SantehnikPPR100 Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому (змінено) 14 минут назад, Александр Аврамчук сказал: нема обмежень по температурі при розряді. е обмеження при заряді.. Звичайно є, може і не для розряду а експлуатації, але є 100% Змінено 1 година тому користувачем SantehnikPPR100 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 30 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 30 хвилин тому (змінено) У когось є заперечення щодо кращої роботи NMC в холод проти LFP? На коротких поїздках (у Львові типово 5-7км на роботі, і ввечері назад, місто компактне) в мороз при умові що машина ночує на вулиці і заряджається лише на публічних зарядках (тобто нема precondition з дешевої розетки, купа енергії йде на прогрів батареї і салону, відповідно сильно страждає range, особливо вкупі з більшою втратою ємності у lfp на морозі) - це найгірший режим але він такий для більшості людей в мегаполісі без власного теплого гаража чи паркінга з дешевою розеткою. Ну якщо хтось не вірить AI , то от китайський професор (Dr. Lee PAN, Doctor of Science from Hubei University, Postdoctoral Fellow in Materials Science and Engineering from Central South University.) пояснює www.large-battery.com/blog/nmc-vs-lifepo4-battery-low-temperature/ Key Takeaways 1) NMC batteries work well in the cold. They keep 70-80% of their power at -20°C. This makes them great for high-energy uses. 2) LiFePO4 batteries are safer and last longer. But they lose more power in extreme cold, keeping only 50-60% at -20°C. Змінено 29 хвилин тому користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 3 хвилини тому Поділитись Опубліковано: 3 хвилини тому (змінено) 26 хвилин тому, vovarpd сказав: У когось є заперечення щодо кращої роботи NMC в холод проти LFP? На коротких поїздках (у Львові типово 5-7км на роботі, і ввечері назад, місто компактне) в мороз при умові що машина ночує на вулиці і заряджається лише на публічних зарядках (тобто нема precondition з дешевої розетки, купа енергії йде на прогрів батареї і салону, відповідно сильно страждає range, особливо вкупі з більшою втратою ємності у lfp на морозі) - це найгірший режим але він такий для більшості людей в мегаполісі без власного теплого гаража чи паркінга з дешевою розеткою. Ну якщо хтось не вірить AI , то от китайський професор (Dr. Lee PAN, Doctor of Science from Hubei University, Postdoctoral Fellow in Materials Science and Engineering from Central South University.) пояснює www.large-battery.com/blog/nmc-vs-lifepo4-battery-low-temperature/ Key Takeaways 1) NMC batteries work well in the cold. They keep 70-80% of their power at -20°C. This makes them great for high-energy uses. 2) LiFePO4 batteries are safer and last longer. But they lose more power in extreme cold, keeping only 50-60% at -20°C. маячня... даташи до комірок відомого виробника . Змінено 3 хвилини тому користувачем Александр Аврамчук Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: тільки що Поділитись Опубліковано: тільки що (змінено) ще підкину інформації про втрати на підігрів. у byd тепловий насос гріє і салон і батарею, споживання 1-2квт. у автомобілів серії id тепловий насос якщо він є гріє тільки салон, батарею гріє тен, ... яка ефективність тену? знаете как потужність його ? 6 квт. Змінено тільки що користувачем Александр Аврамчук Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз