Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Потреба організувати точку заряджання "електрички"( випилено з теми" Питання з електрики..")

standov

Рекомендовані повідомлення

13 минут назад, ozor сказал:

За поляків не зрозумів. Вони не схожі на тих, хто не вміє рахувати гроші.

Може дійсно щось не того з тими електричками?

так а шо не зрозуміло, в нас електрика зараз значно дешевше ніж бенз, в них різниця менша. Теоретично в нас різниця і має бути більше бо в нас доля атомної дуже висока, поляки до аес тільки починають приглядатися (якась там программа державна стартує чи стартувала). Тобто в нас заряджати електрички вдома значно вигідніше ніж в Польші  

ціна спотова в Польщі зараз 8! гривень для нижнього ліміту 4грн, звідки буде розвиток електричок?

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, ozor сказал:

Ви нам тут своїми розетками тему не засмічуйте. 
Соррі. 
За поляків не зрозумів. Вони не схожі на тих, хто не вміє рахувати гроші.

Може дійсно щось не того з тими електричками?

В них немає нульового мита на електричні автівки і крім того китайськи автівки в ЄС неможливо сертифікувати. Ту автівку що замовив в Польщі продають рівно вдвічі дорожче...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 минуты назад, Vikctor сказал:

В них немає нульового мита на електричні автівки і крім того китайськи автівки в ЄС неможливо сертифікувати. Ту автівку що замовив в Польщі продають рівно вдвічі дорожче...

Це вже наслідок, в нас жеж просування електричок теж не просто так, балансування нічного споживання в обмін на скорочення споживання бензу. Він-він. В Польщі 0(нуль) аес 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 минуты назад, Vikctor сказал:

крім того китайськи автівки в ЄС неможливо сертифікувати

Це і є те, з чого треба починати розмови про незрівнянні досягнення китайців у продукуванні електричок. Лише кілька моделей мають сертифікати, решта не може бути сертифікована за багатьма причинами. Тому радіти "адекватним китайським цінам" зарано. Доки ми будемо лишатись "країною третього світу", нас, як тих папуасів, будуть спокушати яскравими скляними бусинами. 

15 минут назад, standov сказал:

в нас жеж просування електричок теж не просто так, балансування нічного споживання в обмін на скорочення споживання бензу.

Щодо економічного глузду, то саме в нашій країні шукати глибокий технологічний сенс на енергоринку теж не варто. Найбільше все залежить від конкретних зусиль тих чи інших лобістів, які мають цілі групи у ВР. Яскравий приклад - з найдорожчою "зеленою" електрикою. Невелика група людей прокрутила точно розраховану аферу із примусового вимивання грошей з енергоринку внаслідок введення нічим необґрунтованого тарифу, вищого за європейський. Внаслідок чого маємо збитки, які потрібно постійно компенсувати з бюджету. Майже ці ж пройдисвіти провернули схему з перепродажем електрики АЕС, на чому заробили мільярди просто з повітря, а збитки лягли на Енергоатом. При чому схема чітко вписалась у вимоги енергетичної хартії. Схожі за масштабами оборудки успішно втілені на "ринку" скрапленого газу, про вугілля і диво-формули Роттердама не чув лише ледащий, і таких прикладів достатньо, куди не кинеш око.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, standov сказал:

ціна спотова в Польщі зараз 8! гривень для нижнього ліміту 4грн, звідки буде розвиток електричок

Так у нас зараз вартість кВт для промислового сектора (ОР Укрзалізниця) в листопаді була 8,18 грн. з ПДВ, в грудні вийшла трохи менша - 7,88 грн. Для приватних споживачів діючий тариф  теж точно буде переглянутий у найближчий час, бо ніякого економічного обґрунтування йому немає. Це зараз, як і вартість природного газу, політично доцільна ціна, підтримувана за рахунок донатів в наш бюджет від закордонних партнерів. Очевидно, що "промислова" вартість ще зросте, а "приватна" буде максимально підтягнута до теперішньої вартості для промислових споживачів. В США, наприклад, вартість електрики для промисловості менша, ніж для приватних господарств. І це правильно, бо немає субсидування одних споживачів з рахунок інших.

Змінено користувачем Vladdi
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, Vladdi сказал:

Щодо економічного глузду, то саме в нашій країні шукати глибокий технологічний сенс на енергоринку теж не варто

скажімо так, оскільки мій батько все життя дотичний до енергетики взагалі і аєс зокрема (з технічнох сторони) то я на це дивлюся трошки інакше, зрозуміло що в ваших словах є багато правди але є і більш прозаїчна сторона яка не така хайпова 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Vladdi сказал:

Так у нас зараз вартість кВт для промислового сектора (ОР Укрзалізниця) в листопаді була 8,18 грн. з ПДВ, в грудні вийшла трохи менша - 7,88 грн. Для приватних споживачів діючий тариф  теж точно буде переглянутий у найближчий час, бо ніякого економічного обґрунтування йому немає. Це зараз, як і вартість природного газу, політично доцільна ціна, підтримувана за рахунок донатів в наш бюджет від закордонних партнерів. 

