Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Рекомендовані повідомлення

4 минуты назад, Made in USSR сказал:

та я не против в принципе электрички ,как ездуна по городу  или  на короткие дистанции в теплое время года ,  а еще лучше в мирное время и с нормальным понятием о наличии энергии  в сети . Но в случае поломки ,там ценники просто космические на ремонт . Смотрел много роликов ( пару толковых каналов по ремонту электричек ) ну и поскольку я  разбираюсь в электронике , то понимаю уровень сложности стоящего там оборудования . 

 понятно ,что если с каким то навороченным двс ,что то случится , то на трасе его не отремонтируешь тоже , но как то двс  как то понятнее ,особенно простенькие модели.

У мене з таких простих - хіба що старенький добло з 1.4 t-jet, який до війни був на господарці типу дров/цементу привезти. А війна виявила, що в нього можна запхати пожитки, необхідні двом дорослим на новому місці, включаючи телек, ровери, і їхати світ за очі. У випадку двох інших авто навіть нічого ловити в Європі в разі серйозної поломки. Одразу шукати лавету і везти в Україну. І оте все, що в електричці нічому ламатись. У мене такі думки пропали, коли накрився 12-ти вольтовий акум, і розпакували пластик під капотом)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Gonchik сказав:
3 години тому, Фрай сказав:

Gonchik, а у вас також є режим «Буксирування»?

На жаль ні. З того, що прочитав на профільному форумі, не можна

Вибачайте, то ви весь цей час тільки прикидьівались приличньім человеком, а насправді понакупець старого мотлоху на металобрухтіimage.gif.78e83081a2c3319fdccb749e40529f8f.gif

Та ладно, проїхали, я це фігню взнав ще коли шукав собі електричку під свої параметри, потреби, її і свої можливості і був здивований.

Поліз шукати і дізнався про причини такого обмеження, у кожної конкретної машинки вони свої, далеко не у всіх є «нейтральна» передача тому примусова рекуперація може наробити багато лиха.

згадав як колись мав халепу з Рейндж-Ровером коли став на перехресті і капець, тільки повне завантаження, а далеко не кожен евакуатор міг мене забрати.

Та це все дрібниці у порівнянні з головним недоліком Тесли! 

я от не уявляю собі щоб Вадім ганьбився по Валєнсії на Сузукі з колесами з малим радіусом.  

це все одно, що купити недоавто з АКПП коли є гарна перевірена механіка! 

Змінено користувачем Фрай
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Фрай сказав:

це все одно, що купити недоавто з АКПП коли є гарна перевірена механіка! 

Кажуть, Мате Рімац (той, що володіє компанією Bugatti) їздить на (тадам!) BMW з бензиновим v8 на механіці. )

Чувак, який почав складати свого першого електромобіля у 2006, а у 2011 вже побудував перший у світі електричний суперкар.

image.thumb.png.4f4703037c584fc4539d9ab94156f3a7.png

На цьому мабуть дискусію "що краще" можна закривати )

Бо кого-кого, а його аж ніяк не вийде назвати ніщебродом, дурником, блазнем і т.д. і т.п. ))

ЗІ:

Подолати відстань 617 км від Києва до Краковця будь-яка машина з ДВЗ здатна без дозаправок на одному баку.

Змінено користувачем vadimv
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цікава паралель виправдання свого нікчемного життя. Порівняти себе з  власником Бугатті. Що з блазня взяти.

Згадала випадок, що стався багато років тому. Ще студентом син вирішив прийняти участь в студентських  " щурячих бігах". Це коли студенти автостопом добирались до Валенсії. Вже не пам'ятаю країну, але десь на дорозі біля сина з товаришем зупинилось авто і водій запропонував їх підвести. Коли взнав, хто вони та куди прямують, завіз їх до себе додому, де пригостив обідом та показав свій будинок. Будинок виявися замком якогось там століття, що належав родині цього чоловіка. А сам чоловік виявився мільонером, зі старим кнопочним телефоном, на якійсь старій роздовбайці. Звісно, що він мав і парк дорогих авто , показав його, коли провів екскурсію хлопцям   замком, розповів історію родини і чим він займається. Тож бути та казатися це зовсім різні речі. Тільки дурник може зробити висновки, які зробив. Це приблизно так само, коли вирішив, що він оселився в престижному бомжатнику, бо побачив на стоянці дорогу машину. 

Ну і на останок, таки напишу, стосовно V8. Якийсь час в нас теж була забавка БМВ 12-ти циліндрова, 5,4л, червоного кольору з червоним шкіряним салоном, але це вже стьоб про колір та шкіряний салон, хоча  і правда😁 Але , навіть в голову не приходило порівняти себе з власником Бугатті. Ну була і була. Мабуть такі порівняння притаманні тим, хто вважає, якщо зранку збігав в Лідл за шматком хамону та з'їв його під пальмою, то  він вже на вершині життя. Таки, "класичний ідіот".

 

Змінено користувачем allanek
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Gonchik сказав:

На жаль ні. З того, що прочитав на профільному форумі, не можна.

Вайку  (Перформанс) можна. Це пише і додаток, і каже сервісний центр. Бо в "цікавому світі" чоловіка, він звик вивчати всі можливі варіанти , що може автівка та чого з нею краще не робити.

Ви ж , раніше, писали мені в особисті та получили вичерпну відповідь на питання, що вас цікавило. Повинні були зрозуміти, що іноді питання це просто питання, щоби розуміти всі можливі варіанти вирішення. 

Змінено користувачем allanek
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

08.12.2024 в 19:55, Gonchik сказав:

На 21-х макан жорсткіший

 

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 годин тому, vadimv сказав:

Подолати відстань 617 км від Києва до Краковця будь-яка машина з ДВЗ здатна без дозаправок на одному баку.

а скільки електричок на евакуаторах її подолали в зворотному напрямку взагалі без баку! 

хоча нових БМВ завели мабуть все ж таки більше :lol:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Mr. D сказал:

Вірно розумію, що HiPhi в будь-якому випадку купляти не можна?

www.hiphi.com

Якщо це не стьоб, то краще купляти ту марку/модель, на яку ви легко знайдете запчастини. На Тесли, китайські VW, Hondа вже, що хочеш, є в наявності. Бо навіть при елементарному ДТП чекати фару чи крило 3-4 місяці - таке собі задоволення.

Змінено користувачем S_Vladimir_79
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, S_Vladimir_79 сказав:

Якщо це не стьоб, то краще купляти ту марку/модель, на яку ви легко знайдете запчастини. На Тесли, китайські VW, Hondа вже, що хочеш, є в наявності. Бо навіть при елементарному ДТП чекати фару чи крило 3-4 місяці - таке собі задоволення.

"...Chinese EV Maker HiPhi Enters Bankruptcy Process in Death Knell..."

www.bloomberg.com/news/articles/2024-08-09/chinese-ev-maker-hiphi-enters-bankruptcy-process-in-death-knell

 

HiPhi банкротує.
Відповідно, й інші не дуже великі китайські виробники мають такі ж ризики.

 

Думаю, додатково існує десяток або більше китайських ТМ, які виробляють електромобілі, про які 99% українців ніколи не чули.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З нового року необхідно сплачувати мито та ПДВ на електрокари, — голова «Інститут досліджень авторинку»

За словами Бучацького, з 1 січня 2025 року нульове розмитнення в Україні не діятиме.

hromadske.radio/news/2024/12/17/z-1-sichnia-2025-roku-povertaietsia-myto-na-elektrokary-holova-instytut-doslidzhen-avtorynku

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 минуты назад, vadimv сказал:

З нового року необхідно сплачувати мито та ПДВ на електрокари, — голова «Інститут досліджень авторинку»

За словами Бучацького, з 1 січня 2025 року нульове розмитнення в Україні не діятиме.

hromadske.radio/news/2024/12/17/z-1-sichnia-2025-roku-povertaietsia-myto-na-elektrokary-holova-instytut-doslidzhen-avtorynku

Вже видалили

Особисто я за те, щоб податки були на електромобілі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От мені цікаво за рахунок чого збережена міцність кузова, протидія на скручування і деформацію?

Чи він має ходити лише по рівному?

Тут у мене панорама то її як не намагаються, а дуже слабке місце у кузові авто, а то ж взагалі якась порнограхвія! 

Змінено користувачем Фрай
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18.12.2024 в 20:24, Фрай сказав:

От мені цікаво за рахунок чого збережена міцність кузова, протидія на скручування і деформацію?

image.thumb.png.42ec74713e6e3e008ee52521f20255fc.png

18.12.2024 в 20:24, Фрай сказав:

Чи він має ходити лише по рівному?

image.png.5b48294d1477096423e007c1582d183e.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 хвилин тому, outdoor24 сказав:

А хто на другому фото? FJ?

FJ

А ось ще Mazda MX-30 e-Skyactiv:

image.thumb.png.45c907633f6689338321f0f72975b7df.png

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Коли людина намагається бути фахівцем, але у цій галузі є профан, бо на відміну від поціновувача економ-варіантів я знаю цю машину.

Він рамний, тому пальцем у небо. Ж-)
Та беха 3 також

додам трохи

Вже трохи почитав, шкоду зклепали на платформі MEB. Це майже та ж сама рама, але…

Змінено користувачем Фрай
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще так двері відчиняються у всіляких спеціалізованих авто, де інкасатори і всілякі бодігардери їздять, там ремені прямо до сідух чипляються.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для міського автомобіля (яким поки що по суті є недомобіль) найкращим варіантом дверей є такі:

image.png.1af149e5522388ce526acc402e9f8550.png

  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21.12.2024 в 18:42, vadimv сказав:

Для міського автомобіля (яким поки що по суті є недомобіль) найкращим варіантом дверей є такі:

image.png.1af149e5522388ce526acc402e9f8550.png

Rimac:

image.thumb.png.ea8ccf55352386177df939c32e8ed153.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Це нові, а старі з малими батареями, активно їдуть до нас

 

Змінено користувачем ozor
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гарне відео. Може я не почув, а він казав, але як правило повний привід йде лише в варіанті з більшою ємністю. Мала батарейка це як бензиновий 15-ти літровий бак в метанових авто. Постійно потрібно тримати в голові залишок. Аргументи типу різниці в вазі теж такі собі аргументи. Між його шкодою 50-кою і більш ємнісною всього 150 кг різниці. Яка там буде різниця в керованості?) Це ж як два пасажири сіли в салон. Ну є, звісно, авто де це суттєво. Наприклад новий і старий електро міні розділяє 300 кг, і саме авто типу драйверз кар, але то скоріше виняток. Про знос шин - взагалі ні про що аргумент. 

Змінено користувачем Gonchik
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...