, це вже порушення

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, Nesnakomez сказал:

Можете пояснить график? Почему три разных варианта степени глубины разрядки соответствуют одной и той же величине емкости 60%?

Да уж... Графики еще и читать надо....

60% - это остаточная емкость аккума после разного количества циклов с соответствуещей глубиной разряда.

Другими словами. Через сколько циклов ожидаема остаточная емкость 60% при разной глубине разряда...

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, Nesnakomez сказал:

Можете пояснить график? Почему три разных варианта степени глубины разрядки соответствуют одной и той же величине емкости 60%?

Выше все правильно изложено.

Производитель считает, что когда аккумулятор в процессе износа достигает 60% своей емкости, он подлежит выбраковке по причине дальнейшего ускоренного износа (видно по падению кривой). Т.е. дальше его нормально эксплуатировать невозможно, он не держит нагрузку.

При этом этот предельный износ достигается разным количеством циклов, их число зависит от глубины разряда. Чем глубже разряд, тем больше износ, тем меньше циклов проживет АКБ. Из графиков обычных АГМ видно, что износ практически пропорционален глубине разряда. Это значит, что при разряде на 50% батарея проживет как минимум вдвое дольше. Также это ответ на вопрос по расчету затрат на эксплуатацию, т.к. чтобы уменьшить глубину разряда нужно купить больше батарей. Заодно это и ответ на вопрос по ограничению глубины разряда с целью продления срока эксплуатации.

Змінено користувачем Vladdi
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 минут назад, Leader9 сказал:

Да уж... Графики еще и читать надо.

Не нужно умничать. К графикам обычно пояснения идут, тогда не возникает разночтений. На графике- вертикальная шкала указана просто как емкость, непонятно в какой момент- в контексте одного цикла или вообще ресурса аккумулятора. А что за магическая цифра 60? Почему именно 60?

Даже 150-300 циклов даже до полного разряда - это более чем достаточно с учетом задач в контексте. Но и опять таки, из графика не видно, что есть "глубокий разряд". А для разных типов и разных производителей это наверное будет разная величина

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 минут назад, Nesnakomez сказал:

Но и опять таки, из графика не видно, что есть "глубокий разряд". А для разных типов и разных производителей это наверное будет разная величина

Для этого есть другие таблицы. Их обычно две. Разряд постоянным током и разряд постоянной мощностью. Эти таблицы содержат информацию о параметрах емкости при минимально допустимых напряжениях ячейки. Первая говорит о предельном токе для определенного времени разряда до определенного напряжения. Вторая - о мощности, которую может отдать ячейка в единицу времени при разряде до определенного напряжения.

Ниже приведены таблицы для обычной свинцовой батареи AGM высокого качества емкостью 105АЧ.

Из таблиц видно, какая емкость отдается в режиме разряда. Если время разряда при постоянной мощности меньше, то отдаваемая емкость снижается. Это необходимо для расчета времени работы от батареи. Нижняя таблица это значения на ячейку, поэтому цифру нужно множить на 6 для АКБ 12В с 6-ю ячейками.

3333.thumb.JPG.266ed87a6d5598c6b725fb2bcf5fed13.JPG

Змінено користувачем Vladdi
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 28.11.2023 в 19:42, Nesnakomez сказал:

А по весу можно определить качество?

У меня агм на 100Ач весит 30кг.

можно, гавно, але буває і гріше. 100 адекватна має важити під 40. Але такі зараз коштують як крило літака

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, standov сказал:

можно, гавно, але буває і гріше. 100 адекватна має важити під 40

Дуже упереджена думка. Вага не є єдиним показником. Є й інші складники, які залежать від типу корпусу, конструкції та способу розташування решіток,  внутрішніх шин, способу формування матеріалу активної маси, сепараторів, тощо. Провідні виробники нам вже років 5 постачають 100АГ батареї високої якості вагою 32-36 кг. До речі, батареї tubular type з кількістю циклів більшою за ліфери важать теж приблизно 36 кг. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, Vladdi сказал:

Дуже упереджена думка. Вага не є єдиним показником. Є й інші складники, які залежать від типу корпусу, конструкції та способу розташування решіток,  внутрішніх шин, способу формування матеріалу активної маси, сепараторів, тощо. Провідні виробники нам вже років 5 постачають 100АГ батареї високої якості вагою 32-36 кг. До речі, батареї tubular type з кількістю циклів більшою за ліфери важать теж приблизно 36 кг. 

частково згоден, бо той факт що провідні виробники поставляють щось вагою 32кг, на жаль, не робить то шось - хорошим, бо всім треба продавати, всім треба робити продукцію конкурентною по ціні. дуже може бути що ці акб "провідних виробників" значно краще інших акб в тій самій ваговій категорії, але це не робить їх хорошими. ну а 36 то ближче до 40 ніж до 30 )

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 28.11.2023 в 19:42, Nesnakomez сказал:

У меня агм на 100Ач весит 30кг.

тут надо еще различать , стартерный аккумулятор  или для бесперибойников которые, последние идут заметно тяжелее автомобильных

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, igorrius сказал:

тат надо еще различать , стартерный аккумулятор  или для бесперибойников которые, последние идут заметно тяжелее автомобильных

Так все вірно , бо розвелось багацько продаванів які кажуть - НЕМА РІЗНИЦІ.
Так на жадібності і ловлять кугутів.
Бо не хоче розбиратися , точніше чути поради спеціалістів.
Одна думка що у рагуля постійно в макітрі гуляє - бариги спекулянти не дам нажитися на мені 😉

  • Лайк 2
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, dneprstab сказал:

Так все вірно , бо розвелось багацько продаванів які кажуть - НЕМА РІЗНИЦІ.
Так на жадібності і ловлять кугутів.
Бо не хоче розбиратися , точніше чути поради спеціалістів.
Одна думка що у рагуля постійно в макітрі гуляє - бариги спекулянти не дам нажитися на мені 😉

Оце саме зараз - 4шт авто 190Агод - казалося, буде опа в самий момент - момент настав, з ним і опа - шо.ви хочете мене розвести.має працювати.ви мене розводите.я сам знаю.он у сина працює...... от тільки в того сина інше і в теплі.... а нього сбірна солянка і на морозі..... 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще один сьогодні, хоч і з ліиієм. Але ж острів, зима.... панелі під снігом.... 

Теж казалося. Добав акум. 5квтгод мало. Добав.... і гену з автозапуском..... бо проє...беш... Так і вийшло. Акум в захист по низу. Сонце під снігом. Гену ручного не сприйма бо є нюанси. 

Тепер кіпіш.... а думать і слухать треба було раніш. А зараз віник в руки і дуй на дах. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 минут назад, Dalet сказал:

А зараз віник в руки і дуй на дах. 

І сильно допоможе?

у мене під снігом показує 24w, як прибрати буде не набагато більше.

1 час назад, Dalet сказал:

от тільки в того сина інше і в теплі.... а нього сбірна солянка і на морозі..... 

тю, а мені деякі продавани казали, що нема різниці, головне щоб дощ не капав. )) 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...