ну коли буде то і буде, я кажу про стан на зараз ). Для споживачів вона завжди буде значно нижче ніж для бізнесу, так всюди і це варіант норми, зокрема в Польщі теж є дотаційний 0.5 к-т який покриває держава

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 минут назад, standov сказал:

Це вже наслідок, в нас жеж просування електричок теж не просто так, балансування нічного споживання в обмін на скорочення споживання бензу. Він-він. В Польщі 0(нуль) аес 

Щось я підозрюю, що в більшості випадків покупці електричок з розвинутих країн орієнтуються здебільшого на комерційни зарядки. Тому основні зусилля виробників автівок останніх років направлени на збільшення швидкісті заряджання автівок. Бо це напряму залежить само від автівки (точніше батареї) та її здатності приймати заряд великой потужності, а не тільки від зарядних станцій. В Польщі є конкурентні пропозиції на електрику для побутових користувачив від різних продавців. В тому числі з низьким ночним тарифом. Так що володіти електричкою в них теж вигідно. Це я мовчу про додаткові переваги, які існують у країнах ЄС, та поки не реалізовані в нас - безкоштовний паркінг подекуди та можливість їздити по смугах громадського транспорту. Це я вже мовчу що в окремих мегаполісах взагалі зактирий проїзд в історичний центр міст на автівках ДВЗ.

В нас після революції гідності збагнули, що електрику ми виробляємо з профіцітом, а нафту та нафтопродукти закуповуємо, та ще й в недружніх продавців. Тому почали просувати електроопалення для населення, а також електричні автівки. Якщо заряджатись виключно на комерційних заправках по актуальной наразі ціні у 15грн/кВт, то враховуючи витрати автівки вагою 2,2-2,4т грубо біля 20кВт/год на 100км влітку і біля 30кВт/год в таку погоду як зараз, то володарі електричок все одно не переплачуватимуть у порівнянні з власниками ДВЗ автівок. Я вже мовчу про витрати на ТО...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Vikctor сказал:

В Польщі є конкурентні пропозиції на електрику для побутових користувачив від різних продавців. В тому числі з низьким ночним тарифом. Так що володіти електричкою в них теж вигідно. Це я мовчу про додаткові переваги, які існують у країнах ЄС, та поки не реалізовані в нас - безкоштовний паркінг подекуди та можливість їздити по смугах громадського транспорту. Це я вже мовчу що в окремих мегаполісах взагалі зактирий проїзд в історичний центр міст на автівках ДВЗ.

думаю сенс є але скоріш за все не такий суттєвий як в нас (x10 умовно) плюс цей сенс йде з мультпилікатором на рівень доходів (бо 100 евро тут і 100 евро там, для переважної більшості сімей, це поки що різні 100 евро)

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, Vikctor сказал:

Щось я підозрюю, що в більшості випадків покупці електричок з розвинутих країн орієнтуються здебільшого на комерційни зарядки

наприклад електричка яка мені їде з норвегії, декларується власником, що заряджалася все життя вдома від повільної. Зрозуміло що це лише слова, але той факт що норвежець це пише мабуть для нього щось це теж означає і досить симптоматичне як на мене

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24 минуты назад, Vladdi сказал:

Це і є те, з чого треба починати розмови про незрівнянні досягнення китайців у продукуванні електричок. Лише кілька моделей мають сертифікати, решта не може бути сертифікована за багатьма причинами. Тому радіти "адекватним китайським цінам" зарано. Доки ми будемо лишатись "країною третього світу", нас, як тих папуасів, будуть спокушати яскравими скляними бусинами. 

 

Таке враження що ви існуєте у вакуумі й займаєтесь розповсюдженням теорій видаючи їх за дійсність... Більшисть електричок у світі виробляється в Китаї. Так склалося, що два найпотужніших виробника батарей для електричок розташовані там - CATL  з комірками NMC та BYD з комірками LiFePo4. Частина тих електричок відправляється на експорт в ту саму Європу. Вони безумовно сертифікуються та відповідають всім існуючим стандартам в ЄС. Але Китай наразі сам є величезним ринком автівок, де на автосалоні можуть зробить передзамовлення  наприклад 10000 автівок однієї новитньої моделі за півгодини. Зрозуміло що китайськи автівки для внутрішнього ринку сертифікуються за місцевими стандартами, які відрізняються від інших. Ціна само на ці електричкі солодка тому що вони пільгово фінансуються державою. Точніше їх виробики. До речі ці автівки у стані нових взагалі заборонено експортувати з Китаю. Тому нашім продавцям доводиться закладати в кінцеву вартість гроші на заохочення місцевих чиновників, яки надають дозволи на експорт автівок.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 минут назад, standov сказал:

...Для споживачів вона завжди буде значно нижче ніж для бізнесу, так всюди і це варіант норми...

