Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

4 години тому, ashim1990 сказав:

Как страшно жить! Говорила когда-то одна дурочка.

Кстати, потом пожары пркратились?

Без понятия, я не работаю пожарником, но сомневаюсь что прекратились 

ПС - ваша хата - шо хотите то и ставьте 

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, ashim1990 сказал:

Дякую, так і думав. Питання типу вибору релігії.:classic_smile:

Так. І віряні в межах цієї релігії свято впевнені, що саморобні літієві акб з частин вживаних ВВБ з автівок рішення для сміливих. Тому ми обираємо нові комірки ліферів і збираємо максимально безпечні акб. 

П.С.: в моїй автівці ВВБ з потрійного літію і я не стрьомаюсь, бо її збирали на заводі з найкращіх елементів (бо найкращі йдуть саме на автівки), зробили термоменеджмент, встановили потрібного рівня бмс та інший захист.

П.П.С.: при той ціні на ліфери, що існує наразі обирати збірки з потрійного літію якби і сенсу немає.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, vovarpd сказал:

Бо важлива вага і замітно краща робота на морозі 

А чим саме краще работа на морозі? Та ще й помітно.

8 часов назад, vovarpd сказал:

Lifepo4 в автівках то в бюджетному секторі.

Ну ви вже не прикалуйтесь. Багато виробників переходять на ліфери. Багато хто мріє перейти, але таки комірки випускає виключно BYD і вони не можуть чи не хочуть постачати їх всім виробникам. Зікер 001 на ліфері трішкі дорожче за такий само на NMC. У NMC для авто практично єдина перевага - менша вага.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Vikctor сказав:

У NMC для авто практично єдина перевага - менша вага.

Якщо пам'ять не підводить, то більші струми розряду, що важливо для поганять.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 минуту назад, beavis сказал:

Якщо пам'ять не підводить, то більші струми розряду, що важливо для поганять.

Навряд, бо на ліферах вже до 6С доходить. Зікер 001 на ліферах з розгоном 3,7с 0-100 та 5,2с 100-200 мало кому поступиться на дорогах загального користування. З заряджанням теж не лінійно все. Маск цьому приділив максимальну увагу і з теслівськими суперчарджерами мало хто позмагається, але більшість BYD (які геть усі зрозуміло на ліферах) мають 800В архітектуру і заряджаються на швидкості до 200кВт. В мене на NMC 400В архітектура і відповідно швидкість заряджання до 100кВт. Взимку до речі швидкість помітно падає - з 90-95кВт до 55-60кВт. А в зікера на ліферах чомусь не падає. Це до питання переваги NMC при морозах.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

40 минут назад, SantehnikPPR100 сказал:

 NMC дозволяє розряд при більшому мінусі.

Тільки де це вміння застосувати в авто... Сучасні електричкі мають термоменеджмент і відповідно в мороз ВВБ підігрівається.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, Vikctor сказав:

Маск цьому приділив максимальну увагу і з теслівськими суперчарджерами мало хто позмагається

Тому у найпотужніх не використовуються ліфепо. 

1) вага

2) віддача струму при прискореннях

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 минуту назад, beavis сказал:

Тому у найпотужніх не використовуються ліфепо. 

1) вага

2) віддача струму при прискореннях

Це звичайно не достовірно, але кажуть тесла залюбки перейшла б на ліфери, але в їх головного конкурента (а BYD ще минулого року випередила теслу за кількістю проданих електричек) монополія на такі комірки.

1) так

2) ні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...