BAV_Lug Опубліковано: В понеділок в 20:10 Автор Поділитись Опубліковано: В понеділок в 20:10 І доречі, брав профліст спеціально не фарбований щоб менше нагрівався і відповідно було менше конденсату Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: В понеділок в 20:28 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 20:28 24 хвилини тому, BAV_Lug сказав: Потекло на мембрану, і що? Нічого, лише відповідь за «обмаль». У вас пологий дах і поступово волога, пилюка, слабка вентиляція візьмуть своє. ІМХО 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
BAV_Lug Опубліковано: В середу в 16:19 Автор Поділитись Опубліковано: В середу в 16:19 (змінено) Почали зашивати стіни Змінено В середу в 16:20 користувачем BAV_Lug 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
BAV_Lug Опубліковано: В п'ятницю в 17:07 Автор Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 17:07 (змінено) Отримав сьогодні документи на будинок. Тож почну штурмувати ДТЕК щодо тарифу на електроопалення. Загалом документи вийшли 2 тижні часу та 20к. Змінено В п'ятницю в 17:08 користувачем BAV_Lug 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ho4u_pizzu Опубліковано: 19 годин тому Поділитись Опубліковано: 19 годин тому 17 годин тому, BAV_Lug сказав: Отримав сьогодні документи на будинок. Тож почну штурмувати ДТЕК щодо тарифу на електроопалення. Загалом документи вийшли 2 тижні часу та 20к. В минулому році вийшло в 2 рази менше. А електроопалення буквально за пару годин зробили, головне проект занести (наче за 2 чи 3к робив) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 11 годин тому Поділитись Опубліковано: 11 годин тому 25.07.2025 в 20:07, BAV_Lug сказав: Тож почну штурмувати ДТЕК щодо тарифу на електроопалення. А хіба там проблеми? Мені здалося, що ДТЕК зараз взірець обслуговування, всі питання приймають і вирішують, от аби ще й їх роботяги-виконавці працювали так само як їх офіс, але з цим на жаль біда, мабуть також винні порох із зеленою пліснявою. ) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
BAV_Lug Опубліковано: 10 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 10 годин тому 42 минуты назад, Фрай сказал: А хіба там проблеми? Мені здалося, що ДТЕК зараз взірець обслуговування, всі питання приймають і вирішують, от аби ще й їх роботяги-виконавці працювали так само як їх офіс, але з цим на жаль біда, мабуть також винні порох із зеленою пліснявою. ) Ну коробку під лічильник (антівандальну) мені замінювали майже пів року. Хоча я заздалегідь її сам придбав та їздив до них в центр обслуговування регулярно як на роботу. В результаті приїхали міняти два хлопці яким я розповідав як і що робити. І то зробили не без косяків. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 10 годин тому Поділитись Опубліковано: 10 годин тому 47 хвилин тому, Фрай сказав: ДТЕК зараз взірець обслуговування, Гы Не, ну заявки принимают. А дальше как повезет. Замену вводного автомата, который не работал, они рассматривали месяца 4. Повышение мощности (где работа работяг только поменять автомат) - почти год по документам туда сюда) хотя конечно виконавці работяги сделали все быстро в первый месяц Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
delic Опубліковано: 10 годин тому Поділитись Опубліковано: 10 годин тому 1 година тому, Фрай сказав: Мені здалося, що ДТЕК зараз взірець обслуговування, всі питання приймають і вирішують, вам таки здалося... все якраз навпаки Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому 7 годин тому, delic сказав: вам таки здалося... все якраз навпаки Ви мабуть погано читали, бо я недаремно написав: 8 годин тому, Фрай сказав: от аби ще й їх роботяги-виконавці працювали так само як їх офіс, але з цим на жаль біда Може тому, що у офісі працюють під запис, але реагують чітко і всі питання у принципі вирішують, у межах своєї компетенції звичайно. Кол-центр вчасно реагує на твої звернення і приїздять виконавці. А от їх треба пи…дити, бо ведуть себе так ніби воно є «хазяїн» ДТЕКу і ти «відірвав його від важливих справ», а тільки від нього залежить буде у тебе щось чи ні, хоча насправді рівень знань, компетенції та відповідного обладнання на рівні рукожопа-електрика ЖЕК. 8 годин тому, BAV_Lug сказав: приїхали міняти два хлопці яким я розповідав як і що робити. І то зробили не без косяків. Отож, я навіть не буду перераховувати ті косяки, що ліпили мені, але буду знати, що гофра на провід по стовпу від лічильника не потрібна, як і гільзи на багатожильний провід. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
delic Опубліковано: 43 хвилини тому Поділитись Опубліковано: 43 хвилини тому 1 година тому, Фрай сказав: Ви мабуть погано читали У вас хибне уявлення. Це з тієї ж серії, коли менеджер вам посміхається і обіцяє передзвонити. Насправді він вас посилає подалі таким чином. От і задача колцентра така сама: додати толерантності, хибної уваги і хоч якось прикрити реальне лайно. Мені виконавець заявки ДТЕК подзвонив і сказав, що він до мене не приїде і просто напише, що мене дома не було. Озвучив це оператору кол-центра. Пообіцяли розібратись і обов'язково передзвонити. От як ви думаєте: розібрались і передзвонили? чи можливо заявку таки виконали? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз