МаТраС Опубліковано: У вівторок в 18:33 Поділитись Опубліковано: У вівторок в 18:33 13 годин тому, seksinika сказав: У всех, маленькая батарейка много за что отвечает, в том числе и за запуск машины, большая батарейка +- 300 вольт она не предназначена для контроля кузова и запуска, ее заряд реализован в разных машинах по разному у некоторых заряжается во время заряда основной батареи, у некоторых постоянно запитана основной батареей, но если она села то машину не запустить и на зарядку тоже не поставить, так же и открыть ее не пулучтся. а чого до сих пір не поставили на неї генератор?) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: В середу в 05:20 Поділитись Опубліковано: В середу в 05:20 13 часов назад, Gonchik сказал: Та банально люди летять на море (особливо зимою) і він сідає за тиждень-два стоячи в аеропорті. Не дарма на кожному паркінгу джамп-стартер лежить) Та ладно), если все с машиной в порядке и ни чего не включено лишнего, то ни чего там не высаживается, это я про Теслу ну потеряет основная батарея процентов 5 заряда пока машина не заснет, а вот если взять к примеру Нисан Лиф то он как был на фото аукциона заряжен то с тем же зарядом в Украину и приехал, а от фото аукциона и пол года пройти может пока сыграют и приедет). Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: В середу в 05:27 Поділитись Опубліковано: В середу в 05:27 12 часов назад, allanek сказал: І як ви тоді відкриваєте автівку? До "умельца" ще треба доїхати якось. Бустер на клеммы "внешние" или аккумулятор, дальше капот открывается, если старая Тесла до 21 года то прикурить можно, если свежее то только замена маленького аккумулятора на рабочий. Это моя с недорулем) н которой я езжу, провода для подключения за заглушай на бампере, реально все просто). 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: В середу в 05:33 Поділитись Опубліковано: В середу в 05:33 4 хвилини тому, seksinika сказав: моя с недорулем) Tesla перестала устанавливать штурвал вместо рулевого колеса в Model S и Model X по умолчанию. Теперь он доступен только как опция — и только для версии Plaid. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmitriy_S Опубліковано: В середу в 05:42 Поділитись Опубліковано: В середу в 05:42 11 годин тому, МаТраС сказав: а чого до сих пір не поставили на неї генератор?) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: В середу в 05:48 Поділитись Опубліковано: В середу в 05:48 7 хвилин тому, seksinika сказав: провода для подключения за заглушай на бампере, реально все просто). Так, капот на Теслі відкрити дуже просто. Подробиці не стала казати, бо тут в окремих дописувачів істерика та брехня починається. Це я протупила, бо зосередилась на 13 годин тому, seksinika сказав: сам себя отключает и блокирует і вирішила, що мова їде за ситуацію, коли "умерла так умерла" та оминула те, що 14 годин тому, seksinika сказав: если напряжение падает, Дякую) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: В середу в 06:13 Поділитись Опубліковано: В середу в 06:13 38 минут назад, vadimv сказал: Tesla перестала устанавливать штурвал вместо рулевого колеса в Model S и Model X по умолчанию. Теперь он доступен только как опция — и только для версии Plaid. Значит в следующей машине у меня он опционально будет). 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МаТраС Опубліковано: В середу в 06:53 Поділитись Опубліковано: В середу в 06:53 1 година тому, Dmitriy_S сказав: це то ясно. так чому дійсно не підзаряжи саму себе в дорозі? це технічно неможливо хіба? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmitriy_S Опубліковано: В середу в 07:00 Поділитись Опубліковано: В середу в 07:00 4 хвилини тому, МаТраС сказав: це то ясно. так чому дійсно не підзаряжи саму себе в дорозі? це технічно неможливо хіба? Бо закон збереження енергії говорить, що витрати енергії на обертання генератора будуть в ідеалі такими ж, або реально більшими, ніж він згенерує. