Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Приточно-витяжна вентиляція з рекуператором

TaurosRMK

Рекомендовані повідомлення

Вообще форма для сбора конденсата - я не понимаю, почему просто с 4 сторон не сделали пологим от начала и до слива, а какие-то горки? 

На сколько гибкий тот кусок на картинке выше? Его крышкой случайно не выгибает от крышки прижимом.

Плюс край капельника на него (на той же фотке видно) - то есть на этот бортик и за него будет идти вода. А с алюминькой гладкой на крышке - вообще легко скользить.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вообще вместо капельника - полоска, как у вентсов в пву, из пластика, для отсечения + пологий спуск для конденсата - и было бы ок. + Саму установку на градус в сторону конденсата - и проблем бы имхо небыло 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

@TaurosRMK а це може бути через те, що в тебе ТО лежить на боку? В моїй установці він сидить на дупі.

Може то гравітація грається з тобою?

Змінено користувачем МакДо
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, ЯД сказав:

Вообще вместо капельника - полоска, как у вентсов в пву, из пластика, для отсечения

А точніше, як вона виглядає?

18 хвилин тому, ЯД сказав:

На сколько гибкий тот кусок на картинке выше? Его крышкой случайно не выгибает от крышки прижимом.

Я думаю достатньо жорсткий, щоб без проблем залишати слід на кришці. Там поверх ЕППС приклеєно невеликий кусок оцинковки, ~0.5 мм товщиною, десь 3-3.5 см приклеєно до ЕППС і 1 см випущено як бортик. Враховуючи що розміри невеликі і приклеєна площа більша за не приклеєну, то його важко рукою відігнути, хіба що через силу відірвати. Так що притискає добре і не вигинається, плюс там був ущільнювач 2 мм.

Прихований текст

 

image.png.4936ece3c037a79b3aeee80c03b29fc3.png

image.thumb.png.30969efe5fdbe28800696528588efeb5.png

Але на фото то вже експерименти останніх днів, там була каучукова стрічка 2 мм, яка постійно була мокра і конденсат якось перетікав в приточну камеру. Після того як я її зняв, то треба було щось приклеїти, щоб 2-3 мм товщини наросити. Приліпив ЕППС по периметру. Особливо ситуацію не спасло, хіба що в приточній камері вже не було конденсату, але все рівно знизу трохи підсосувало.

1 година тому, ЯД сказав:

Вообще форма для сбора конденсата - я не понимаю, почему просто с 4 сторон не сделали пологим от начала и до слива, а какие-то горки?

Та я без поняття, знати би хто це робив 😁 А яким боком форма піддону може в цьому випадку на щось вплинути? Там можна напевно пів літри води вилити і вона нікуди не витече, а тільки в отвір для зливу. Глибина достатня, уклон з чотирьох сторін є і здається нахил в сторону піддону також є, можливо трохи замало. Хоча є також невеликий нахил вперед.

Просто так виходило в процесі, спочатку було приклеєно суцільний лист ЕППС (жовтий), він як теплоізоляція дна, потім поверх нього деталі (оранжеві) щоб зробити нахил до центру. Без необхідних інструментів не просто вирізати якісь такі деталі, де треба ЕППС різати під кутом до площини.

Взагалі думаю що зона піддону тут ні при чому (зеленим), конденсат звідти точно ніяк не вернеться назад/вверх. Похила стінка біля опори (рожевим) має великий кут нахилу, тому конденсат звідти стікає прямо в піддон. Єдине що там немає бортика зі сторони кришки і цілком можливо що трохи конденсату рухається в сторону кришки. Але є невелика зона під ребром теплообмінника (оранжевим), буквально по 6 мм по обидві сторони, яка горизонтальна і має нахил в сторону передньої кришки. Якраз тут саме більше конденсату (біля ребра теплообмінника) і він накопичується в цій зоні. Можливо там він знаходить якийсь прохід між площинами і просочуєтсья туди. Але ж блін, для чого тоді ущільнювач на кришці, який притискає по всій площині?

Прихований текст

image.thumb.png.9361ffd98eeba1c38c103e4e2e5ee641.png

Зробити цю зону похилою зараз вже проблемно. Про це треба було думати на етапі коли робив корпус. Але щось не думав що якісь проблеми можуть бути. Як можливий варіант вирішення проблеми зробив піддон-капельник, конденсат затримується трохи біля ребра теплообмінника, але то пофіг, бо є бортик, тому конденсат поступово стікає практично прямо в піддон. Щось таке мініатюрне, трикутник зі сторонами по 4-6 мм, навіть не знаю з чого зробити, щоб заповнити ту оранжеву зону і щоб вона була похила.

