Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Deye інвертори гібридні

yur43

Рекомендовані повідомлення

4 хвилини тому, Vikctor сказав:

Я не в курсі як воно заведено у кастомних/фабричних збірок - ви маєте доступ до налаштувань bms?

В мануалі у комплекті має бути usb свисток. Але я не памʼятаю чи він був. Спробую пошукати.

image.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, МакДо сказал:

Може Factory reset зробити?

С этого начать. И сделать 1-2 цикла батарее.
Либо косяк исчезнет, либо будет хорошо виден.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, professori сказав:

С этого начать. И сделать 1-2 цикла батарее.
Либо косяк исчезнет, либо будет хорошо виден.

Щойно дзвонив товаришу разом з яким замовляли комплект інверторів та ідентичних батарей. Він не користується Time of Use. Каже аналогічна поведінка у батареї. Іноді розряджаєттся малою потужність до 97% і заряджається знову. Акум типу ніколи не хоче стояти на заряді 100%. Може то такий алгоритм роботи BMS?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 хвилину тому, МакДо сказав:

В мануалі у комплекті має бути usb свисток. Але я не памʼятаю чи він був. Спробую пошукати.

Якщо шо, можна купити в будь якому радіо-магазині за пару доларів 🙂

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 минуты назад, МакДо сказал:

Щойно дзвонив товаришу разом з яким замовляли комплект інверторів та ідентичних батарей. Він не користується Time of Use. Каже аналогічна поведінка у батареї. Іноді розряджаєттся малою потужність до 97% і заряджається знову. Акум типу ніколи не хоче стояти на заряді 100%. Може то такий алгоритм роботи BMS?

І так на багатьох батареях. До 100 заряд і відстій до 80

Але. Ви ж вірете тому що пише бат. А що якшо вона то просто так пише, а на справді все трохи інакше?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Або ще вам версію. Поряд є гілка про 100%. Тримати чи ні. А вдруг.... може виробник щось зна? Гоне до 100%, і далі відключа заряд, і хай собі так стоїть....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Dalet сказав:

І так на багатьох батареях. До 100 заряд і відстій до 80

Але. Ви ж вірете тому що пише бат. А що якшо вона то просто так пише, а на справді все трохи інакше?

До кінця не вірю бо було кілька епізодів сьогодні коли 3-4% заряду згадувалося за 3-5 хвилин. Закрадається думка про те, що потрібно прогнати її від мінімуму до максимуму як пише professori.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, МакДо сказал:

До кінця не вірю бо було кілька епізодів сьогодні коли 3-4% заряду згадувалося за 3-5 хвилин. Закрадається думка про те, що потрібно прогнати її від мінімуму до максимуму як пише professori.

Ну це часто треба коли батарея довго, або зовсім не робила цикл, через саме алгоритм розрахунку soc

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Vikctor сказав:

Я не в курсі як воно заведено у кастомних/фабричних збірок - ви маєте доступ до налаштувань bms?

 

Тому що на фото Charge current limit вказаний нуль? Це показники саме запиту від bms? Бо в мене в налаштуваннях bms для Charge/discharge вказани 150А, в інверторі відповідні ліміти 120А, але чомусь на той самой сторінці що у пана МакДо - 142А для обох параметрів...

1118630841_.thumb.png.919e334c81d6c4955d5e56d2f8b06ac2.png1146872557_.thumb.png.96761f41b24071a61f09d59a2a659173.png

 

Аналогічно на розряді в 4,3кВт*г побачив в себе))) Але напевно то ліміт самої бмс. 

IMG_2558.jpeg

IMG_2559.jpeg
 

доречі, розрядив АКБ до 65% і Charge current limit вже 100А, а не 0, як був на 96% заряду.

Але все ж таки задав питання поштою як виробнику АКБ так і виробнику БМС. Також запитав як оновлювати прошивку на БМСці і чи взагалі вони оновлюють її.

Змінено користувачем МакДо
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19.11.2024 в 22:04, МакДо сказав:

Так. Прошивки інверторів оновлює через «пишіть в пп». Він стверджував, що гібридні інвертори не здатні працювати без АКБ.

Тепер я знаю, що Вас звати Максим)

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, beavis сказав:

Тепер я знаю, що Вас звати Максим)

Блін. Знав про ризик, коли це писав))). А задайте мені квест, я вас там пошукаю)))

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, МакДо сказав:

Блін. Знав про ризик, коли це писав))). А задайте мені квест, я вас там пошукаю)))

Я не шукав, випадково натрапив і згадав) можу просто в пп написати, якщо дуже цікаво)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Загалом, батарейка заряджається. Встиг за кілька годин розрядити її до 63% бойлером та чайником. По графіку одразу увімкнувся заряд. Подивлюсь, чи почне вона знову гратися в +5вт -5вт на 100% як це було у перші 5 днів

IMG_2560.jpeg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 хвилин тому, beavis сказав:

Я не шукав, випадково натрапив і згадав) можу просто в пп написати, якщо дуже цікаво)

Дуже. Потрібно зіграти у win-win або ж 1:1)))

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дочекався я заряду до 100%. Більше години задувало 4,04кВт з 63 до 100%. При завершенні заряду Бмс регулювала ток заряду, то понижуючи його, то підвищуючи. Дійшовши до 100% АКБ почала скидати 60вт у будинок при наявній мережі. Нормально це для даної Бмс чи ні, буду випитувати у виробника АКБ та виробника Бмс. Також запитав в деє сапорт, чи це ок, що при наявності мережі та 100% в time of use інвертор пропускає від батареї потужність.

