vovarpd Опубліковано: 21 година тому Поділитись Опубліковано: 21 година тому (змінено) 1 година тому, XL.pro сказав: АКБ - літій-залізо-фосфат так а чим воно краще? єдина значна перевага яку бачу це пожежобезпека. тут не поспориш. но як виробник нормальний то наче й з ncm якихось проблем нема. по решті одні недоліки. гірша робота в холодну пору, наче й заряжається повільніше, більша вага (відповідно розхід). кількість циклів при батареях 70+квт ролі не грає, бо скоріше старість прийде чим наїздиш ті пів мільйона кілометрів. воно було актуальне на перших ліфах з міні батарейкою на 160км за цикл. Змінено 21 година тому користувачем vovarpd 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 20 годин тому Поділитись Опубліковано: 20 годин тому 38 хвилин тому, vovarpd сказав: так а чим воно краще? єдина значна перевага яку бачу це пожежобезпека. тут не поспориш. но як виробник нормальний то наче й з ncm якихось проблем нема. по решті одні недоліки. гірша робота в холодну пору, наче й заряжається повільніше, більша вага (відповідно розхід). кількість циклів при батареях 70+квт ролі не грає, бо скоріше старість прийде чим наїздиш ті пів мільйона кілометрів. воно було актуальне на перших ліфах з міні батарейкою на 160км за цикл. чому тоід тесла будуе фабрику саме для цих батарей xwmaterial.com/ru/teslas-first-lithium-iron-phosphate-battery-factory-is-about-to-start-production/?srsltid=AfmBOoqvmGFZz3RjJBhWk9-3vD419zOGktd6vwwOKfpWqBJvmXjmwtfQ Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 20 годин тому Поділитись Опубліковано: 20 годин тому (змінено) 6 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав: чому тоід тесла будуе фабрику саме для цих батарей xwmaterial.com/ru/teslas-first-lithium-iron-phosphate-battery-factory-is-about-to-start-production/?srsltid=AfmBOoqvmGFZz3RjJBhWk9-3vD419zOGktd6vwwOKfpWqBJvmXjmwtfQ Незнаю. Там написано що вони дешевші. Не кращі, а дешевші. Змінено 20 годин тому користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 19 годин тому Поділитись Опубліковано: 19 годин тому 28 хвилин тому, vovarpd сказав: Незнаю. Там написано що вони дешевші. Не кращі, а дешевші. вартість одна з переваг. таки вони кращі по деяким характеристикам. по перше суттево безпечніше . насправді ті їх мінуси у порівняні з потрійними ліиіевими вже вирішені. новіші покоління мають більшу питомну емність... по швидкості заряджання Byd анонсувала в нових поколіннях мегаватну швидкість заряду .. ці всі плюси відповідно стосуються нових авто котрі ще не є в масовому продажі.. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 19 годин тому Поділитись Опубліковано: 19 годин тому (змінено) 18 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав: вартість одна з переваг. таки вони кращі по деяким характеристикам. по перше суттево безпечніше . насправді ті їх мінуси у порівняні з потрійними ліиіевими вже вирішені. новіші покоління мають більшу питомну емність... по швидкості заряджання Byd анонсувала в нових поколіннях мегаватну швидкість заряду .. ці всі плюси відповідно стосуються нових авто котрі ще не є в масовому продажі.. Вартість це перевага при покупці, особливо в світлі скасування субсидій для тесли в штатах. Але далі покупець розрахується на заправці за рахунок більшої ваги і розходу. А це вже теслу зацікавить з іншого боку - можна чуть більше підзаробити на суперчарджері) Одні плюси для виробника. Більша питома ємність це в цифрах яка? Вже на рівні ncm? Де почитати про ті нові lfp? Змінено 19 годин тому користувачем vovarpd 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 11 годин тому Поділитись Опубліковано: 11 годин тому 8 годин тому, vovarpd сказав: Вартість це перевага при покупці, особливо в світлі скасування субсидій для тесли в штатах. Але далі покупець розрахується на заправці за рахунок більшої ваги і розходу. А це вже теслу зацікавить з іншого боку - можна чуть більше підзаробити на суперчарджері) Одні плюси для виробника. Більша питома ємність це в цифрах яка? Вже на рівні ncm? Де почитати про ті нові lfp? blade battery gen 2. думаю доступ до Гугл чи ШІ у вас є. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Lecter Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому 17 часов назад, Игорь Long сказал: А ви зайдіть наприклад в телегу, група по Айді 4 і почитайте, з чим власники китайських нових Х та Крос починають стикатися з перших тисяч км володіння: ручки дверей після мойки відмовляють, бо плата внутрі нічим не захищена, стойки стабов гремлять, в рульову рейку специ колхозят пружину якусь від аккорда 7го, бо хрустить... там багато чого є 🙂 Як тільки десь треба в Європу виїхати, зразу шукають перехідник на ссs2, бо там джбт майже нема, да і перехідники працюють через раз. Я тому взяв собі краще бу Айді 4 з Голандії і після перших 8к км поки задоволений на всі 100%. Покажіть автомобіль без недоліків. Таких не існує. І якщо сказали А, то кажіть вже і Б. Бо виглядаєте як Ніка, яка хвалить лише те що вона продає. Ручки на ІД однакові на всіх ринках і євро і китай і америка. І вилітання її залежить виключно від прямоти рук власника. Китайські ІД, як правило, в багатшій комплектації. Мають батареї CATL, що є безпроблемними, на відміну від LG. Ну і це нові автівки, який би там пробіг у європейця не був (а він як правило кінський). Повністю згоден про найбільший мінус - відсутність CCS2 порта. Також, це неможливість використання додатку для віддаленного управління. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому 6 годин тому, Александр Аврамчук сказав: думаю доступ до Гугл чи ШІ у вас є. Штучний інтелект каже що проблеми згрубша ті самі, гірша робота в холод, менша плотність енергії (тобто розхід вище), орієнтовано на дешевий мас маркет. Але йому довіряти то таке. Поки воно не на дорозі - то висновки робити рано. Прихований текст нещодавно вбив 2 днів бо занадто повірив штучному інтелекту в підказках як інтегрувати Prompts з AI Studio через API (спочатку через просте rest в ai studio, потім не вийшло в простому то спрямувало на vertex ai, почав роботу там..). Короче спочатку забрехався GPT, потім gemini, потім claude ))) А потім всі по черзі кажуть, так дійсно, вибачте, ми помилилися, цей функціонал насправді не реалізовано повноцінно в API і є ціла купа обмежень і те що ви хочете у вас не вийде поки що, але трошки зачекайте і можливо потім... )) ну дякую і на тому. Краще б зразу прочитав актуальну документацію в такій динамічній сфері, але захотілося "швидшого шляху", короче ШІ треба ще самому перепровірити десь в інших джерелах )))) та що тут далеко ходити, воно мені навіть примітивно вартість автобану по Хорватії рахувало недобре, поки я сам не перепровів на оф сайті і не перепитав той ШІ. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому (змінено) 25 хвилин тому, Lecter сказав: Покажіть автомобіль без недоліків. Таких не існує. 7 хвилин тому, Игорь Long сказав: Без недоліків авто не існує Існує, навіть 2 моделі ) Але це офтоп )) Змінено 3 години тому користувачем vadimv Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь Long Опубліковано: 3 години тому Поділитись Опубліковано: 3 години тому 1 минуту назад, Lecter сказал: Покажіть автомобіль без недоліків. Таких не існує. І якщо сказали А, то кажіть вже і Б. Бо виглядаєте як Ніка, яка хвалить лише те що вона продає. Ручки на ІД однакові на всіх ринках і євро і китай і америка. І вилітання її залежить виключно від прямоти рук власника. Китайські ІД, як правило, в багатшій комплектації. Мають батареї CATL, що є безпроблемними, на відміну від LG. Ну і це нові автівки, який би там пробіг у європейця не був (а він як правило кінський). Повністю згоден про найбільший мінус - відсутність CCS2 порта. Також, це неможливість використання додатку для віддаленного управління. Без недоліків авто не існує, але я не Ніка, я не продавець. Оскільки підбирав собі що купити з електрики, то прочитав багато різної інфи, думок, порівнянь і зробив свій вибір, на цей час не жалкую, далі життя покаже. Про батарею: майстер по Айді в Києві, якому я загнав на повну перевірку авто, був дуже здивований, що СОХ моєї ЛЖ більше ніж СОХ у багатьох Катлів з пробігом на 100к менше... перші ЛЖ, які ставили на Кону ЕВ в Європу мали декілька випадків пожарів, їх всі міняли по відзивній компанії, як же поведе себе нове покоління ЛЖ на Айді 4 тільки-тільки починає вияснятися, коли пішли пробігу за 200к і більше. Про комплектацію згоден, але набір цих всіх китайських косяків у нового авто для мене гірше ніж більший пробіг європейця, тим більше на ціна на 7-8к дешевше. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 8 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 8 хвилин тому Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз