Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, XL.pro сказав:

АКБ - літій-залізо-фосфат

так а чим воно краще?

єдина значна перевага яку бачу це пожежобезпека. тут не поспориш. но як виробник нормальний то наче й з ncm якихось проблем нема.

по решті одні недоліки. гірша робота в холодну пору, наче й заряжається повільніше, більша вага (відповідно розхід). кількість циклів при батареях 70+квт ролі не грає, бо скоріше старість прийде чим наїздиш ті пів мільйона кілометрів. воно було актуальне на перших ліфах з міні батарейкою на 160км за цикл.

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 хвилин тому, vovarpd сказав:

так а чим воно краще?

єдина значна перевага яку бачу це пожежобезпека. тут не поспориш. но як виробник нормальний то наче й з ncm якихось проблем нема.

по решті одні недоліки. гірша робота в холодну пору, наче й заряжається повільніше, більша вага (відповідно розхід). кількість циклів при батареях 70+квт ролі не грає, бо скоріше старість прийде чим наїздиш ті пів мільйона кілометрів. воно було актуальне на перших ліфах з міні батарейкою на 160км за цикл.

чому тоід тесла будуе фабрику саме для цих батарей 

xwmaterial.com/ru/teslas-first-lithium-iron-phosphate-battery-factory-is-about-to-start-production/?srsltid=AfmBOoqvmGFZz3RjJBhWk9-3vD419zOGktd6vwwOKfpWqBJvmXjmwtfQ

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав:

чому тоід тесла будуе фабрику саме для цих батарей 

xwmaterial.com/ru/teslas-first-lithium-iron-phosphate-battery-factory-is-about-to-start-production/?srsltid=AfmBOoqvmGFZz3RjJBhWk9-3vD419zOGktd6vwwOKfpWqBJvmXjmwtfQ

Незнаю. Там написано що вони дешевші. Не кращі, а дешевші.

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, vovarpd сказав:

Незнаю. Там написано що вони дешевші. Не кращі, а дешевші.

вартість одна з переваг. таки вони кращі по деяким характеристикам.  по перше суттево безпечніше .  насправді ті їх  мінуси у порівняні з потрійними ліиіевими вже вирішені. новіші покоління мають більшу питомну емність... по швидкості заряджання Byd анонсувала в нових поколіннях мегаватну швидкість заряду .. 

ці всі плюси відповідно стосуються нових авто котрі ще не є в масовому продажі..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав:

вартість одна з переваг. таки вони кращі по деяким характеристикам.  по перше суттево безпечніше .  насправді ті їх  мінуси у порівняні з потрійними ліиіевими вже вирішені. новіші покоління мають більшу питомну емність... по швидкості заряджання Byd анонсувала в нових поколіннях мегаватну швидкість заряду .. 

ці всі плюси відповідно стосуються нових авто котрі ще не є в масовому продажі..

Вартість це перевага при покупці, особливо в світлі скасування субсидій для тесли в штатах.

Але далі покупець розрахується на заправці за рахунок більшої ваги і розходу. А це вже теслу зацікавить з іншого боку - можна чуть більше  підзаробити на суперчарджері) Одні плюси для виробника.

Більша питома ємність це в цифрах яка? Вже на рівні ncm? Де почитати про ті нові lfp?

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, vovarpd сказав:

Вартість це перевага при покупці, особливо в світлі скасування субсидій для тесли в штатах.

Але далі покупець розрахується на заправці за рахунок більшої ваги і розходу. А це вже теслу зацікавить з іншого боку - можна чуть більше  підзаробити на суперчарджері) Одні плюси для виробника.

Більша питома ємність це в цифрах яка? Вже на рівні ncm? Де почитати про ті нові lfp?

blade battery gen 2. 

думаю доступ до Гугл чи ШІ у вас є. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, Игорь Long сказал:

А ви зайдіть наприклад в телегу, група по Айді 4 і почитайте, з чим власники китайських нових Х та Крос починають стикатися з перших тисяч км володіння: ручки дверей після мойки відмовляють, бо плата внутрі нічим не захищена, стойки стабов гремлять, в рульову рейку специ колхозят пружину якусь від аккорда 7го, бо хрустить... там багато чого є 🙂 Як тільки десь треба в Європу виїхати, зразу шукають перехідник на ссs2, бо там джбт майже нема, да і перехідники працюють через раз.

  Я тому взяв собі краще бу Айді 4 з Голандії і після перших 8к км поки задоволений на всі 100%.

Покажіть автомобіль без недоліків. Таких не існує.

І якщо сказали А, то кажіть вже і Б. Бо виглядаєте як Ніка, яка хвалить лише те що вона продає.