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МаТраС Опубліковано: В середу в 07:12 Поділитись Опубліковано: В середу в 07:12 11 хвилин тому, Dmitriy_S сказав: Бо закон збереження енергії говорить, що витрати енергії на обертання генератора будуть в ідеалі такими ж, або реально більшими, ніж він згенерує. руками в юності крутив.наче легко він крутиться. ніколи не думав, що він в напряг буде.. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: В середу в 07:45 Поділитись Опубліковано: В середу в 07:45 2 часа назад, seksinika сказал: Та ладно), если все с машиной в порядке и ни чего не включено лишнего, то ни чего там не высаживается, это я про Теслу ну потеряет основная батарея процентов 5 заряда пока машина не заснет, а вот если взять к примеру Нисан Лиф то он как был на фото аукциона заряжен то с тем же зарядом в Украину и приехал, а от фото аукциона и пол года пройти может пока сыграют и приедет). До чого тут основна? Я колись вже писав, що після тижня простою в грудні в аеропорту не змінився заряд. Проте це не відміняє факту, що якщо малий акум старий/слабий, то може й підсісти. У мене, до речі, йому вже чотири роки. От думаю, замінити превентивно, чи чекати, доки помре. Минулого разу його смерть призвела до ланки неприємних ситуацій, про які писати довго, хоча й не нудно. Якщо коротко, то сто Кулібін в Чайках, що спеціалізується на Рейнджах/ягах - просто некваліфіковані ошусти, як би високо їх не рейтив гугл. 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: В середу в 09:00 Поділитись Опубліковано: В середу в 09:00 (змінено) Я в шкоді балувався з 4G модемом, то коли його залишав на пару днів в багажнику включеним то авто включало захист того 12в акумулятора від глибокого розряду. Але що саме той захист відключає недуже мені зрозуміло поки що. Загалом якось воно все недуже продумано з тим акумом, враховуючи що маєм велику високовольтну батарею під боком. В мене ця батарея його підзаряжає лише або коли їдеш, або коли поставив на зарядку. Змінено В середу в 09:04 користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: В середу в 09:01 Поділитись Опубліковано: В середу в 09:01 (змінено) Словацька мережа зарядок, на днях відкрив для себе.. акція з 1 липня. Найдешевше чим будь де. Обіцяють швидку CCS по 0.29 євроцентів для тих хто зареєструвався в додатку. Дешевше чим у нас ці всі ТОКА і gotou. Завтра випробую. Змінено В середу в 09:02 користувачем vovarpd 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: В середу в 11:44 Поділитись Опубліковано: В середу в 11:44 Це всього на 5 центів дорожче, ніж в Польщі на домашній👍 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: В середу в 20:09 Поділитись Опубліковано: В середу в 20:09 12 часов назад, Gonchik сказал: До чого тут основна? Я колись вже писав, що після тижня простою в грудні в аеропорту не змінився заряд. Проте це не відміняє факту, що якщо малий акум старий/слабий, то може й підсісти. У мене, до речі, йому вже чотири роки. От думаю, замінити превентивно, чи чекати, доки помре. Минулого разу його смерть призвела до ланки неприємних ситуацій, про які писати довго, хоча й не нудно. Якщо коротко, то сто Кулібін в Чайках, що спеціалізується на Рейнджах/ягах - просто некваліфіковані ошусти, як би високо їх не рейтив гугл. Тут это где), я не читала ваших трудов о посещении СТО на Чайке, более того я вообще без понятия какая у вас машина и какую вы чинили, шло обсуждение Теслы и вот я и написала что маленькая батарейка ну ни как сесть не может при заряженной большой, потому как постоянно запитана от большей батареи, произойти такое может исключительно после того как сядет большая батарея и ни как иначе. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: В четвер в 22:00 Поділитись Опубліковано: В четвер в 22:00 (змінено) 02.07.2025 в 13:44, Gonchik сказав: Це всього на 5 центів дорожче, ніж в Польщі на домашній👍 Воно то так але є одне але. Заїхав я туда сьогодні в Кошице.. в вона розміщена біля салонів ягуар Рено ітп. І там один ccs і один chademo. Печаль. Короче там заряджався ягуар, на вулиці +32, чекати не захотілось... А от у лідлі по 0.35 євро на ccs 50kw все вийшло, щоправда він чомусь більше 28квт не давав. Також раз зарядився на мобіліті в Угорщині біля Мішкольца біля ашану, отам дуже круто. Все якось запрацювало реактивно з першого разу, ще й в кредит, бо вказав пусту карту, на якій гроші будуть завтра, інвойс в кабінеті висить неоплачений))) Вперше побачив що машина таки приймає 125квт. Но ціна кінь. 269 форинтів за кВт. І один приємний нюанс по машині. Як тільки пересікаєш кордон то відразу починають розпізнаватися знаки. Я думав ця функція не працює взагалі. А нє, класно працює в більшості випадків. Швидкість круїзу по знаках коректується. Змінено В п'ятницю в 04:59 користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: учора в 12:33 Поділитись Опубліковано: учора в 12:33 (змінено) Доїхав до Хорватії на острів в містечко Vir, проблем в плані зарядок нуль. По трасі Тесла суперчарджер найвигідніше. Від 0.38-0.42 в Угорщині до 0.49 в Хорватії. Швидко і в зручних місцях. З'їзд з автобану мінімальний. Поряд з ашанами в Угорщині, там щоправда велика завантаженість, можна місця і не знайти. На кордоні за десяток км від gorican поряд з ionity, біля файного ресторану, тоже зручно. Ціна з підпискою за 9.9 євро на місяць, треба враховувати в ціні. В Хорватії навіть на острові от є зарядка біля хати і продуктового 60квт ccs, по 0.49є за кВт. Сенсу їхати в задар в лідл зарядитися нема. Єдина незручність це крейсерська по автобану 120-130. Розхід біля 20квт на 100 середній. Чуть частіше треба зупинятися . Але з дітьми воно шо так що так треба зупинятися. Короче кажучи за ці 1300км я якихось проблем в плані інфраструктури не побачив. Змінено учора в 12:35 користувачем vovarpd 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 21 година тому Поділитись Опубліковано: 21 година тому (змінено) 8 часов назад, vovarpd сказал: Доїхав до Хорватії на острів в містечко Vir, проблем в плані зарядок нуль. По трасі Тесла суперчарджер найвигідніше. Від 0.38-0.42 в Угорщині до 0.49 в Хорватії. Швидко і в зручних місцях. З'їзд з автобану мінімальний. Поряд з ашанами в Угорщині, там щоправда велика завантаженість, можна місця і не знайти. На кордоні за десяток км від gorican поряд з ionity, біля файного ресторану, тоже зручно. Ціна з підпискою за 9.9 євро на місяць, треба враховувати в ціні. В Хорватії навіть на острові от є зарядка біля хати і продуктового 60квт ccs, по 0.49є за кВт. Сенсу їхати в задар в лідл зарядитися нема. Єдина незручність це крейсерська по автобану 120-130. Розхід біля 20квт на 100 середній. Чуть частіше треба зупинятися . Але з дітьми воно шо так що так треба зупинятися. Короче кажучи за ці 1300км я якихось проблем в плані інфраструктури не побачив. Дякую, що звітуєте. Восени збираюсь перегнати електричку в Хорватію. Щоправда Ваш звіт ще раз стверджує мене в думці, що для подорожей таки краще мати двз-шне авто. Підписки, європейські комерційні тарифи і все таке:( При середній 100 на трилітровиу дизелі можна зійти на 5, на дволітровому на 4. І думати про те, щоб їхати з Віру в Задар на зарядку не потрібно. Змінено 21 година тому користувачем Gonchik Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 13 годин тому Поділитись Опубліковано: 13 годин тому (змінено) Такі довгі подорожі в плані грошей думаю це все так собі. Я підрахував витрати загалом. Вийшло 125 євро на зарядки на 1300 км. З врахуванням зарядки вдома по 10.5 грн і підписки 9.9/2 (ділю на 2 бо ще назад вертатись)на місяць Тесла. Можливо європейцям вигідніше бо в них є кращий і часто дешевший доступ до зарядних, ті ж ionity для Норвегії 0,26 коштували, але для українців це легально недоступно. Або якщо є безплатний