Цікаво буде побачити відповіді трьох сторін 🤣

Змінено користувачем МакДо
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, МакДо сказал:

Дуже. Потрібно зіграти у win-win або ж 1:1)))

Выиграл @Vikctor:-)

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, МакДо сказал:

Дочекався я заряду до 100%. Більше години задувало 4,04кВт з 63 до 100%. При завершенні заряду Бмс регулювала ток заряду, то понижуючи його, то підвищуючи. Дійшовши до 100% АКБ почала скидати 60вт у будинок при наявній мережі. Нормально це для даної Бмс чи ні, буду випитувати у виробника АКБ та виробника Бмс. Також запитав в деє сапорт, чи це ок, що при наявності мережі та 100% в time of use інвертор пропускає від батареї потужність.

Цікаво буде побачити відповіді трьох сторін 🤣

 

Дуже дивно, як на мій погляд, що наприкінці заряджання інвертор бмс раптом збільшує струм заряду. Надо буде і в себе подивитись якось що відбувається в подібні миті. Принаймні в автівці точно знаю, що починаючи десь з 85% і при швидкому і при повільному заряджанні струм поступово зменшується чим далі тім сильніше.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене так (батарея deye g5.3) - струм заряду зменшується після 98%. Після 100% йде постійний розряд 0.12а.

 

IMG_20241121_064221.jpg

IMG_20241121_064509.jpg

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Відповів виробник батарейки: From your description, it can be known that this is a command issued by the inverter. The battery does not have the ability to discharge or charge itself. These operations are completed by the inverter, so please check the settings of the inverter and other issues.

 

Тим часом помітив закономірність: АКБ заряджається до 100%, потім малими токами розряджається до 96% після чого одразу заряджається до 100%.

Чекаю відповіді від Deye та SHenergy

 

 

 

 

image.png

Змінено користувачем МакДо
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Відповіли виробники БМС)))

This is a normal phenomenon, the Inverter consumes power during operation.

After we charge to 100%, we will not charge again, until when the soc96% of the battery, it will be recharged. The inverter does drain the battery.

 

Цирк. Для виробника АКБ це не нормально, для виробника БМС нормально. Цікаво що ще сервіс Deye відповість)))

 

Думав китайці вже б могли між собою домовитись)

 

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, МакДо сказал:

 

Думав китайці вже б могли між собою домовитись)

 

Весь мільярд?:)

А загалом мені здається розумним, що налаштування бмс не дають батареї бути тривалий час зарядженою до 100% і змушують розрядитись до 96%. Але не розумію навіщо потім давати команду знов зарядитись до 100%.

Змінено користувачем Vikctor
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, МакДо сказав:

Цікаво що ще сервіс Deye відповість)))

А чи має це різницю, якщо це робота бмс така?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, МакДо сказав:

Відповів виробник батарейки: From your description, it can be known that this is a command issued by the inverter. The battery does not have the ability to discharge or charge itself. These operations are completed by the inverter, so please check the settings of the inverter and other issues.

 

Тим часом помітив закономірність: АКБ заряджається до 100%, потім малими токами розряджається до 96% після чого одразу заряджається до 100%.

Чекаю відповіді від Deye та SHenergy

 

 

 

 

image.png

 

38 хвилин тому, beavis сказав:

А чи має це різницю, якщо це робота бмс така?

Бо первинний сапорт написав: це не наормально для інвертору, пишіть сюди...

Тим часом... Через нічну хуртовину панелі були вкриті 10см шаром мокрого збитого снігу. Генерація 10-20вт. Подивився прогноз на ніч: -2. Думаю, ні, не можна дати тим глибам замерзнути. Заліз на дах парковки, почистив панелі та сам дах. Зараз генерує 335вт.

 

Змінено користувачем МакДо
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, МакДо сказал:

Відповіли виробники БМС)))

This is a normal phenomenon, the Inverter consumes power during operation.

After we charge to 100%, we will not charge again, until when the soc96% of the battery, it will be recharged. The inverter does drain the battery.

 

Цирк. Для виробника АКБ це не нормально, для виробника БМС нормально. Цікаво що ще сервіс Deye відповість)))

 

Думав китайці вже б могли між собою домовитись)

 

на питання до дейе, чого їх батарейка стоїть в аварії., вони прошили її, потім ще раз щось пофіксили і сказали що в батарейці вмерла БМС  і треба її міняти. А на ділі виявилося що у інвертора, дейе ж знову, коротке по акуму на вході. 

так що, друзі, ви більше вірте в заяви їх

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...