Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, XL.pro сказав:

АКБ - літій-залізо-фосфат

так а чим воно краще?

єдина значна перевага яку бачу це пожежобезпека. тут не поспориш. но як виробник нормальний то наче й з ncm якихось проблем нема.

по решті одні недоліки. гірша робота в холодну пору, наче й заряжається повільніше, більша вага (відповідно розхід). кількість циклів при батареях 70+квт ролі не грає, бо скоріше старість прийде чим наїздиш ті пів мільйона кілометрів. воно було актуальне на перших ліфах з міні батарейкою на 160км за цикл.

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 хвилин тому, vovarpd сказав:

так а чим воно краще?

єдина значна перевага яку бачу це пожежобезпека. тут не поспориш. но як виробник нормальний то наче й з ncm якихось проблем нема.

по решті одні недоліки. гірша робота в холодну пору, наче й заряжається повільніше, більша вага (відповідно розхід). кількість циклів при батареях 70+квт ролі не грає, бо скоріше старість прийде чим наїздиш ті пів мільйона кілометрів. воно було актуальне на перших ліфах з міні батарейкою на 160км за цикл.

чому тоід тесла будуе фабрику саме для цих батарей 

xwmaterial.com/ru/teslas-first-lithium-iron-phosphate-battery-factory-is-about-to-start-production/?srsltid=AfmBOoqvmGFZz3RjJBhWk9-3vD419zOGktd6vwwOKfpWqBJvmXjmwtfQ

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав:

чому тоід тесла будуе фабрику саме для цих батарей 

xwmaterial.com/ru/teslas-first-lithium-iron-phosphate-battery-factory-is-about-to-start-production/?srsltid=AfmBOoqvmGFZz3RjJBhWk9-3vD419zOGktd6vwwOKfpWqBJvmXjmwtfQ

Незнаю. Там написано що вони дешевші. Не кращі, а дешевші.

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, vovarpd сказав:

Незнаю. Там написано що вони дешевші. Не кращі, а дешевші.

вартість одна з переваг. таки вони кращі по деяким характеристикам.  по перше суттево безпечніше .  насправді ті їх  мінуси у порівняні з потрійними ліиіевими вже вирішені. новіші покоління мають більшу питомну емність... по швидкості заряджання Byd анонсувала в нових поколіннях мегаватну швидкість заряду .. 

ці всі плюси відповідно стосуються нових авто котрі ще не є в масовому продажі..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав:

вартість одна з переваг. таки вони кращі по деяким характеристикам.  по перше суттево безпечніше .  насправді ті їх  мінуси у порівняні з потрійними ліиіевими вже вирішені. новіші покоління мають більшу питомну емність... по швидкості заряджання Byd анонсувала в нових поколіннях мегаватну швидкість заряду .. 

ці всі плюси відповідно стосуються нових авто котрі ще не є в масовому продажі..

Вартість це перевага при покупці, особливо в світлі скасування субсидій для тесли в штатах.

Але далі покупець розрахується на заправці за рахунок більшої ваги і розходу. А це вже теслу зацікавить з іншого боку - можна чуть більше  підзаробити на суперчарджері) Одні плюси для виробника.

Більша питома ємність це в цифрах яка? Вже на рівні ncm? Де почитати про ті нові lfp?

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, vovarpd сказав:

Вартість це перевага при покупці, особливо в світлі скасування субсидій для тесли в штатах.

Але далі покупець розрахується на заправці за рахунок більшої ваги і розходу. А це вже теслу зацікавить з іншого боку - можна чуть більше  підзаробити на суперчарджері) Одні плюси для виробника.

Більша питома ємність це в цифрах яка? Вже на рівні ncm? Де почитати про ті нові lfp?

blade battery gen 2. 

думаю доступ до Гугл чи ШІ у вас є. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, Игорь Long сказал:

А ви зайдіть наприклад в телегу, група по Айді 4 і почитайте, з чим власники китайських нових Х та Крос починають стикатися з перших тисяч км володіння: ручки дверей після мойки відмовляють, бо плата внутрі нічим не захищена, стойки стабов гремлять, в рульову рейку специ колхозят пружину якусь від аккорда 7го, бо хрустить... там багато чого є 🙂 Як тільки десь треба в Європу виїхати, зразу шукають перехідник на ссs2, бо там джбт майже нема, да і перехідники працюють через раз.

