ЯД Опубліковано: 22 години тому Поділитись Опубліковано: 22 години тому 4 години тому, ashim1990 сказав: Как страшно жить! Говорила когда-то одна дурочка. Кстати, потом пожары пркратились? Без понятия, я не работаю пожарником, но сомневаюсь что прекратились ПС - ваша хата - шо хотите то и ставьте 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 15 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 15 годин тому 20 часов назад, ashim1990 сказал: Дякую, так і думав. Питання типу вибору релігії. Так. І віряні в межах цієї релігії свято впевнені, що саморобні літієві акб з частин вживаних ВВБ з автівок рішення для сміливих. Тому ми обираємо нові комірки ліферів і збираємо максимально безпечні акб. П.С.: в моїй автівці ВВБ з потрійного літію і я не стрьомаюсь, бо її збирали на заводі з найкращіх елементів (бо найкращі йдуть саме на автівки), зробили термоменеджмент, встановили потрібного рівня бмс та інший захист. П.П.С.: при той ціні на ліфери, що існує наразі обирати збірки з потрійного літію якби і сенсу немає. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 15 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 15 годин тому 8 часов назад, vovarpd сказал: Бо важлива вага і замітно краща робота на морозі А чим саме краще работа на морозі? Та ще й помітно. 8 часов назад, vovarpd сказал: Lifepo4 в автівках то в бюджетному секторі. Ну ви вже не прикалуйтесь. Багато виробників переходять на ліфери. Багато хто мріє перейти, але таки комірки випускає виключно BYD і вони не можуть чи не хочуть постачати їх всім виробникам. Зікер 001 на ліфері трішкі дорожче за такий само на NMC. У NMC для авто практично єдина перевага - менша вага. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 15 годин тому Поділитись Опубліковано: 15 годин тому 2 хвилини тому, Vikctor сказав: У NMC для авто практично єдина перевага - менша вага. Якщо пам'ять не підводить, то більші струми розряду, що важливо для поганять. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SantehnikPPR100 Опубліковано: 15 годин тому Поділитись Опубліковано: 15 годин тому Тіпа є з чим і як зрівняти... По даташитам хіба шо. NMC дозволяє розряд при більшому мінусі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 14 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 14 годин тому 31 минуту назад, beavis сказал: Якщо пам'ять не підводить, то більші струми розряду, що важливо для поганять. Навряд, бо на ліферах вже до 6С доходить. Зікер 001 на ліферах з розгоном 3,7с 0-100 та 5,2с 100-200 мало кому поступиться на дорогах загального користування. З заряджанням теж не лінійно все. Маск цьому приділив максимальну увагу і з теслівськими суперчарджерами мало хто позмагається, але більшість BYD (які геть усі зрозуміло на ліферах) мають 800В архітектуру і заряджаються на швидкості до 200кВт. В мене на NMC 400В архітектура і відповідно швидкість заряджання до 100кВт. Взимку до речі швидкість помітно падає - з 90-95кВт до 55-60кВт. А в зікера на ліферах чомусь не падає. Це до питання переваги NMC при морозах. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 14 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 14 годин тому 40 минут назад, SantehnikPPR100 сказал: NMC дозволяє розряд при більшому мінусі. Тільки де це вміння застосувати в авто... Сучасні електричкі мають термоменеджмент і відповідно в мороз ВВБ підігрівається. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 14 годин тому Поділитись Опубліковано: 14 годин тому 13 хвилин тому, Vikctor сказав: Маск цьому приділив максимальну увагу і з теслівськими суперчарджерами мало хто позмагається Тому у найпотужніх не використовуються ліфепо. 1) вага 2) віддача струму при прискореннях 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 14 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 14 годин тому 31 минуту назад, beavis сказал: Тому у найпотужніх не використовуються ліфепо. 1) вага 2) віддача струму при прискореннях Це звичайно не достовірно, але кажуть тесла залюбки перейшла б на ліфери, але в їх головного конкурента (а BYD ще минулого року випередила теслу за кількістю проданих електричек) монополія на такі комірки. 1) так 2) ні. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 14 годин тому Поділитись Опубліковано: 14 годин тому 3 хвилини тому, Vikctor сказав: Це звичайно не достовірно На цьому і закінчимо Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
newbee2020 Опубліковано: 11 годин тому Поділитись Опубліковано: 11 годин тому 2 години тому, Vikctor сказав: Це звичайно не достовірно, але кажуть тесла залюбки перейшла б на ліфери, але в їх головного конкурента (а BYD ще минулого року випередила теслу за кількістю проданих електричек) монополія на такі комірки. 1) так 2) ні. Вийшла нова Лонг рендж модел у. Думаю на ліферах Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SantehnikPPR100 Опубліковано: 11 годин тому Поділитись Опубліковано: 11 годин тому Та вже на олх торгують ліфером з тих тесла , а ви тут теоритезуєте😜 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому В 09.11.2025 в 23:20, SantehnikPPR100 сказал: Саме погане, шо малим струмом заряджати не можна, а інвертори часто так роблять, особливо від сонця. почему нельзя заряжать малым током ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
newbee2020 Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому 6 годин тому, SantehnikPPR100 сказав: Та вже на олх торгують ліфером з тих тесла , а ви тут теоритезуєте😜 Не з тих 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SantehnikPPR100 Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому А шо, якісь ще інші тесла є? Пишуть 3 Y 22рік Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому (змінено) 22 години тому, vovarpd сказав: Накину ще ) В мене в машині NMC. Бо важлива вага і замітно краща робота на морозі (особливо при коротких поїздках по місту). Кількість циклів не важлива взагалі, бо на великих батареях це ніяк не впливає, там і так півмільйона пробігу можна їхати - швидше 10 років мине і ті акуми (nmc, lifepo4) згинуть від старості. Lifepo4 в автівках то в бюджетному секторі. Вдома (в квартирі) Lifepo4 бо тут вже важливі цикли на малих ємностях і безпека, а вага і робота на морозі взагалі не важливі ) Тут вже навпаки NMC від бідності чи від дефіциту. В 22 був дефіцит і ціни в неадекваті, я й сам був купив NMC, але потім подумав і віддав назад на наступний день, гроші повернули бо попит був ажіотажний і то не була проблема для продавця. Кожен акум має своє застосування. можна більше детальніше в чому саме краща робота на морозі? з того що я знаю з практики, все навпаки. з батарейками nmc при температурі 0С вмикаеться півдігрів. з lifepo4 підігрів вмикаеться тільки при сильних морозах. Змінено 2 години тому користувачем Александр Аврамчук Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому у тесли вже давно була версія на ліферах. стандарт рейндж. лонг рейндж на nmc. lifepo4 виготовляють не тільки byd. ще повно інших китайських виробників. catl, calb це з самих відомих. е ще багато менш відомих. стосовно переходу автовиробників на lifepo4 . на мою думку в майбутному все більше буде застостовуватися саме ця хімія. тому що зараз основна проблема електричок европейських це висока ціна у порівняні з двс. тому в ЕС існують програми стимулювання. а чому висока ціна? nmc хімія. батарейка сама дорога частина електричного авто. Chevrolet офіційно представив оновлений Bolt 2027 — доступний електромобіль, який повертається на ринок після дворічної перерви. Авто отримало нову батарею, покращену зарядку та сучасніші технології, зберігаючи при цьому демократичну ціну. Новий акумулятор та покращена зарядка 65 кВт·год LFP-батарея (літій-залізо-фосфатна) замість попередньої, що забезпечує запас ходу 410 км (255 миль) за оцінками GM. Швидка зарядка до 150 кВт — тепер Bolt можна зарядити від 10% до 80% всього за 26 хвилин, що вдвічі швидше, ніж у попередньої моделі (50 кВт). 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому 10 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав: можна більше детальніше в чому саме краща робота на морозі? в меншому розході електрики. lfp буде зразу потужно її гріти щоб хоч кудись поїхати в мінуса. чат гпт вам розкаже більш детально, неохота тут простині катати. В умовах міста такого як Львів де 5км пробігу і вже з околиці ти в центрі на роботі - ці lfp це прям біда біда зимою ) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому (змінено) 6 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав: тому що зараз основна проблема електричок европейських це висока ціна ну я ж кажу - lfp це бюджетний сегмент. ціна головне питання, а не якість роботи. тому в бюджетному сегменті якщо повідміняють пільги - то поставлять ті тяжкі і погано працюючі в мороз батареї в якісь машини ) споживач оплатить підвищеним розходом, але ціна в магазині так - приємніша )) Змінено 1 година тому користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому 12 годин тому, beavis сказав: Тому у найпотужніх не використовуються ліфепо. 1) вага 2) віддача струму при прискореннях 3) неефективність в мороз нє ну воно працює.. але треба платити ціну на зарядці. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому 2 хвилини тому, vovarpd сказав: в меншому розході електрики. lfp буде зразу потужно її гріти щоб хоч кудись поїхати в мінуса. чат гпт вам розкаже більш детально, неохота тут простині катати. В умовах міста такого як Львів де 5км пробігу і вже з околиці ти в центрі на роботі - ці lfp це прям біда біда зимою ) маячня. і стереотип невідомо звідки взявся. ШІ не вірю... у мене є в експлуатації авто з lfp. не гріє батарею при звичайних поіздках. навіть в мануалі вказано що підігрів вмикається тільки при сильних морозах. і якщо подивитися даташит на комірки лфп то там нема обмежень по температурі при розряді. е обмеження при заряді... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому (змінено) del Змінено 1 година тому користувачем vovarpd del Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому (змінено) 13 годин тому, Vikctor сказав: А чим саме краще работа на морозі? Та ще й помітно. Ну ви вже не прикалуйтесь. Багато виробників переходять на ліфери. Багато хто мріє перейти, але таки комірки випускає виключно BYD і вони не можуть чи не хочуть постачати їх всім виробникам. Зікер 001 на ліфері трішкі дорожче за такий само на NMC. У NMC для авто практично єдина перевага - менша вага. Вони переходять бо пільги відміняють ) Треба дешевші автомобілі. Питання суто ціни. А вага - це менший розхід палива. Можна навіть порахувати економію на 100-200к пробігу. Маркетолог продає дешевше авто в магазині, всі раді. Але потім непомітно платять більше. Змінено 1 година тому користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SantehnikPPR100 Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому 2 часа назад, igorrius сказал: почему нельзя заряжать малым током ? Google виноват.... Из того что вменяемо - неравномерное распределение ионов по электроду. возможное образование кислорода. Длительное поддержание напряжение выше 4 вольт ускоряет деградацию. Еще есть минимальный ток окончания заряда, он привязан к емкости как 0.05С во всех даташитах. Но это ни к чему не обязывает как бы. Из личных наблюдений е63в при 2-3А на 4.14V просто греется (ну как греется-на 2-3 градуса теплее чем окружающая среда) , напряжение практически не растет (очень медленно) . Эффективней на 5-6А зарядить до 4,2 что при отключении зарядки дает те же 4,14 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому (змінено) 11 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав: що підігрів вмикається тільки при сильних морозах "сильні морози" це в цифрах скільки в мануалі вказано? Якщо у вас є ця машина і там є мануал то скрін будь ласка. А як щодо ємності на морозах у lfp і nmc? Тоже штучний інтелект маячню пише? ) Змінено 1 година тому користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз