Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Будівництво всупереч, чи я дуже вірю у ЗСУ. Нові Петрівці

BAV_Lug

Рекомендовані повідомлення

І доречі, брав профліст спеціально не фарбований щоб менше нагрівався і відповідно було менше конденсату 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24 хвилини тому, BAV_Lug сказав:

Потекло на мембрану, і що?

Нічого, лише відповідь за «обмаль».

У вас пологий дах і поступово волога, пилюка, слабка вентиляція візьмуть своє. ІМХО

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Отримав сьогодні документи на будинок. Тож почну штурмувати ДТЕК щодо тарифу на електроопалення.

Загалом документи вийшли 2 тижні часу та 20к.

Змінено користувачем BAV_Lug
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 годин тому, BAV_Lug сказав:

Отримав сьогодні документи на будинок. Тож почну штурмувати ДТЕК щодо тарифу на електроопалення.

Загалом документи вийшли 2 тижні часу та 20к.

В минулому році вийшло в 2 рази менше. А електроопалення буквально за пару годин зробили, головне проект занести (наче за 2 чи 3к робив)

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25.07.2025 в 20:07, BAV_Lug сказав:

Тож почну штурмувати ДТЕК щодо тарифу на електроопалення.

А хіба там проблеми? Мені здалося, що ДТЕК зараз взірець обслуговування, всі питання приймають і вирішують, от аби ще й їх роботяги-виконавці

працювали так само як їх офіс, але з цим на жаль біда, мабуть також винні порох із зеленою пліснявою. )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

42 минуты назад, Фрай сказал:

А хіба там проблеми? Мені здалося, що ДТЕК зараз взірець обслуговування, всі питання приймають і вирішують, от аби ще й їх роботяги-виконавці

працювали так само як їх офіс, але з цим на жаль біда, мабуть також винні порох із зеленою пліснявою. )

Ну коробку під лічильник (антівандальну) мені замінювали майже пів року. Хоча я заздалегідь її сам придбав та їздив до них в центр обслуговування регулярно як на роботу.

В результаті приїхали міняти два хлопці яким я розповідав як і що робити. І то зробили не без косяків. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

47 хвилин тому, Фрай сказав:

ДТЕК зараз взірець обслуговування,

Гы

Не, ну заявки принимают. А дальше как повезет. Замену вводного автомата, который не работал, они рассматривали месяца 4. Повышение мощности (где работа работяг только поменять автомат) - почти год по документам туда сюда) хотя конечно виконавці работяги  сделали все быстро в первый месяц 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Фрай сказав:

Мені здалося, що ДТЕК зараз взірець обслуговування, всі питання приймають і вирішують,

вам таки здалося... все якраз навпаки

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, delic сказав:

вам таки здалося... все якраз навпаки

Ви мабуть погано читали, бо я недаремно написав:

8 годин тому, Фрай сказав:

от аби ще й їх роботяги-виконавці працювали так само як їх офіс, але з цим на жаль біда

Може тому, що у офісі працюють під запис, але реагують чітко і всі питання у принципі вирішують, у межах своєї компетенції звичайно.

Кол-центр вчасно реагує на твої звернення і приїздять виконавці.

А от їх треба пи…дити, бо ведуть себе так ніби воно є «хазяїн» ДТЕКу і ти «відірвав його від важливих справ», а тільки від нього залежить буде у тебе щось чи ні, хоча насправді рівень знань, компетенції та відповідного обладнання на рівні рукожопа-електрика ЖЕК.

8 годин тому, BAV_Lug сказав:

приїхали міняти два хлопці яким я розповідав як і що робити. І то зробили не без косяків.

Отож, я навіть не буду перераховувати ті косяки, що ліпили мені, але буду знати, що гофра на провід по стовпу від лічильника не потрібна, як і гільзи на багатожильний провід. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Фрай сказав:

Ви мабуть погано читали

У вас хибне уявлення. Це з тієї ж серії, коли менеджер вам посміхається і обіцяє передзвонити. Насправді він вас посилає подалі таким чином. От і задача колцентра така сама: додати толерантності, хибної уваги і хоч якось прикрити реальне лайно.

Мені виконавець заявки ДТЕК подзвонив і сказав, що він до мене не приїде і просто напише, що мене дома не було.

Озвучив це оператору кол-центра. Пообіцяли розібратись і обов'язково передзвонити. От як ви думаєте: розібрались і передзвонили? чи можливо заявку таки виконали?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я когда то (лет 10 назад) через фейсбук отзыв накатал - через три часа был поменян счетчик на многозонный) поменян после рабочего дня, не техниками, а как я понял мастерами участков, короче мелкими руководителями. Может кому пригодится инфа...вдруг до сих пор работает такое

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...