  Я тому взяв собі краще бу Айді 4 з Голандії і після перших 8к км поки задоволений на всі 100%.

Покажіть автомобіль без недоліків. Таких не існує.

І якщо сказали А, то кажіть вже і Б. Бо виглядаєте як Ніка, яка хвалить лише те що вона продає.

Ручки на ІД однакові на всіх ринках і євро і китай і америка. І вилітання її залежить виключно від прямоти рук власника.

Китайські ІД, як правило, в багатшій комплектації. Мають батареї CATL, що є безпроблемними, на відміну від LG. Ну і це нові автівки, який би там пробіг у європейця не був (а він як правило кінський).

Повністю згоден про найбільший мінус - відсутність CCS2 порта. Також, це неможливість використання додатку для віддаленного управління.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, Александр Аврамчук сказав:

думаю доступ до Гугл чи ШІ у вас є. 



Штучний інтелект каже що проблеми згрубша ті самі, гірша робота в холод, менша плотність енергії (тобто розхід вище), орієнтовано на дешевий мас маркет.  Але йому довіряти то таке. Поки воно не на дорозі - то висновки робити рано.


image.thumb.png.f1945ec46a588c0ac45f69797c12b37d.pngimage.png.4b8bfcbf136d812ec054e640927f5b87.png

 

 

Прихований текст

нещодавно вбив 2 днів бо занадто повірив штучному інтелекту в підказках як інтегрувати Prompts з AI Studio через API (спочатку через просте rest в ai studio, потім не вийшло в простому то спрямувало на vertex ai, почав роботу там..). Короче спочатку забрехався GPT, потім gemini, потім claude ))) А потім всі по черзі кажуть, так дійсно, вибачте, ми помилилися, цей функціонал насправді не реалізовано повноцінно в API і є ціла купа обмежень і те що ви хочете у вас не вийде поки що, але трошки зачекайте і можливо потім... )) ну дякую і на тому.

Краще б зразу прочитав актуальну документацію в такій динамічній сфері, але захотілося "швидшого шляху", короче ШІ треба ще самому перепровірити десь в інших джерелах ))))

та що тут далеко ходити, воно мені навіть примітивно вартість автобану по Хорватії рахувало недобре, поки я сам не перепровів на оф сайті і не перепитав той ШІ.
image.thumb.png.f62cbf9bd01b755ac94734fbfb6143ec.png

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 хвилин тому, Lecter сказав:

Покажіть автомобіль без недоліків. Таких не існує.

7 хвилин тому, Игорь Long сказав:

Без недоліків авто не існує

Існує, навіть 2 моделі )

Але це офтоп ))

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Lecter сказал:

Покажіть автомобіль без недоліків. Таких не існує.

І якщо сказали А, то кажіть вже і Б. Бо виглядаєте як Ніка, яка хвалить лише те що вона продає.

Ручки на ІД однакові на всіх ринках і євро і китай і америка. І вилітання її залежить виключно від прямоти рук власника.

Китайські ІД, як правило, в багатшій комплектації. Мають батареї CATL, що є безпроблемними, на відміну від LG. Ну і це нові автівки, який би там пробіг у європейця не був (а він як правило кінський).

Повністю згоден про найбільший мінус - відсутність CCS2 порта. Також, це неможливість використання додатку для віддаленного управління.

Без недоліків авто не існує, але я не Ніка, я не продавець. Оскільки підбирав собі що купити з електрики, то прочитав багато різної інфи, думок, порівнянь і зробив свій вибір, на цей час не жалкую, далі життя покаже.

  Про батарею: майстер по Айді в Києві, якому я загнав на повну перевірку авто, був дуже здивований, що СОХ моєї ЛЖ більше ніж СОХ у багатьох Катлів з пробігом на 100к менше... перші ЛЖ, які ставили на Кону ЕВ в Європу мали декілька випадків пожарів, їх всі міняли по відзивній компанії, як же поведе себе нове покоління ЛЖ на Айді 4 тільки-тільки починає вияснятися, коли пішли пробігу за 200к і більше.

Про комплектацію згоден, але набір цих всіх китайських косяків у нового авто для мене гірше ніж більший пробіг європейця, тим більше на ціна на 7-8к дешевше.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...