Вже думав над тим щоб трохи переробити зону конденсату, але фактично все зводиться до того, щоб придумати з чого зробити смужку трикутної форми невеликих розмірів і якось її приклеїти щоб вона не відпала. Було би добре щось з гуми, щоб працювало як ущільнювач. І можливо продовжити (переробити) бортик на всю камеру конденсату. Наприклад щось таке. Тоді не треба буде капельника, щоб відводити конденсат дільше від центральної опори. Але треба щоб цей бортик був жорстким, щоб добре приставав до кришки. Тому треба щось товстіше ніж оцинковка 0.5 мм.

Прихований текст

image.png.346be223eed6185923fe22047a92dfdb.png

Також треба зняти той ЕППС який поклеяв недавно на стінки, бо це тимчасове рішення, щоб перевірити чи буде якись ефект. Планую приклеїти ПВХ 3 мм, він все ж таки значно твердіший за ЕППС. Тобто зробити стінки до яких притискаєтсья кришка, рівними і твердими. А дальше на них можна клеяти різні ущільнювачі, якщо буде треба. Також на кришці зніму той каучук що зараз є, під ним є ще спінений політелиен (який був раніше), разом 9 мм товщини, а цього напевно трохи забагато, бо кришка закривається дуже тісно, добре прижимає по периметру де є кріплення, але трохи робить пузо по центру. Хоча слід все рівно залишається, значить і там прижим тоже є. При потребі там є ще отвори для гвинтів, можна притиснути кришку по центру. Але краще хай кришка закривається вільніше, але рівномірно по всій площині, ніж пузом. Тому думаю що 6 мм каучуку буде достатньо. Тільки думаю чи фольгованого чи звичайного.

Взагалі була ще думка повність закрити камеру з конденсатом, щось як на фото, але не знаю з чого таке можна зробити і щоб при цьому був нормальний прижим до кришки. Хіба що з сталевого листа 2-3 мм 😁

Прихований текст

image.png.c1978d6dec1d6a1d8571ea4b467f524b.png

 

Як вже згадував, до одного дня все було добре, хічо не протікало, навіть при тому що кришка притискала доволі вільно. Потім я утеплював корпус ззовні, приклеював ЕППС і трохи відрегулював ніжки щоб був нахил вперед і в сторону піддону. Нахил вперед для того щоб конденсат який якимось чином буде стікати через поганий прижим кришки, стікав назовні, а не накопичувався знизу під кришкою і можливо там замерзав (холодне горище). Це працює, конденсат стікає назовні, але щось пішло не так 😂 Також тоді поклеяв на кришку суцільний лист каучуку, думав що він повністю заповнить якісь нерівності/щілини і це буде супер, бо все ж таки корпус не заводський, десь щось точно не рівно. Ну притискає нормально, слід залишається від всіх стінок і теплообмінника, тому сказати що прижим поганий не можна. Але ж якось воно просочується... Завтра ще попробую нахилити більше в сторону піддону і можливо зробити горизонтально або навіть з нахилом до задньої стінки, може це щось дасть.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, МакДо сказав:

@TaurosRMK а це може бути через те, що в тебе ТО лежить на боку? В моїй установці він сидить на дупі.

Може то гравітація грається з тобою?

Не думаю що тут якось впливає те, яким боком стоїть ТО. У випадку якщо на ребрі як в мене, от дійсно конденсат вільно стікає вниз, тому що так направлені внутрішні ребра. Але яка різниця як він стікає? 🤔

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

44 хвилини тому, TaurosRMK сказав:

Взагалі думаю що зона піддону тут ні при чому (зеленим), конденсат звідти точно ніяк не вернеться назад/вверх.

Я имел ввиду вот этот момент 

С края как раз на ребро и за сколько то часов вполне возможно те капли. Не?

 

Screenshot_20241113-235652-095.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 хвилини тому, ЯД сказав:

Я имел ввиду вот этот момент 

С края как раз на ребро и за сколько то часов вполне возможно те капли. Не?

 

Screenshot_20241113-235652-095.png

Так, вийшло що з капельника конденсат капає якраз на ребро. Тут не проблема, можна капельник трохи загнути до середини. Але навіть якщо там конденсат накопичується, то якого х він просочується між кришкою і стінками, якщо спінений каучук на кришці фактично по всій площині прижимає? Чи все ж таки це ніяк не пофіксити і якщо не за день, то за 3-5 днів конденсат все рівно якось просочиться?

Змінено користувачем TaurosRMK
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На яку позначку ставити спрацювання пресостату на фільтрах?

Є приточний і витяжний фільтр бокси. У приточному фільтри салону + G4, самий простий пресостат (NO/NC) 20-200 Па, сьогодні поставив нові фільтри. Навіть при максимальних обертах і повітрообміні ~445м³/год на нижній межі в 20 Па не спрацьовує. Значить опір фільтрів точно нижче 20 Па. Поставив спрацювання здаєтсья на 30 Па.

На витяжці жировловлючий + фільтр салону, з таким же пресостатом 20-200 Па. На максимальних обертах (~430 м³/год) спрацьовує при 40 Па і десь при 50 Па скидається. Дельта пресостату якраз 10 Па. На нижній межі 20 Па спрацьовує приблизно при 300 м³/год, а скидає приблизно при 200 м³/год (це десь 10 Па). Поставив на позначці ~70 Па.

Типове використання 150-250 м³/год. Можна залишитися на таких позначках чи воно ніколи не спрацює?

Фактично це тільки для того, щоб зрозуміти що вже пора чистити фільтри.

---

Поставив на приток вугільні фільтри, думаю мають трохи затримувати запахи, особливо диму, бо кругом часто палять і зараз вже опалювальний сезон. Поки не можна нічого сказати, хоча під вечір на вулиці було трохи диму, а в будинок нічого не потрапило. Треба чекати коли хтось ще запалить, щоб перевірити 😂

Прихований текст

IMG_20241113_162735757_MP.thumb.jpg.dd57610dfd0f7f23304804910a2b0be7.jpg

IMG_20241113_162848449_MP.thumb.jpg.d50543dfd2e8760a29f79ad362702b90.jpg

 

Змінено користувачем TaurosRMK
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, TaurosRMK сказав:

На яку позначку ставити спрацювання пресостату на фільтрах?

Експериментально можете спробувати визначити. Ставите чистий фільтр, і встановлюєте такі оберти вентилятора які будуть давати ваші 150 кубів типового використання. Фіксуєте ці оберти. Заклеюєте 10% фільтру, на тих самих обертах, заміряєте потік, він дещо зменьшиться. Далі заклеюєте наступні 10% фільтру, і заміряєте потік, і так далі в наступних ітераціях. Коли потік впаде на якусь визначену вами величину, скажімо 30%, визначаєте найближчий поріг спрацювання пресостату і так залишаєте. Таким чином якщо спрацює пресостат будете розуміти що потік впав приблизно на 30%.

13.11.2024 в 23:13, TaurosRMK сказав:

до одного дня все було добре, хічо не протікало

ІМХО оздоблення кришки по площі що відповідає камері з конденсатом варто зробити з матеріалу що не всмоктує вологу. Спробуйте заклеїти її по всій площі конденсатної камери алюмінієвим скотчем. По всій площі кришки буде скраплюватися волога і текти по кришці вниз. Щоб вона не затоплювала ущільнювач спробуйте зробити на кришці капельник внизу як на схемі нижче.

image.png.e19ece3096bb0280eaffb6a30ecc4b64.png

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 годин тому, Dmode сказав:

Спробуйте заклеїти її по всій площі конденсатної камери алюмінієвим скотчем.

Так я вже це зробив, результат на фото. Конденсат все рівно якось потрапляє між площинами, хоча мабуть це через те, що ці дві площини обклеєні однаковим алюмінієвим скотчем, тобто абсолютно гладкі, і десь можливо через нерівномірний прижим просочується. Хоча порівняно з тим як було раніше, то тут того конденсату зовсім мало, буквально як обприскано.

Прихований текст
Прихований текст

IMG_20241112_174648041_MP.thumb.jpg.7bf991c71e6cb1cd801575a77859783f.jpg

IMG_20241113_103817893_MP.thumb.jpg.d9e0753d821df6e4e679297d8aaff967.jpg

 

Просто до моменту коли почало протікати на кришці був поклеєний спінений ППЕ, але саме фольгований (такий як всі внутрішні стінки в ПВУ). Між кришкою і стінками була стрічка зі спіненого каучуку, щоб заповнити нерівності і щоб кришка прижимала щільніше. Можливо така стрічка не дуже підходить для герметизації/ущільнення, але все було добре, до місяця листопада вже точно було багато конденсату і ніяких потьоків.

Прихований текст
Прихований текст

image.png.a5c046c31257f87e1e69207b4cd8dca8.png

image.thumb.png.b1d2b1d3fc16e174cdde7f6c60839750.png

 

17 годин тому, Dmode сказав:

По всій площі кришки буде скраплюватися волога і текти по кришці вниз.

Як видно по фото, волога накопичується локально в центрі цієї зони, а коли зупиняєш вентилятори і знімаєш кришку то стікає вниз.

Прихований текст

image.thumb.png.a20f2d6281154c5ec0b88fffca734b06.png

 

17 годин тому, Dmode сказав:

Щоб вона не затоплювала ущільнювач спробуйте зробити на кришці капельник внизу як на схемі нижче.

Як не дивно, я про таке думав на етапі коли робив корпус 🙂 З сотні переглянутих картинок заводських ПВУ здається одна чи дві мали такий капельник. Я тоді подумав що також зроблю його, але в процесі роботи чи то забув чи проігнорував це, подумавши що кришка буде щільно приставати, тому не мало би ніде підтікати. Схоже таки треба щось трохи переробити. Зробити капельник і приклеїти до кришки не так складно, тому перевірю цей варіант.

Глобально маю ще більш складніші варіанти.

На кришці приклеєний лист ЕППС 40мм, поверх нього спінений ППЕ (який був з самого початку), і зверху недавно приклеїв спінрений каучук. Думаю зняти ті всі матеріали, залишити тільки ЕППС і обклеїти його алюмініевим скотчем. Поверхня буде рівна і тверда. На стінках по периметру (тобто та область яка притискаєтсья кришкою) також ЕППС, але там була поклеєна стрічка про яку згадував вище. Відповідно зараз стрічки немає, замість неї можна наклеїти смужки ПВХ 3 мм, щоб зробити площу рівною і твердою. Заодно зрибити більший бортик зі сторони конденсату, щоб він починався від ребра теплообмінника. Кришка і стінки будуть рівними і твердими, якщо підігнати розміри так, щоб вони приставали практично без зазору, то буде достатньо поклеїти ущільнювач 2 мм, щоб герметизувати можливі мікрощілини і кришка пристала краще.

Другий варіант трохи складніший. ЕППС з кришки "зняти" і переклеїти до корпусу, тобто зробити його як передня стінка. А залишити тільки вікно під форму теплообмінника, в яке буде вставлятися вставка по формі ТО яка буде на кришці. Тут точно камери будуть максимально ізольовані, конденсат не буде просочуватися між щілинами, тому що їх практично не буде. Єдине що трохи складно буде точно підігнати по розмірах це все, щоб вставка заходила тісно. Або якось герметизувати ще за допомогою ущільнювачів. Мінусом є те що незрозуміло як це проклеїти з середини алюмінієвим скотчем, особливо кути, це буде не просто. Тобто зробити щось таке як на картинці.

Прихований текст

image.png.af8ef90dc9757eac3390a20b438ceaf6.png

image.thumb.png.7b4fd68c4f78f9be721bfce4556904a8.png

 

Змінено користувачем TaurosRMK
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 годин тому, TaurosRMK сказав:

ці дві площини обклеєні однаковим алюмінієвим скотчем, тобто абсолютно гладкі, і десь можливо через нерівномірний прижим просочується.

Між такими площинами, які не поглинають вологу, мав би бути ущільнювач, який теж її не поглинає. Можливо щось типу edpm як на вікнах/дверях.

 

16 годин тому, TaurosRMK сказав:

Як видно по фото, волога накопичується локально в центрі цієї зони, а коли зупиняєш вентилятори і знімаєш кришку то стікає вниз.

Наївно припускати що знявши кришку ви зафіксували процес в його єдиному варіанті. Кількість конденсату є змінною величиною, і якщо він зараз в центрі, то за певних умов там все буде текти по стінках.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Dmode сказав:

Наївно припускати що знявши кришку ви зафіксували процес в його єдиному варіанті. Кількість конденсату є змінною величиною, і якщо він зараз в центрі, то за певних умов там все буде текти по стінках.

Звісно, але просто скільки разів не знімав, плюс-мінус зона зосереджена в центрі. Подумав що напевно саме в цій зоні найменша швидкість повітря або його взагалі мало, тому конденсат скупчується саме тут, а вся інша площа обдувається і там конденсату менше або є він здувається.

3 години тому, Dmode сказав:

Можливо щось типу edpm як на вікнах/дверях.

Маєте на увазі такий самоклеючий (є різної форми) чи іншого плану, який в паз вставляється? На рахунок перших не впевнений чи не впитують вологу, але простіші в монтажі. Є такий І-типу товщиною 2 мм, якщо зробити площини практично без зазору, то 2 мм якраз позволить щільно закрити кришку. Варіанти які вставляються в паз трохи складніші в монтажі, треба ще придумати як їх закріпити, враховуючи що там ЕППС з обох сторін. Але вони практично довговічні, хоча треба підібрати правильну форму. Можливо такі є і з клейовим шаром, треба шукати.

Прихований текст

image.png.df2004a703063d058ed056d02d80322d.png

image.png.e775d27130484a63e49cddec0c7130df.png

Два дні не дивився що там, але перед тим ще додатково наліпив ущільнювач по периметру стінок. Все рівно буду переробляти, тому експериментую. Також нахилив ПВУ більше в сторону піддону і назад трохи, до цього був нахил вперед. За ці два дні щось трохи ще витекло, але це так мало, що можна закрити на це очі. Але все рівно мене це трохи тривожить, тому буду переробляти, як мінімум треба це все що за останні дні поналіплював треба зняти і зробити по нормальному.

Прихований текст

IMG_20241116_111745802_MP.thumb.jpg.c751e0254412937d67894c5cb98a0694.jpg

IMG_20241116_111734829_MP.thumb.jpg.64ada844c1ac0f05b3d4fdcaa13e71a3.jpg

IMG_20241116_111902160_MP.thumb.jpg.d4fe4fa2fd3bc67a43e9a977d58aeb7c.jpg

IMG_20241116_112049293_MP.thumb.jpg.3d04f1e1b6f0fbd50fc3fa97b82e85e9.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можливо хтось підкаже, на що краще клеїти спінений ПВХ до ЕППС? Піна-клей чи клей-герметик, наприклад такий penosil.com/ua/produkt/sealfix-709-hibrydnyy-kley-hermetyk-z-vysokoyu/ ?

Хочу по стінках приклеїти спінений ПВХ 3 мм, щоб площина була рівна і тверда, все ж таки ЕППС не такий твердий. Ну і можливо на кришці аналогічно зробити, поверх ЕППС поклеїти спінений ПВХ. Відповідно дві площини будуть рівні і тверді, тоді між ними можна додати якийсь уцільнювач.

Прихований текст

image.thumb.png.39244e5bb5599daef78745d5771c1d16.png

 

Змінено користувачем TaurosRMK
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14.11.2024 в 19:27, TaurosRMK сказав:

Поставив на приток вугільні фільтри, думаю мають трохи затримувати запахи, особливо диму, бо кругом часто палять і зараз вже опалювальний сезон. Поки не можна нічого сказати, хоча під вечір на вулиці було трохи диму, а в будинок нічого не потрапило. Треба чекати коли хтось ще запалить, щоб перевірити

Сьогодні пройшла перша перевірка. Десь неподалік щось горіло, дим стелився густий, у дворі біля будинку чи через відкрите вікно було дуже неприємно дихайти, але в будинок через вентиляцію практично ніякого запаху не потрапило, буквально зовсім трохи було відчутньо запах диму, але якщо не сидіти в межах одної кімнати, то зовсім не відчувається.

В аналогічних ситуаціях зі звичайними фільтрами вже прийшлося би виключати вентиляцію, якщо встигнути це зробити, в іншому випадку в хату надує запаху диму.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15.11.2024 в 02:54, Dmode сказав:

оздоблення кришки по площі що відповідає камері з конденсатом варто зробити з матеріалу що не всмоктує вологу.

Доречі, всюди в характеристиках спіненого каучуку вказано що матеріал водо- та паронепроникний. Поверхня матеріалу точно не пориста, вона практично гладка. Інша справа що з торців наче є пори, але здається це така структура і пори закриті. Тобто матеріал не має впитувати вологу.

Тому тут є сумніви, здається все ж таки проблема не в цьому була, спінений каучук на кришці не впитував вологу, скоріш за все конденсат якось просочувався між площинами і там накопичувався. Бо якщо би каучук на кришці впитував вологу, то кришка залишалася би мокрою довгий час. А так коли я знімав кришку, було видно сліди конденсату, але буквально за декілька хвилин кришка висихала.

---

Питання стосовно датчиків температури в заводських ПВУ (ті які стоять по сторонах теплообмінника), можливо хтось заглядав і бачив їх, де вони розміщені, на вході/виході у повітроводи, чи десь біля теплообмінника, або ж десь в кутку камери?

@Dmode @yur43 @МакДо @volomoto @shneider_vova @standov

Змінено користувачем TaurosRMK
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, TaurosRMK сказав:

Питання стосовно датчиків температури в заводських ПВУ (ті які стоять по сторонах теплообмінника), можливо хтось заглядав і бачив їх, де вони розміщені, на вході/виході у повітроводи, чи десь біля теплообмінника, або ж десь в кутку камери?

в мене був один датчик, приклеєний скотчем до стінки повітровода. Можливо в них скотч особливий, сертифікований, і людина пройшла навчання в Німеччині мінімум, але датчик був не вологостійкий і показував ряд випадкових чисел явно більших за реальну температуру.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, yur43 сказав:

в мене був один датчик, приклеєний скотчем до стінки повітровода. Можливо в них скотч особливий, сертифікований, і людина пройшла навчання в Німеччині мінімум, але датчик був не вологостійкий і показував ряд випадкових чисел явно більших за реальну температуру.

Тобто десь тут, до стінки ПВУ (внутрішній повітровод)?

image.png.55c2d7d645041abcd6dd59a6fe277608.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, TaurosRMK сказав:

Тобто десь тут, до стінки ПВУ (внутрішній повітровод)?

центр середньої синьої стрілки

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Випадково на ютюбі відкрив відео, заводська ПВУ за $3500 з роторним рекуператором керується ардуіною 😂 А ви тут кажете що ESP32 для DIY ПВУ не підходить 😂

image.thumb.png.d2dbe8c7001c84b6229b92a181a36d23.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Випадково на ютюбі відкрив відео, заводська ПВУ за $3500 з роторним рекуператором керується ардуіною 😂 А ви тут кажете що ESP32 для DIY ПВУ не підходить 😂

image.thumb.png.676cb042aa2b1821443498ee1f2182a0.png

чого ESP не підходить?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, yur43 сказав:

image.thumb.png.676cb042aa2b1821443498ee1f2182a0.png

чого ESP не підходить?

Та я не знаю, так на форумі говорили, що ESP то не серйозно 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, TaurosRMK сказав:

Доречі, всюди в характеристиках спіненого каучуку вказано що матеріал водо- та паронепроникний. Поверхня матеріалу точно не пориста, вона практично гладка. Інша справа що з торців наче є пори, але здається це така структура і пори закриті. Тобто матеріал не має впитувати вологу.

Тому тут є сумніви, здається все ж таки проблема не в цьому була, спінений каучук на кришці не впитував вологу, скоріш за все конденсат якось просочувався між площинами і там накопичувався. Бо якщо би каучук на кришці впитував вологу, то кришка залишалася би мокрою довгий час. А так коли я знімав кришку, було видно сліди конденсату, але буквально за декілька хвилин кришка висихала.

---

Питання стосовно датчиків температури в заводських ПВУ (ті які стоять по сторонах теплообмінника), можливо хтось заглядав і бачив їх, де вони розміщені, на вході/виході у повітроводи, чи десь біля теплообмінника, або ж десь в кутку камери?

@Dmode @yur43 @МакДо @volomoto @shneider_vova

Якщо я вірно розумію те, як вони виглядають, то вони є в вентиляторах всередині камери, а також на вході в установку в місцях приєднання повітряпроводів

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, TaurosRMK сказал:

керується ардуіною

Ардуіна це в першу чергу софт та роскладка пінів, в основі лежить нормальний чип атмел, який по перше може бути прошитий чим завгодно а по друге значно алекватніше чисто-китайської розробки esp. Може тому виробник пчу за 3500 взяв саме атмел а не сумрачну есп.

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

51 минуту назад, TaurosRMK сказал:

Та я не знаю, так на форумі говорили, що ESP то не серйозно 🙂

Я і зараз то ккжу, 8266 взагалі глючна херня з абсолютно власним уявляення наприклад про переривання, в есп32 зробили певну роботу над помилками але осадочек залишився))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...