Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

14 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

нема обмежень по температурі при розряді. е обмеження при заряді..

Звичайно є, може і не для розряду а експлуатації, але є 100%

Screenshot_20251111-102610.jpg

Змінено користувачем SantehnikPPR100
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У когось є заперечення щодо кращої роботи NMC в холод проти LFP? 

На коротких поїздках (у Львові типово 5-7км на роботі, і ввечері назад, місто компактне) в мороз при умові що машина ночує на вулиці і заряджається лише на публічних зарядках (тобто нема precondition з дешевої розетки, купа енергії йде на прогрів батареї і салону, відповідно сильно страждає range, особливо вкупі з більшою втратою ємності у lfp на морозі) - це найгірший режим але він такий для більшості людей в мегаполісі без власного теплого гаража чи паркінга з дешевою розеткою.

Ну якщо хтось не вірить AI , то от китайський професор (Dr. Lee PAN, Doctor of Science from Hubei University, Postdoctoral Fellow in Materials Science and Engineering from Central South University.)

пояснює :)
www.large-battery.com/blog/nmc-vs-lifepo4-battery-low-temperature/

Key Takeaways

1) NMC batteries work well in the cold. They keep 70-80% of their power at -20°C. This makes them great for high-energy uses.

2) LiFePO4 batteries are safer and last longer. But they lose more power in extreme cold, keeping only 50-60% at -20°C.

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 хвилин тому, vovarpd сказав:

У когось є заперечення щодо кращої роботи NMC в холод проти LFP? 

На коротких поїздках (у Львові типово 5-7км на роботі, і ввечері назад, місто компактне) в мороз при умові що машина ночує на вулиці і заряджається лише на публічних зарядках (тобто нема precondition з дешевої розетки, купа енергії йде на прогрів батареї і салону, відповідно сильно страждає range, особливо вкупі з більшою втратою ємності у lfp на морозі) - це найгірший режим але він такий для більшості людей в мегаполісі без власного теплого гаража чи паркінга з дешевою розеткою.

Ну якщо хтось не вірить AI , то от китайський професор (Dr. Lee PAN, Doctor of Science from Hubei University, Postdoctoral Fellow in Materials Science and Engineering from Central South University.)

пояснює :)
www.large-battery.com/blog/nmc-vs-lifepo4-battery-low-temperature/

Key Takeaways

1) NMC batteries work well in the cold. They keep 70-80% of their power at -20°C. This makes them great for high-energy uses.

2) LiFePO4 batteries are safer and last longer. But they lose more power in extreme cold, keeping only 50-60% at -20°C.

маячня... даташи до комірок відомого виробника . 

image.png.95b5aec0c62510beb66e9084247f6044.png

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ще підкину інформації про втрати на підігрів. 

у byd тепловий насос гріє і салон і батарею, споживання 1-2квт.  у автомобілів серії id тепловий насос якщо він є гріє тільки салон,  батарею гріє тен, ... яка ефективність тену? знаете как потужність його ? 6 квт. 

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ionity.ua/ru/news/ford-buduye-v-michygani-zavod-z-vyrobnycztva-lfp-akumulyatoriv/

Ford строит в Мичигане завод по производству LFP-аккумуляторов

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

маячня... даташи до комірок відомого виробника . 

image.png.95b5aec0c62510beb66e9084247f6044.png

Я теж так вмію. Ще більш відомий виробник!

Screenshot_20251111-123034.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...