Щось я не впевнений. У Франції точно побутові споживачи платять більше за промисловість задля збільшення комерційной привабливості французського експорту.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, standov сказал:

наприклад електричка яка мені їде з норвегії, декларується власником, що заряджалася все життя вдома від повільної. Зрозуміло що це лише слова, але той факт що норвежець це пише мабуть для нього щось це теж означає і досить симптоматичне як на мене

Скоріш за все це правда, бо ємність батареї дозволяє це робить хоч кожного дня. Чи ночі. Я мав на увазі батареї по 80-100кВт. Само під них виробники збільшують потужність зарядки до 200-300кВт/год.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, standov сказал:

що заряджалася все життя вдома від повільної. Зрозуміло що це лише слова, але той факт що норвежець це пише мабуть для нього щось це теж означає і досить симптоматичне як на мене

Скоріше за все він натякає на те, що знос елементів батареї (спрацювання електролиту) при повільній зарядці зазвичай менший. Але нюансів багато, доки не отримаєте авто, про щось говорити зарано. Я щиро бажаю, щоб Ваші найкращі сподівання виправдались. Зараз нам всім позитивні емоції вкрай потрібні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Vladdi сказал:

що знос елементів батареї (спрацювання електролиту) при повільній зарядці зазвичай менший

так він саме про це, я до того що в них домашня зарядка теж дуже поширена

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

щоб повернути тему в початкове русло.

Питання - думаю поставити пластиковий бокс з ключиком, в який розетки і втикати зарядку, кабель зарядки думаю заводити через низ/дно, тобто зробити отвір скажімо 60мм і туди пропихувати вилку зарядки і втикати в боксі в розетку. Подумав може організувати якийсь додатковий гумовий сальник-манжету через який пропихувати вилку і ощб воно від бокового дощу захищало бокс. З чого це краще зробити? чи може є щось готове? Розетки китайські ip65 з отими накривачками мені не подобаються чогось.

image.png.10f97dbdaba08e4ef0d16fb659d733e2.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цілком рабоче рішення з отвором знизу. Напевно лінькі буде щоразу просовувати туди вилку, але з точки зору герметичності цілком задовільно. Сальник на дірку знизу в сенсі? А яким чином туда щось затікатиме?

Я бачив декілька відео як підключення  повільної зарядки облаштовують - для електричної теми нашого форуму все виглядає дуже примітивно. У цього дядька наприклад і без боксу й просовування вилки знизу все норм працювало, хоч і трішки окислилися контакти з часом. Він до речі возить електричкі з Норвегії на продаж. Можна вважати вашим конкурентом.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikctor сказал:

Сальник на дірку знизу в сенсі? А яким чином туда щось затікатиме

Скоріш за все я не зможу запезпечити вертикальність встановлення і може за якихось умов шось буде залітать.

Взагалі спочатку гумова манжета планувалася щоб кабель пластиком не терло а потім я подумав що воно може бути корисно в для дощу. Відео гляну дякую

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikctor сказал:

Він до речі возить електричкі з Норвегії на продаж. Можна вважати вашим конкурентом.

Я не вожу електрички з Норвегії )) 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Vikctor сказал:

Швеція, Норвегія - яка різниця. Майже одне й те само.)

Шо одне саме то да але я і із Швеції не вожу ) то мені везуть )

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Фото для протоколу, муфту зробив з сантехнічної каналізаційної переходки. Подивимося на скільки то буде зручно, але по плану тягати вилку туди не часто, бо нема потреби зарядку з собою возити

PXL_20240114_135651666.MP.jpg

PXL_20240114_135105097.jpg

PXL_20240114_135021353.jpg

PXL_20240114_135011864.jpg

PXL_20240114_135007611.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50 хвилин тому, standov сказав:

Фото для протоколу,

 

 

PXL_20240114_135021353.jpg

 

 

Воно ж в такому вигляді на сосні недовго буде висіти? Бо стовбур швидко товстішає та в нього вростає все, що навішано на стовбурі. потім залишаються  наче перетяжки на сосні. І м'яка підкладка не допоможе. В моєї сусідки таке бачу. В цьому році викликала лісника, бо в неї високо було канатів нав'язано, щоб той виліз на сосну та повитягував все те зі стовбура. Тож краще контролюйте, як воно в вас буде.

Змінено користувачем allanek
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...