Ручки на ІД однакові на всіх ринках і євро і китай і америка. І вилітання її залежить виключно від прямоти рук власника.

Китайські ІД, як правило, в багатшій комплектації. Мають батареї CATL, що є безпроблемними, на відміну від LG. Ну і це нові автівки, який би там пробіг у європейця не був (а він як правило кінський).

Повністю згоден про найбільший мінус - відсутність CCS2 порта. Також, це неможливість використання додатку для віддаленного управління.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, Александр Аврамчук сказав:

думаю доступ до Гугл чи ШІ у вас є. 



Штучний інтелект каже що проблеми згрубша ті самі, гірша робота в холод, менша плотність енергії (тобто розхід вище), орієнтовано на дешевий мас маркет.  Але йому довіряти то таке. Поки воно не на дорозі - то висновки робити рано.


image.thumb.png.f1945ec46a588c0ac45f69797c12b37d.pngimage.png.4b8bfcbf136d812ec054e640927f5b87.png

 

 

Прихований текст

нещодавно вбив 2 днів бо занадто повірив штучному інтелекту в підказках як інтегрувати Prompts з AI Studio через API (спочатку через просте rest в ai studio, потім не вийшло в простому то спрямувало на vertex ai, почав роботу там..). Короче спочатку забрехався GPT, потім gemini, потім claude ))) А потім всі по черзі кажуть, так дійсно, вибачте, ми помилилися, цей функціонал насправді не реалізовано повноцінно в API і є ціла купа обмежень і те що ви хочете у вас не вийде поки що, але трошки зачекайте і можливо потім... )) ну дякую і на тому.

Краще б зразу прочитав актуальну документацію в такій динамічній сфері, але захотілося "швидшого шляху", короче ШІ треба ще самому перепровірити десь в інших джерелах ))))

та що тут далеко ходити, воно мені навіть примітивно вартість автобану по Хорватії рахувало недобре, поки я сам не перепровів на оф сайті і не перепитав той ШІ.
image.thumb.png.f62cbf9bd01b755ac94734fbfb6143ec.png

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 хвилин тому, Lecter сказав:

Покажіть автомобіль без недоліків. Таких не існує.

7 хвилин тому, Игорь Long сказав:

Без недоліків авто не існує

Існує, навіть 2 моделі )

Але це офтоп ))

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Lecter сказал:

Покажіть автомобіль без недоліків. Таких не існує.

І якщо сказали А, то кажіть вже і Б. Бо виглядаєте як Ніка, яка хвалить лише те що вона продає.

Ручки на ІД однакові на всіх ринках і євро і китай і америка. І вилітання її залежить виключно від прямоти рук власника.

Китайські ІД, як правило, в багатшій комплектації. Мають батареї CATL, що є безпроблемними, на відміну від LG. Ну і це нові автівки, який би там пробіг у європейця не був (а він як правило кінський).

Повністю згоден про найбільший мінус - відсутність CCS2 порта. Також, це неможливість використання додатку для віддаленного управління.

Без недоліків авто не існує, але я не Ніка, я не продавець. Оскільки підбирав собі що купити з електрики, то прочитав багато різної інфи, думок, порівнянь і зробив свій вибір, на цей час не жалкую, далі життя покаже.

  Про батарею: майстер по Айді в Києві, якому я загнав на повну перевірку авто, був дуже здивований, що СОХ моєї ЛЖ більше ніж СОХ у багатьох Катлів з пробігом на 100к менше... перші ЛЖ, які ставили на Кону ЕВ в Європу мали декілька випадків пожарів, їх всі міняли по відзивній компанії, як же поведе себе нове покоління ЛЖ на Айді 4 тільки-тільки починає вияснятися, коли пішли пробігу за 200к і більше.

Про комплектацію згоден, але набір цих всіх китайських косяків у нового авто для мене гірше ніж більший пробіг європейця, тим більше на ціна на 7-8к дешевше.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 22.07.2025 в 21:08, vovarpd сказал:

Більша питома ємність це в цифрах яка? Вже на рівні ncm?

lifepo4 досягли приблизно 190Wh/kg, ясна річ що до іншої хімії їм ще далеко.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Цікаво подивитись як метал BYD буде реагувати на тим що в нас посипають дороги. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 06.10.2024 в 13:40, S_Vladimir_79 сказал:

З моєї точки зору до плюсів електрички можна віднести те, що за менші гроші можна отримати авто з класними характеристиками (кому це важливо).
 

Панове Фрай та Made in USSR, а накидайте мені, будь ласка, варіантів авто з двз з такими основними параметрами: кросовер, повний привід, матрична оптика, 5,6 сек, до 30к $. 
 

 

Змінено користувачем S_Vladimir_79
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, Romatr сказав:

Цікаво подивитись як метал BYD буде реагувати на тим що в нас посипають дороги. 

Можу спитати в знайомого, в нього кросовер BYD, бензинка, років 7, може більше, брав новим, але то не буде показником, бо всі по різному за авто доглядають. В мене в сухому гаражі стоїть, а в когось усе життя десь під вікном у калюжах ... але для потеревенити можна, чом ні 😉 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 хвилин тому, S_Vladimir_79 сказав:

Панове Фрай та Made in USSR, а накидайте мені, будь ласка, варіантів авто з двз з такими основними параметрами: кросовер, повний привід, матрична оптика, 5,6 сек, до 30к $. 

В які саме порівнювати авто: нові чи битки?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 минут назад, XL.pro сказал:

В які саме порівнювати авто: нові чи битки?

Нові, звичайно. 
Навіть не беремо до уваги 1,5-2 тис$ ще постановка на облік.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, S_Vladimir_79 сказав:

Панове Фрай та Made in USSR, а накидайте мені, будь ласка, варіантів авто з двз з такими основними параметрами: кросовер, повний привід, матрична оптика, 5,6 сек, до 30к $. 

По перше, у мене по пунктам відповідно - кросовер, повний привід, не матрична оптика, але справжній LED, що мене повністю влаштовує.

От 4-й і 5-й пункт перевищують ваші цифри.  :oops:

Особливо хвилює 4-й. Ніяк не можу вставити на Чайці Теслу і Ламбу. image.gif.7927b9c6f2588d9e1cdbc2763cdad51e.gif
Та от запас ходу під 1000км мене влаштовує більше ніж ваші секунди до 100км по київським дорогам? 

По-друге, не розумію чому ви мені задали таке питання? Хіба я виступаю проти електрички? :pardon: 

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я на днях под пункт 5 крупный "кроссовер" за 18600 отыграла))) понятно биток 2023 года, называется Rivian R1T Launch Edition это тот где батарейка 180кВт четырехмоторный, по всем остальным пунктам вообще говорить не приходится :lol:, вес под 4 тонны с динамикой как у Плейда).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50 минут назад, Фрай сказал:

По перше, у мене по пунктам відповідно - кросовер, повний привід, не матрична оптика, але справжній LED, що мене повністю влаштовує.

От 4-й і 5-й пункт перевищують ваші цифри.  :oops:

Особливо хвилює 4-й. Ніяк не можу вставити на Чайці Теслу і Ламбу. image.gif.7927b9c6f2588d9e1cdbc2763cdad51e.gif
Та от запас ходу під 1000км мене влаштовує більше ніж ваші секунди до 100км по київським дорогам? 

По-друге, не розумію чому ви мені задали таке питання? Хіба я виступаю проти електрички? :pardon: 

потрібні терміново аналоги машин з двз, а ви ж сміялися з цього мого аргументу, тому кому мені задавати це питання, як не вам?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, S_Vladimir_79 сказав:

а ви ж сміялися з цього мого аргументу

Я сміявся? Максимум міг посміхнутись.

У мене немає звички обісрати чийогось «коня», особливо коли сам на ньому не катався, навіть у якості пасажира. 

Ви краще скажіть де мені потрібні 5.6 секунд до 100 і як часто?

може тут?

 

 

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Фрай сказал:

Я сміявся? Максимум міг посміхнутись.

У мене немає звички обісрати чийогось «коня», особливо коли сам на ньому не катався, навіть у якості пасажира. 

Виі краще скажіть де мені потрібні 5.6 секунд до 100 і як часто?

А ви яким ділом до розгону? Параметри не під вас задавалися.

Добре, може ще один товариш відпишеться, почекаємо

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

53 минуты назад, seksinika сказал:

Я на днях под пункт 5 крупный "кроссовер" за 18600 отыграла))) понятно биток 2023 года, называется Rivian R1T Launch Edition это тот где батарейка 180кВт четырехмоторный, по всем остальным пунктам вообще говорить не приходится :lol:, вес под 4 тонны с динамикой как у Плейда).

Яка в нього витрата? кВт 30?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, S_Vladimir_79 сказал:

Яка в нього витрата? кВт 30?

Так смотря как педаль нажимать с таким весом))), у меня сейчас Ска с недорулем 16.5кВт средний расход за последние 30 тысяч пробега.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, S_Vladimir_79 сказав:

А ви яким ділом до розгону? Параметри не під вас задавалися

Питання було до мене, відповів по пунктам і вказав на свої пріоритети, вони для мене більш важливі ніж ваші «аргументи».

Крім того, не потрібно мене записувати до антагонистів власників електричок лише тому, що вам щось здалось.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...