суперчарджер))) Можна прикинути ці витрати і кілометраж на свій дизель. Бензин мій 2.0 по трасі з кондиціонером і повною загрузкою брав 8 літрів при 120-130. Трохи дорожче вийшло би, але не принципово. На бензині я би цю відстань проїхав трохи швидше. Хорвати по різному до електричок ставляться , ну як і в нас)) На касі автобана хорват спитав Еньяк? Кажу так, а він такий great car. Приїхав в апартаменти, власник питає як ти взагалі доїхав, то ж не для траси, дизель бензин набагато ж мовляв краще )) Змінено 13 годин тому користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 13 годин тому Поділитись Опубліковано: 13 годин тому 9 хвилин тому, vovarpd сказав: Можливо європейцям вигідніше бо в них є кращий і часто дешевший доступ до зарядних, ті ж ionity для Норвегії 0,26 коштували, але для українців це легально недоступно. Або якщо є безплатний суперчарджер))) Пару днів тому прийшла розсилка по цінам на суперчарджери по Європі. Якщо пам'ятаю, то для Тесли щось 0,25 центів в Хорватії. Їздимо на українських номерах. Гарантія на автівку офіційна, для Тесли діє по всій Європі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 13 годин тому Поділитись Опубліковано: 13 годин тому Тільки що, allanek сказав: Пару днів тому прийшла розсилка по цінам на суперчарджери по Європі. Якщо пам'ятаю, то для Тесли щось 0,25 центів в Хорватії. Їздимо на українських номерах. Гарантія на автівку офіційна, для Тесли діє по всій Європі. Якщо оф машина то так часто є. Біля мене якийсь Порш на суперчарджері став, спитав чи тоже так повільно 60квт видає. Показую мол навпроти попробуйте мобіліті, в він мені каже це дорого, суперчарджер в мене безплатно))) З тарифами темний ліс насправді, кожен автовиробник дає якісь бонуси неочевидні. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 13 годин тому Поділитись Опубліковано: 13 годин тому (змінено) 1 хвилину тому, vovarpd сказав: З тарифами темний ліс насправді, Так, це є. Коли були в Польщі, нам від нашого банку в поштову скриньку прийшла картка від Грінвею. Виглядає, як дерев'яна плашка з QR-кодом. Виявилось, що з нею тариф теж якийсь бонусний, але не конкурентний суперчарджеру для Тесли. Змінено 13 годин тому користувачем allanek Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
hause Опубліковано: 12 годин тому Поділитись Опубліковано: 12 годин тому В 02.07.2025 в 10:45, Gonchik сказал: ... то сто Кулібін в Чайках, що спеціалізується на Рейнджах/ягах - просто некваліфіковані ошусти, як би високо їх не рейтив гугл. пхю той рейтинг, якщо автосервіс кожні 3-4 місяці шукає автоелектриків-діагностів, то то не сервіс, то гівнюшник, на нормамальному автосервісі спеціалісти працюють роками Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DimaF Опубліковано: 11 годин тому Поділитись Опубліковано: 11 годин тому 1 час назад, hause сказал: на нормамальному автосервісі спеціалісти працюють роками Щас на сервисах людей нет, почти всех под ружье поставили. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому В кауфланді і в лідлі в Задарі халяви нема. 45 євроцентів по ccs 50квт, нічого не працює напряму з додатка, треба сканувати qr код. Редиректить на оплату стороннього сайту і тоді йде процес зарядки. В Словаччині лідл працював з додатку. Блокує на карті 50 євро що лідл що кауфланд (в Словаччині було 30 на лідлі, Тесла блокує 25). Плюс там є нюанс що вставляти конектор треба після оплати. Інакше все висне, кнопка стоп тупить, короче кажучи я в кауфланді так і не зарядився, в лідлі вже поняв і воно з другого разу стартануло. Маю блок 150 євро, і непонятно коли вернуть. Короче все там якось незручно в тих кауфландах і лідлах.. Воно звичайно привикається, але то туристичне місто, повно людей там перший раз і це трата часу. Ну.. негативний досвід тоже досвід. Наразі Тесла, мобіліті, і ота місцева electrip для мене ТОП. Швидко без нюансів. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз