Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Автівку якої торгової марки Ви придбали б  

20 користувачів проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

1 час назад, DimaF сказал:

На моей памяти в 21-м году.

Я приехал с Карпат, и не смог припарковать авто перед воротами)

Я на початку 24-го за 100м від двору застряг на передньому приводі, і ще акуму було 10%, весело було)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А це грудень 2023 року (фото). Снігу було стільки, що в саду розвалило та пригнуло до землі хвойні, що були заввишки 2-3 та більше метрів.

На згадку про сніг на початку 24-го в мене залишились титанові пластини, бо зламала ногу на тому снігу.

IMG_8020.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, Romatr сказав:

А що так багато стало Кіа Ніро електричних що топ авто за свої кошти?

 hyundai kona теж багато. непогані авто, якщо беруть.   енергоефективні, мають гарні батареї з низькою деградацією, надійні,  гарні комплектації. і так як їх багато, нема проблем з сервісом, запчастинами. приганяють їх як з европи так і США. деякі авто пригнані з европи навіть мають гарантію тут. 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, Александр Аврамчук сказал:

 hyundai kona теж багато. непогані авто, якщо беруть.   енергоефективні, мають гарні батареї з низькою деградацією, надійні,  гарні комплектації. і так як їх багато, нема проблем з сервісом, запчастинами. приганяють їх як з европи так і США. деякі авто пригнані з европи навіть мають гарантію тут. 

Я просто глянув, а в них достойний запас ходу 450-480км досить непогано, інші аспекти не дивився поки

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, Romatr сказав:

Я просто глянув, а в них достойний запас ходу 450-480км досить непогано, інші аспекти не дивився поки

в плані енергоефективності у корейців  добре.  

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, Romatr сказал:

Я просто глянув, а в них достойний запас ходу 450-480км досить непогано, інші аспекти не дивився поки

Точно не пам'ятаю, але здається саме у Ніро та Кони, проблеми з редукторами. Пошукайте це.

 

Змінено користувачем S_Vladimir_79
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

51 хвилину тому, Александр Аврамчук сказав:

мають гарні батареї з низькою деградацією

наскільки я читав там інша методика показу деградації. Тому виглядає наче ОК, насправді не краще вага.
Але психологічно воно звичайно дуже круто бачити довгий час 100%


image.png.1073fd75c6837e41330cf51fc561c84c.png

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Romatr сказал:

Я просто глянув, а в них достойний запас ходу 450-480км досить непогано, інші аспекти не дивився поки

Поміняв свою Санта Фе на електричну Кону, жінка гнала її по трасі на Київ, вийшов розхід 12квт, запас ходу показувало 530км. На її Ніро максімум бачили 480км. Але на Коні нова батарейка, поміняли в 2023р по відзивній компанії в Європі, може тому так.... або що Кона трохи менша і розхід менший.

  • Дякую 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Они реально неплохие и надежные, с оценкой состояния батарей там действительно есть нюансы), но батареи хорошие и долгоиграющие.

В Нисане Лиф тоже первое деление из 12 отпадает когда остаточная емкость батареи опускается ниже 85%, другими словами машина показывает идеальную батарею при потери емкости в 14%, а уже следующее деление отпадает при 78% оставшейся емкости.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, S_Vladimir_79 сказал:

Точно не пам'ятаю, але здається саме у Ніро та Кони, проблеми з редукторами. Пошукайте це.

 

У ніро і кони декілька болячек:

1) підшипники редуктора і двигуна... якщо рвати з місця і ганяти на режимі "спорт", то швидко зношуються, чутно рокіт, особливо на рекуперації, лікується заміною за 500-600 у.е.

2) антифріз голубий, який заливався з заводу, кристалізується з часом і забиває всі теплообмінники, якщо ще в Європі не поміняли його, то тут повна заміна з промивкою 12к грн, його іде 12-13л туди.

3) треба раз в пару років міняти фреон в системі, бо є одне проблемне місце за торпедою, з якого з часом можливий витік фреону, заміна з фільтром салону 2,5к грн

Остальне або ходова як любого авто, або різна мілка єрунда.

  • Дякую 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Игорь Long сказал:

У ніро і кони декілька болячек:

1) підшипники редуктора і двигуна... якщо рвати з місця і ганяти на режимі "спорт", то швидко зношуються, чутно рокіт, особливо на рекуперації, лікується заміною за 500-600 у.е.

 

Значить правильно запамʼятав. Мені розповідали, що ці підшипники можна замінити один чи два рази, а потім саме посадкове місце розбивається, і треба міняти весь редуктор чи щось таке, і це вже приблизно 1,5к уе.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

вибирали компатну електричку для дружини. велика батарейка не була в пріоритеті. тому що поіздки переважно на невеликі відстані. в пріоритеті була комфортна ходова, тому що в нашому селі дороги так собі,  кліренс. з претендентів були ID3, Kona, Niro, Bolt, Soul. деякі авто відпали по кліренсі, деякі по ходовій, деякі просто по дизайну. в результаті  вже тиждень катаемо BYd yuan up. відчуття тільки позитивні. всій сімї авто дуже сподобалося. отримали саме те що хотіли навіть більше. о виборі поки не жалкуемо. компакте зовні, всередині повно місця в усі сторони. на задньому ряду навіть трьом дорослим високорослим комфортно.  комфортна тиха ходова, але не валка, на трасі на швидкості йде добре, класна шумоізоляція, якісні комфортні сидіння з гарною боковою підтримкою, якісні мякі матеріали верзхньої частини салону, торпедо, двері.  збірка, все монолітно зібрано, скрипів нема взагалі. органи керування налаштовані нормально , зразу звикли. все інтуітивно зрозуміло. ніякого глянцевого чорного пластику в салоні.  класний шустрий центральний дисплей на 13 дюймів на андроіді. встановлюються любі додатки. гарна штатна акустика на 8 динаміків.  проекція на лобове виявилася зручна річ . адаптивний круіз, сліпі зони і утримання в полосах працюють адекватно. іздю на них в Киеві по пробках. порівнюю з наявним у нас Сеат Альтея в топовій комплектації, придбаний новим з салону. багато років іздили на авто групи ВАГ, Шкоди, Сеати. на інші бренди навіть не дивилися.  Але зараз не можемо собі дозволити нову електричку ВАГ 

 

   

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, S_Vladimir_79 сказал:

Значить правильно запамʼятав. Мені розповідали, що ці підшипники можна замінити один чи два рази, а потім саме посадкове місце розбивається, і треба міняти весь редуктор чи щось таке, і це вже приблизно 1,5к уе.

Все залежить наскільки не затягнули і вчасно замінили підшипники + майстрів все більше по Україні, вже і розточують, і прокладки-кільця вставляють, позавозили посилені підшипники... це вже на потоці, як ремонти різних ДВС двигунів 🙂

 При середній по навантаженню експлуатації авто як правило підшипники можуть загудіти в районі +/- 150к км, після заміни знов до 300к катайся. На любому ДВСі заміна ременів, роликів, помпи і пр за цей кілометраж потягне не на менші гроші. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...